Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu e-commerce. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące e-commerce.
Usprawnienie obsługi klienta w e-commerce
Aktualizacja: 02.12.2011
Właściwe obsłużenie klienta, zapewnienie sprawnego call center i szybkiej reakcji na zgłaszane problemy jest kluczem do zatrzymania klienta- bez nich, sfrustrowany, może zwrócić się do naszej konkurencji. Jak zapewnić odpowiedni poziom tych usług? »
E-marketing jako forma promocji
Aktualizacja: 02.12.2011
W walce o klienta firmy korzystają z każdej możliwej formy promocji towarów i usług. Wraz z rozwojem technologii internetowych przedsiębiorcy opanowali sieć jako sposób dotarcia do szerszej grupy nabywców. »
Internet generuje sprzedaż firm pośrednictwa kredytowego
Aktualizacja: 02.12.2011
Rok temu ponad 3 mln umów na kredyty i pożyczki zostały zawarte przy udziale przedsiębiorstw pośrednictwa kredytowego. W procesie pozyskania klientów dla większości firm najbardziej pomocny był Internet. »