REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Komunikacja z klientem, E-firma

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Czy voiceboty będą rekrutować pracowników?

Voiceboty coraz częściej sprawdzają się już nie tylko w prostych systemach IVR związanych z podstawową obsługą klienta. Mogą być wykorzystywane m.in. w kampaniach angażujących odbiorców do konkretnych działań czy na początkowych etapach rekrutacji nowych pracowników. Do końca dekady światowy rynek usług realizowanych przez boty wzrośnie niemal piętnastokrotnie. Choć zastosowanie voicebotów jest coraz szersze, to twórcy takich rozwiązań uspokajają, że nie stanowią one zagrożenia dla ludzi na rynku pracy. Trudniejsze sprawy i tak będzie rozwiązywał człowiek.

Oczekiwania dotyczące obsługi klienta – szybkość obsługi to priorytet

W kontaktach z działami obsługi klienta Polacy przede wszystkim oczekują szybkości i efektywności działania. W tym kontekście trudno się dziwić, że kiedy kontaktujemy się z działem obsługi najbardziej irytują nas rzeczy, które wydłużają czas załatwienia naszej sprawy, jak długie oczekiwanie na kontakt z konsultantem, liczne przełączanie pomiędzy różnymi osobami oraz łączenie z automatem.

Komunikacja w epoce "ekonomii uwagi". Nowa era walki o zainteresowanie

Elon Musk niedawno wydał na zakup Twittera 44 mld dol. Pokazuje to, ile warta jest nasza uwaga i okazane zainteresowanie. Jeszcze dekadę temu, jeśli chciałeś zwiększyć sprzedaż i pozyskać nowe leady, rozwiązanie było proste — publikuj więcej treści. Dziś nie jest to już takie oczywiste. W świecie przeładowanym nadmiarem bodźców widać coraz większy niedobór tego, co potrzebuje każda informacja, czyli uwagi odbiorców. W epoce Attention Economy zapewne najszybciej odnajdą się firmy, które mają ambicje, potrzeby i kompetencje, aby stać się liderem swojego obszaru.

Brak know-how hamuje ekspansję polskiego e-commerce

Jeśli polski e-handel chce się liczyć w skali globalnej, musi gonić europejską czołówkę. Ogromny wpływ na kiepskie tempo wzrostu handlu cross-border wśród rodzimych przedsiębiorstw mają nie tylko czynniki obiektywne, takie jak problemy z logistyką, ale też brak odpowiedniego know-how.

REKLAMA

Co to jest RegTech i jaką rolę odgrywa w biznesie?

Co to jest RegTech i jaką rolę odgrywa w biznesie? Na czym polegają usługi RegTech? Jak działają firmy RegTech? Wyjaśnia Robert Błaszczyk, dyrektor departamentu klienta strategicznego w Cinkciarz.pl.

Co zrobić, gdy klient prosi o dłuższy termin płatności?

Co zrobić, gdy klient chce zapłacić później? Jakie środki stosują polskie przedsiębiorstwa, by chronić się przed opóźnionymi płatnościami?

Jak zbudować zaufanie wśród klientów i zwiększyć zyski?

Lojalny klient to prawdziwy skarb dla każdego przedsiębiorcy. Kupuje więcej, wybiera droższe produkty, poleca firmę swoim znajomym i rodzinie. Dzięki zbudowaniu zaufania wśród klientów, firmy rozwijają sprzedaż i zarabiają więcej. Lojalni klienci zwiększają zyski od 25 do nawet 95%. Warto zadbać o odpowiednie relacje, żeby otworzyć swojej marce furtkę do większych zarobków. Jak zbudować zaufanie? Jednym ze sposobów jest rejestracja znaku towarowego. ® to niewątpliwy symbol prestiżu.

Czy voiceboty zwiększają sprzedaż w omnichannel?

Potencjalni klienci konwertują nawet 9-razy częściej, jeśli firma kontaktuje się z nimi w ciągu pierwszych 5 minut. Niestety robi tak zaledwie 7% przedsiębiorstw. Co więcej, ¾ leadów jest w ogóle ignorowana, a średnia szybkość kontaktu z leadem to aż 47 h. To mnóstwo czasu, aby potencjalny klient zrezygnował lub wybrał konkurencję. Czy automatyzacja sprzedaży jest odpowiedzią na tę bolączkę oraz inne wyzwania współczesnej sprzedaży wielokanałowej?

REKLAMA

Praca zdalna i praca hybrydowa w 2022 roku a cyberbezpieczeństwo firmy

Praca zdalna i hybrydowa w 2020 roku zagościła w życiu zawodowym Polaków, a w 2021 trend ten jeszcze bardziej się ugruntował. Z uwagi na korzyści wynikające z pracy zdalnej, dziś (w 2022 roku) wielu pracowników nie wyobraża sobie już powrotu do standardów sprzed pandemii. Istnieje jednak także wiele pułapek, na które uważać powinni zarówno pracownicy, jak i pracodawcy. Skoro praca z domu pozostanie z nami jeszcze na długi czas, to co w 2022 roku można zrobić lepiej, co unowocześnić lub o co zadbać w kontekście zapewnienia odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa?

Handel internetowy napędza magazyny

Handel internetowy będzie rósł średnio o kilkanaście procent rocznie. Wiadomo też, że rozwój e-commerce nadal będzie miał ogromny wpływ na rynek powierzchni magazynowej, przed którym rysuje się wiele szans – mówi Natalia Mika, doradca w Dziale Powierzchni Przemysłowych i Magazynowych w Cresa Polska.

Komunikacja w sprzedaży

Komunikacja w sprzedaży, jak i w każdej innej dziedzinie jest jednym z ważniejszych elementów. Odpowiadając na pytanie co jest decydujące w sprzedaży? Odpowiedź brzmi: to, w jaki sposób komunikujesz się ze swoim rynkiem, z klientami. To, co sprzedajesz, jest wtórne. Biznes jest w gruncie rzeczy umiejętnością nawiązywania kontaktu z obcymi osobami. Zarówno w sposób bezpośredni, jak i pośredni. Niezależnie, czy mamy na myśli działania Public Relations, komunikację marketingową, copywriting czy bezpośrednią rozmowę z drugim człowiekiem, twarzą w twarz, telefonicznie lub elektronicznie. Jak mówić, aby nas rozumiano? Co wpływa na skuteczną komunikację w sprzedaży? Dlaczego umiejętność komunikowania się może być przewagą konkurencyjną?

VPN - bezpieczna sieć dla firm i Kowalskiego

VPN. Już nie tylko firmy, ale i użytkownicy indywidualni mogą korzystać z ochrony i prywatności oferowanej przez wirtualne sieci prywatne (ang. Virtual Private Network; VPN).

Cyberbezpieczeństwo w MŚP - poradnik

Cyberbezpieczeństwo w MŚP. Jednym z największych obecnie wyzwań dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw jest zapewnienie cyberbezpieczeństwa. Cyberbezpieczne działanie w świecie cyfrowym to klucz do sukcesu każdego MŚP. Jak skutecznie dbać o bezpieczeństwo firmy w sieci? Wyjaśnia poradnik Agencji Unii Europejskiej ds. Cyberbezpieczeństwa (ENISA).

Logowanie bez hasła - niewidoczne uwierzytelnianie wieloskładnikowe (iMFA)

Logowanie bez hasła. Korzystanie z haseł jest niewygodne dla użytkowników i powoduje liczne luki w zabezpieczeniach. Ale nadal jeszcze nie ma lepszej metody logowania. Hasła są więc konieczne, bowiem firmy są zobowiązane do zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom. Ci z kolei twierdzą w większości, że bezpieczeństwo jest ważniejsze niż wygoda, ale ich działania mówią co innego. Możliwym rozwiązaniem omawianego problemu jest niewidoczne uwierzytelnianie wieloskładnikowe (iMFA).

Phishing - czym jest, jak się bronić?

Phishing. Aż 76% respondentów, którzy przywiązują wagę do cyberbezpieczeństwa, nie potrafiło wskazać prób phishingu – wynika z badania firmy Tessian. Ten rodzaj cyberataku – polegający na zachęceniu użytkownika do kliknięcia w złośliwy link – ciągle jest skuteczny. Celem ataków są głównie środki finansowe, wrażliwe dane osobowe lub istotne informacje firmowe. Dlaczego, pomimo rosnącej świadomości społeczeństwa na temat bezpieczeństwa, wciąż znajdują się osoby klikające w podejrzane linki?

Firmy inwestują w technologie zorientowane na klienta [RAPORT]

Pomimo negatywnego wpływu pandemii Covid-19 na światową gospodarkę, rynek ubezpieczeń pozostał jednym z największych inwestorów w technologie optymalizacji procesów biznesowych. Ile firmy zainwestują w nowe technologie?

Tokenizacja - słowo klucz w nowoczesnym biznesie. Co można stokenizować?

Tokenizacja to termin zdobywający ostatnimi czasy olbrzymią popularność, w szczególności w środowiskach biznesowych. Przedsiębiorcy zaczynają żywiej interesować się możliwościami, jakie oferuje ta oparta na technologii blockchain forma cyfryzacji. Pytanie tylko, cyfryzacji… czego? Jak działa blockchain? Czym jest tokenizacja? Co to jest token? Jakie są rodzaje tokenów? Co można stokenizować? Jak przeprowadzić cyfryzację biznesu poprzez tokenizację? Wyjaśniają eksperci z Kancelarii Prawnej RPMS Staniszewski & Wspólnicy

Zawieranie umów w formie elektronicznej, zarządzanie dokumentami online. Czy prawnicy pozbędą się papierów?

Zawieranie umów w formie elektronicznej. Tak jak biznesmeni rozpoczynający swoją karierę w latach 80-tych i 90-tych są przyzwyczajeni do noszenia znacznej ilości gotówki w kieszeni, tak prawnicy są przyzwyczajeni do wszystkiego, co jest „na piśmie”, „stwierdzone pismem”, ma „formę pisemną”, itp. Jak słusznie wskazała Rzecznik Generalna TSUE (w swojej opinii w sprawie C-258/16), teksty zapisuje się od tysięcy lat na różnych nośnikach – na glinianych tabliczkach, papirusie, marmurze czy granicie. Współcześnie coraz powszechniej używa się jednak elektronicznych środków przekazu. Odchodzi się od utożsamiania formy pisemnej wyłącznie z formą papierową (wydrukiem papierowym).

Atak hakerski - jak chronić firmę?

Atak hakerski - jak chronić firmę? Czy własność intelektualna firm jest bezpieczna?

Prowadzisz firmę? To ostatnie dni na złożenie wniosku o zwolnienie ze składek ZUS

30 czerwca mija termin dla przedsiębiorców, którzy chcą skorzystać ze zwolnienia ze składek ZUS w ramach Tarczy Antykryzysowej, a nie złożyli jeszcze wymaganych dokumentów.

Cyberbezpieczeństwo pracy zdalnej w czasie epidemii COVID-19

Trwająca epidemia koronawirusa kreuje zupełnie nowe podejście do sposobu zarządzania organizacją i jej zasobami. Powodzenie tych zmian, a tym samym przetrwanie organizacji jest mocno uzależnione od tego, jak zwinnie poukładamy procesy biznesowe i jak szybko przestawimy pracowników na nowy sposób pracy. W związku z ciągłymi zmianami i brakiem możliwości dokładnego zaplanowania tego procesu, organizacje naraziły się na „cyber-ryzyko” w znacznie większym stopniu, niż było to możliwe do tej pory.

Koronawirus a branża informatyczna

Czy widmo kryzysu gospodarczego ominie zieloną wyspę, jaką na rynku pracy jest branża informatyczna Z najnowszych danych wynika, że aż jedna trzecia firm z tego sektora nie odczuwa żadnych utrudnień, a niektóre mają się nawet lepiej niż przed pandemią. Nie boją się też zatrudniać programistów z mniejszym doświadczeniem.

10 mitów na temat pozycjonowania

Sukces strony internetowej zależy od właściwego wypozycjonowania jej w Internecie. Do tej pory powstało wiele mitów mówiących, jak sobie z tym skutecznie poradzić. Zebraliśmy 10 najpopularniejszych i podpowiadamy, czego się wystrzegać, aby uniknąć kary w postaci zepchnięcia strony na niższe pozycje w SERP.

Koronawirus. Czy każdy biznes można prowadzić online?

Prowadząc własny biznes od wielu lat nauczyłam się, że dywersyfikacja ryzyka jest bardzo ważna. Stanie na czterech nogach to filozofia pozwalająca na stabilność małych i średnich firm, ale i w dużych bardzo dobrze się sprawdza. Zmieniająca się rzeczywistość zmusza nas czasem do weryfikacji podejmowanych działań, planów i wizji firmy. Od dawna mówi się, że biznes jest w Internecie. W dzisiejszej sytuacji zadajemy sobie pytanie: Czy każdy biznes można prowadzić online? Co zrobić, żeby przetrwać trudniejsze momenty w prowadzeniu działalności? Czy posiadanie kilku różnych możliwości biznesowych to właściwy kierunek działania? W niniejszym artykule odpowiem na te i inne pytania.

Tworzymy ekosystem łączący rozwiązania sprzętowe i wyspecjalizowane oprogramowanie

Rozmowa z Pawłem Wójcikiem, HPE Hybrid IT BU Managerem.

Sztuczna inteligencja w biznesie - rozwój, zastosowanie, perspektywy

Sztuczna inteligencja będzie mieć kluczowe znaczenie dla biznesu w ciągu kolejnych 3–5 lat – podkreśla Emma Kendrew, specjalistka od AI w Accenture Technology UKI. Jak ocenia, w projektach związanych ze sztuczną inteligencją przoduje w tej chwili biznes w USA i Europie, ale gonią ich także Chiny. AI jest szeroko wykorzystywana we wszystkich branżach i w coraz większym stopniu wkracza też do codziennego życia. Dlatego firmy – zarówno duże, jak i małe i średnie – muszą uświadomić sobie kluczowe znaczenie tej technologii i innowacji dla swojej konkurencyjności.

Hosting i domeny - porównanie cen dostawców

Wykupienie i rejestracja domeny oraz hostingu to pierwsze kroki jakie podejmuje się w celu zaistnienia w internecie. Nie należy jednak robić tego zbyt szybko, a to ze względu na dużą konkurencję pomiędzy firmami z branży teleinformatycznej. Mamy więc możliwość wyboru takiej opcji, jaka najbardziej nas interesuje. Nie spieszmy się więc. Aby ułatwić ten proces, przedstawiamy poniżej porównanie ofert domenowych i hostingowych kilku wiodących na polskim rynku firm.

Jak wybrać dostawcę hostingu dla firmy

W obecnych czasach, warunkiem sine qua non dla prawidłowego działania firmy jest nieprzerwany kontakt z klientem. Narzędziem, które to skutecznie umożliwia jest internet. Decydując się na działalność w sieci warto zadać sobie pytanie jak wybrać hosting, aby kontakt z klientem lub potencjalnym klientem odbywał się bez zbędnych przerw.

Jaki wpływ ma Certyfikat SSL na pozycje Twojej strony w Google

Współcześnie bardzo często podnoszona jest kwestia bezpieczeństwa danych w internecie. Bardzo słusznie, ponieważ spora część informacji, przesyłanych, przetwarzanych i magazynowanych przy użyciu sieci to tzw. informacje poufne lub wrażliwe, których utrata może narazić na przykre konsekwencje zarówno ich właściciela jak i administratora. Jednym z narzędzi, zwiększających bezpieczeństwo internetowych operacji są certyfikaty SSL, które to nie tylko minimalizują ryzyko utraty wrażliwych danych, ale także mają wpływ na pozycjonowanie stron www w najpopularniejszej w świecie wyszukiwarce Google. Jaki? Dowiesz się tego z dalszej części artykułu.

Jak zabezpieczyć firmę i klientów przed utratą danych?

Internet stanowi obecnie najpopularniejsze narzędzie komunikacji. Za jego pośrednictwem przesyłane są ogromne ilości danych, z których spora część to tzw, dane poufne (wrażliwe), a zatem informacje o szczególnej wartości dla ich właścicieli, a także przedsiębiorstw. Ze względu na ich znaczenie, powinny one (a niektóre z nich w świetle prawa muszą(!)) być odpowiednio zabezpieczane. Najważniejszą metodą ich ochrony jest aktualny certyfikat SSL.

Ekonomistki, prawniczki i humanistki w branży IT

Jeszcze kilka lat temu udział kobiet w rekrutacjach związanych z IT był znikomy. Dziś kobiety stanowią 20% wszystkich kandydatów, z czego połowa to programistki. Poza tym widać zwiększone zainteresowanie pań najbardziej pożądanymi w branży językami programowania, które, jak wynika z badań, specjalistki IT z najmłodszych grup wiekowych znają lepiej od swoich rówieśników.

Coraz silniejsza pozycja polskich chmur obliczeniowych

Chmury obliczeniowe (ang. cloud computing), to najnowsza technologia teleinformatyczna umożliwiająca łatwy, szybki i bezpieczny przesył, przetwarzanie i magazynowanie danych. Dzięki swoim zaletom zyskują coraz większą popularność zarówno pośród użytkowników biznesowych jak i prywatnych. Także w Polsce, cloud computing konsekwentnie zdobywa coraz to nowych użytkowników.

4 strategie transformacji cyfrowej

W ciągu najbliższych 5 lat aż 4 firmy na 10 mogą zniknąć z rynku ze względu na brak transformacji cyfrowej. Jakie strategie najlepiej wdrożyć?

Jak wybrać odpowiedni software house?

Software house to inna nazwa przedsiębiorstwa zajmującego się tworzeniem oprogramowania. Współcześnie takie firmy, tworząc rozwiązania IT, dużą wagę przywiązują do analizy procesów i potrzeb biznesowych klienta, tworzenia specyfikacji funkcjonalnej, testowania aplikacji oraz jej integracji z innymi systemami. Przedsiębiorstwa z tej branży zajmują się przede wszystkim tworzeniem aplikacji dedykowanych i oprogramowania na zamówienie.

10 podstaw security – dekalog bezpiecznego użytkownika

Rozwój technologii i niepohamowana cyfryzacja życia to proces niosący ze sobą coraz to nowsze zagrożenia dla użytkowników sieci. Bardzo często w sposób nieświadomy ułatwiają oni zadanie cyberprzestępcom. Pewne zachowania mogą być wręcz zaproszeniem do ataku na firmowe systemy bezpieczeństwa. Poniższe rady pozwolą Państwu wyeliminować podstawowe błędy w korzystaniu z sieci i nowych technologii, a tym samym poprawić poziom bezpieczeństwa przetwarzanych danych.

Kilka godzin czy kilka tygodni? Ile trwa „mapowanie” doświadczeń klienta?

Jednym z podstawowych narzędzi diagnozowania doświadczeń klienta jest mapa podróży. Jest to zapis drogi jaką klient przebył w relacji z firmą, by zrealizować swój cel. W mapie kluczowe są informacje o poszczególnych etapach drogi, momentach, w których klientowi było łatwo i takich, w których miał trudności. Ma ona tę przewagę nad innymi narzędziami, że informacjom stricte procesowym towarzyszą dane na temat emocji, jakie klient przeżywał w danym momencie. To dzięki nim firmy są w stanie lepiej „wchodzić w buty klienta”, czy też „empatyzować” jego problemy.

Jak zabezpieczać dane swoich klientów?

Jako przedsiębiorca przechowujesz dane klientów i chcesz, żeby były bezpieczne? Prezentujemy dobre praktyki proponowane przez Amazon, w celu zmaksymalizowania bezpieczeństwa poufnych informacji.

Zakup usług IT w modelu Agile. Zupełnie nowy trend!

Współpraca z dostawcami usług IT to jeden z kluczowych obszarów dla każdej organizacji. Jest to proces o tyle skomplikowany, że bardzo często osoba decydująca o zakupach, czy negocjująca je, nie jest biegła w języku IT i specyfikacjach niezbędnych do tego procesu. Co więcej, sama umowa i dokumentacja zamówienia musi podążać za specyfiką wdrożeń IT wynikających z tych właśnie umów.

Istotna rola technologii RFID we współczesnym handlu detalicznym

Technologia identyfikacji radiowej RFID odgrywa coraz ważniejszą rolę przy wsparciu wielokanałowego handlu detalicznego. Zastosowanie tego rozwiązania jest szczególnie istotne w obliczu zmieniających się potrzeb konsumentów, którzy coraz częściej wymagają bieżącego wglądu w przebieg prowadzonego procesu dostawy zakupionych towarów. Sprzedawcy, chcąc sprostać wymaganiom młodych konsumentów, muszą nie tylko ulepszyć metody rejestracji i zarządzania informacjami o towarach, ale również usprawnić bieżącą komunikację między personelem i zaoferować im dostęp do pełnych danych o produktach i zapasach.

Dlaczego firmy powinny korzystać z chmury obliczeniowej?

Pewne cechy chmur obliczeniowych sprawiają, że są one szczególnie atrakcyjne dla biznesu. Jakie są najważniejsze powody, dla których firmy powinny zaufać technologii chmur i wykorzystywać je w swojej pracy?

Firmy mają problem ze znalezieniem specjalistów IT

W Polsce zaczyna brakować programistów, mimo że, jak podaje Komisja Europejska, liczba specjalistów IT w ciągu ostatnich czterech lat wzrosła u nas aż o 15 proc. Znaczy odsetek firm deklaruje, że ma problem ze znalezieniem takich pracowników. Szacuje się, że boom na programistów potrwa do 2030 r.

Korzystanie z chmury i urządzeń mobilnych a ochrona danych w firmach

Wiele firm staje dziś przed problemem cyberataków. Przedstawiamy jak korzystać z chmury i urządzeń mobilnych aby zapewnić ochronę danych w firmie.

Konferencja "Ubezpieczenia – nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży" już 19 września 2018 r.

Zapraszamy do debaty z ekspertami podczas konferencji "Ubezpieczenia – nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży". Portal Infor.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

Konto przedsiębiorcy - usługi online dla firm w jednym miejscu

Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii we wrześniu zaprezentuje założenia projektu „Konto przedsiębiorcy – usługi online dla firm w jednym miejscu”. Jedno miejsce do załatwiania spraw online ma za zadanie uprościć procedury dla przedsiębiorców.

Jak zwiększyć bezpieczeństwo danych w chmurze?

Ilekroć jest mowa o przechowywaniu danych przy użyciu technologii informatycznych, tylekroć pojawia się kwestia ich właściwego zabezpieczenia. Chociaż chmury obliczeniowe gwarantują o wiele wyższy stopień bezpieczeństwa niż tradycyjne „fizyczne” nośniki takie jak twarde dyski czy płyty CD, nie osiąga on niestety poziomu 100%. Na szczęście istnieją metody, które pozwalają użytkownikom chmur we własnym zakresie dbać o swoje zamieszczone w chmurach pliki.

Konferencja "Ubezpieczenia – nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży"

Różnorodność produktów ubezpieczeniowych dostępnych na rynku sprawia, że firmy muszą konkurować zarówno na płaszczyźnie pozyskania nowego klienta, jak i utrzymania dotychczasowych kontrahentów zapewniając im kompleksowy i wysoki standard usług. Dobra oferta musi być wielokanałowa. Ponadto, komunikacja we wszystkich kanałach powinna być treściowo spójna, inaczej momentalnie straci wiarygodność. Musi charakteryzować się ciągłością, czyli procesy zapoczątkowane w jednym kanale powinny być płynnie kontynuowane we wszystkich innych, gdziekolwiek podejmie je klient

Jak firmy IT zachęcają do pracy programistów

Firmy IT poszukują programistów i często stają na głowie, żeby zwabić pracowników, kusząc nie tylko wysokimi zarobkami. Natomiast programiści robią, co mogą, żeby im tego nie ułatwiać. Ich zachcianki mogą wprawiać w osłupienie. Zwłaszcza, że bywają spełniane.

Handlowiec vs. klient – jak poradzić sobie z każdym typem kupującego?

Jeśli uważnie słuchasz rozmówcy, możesz się o nim sporo dowiedzieć – np. tego, w jaki sposób podejmuje decyzje czy też motywuje się do działania. Mogłoby się wydawać, że w biznesie taka „identyfikacja” pomocna jest tylko handlowcom, tymczasem przyda się także na innych stanowiskach. Jeśli na co dzień kontaktujesz się z klientami lub jesteś odpowiedzialny za przekazywanie innym informacji i chcesz robić to skuteczniej, naucz się rozpoznawać pewne wzorce patrzenia na świat.

Coraz więcej firm inwestuje w cloud computing

Nad Polskę nadciągają gęste chmury. To dobra prognoza zarówno dla konsumentów, jak i świata biznesu. Segment cloud computing należy do najszybciej rozwijających się obszarów rynku IT nad Wisłą. Chmura jest dziś szczególnie popularna wśród firm zajmujących się analityką internetową, jednocześnie zyskuje spore grono zwolenników wśród małych i średnich firm. Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na działanie w chmurze ze względu na usprawnienie pracy.

Dlaczego warto wdrażać nowoczesne technologie w firmie?

Przedsiębiorcy z grubsza dzielą się na dwie kategorie. Do pierwszej należą ci, którzy w myśl zasady „stay always connected” nie wyobrażają sobie życia bez zdobyczy technologii, a obudzeni w środku nocy bez problemu wyrecytują najważniejsze trendy technologiczne tego roku. Druga kategoria to właściciele firm, którzy wciąż nie widzą żadnego problemu w odręcznym wypisywaniu faktur, a na każdą zmianę cyfryzującą ich sektor reagują wręcz alergicznie. Co najdziwniejsze, w obu przypadkach interes może rozwijać się prężnie, niestety tylko do pewnego czasu. Dlaczego warto inwestować w nowoczesne rozwiązania i co czeka tych, którzy z technologią są na bakier?

REKLAMA