Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu e-firma. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące e-firma.
Obowiązek opracowania i udostępnienia regulaminu w obrocie elektronicznym
Aktualizacja: 18.07.2014
Obowiązujące przepisy obligują usługodawcę przed rozpoczęciem świadczenia usług drogą elektroniczną do sporządzenia regulaminu, na podstawie którego będą świadczone usługi oraz do udostępnienia go usługobiorcom (konsumentom i/lub przedsiębiorcom). »
Co powinien zawierać regulamin sklepu internetowego?
Aktualizacja: 07.11.2013
Regulamin sklepu internetowego powinien obowiązkowo zawierać elementy określone w ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Stworzenie regulaminu sklepu internetowego nie jest sprawą łatwą. Na co uważać przy tworzeniu regulaminu sklepu internetowego? »
7 porad na podwojenie sprzedaży świątecznej
Aktualizacja: 14.11.2012
Sprzedaż świąteczna to czas wysokich obrotów. Oto 7 punktów, które już dziś pomogą ci ulepszyć twój sklep tobie ułatwiając sprzedaż, a klientom - zakupy. »
Obowiązki prawne sklepu internetowego
Aktualizacja: 04.04.2012
Obowiązki prawne ciążące na prowadzącym sklep internetowy to podstawowe trudności formalne z jakimi musi zmierzyć się przedsiębiorca. Ekspert podpowiada na co zwrócić uwagę zakładając e-sklep. »
Zwrot towaru w ciągu 14 dni w sklepach internetowych
Aktualizacja: 17.11.2011
14 dni na zwrot towaru będą mieli klienci sklepów internetowych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. To ważna zmiana dla przedsiębiorców i konsumentów. Ekspert wyjaśnia co zmieni się w przepisach dotyczących sprzedaży na odległość. »
E-faktura w e-biznesie – jakie są korzyści takiego rozwiązania?
Aktualizacja: 17.11.2011
Dla wielu przedsiębiorców, samo słowo VAT przyprawia o zawrót głowy i zwiększa ciśnienie. Niestety w naszym kraju od wielu lat to konieczność. Z punktu widzenia Skarbu Państwa, ten znienawidzony przez wielu VAT jest jednym z najskuteczniejszych źródeł dochodów. Niestety od podatku VAT nie uciekniemy, ale z pewnością możemy usprawnić cała procedurę i co najważniejsze, zmniejszyć związane z nią koszty. »
Agencja interaktywna – jak wybrać i na co zwracać uwagę?
Aktualizacja: 17.11.2011
Jedną z najważniejszych decyzji, jakie stoją przez każdym przedsiębiorcą internetowym to wybór odpowiedniej agencji interaktywnej. Czym w ogóle zajmuje się taka agencja? Otóż przenosi ona naszą wizję biznesu w świat wirtualny. Jest ona odpowiedzialna za odpowiednią kreację strony, za procesy biznesowe oraz za to, jak będziemy odbierani przez klientów. Jak wybrać taką agencję i na co zwracać uwagę? »
Jak wykorzystać treści video w promowaniu sklepu internetowego?
Aktualizacja: 17.11.2011
W dzisiejszych czasach treści video w sklepach internetowych to nadal ogromna rzadkość. To właśnie ta tendencja może być naszą wielką zaletą, gdyż zastosowanie video na stronie sklepu może sprawić, że nasza firma w oczach potencjalnych klientów przeobrazi się w bardzo nowoczesne i innowacyjne przedsiębiorstwo. Jak więc wykorzystać video, aby poprawić zyski w sklepie internetowym? »
Łamanie bariery przedzakupowej – czy video rozwiąże ten problem?
Aktualizacja: 17.11.2011
Pisaliśmy już o zaletach spotów video, reklam w postaci filmów czy spotów instruktażowych. Tego typu treści na stronie internetowej sklepu przyciągają potencjalnych klientów, którzy chętniej kupią konkretny towar. A co zrobić, aby przeprowadzić klienta przez barierę przedzakupową? Co to w ogóle jest? »
Jak wypromować się w sieci nie popełniając błędów?
Aktualizacja: 17.11.2011
Promocja w Internecie to nie tylko długo planowane kampanie reklamowe, bannery i filmiki. Promocja w Internecie to również kontrolowana plotka i informacja na temat naszej firmy. Coś, co zainteresuje zarówno serwisy internetowe jak i naszych potencjalnych klientów. Jak więc zainteresować innych naszą firmą? Co warto zrobić, a czego unikać? »
Jakich błędów nie popełniać w komunikacji z mediami?
Aktualizacja: 17.11.2011
Wiemy już, jak ważna jest komunikacja z mediami zarówno dla nowych przedsiębiorstw, jak i prężnie rozwijających się firm o ugruntowanej pozycji. Dobre relacje z mediami mogą bardzo szybko wywindować nową firmę ponad konkurencję, a sprawdzoną markę przez długi czas utrzymywać na fali sukcesu. Niestety popełniane błędy mogą bardzo szybko ten sukces oddalić. Jakich błędów nie popełniać? »
Czy warto komunikować się z mediami?
Aktualizacja: 17.11.2011
Komunikować się z mediami czy nie? – to pytanie zadaje sobie wielu zarówno świeżych, jak i już doświadczonych przedsiębiorców i właścicieli e-biznesu. Co ciekawe, odpowiedź w żadnym z przypadków nie jest jednoznaczna. Tak czy inaczej, dobrze przeprowadzona kampania w mediach może być prawdziwą trampoliną do sukcesu. Należy jednak uważać, gdyż każdy błąd może odbić się negatywnie na wizerunku firmy. »
Jak działa reklama partyzancka i jaki ma wpływ na użytkowników?
Aktualizacja: 17.11.2011
Jak już wiemy, marketing partyzancki ma za zadanie zaskoczyć konsumenta niekonwencjonalną reklamą. W dzisiejszych czasach taka forma reklamy nie jest już wyborem, ale bardzo często koniecznością, gdyż tradycyjna reklama jest najzwyczajniej w świecie ignorowana przez użytkowników Internetu. Jak więc działa reklama partyzancka i czym się charakteryzuje? »
Marketing partyzancki w e-biznesie – na czym to polega i czy się sprawdzi?
Aktualizacja: 17.11.2011
Na czym może polegać marketing partyzancki? Czy to ma jakikolwiek związek z wojskiem? Oczywiście nie, ale w dzisiejszych czasach wojna z konkurencją, niekiedy dość ostra i zacięta to pojęcie bardzo powszechne i każdemu doskonale znane. Dlatego też firmy wkraczające na rynek, szczególnie ten w Internecie, jeśli chcą zaistnieć już na początku powinny wystawić największe działa przeciwko konkurencji. Czy marketing partyzancki jest dobrą bronią? »
Jak odpowiednio wykreować dobrą markę w oczach klientów?
Aktualizacja: 17.11.2011
Każdy sklep internetowy chce, aby w oczach klientów być najlepszym sklepem w sieci. Każdy sklep również chce, aby stali klienci nawet nie myśleli o zakupach w innym miejscu, a nowi wręcz marzyli o pierwszej transakcji w naszym e-sklepie. Czy takie marzenie ma szansę na spełnienie? Co zrobić, aby jak najbardziej zbliżyć się do takiego modelu? »
Magdalena Wilk: Obostrzenia dla przedsiębiorców są niezgodne z konstytucją [PODCAST]
Nawet 70 tyś. zł dotacji na rozwój rekreacji
Radca prawny wpisany na Listę Radców Prawnych przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych we Wrocławiu. Właścicielka Kancelarii Prawnej www.bktkancelaria.pl, autorka wielu artykułów o tematyce prawniczej publikowanych w czasopismach, na blogu oraz w mediach społecznościowych, specjalizująca się w prawie Unii Europejskiej, prawie gospodarczym i prawach cudzoziemców.
Zostań ekspertem portalu Infor.pl »