Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu e-commerce. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące e-commerce.
Firma na drodze do zmian. Jak wyjść zza zakrętu na prostą?
Aktualizacja: 15.07.2016
Kto stoi w miejscu, ten cofa się w rozwoju. Dzisiejsza szybko zmieniająca się rzeczywistość wymusza stałe podążanie do przodu. Podobnie jest z działalnością biznesową. Jeśli firma nie śledzi rynkowych sygnałów i nie reaguje na dynamikę zmian, może trafić w ślepy zaułek. Przeprowadzanie transformacji organizacyjnej to jednak niełatwe zadanie. Sprawdź, jak to zrobić, aby odnieść sukces. »
Jak otworzyć własny sklep internetowy – KROK PO KROKU
Aktualizacja: 18.07.2014
Z roku na rok zakupy dokonywane w wirtualnym świecie cieszą się coraz większą popularnością. Promocyjne ceny, oszczędzony czas i szeroka gama produktów – to tylko niektóre z czynników zachęcających do zakupów on – line. Postęp techniczny sprzyja nie tylko wartości zakupów robionych przez Internet, ale również firmom zawierającym transakcje w tym kanale. Nie bez przyczyny coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na taką formę sprzedaży. Co należy zrobić by otworzyć swój własny sklep internetowy? Oto kilka najważniejszych kroków: »
Aktualizacja: 23.07.2012
E-commerce. Już tylko nieliczne sklepy stacjonarne nie są obecne w internecie. Eksperci wyjaśniają od czego zacząć prowadzenie działalności gospodarczej w internecie? »
E-biznes w samotności – czy wspólnicy są nam niezbędni?
Aktualizacja: 31.05.2011
Wiele osób, które myślą o rozpoczęciu kariery w e-biznesie chce rozpocząć przygodę w pojedynkę. Jest to oczywiście możliwe, ale jeśli myślimy o rozwoju i rozwijaniu firmy, samodzielna praca może sprawić wiele problemów. Czy zatrudnianie wspólników w biznesie internetowym jest niezbędne? »
Serwis bez usług i towarów – czy może przynosić zyski?
Aktualizacja: 31.05.2011
Wydaje się, że jeśli ktoś chce zarabiać w biznesie internetowym, musi otworzyć sklep lub stronę oferującą jakieś konkretne usługi. Przecież tylko sprzedając usługi lub towary można czerpać profity. Otóż nieprawda, a świetnym przykładem takiego stanu rzeczy są cieszące się ogromną popularnością serwisy społecznościowe. Jak więc zatem czerpać zyski niczego nie sprzedając? »
Nowy i unikalny pomysł na e-biznes – czy to możliwe?
Aktualizacja: 30.05.2011
Wiele osób, które myślą o rozkręceniu własnego przedsiębiorstwa w sieci myśli, że w Internecie nie da się już wymyślić nic nowego, że wszystko już jest. Nic bardziej mylnego! Owszem, w sieci możemy spotkać niemal każdą branżę, ale miejmy na uwadze fakt, ze e-biznes jest bardzo młodym i dopiero rozwijającym się zjawiskiem i dla każdego pomysłu znajdzie się tam miejsce. Czy mamy więc szansę na oryginalny pomysł? »
Pomysł na E-biznes – czy to się w ogóle opłaca?
Aktualizacja: 30.05.2011
E-biznes to świetna alternatywa dla osób, które mają już dość etatu, codziennego rannego wstawania i podróżowania do firmy. Monotonia dnia codziennego może się dać we znaki każdemu, nawet najbardziej cierpliwemu biznesmenowi. Szansą na wyrwanie się z tej stagnacji jest właśnie e-biznes. Niestety trafiony pomysł na działalność internetową to rzadkość, a bardzo duża część nowych e-przedsiębiorstw już na starcie skazana jest na porażkę. Jaką więc obrać strategię na samym początku? »
Aktualizacja: 15.12.2011
Prowadzenie firmy, której usługi są ściśle związane z Internetem i ogólnie pojętym IT może przybrać zróżnicowane formy od domen internetowych, przez hosting, strony www i sklepy internetowe, aż po marketing internetowy, backup online czy e-fax. Jak prowadzenie takiej działalności wygląda od kuchni? Przeczytaj. »
Jakie zagrożenia czyhają na firmy na portalach społecznościowych?
Aktualizacja: 10.03.2011
Firmy nawiązują coraz silniejsze relacje z klientami. 78% przedsiębiorstw korzysta z portali społecznościowych w celu poprawy jakości obsługi. Przedsiębiorcy nie mogą jednak zapominać o niebezpieczeństwach związanych z ich wykorzystywaniem. Jakich? Przeczytaj poradę eksperta. »
Jak firmy powinny rejestrować domeny?
Aktualizacja: 03.03.2011
Firmy coraz częściej rejestrują domeny. Dzieje się tak ponieważ domena kieruje odbiorcę do firmowego serwisu WWW, na którym klient może zapoznać się z ofertą przedsiębiorstwa. Jednak często zdarza się, że firmy poprzestają na rejestracji jednej domeny, co może skutkować poważnymi konsekwencjami w przyszłości. »
Czy wybór domeny wpływa na efektywność reklamy?
Aktualizacja: 19.01.2012
Domena odgrywa duże znaczenie w promocji firmy. Przekonanie, że dzięki dobrej promocji każdy adres można uczynić popularnym, przyniosło wielu przedsiębiorstwom straty sprzedażowe oraz wizerunkowe. Co warto wiedzieć, aby tego uniknąć? »
Jak założyć e-sklep? - nisza rynkowa
Aktualizacja: 17.11.2011
Założenie sklepu internetowego to wieloetapowy, złożony proces polegający min. na wyborze i wdrożeniu odpowiedniej technologii umożliwiającej sprzedaż, zakupie domeny i hostingu oraz ustaleniu kanałów dystrybucji. Jednak nawet to wszystko nie wystarczy, by móc w pełni funkcjonować. Do pełni szczęścia brakuje nam jeszcze znalezienie odpowiedniej niszy, dzięki której nasz sklep będzie w stanie generować zyski. »
Haczyki i kruczki związane z gwarancją – na co uważać?
Aktualizacja: 26.01.2011
Z reguły gwarancja powinna dawać nam poczucie bezpieczeństwa i pewności. Kupując sprzęt elektroniczny do firmy chcemy być pewni, że będzie on niezawodny, a w razie awarii, nie będzie problemu z naprawą lub wymianą sprzętu na nowy. W każdej firmie niezbędny jest niezawodny i pewny sprzęt, a każdy zastój spowodowany awarią to strata czasu i pieniędzy. Dlatego też kupując sprzęt do firmy, warto zainteresować się warunkami gwarancji producenta. Na co zwrócić uwagę? »
Co sprawia, że spam jest groźny?
Aktualizacja: 25.01.2011
Nie ma użytkownika Internetu czy poczty elektronicznej, który nigdy nie zetknął się ze spamem. Obecnie wiadomości spamowe stanowią ponad 85% całego ruchu pocztowego w Internecie. Co sprawia, że spam jest źródłem wielu problemów? »
Aktualizacja: 25.01.2011
Spam jest nielegalny w wielu krajach, i Polska nie jest pod tym względem wyjątkiem. Dlaczego zatem walkę z tym problemem pozostawia się w głównej mierze ekspertom technicznym, mimo że eksperci twierdzą, iż w tej krucjacie główną rolę powinna odgrywać legislacja? W tym artykule zostaną omówione ustawy antyspamowe istniejące w różnych krajach na całym świecie, ze szczególnym uwzględnieniem ich skuteczności oraz czynników, które uniemożliwiają zwiększenie tej skuteczności. »