REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Technologia

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

TCL Communication prezentuje ultra-szybkie mobilne routery LTE: Alcatel LINKZONE CAT12 oraz LINKZONE CAT7

BARCELONA – 25 lutego 2018 – TCL Communication prezentuje na targach Mobile World Congress 2018 swoje najszybsze mobilne routery LTE – Alcatel LINKZONE CAT12 oraz Alcatel LINKZONE CAT7. Te kompaktowe urządzenia wyróżniają się obsługą agregacji sieci LTE oraz długim czasem pracy. To godne rozwinięcie serii LINKZONE, która zdobyła uznanie polskich konsumentów, trafiając jednocześnie do ścisłej czołówki najpopularniejszych mobilnych routerów w sprzedaży operatorskiej.

Chmura obliczeniowa jako narzędzie ułatwiające prowadzenie biznesu

Gospodarka wolnorynkowa doprowadziła do swoistego „wyścigu zbrojeń”, jaki toczą między sobą przedsiębiorstwa; stawką jest w nim utrzymanie się na rynku, zaś „bronią” różnorakie narzędzia obniżające koszta działalności, ułatwiające dostęp do klienta i pozyskanie go, a także usprawniające z nim kontakt. Jednym z najnowszych osiągnięć w tej dziedzinie jest cloud computing, czyli technologia chmur obliczeniowych.

Dlaczego warto wdrażać nowoczesne technologie w firmie?

Przedsiębiorcy z grubsza dzielą się na dwie kategorie. Do pierwszej należą ci, którzy w myśl zasady „stay always connected” nie wyobrażają sobie życia bez zdobyczy technologii, a obudzeni w środku nocy bez problemu wyrecytują najważniejsze trendy technologiczne tego roku. Druga kategoria to właściciele firm, którzy wciąż nie widzą żadnego problemu w odręcznym wypisywaniu faktur, a na każdą zmianę cyfryzującą ich sektor reagują wręcz alergicznie. Co najdziwniejsze, w obu przypadkach interes może rozwijać się prężnie, niestety tylko do pewnego czasu. Dlaczego warto inwestować w nowoczesne rozwiązania i co czeka tych, którzy z technologią są na bakier?

Przetwarzanie i ochrona danych osobowych w „chmurze”

Wraz ze wzrostem znaczenia technologii chmur obliczeniowych, inaczej cloud computing pojawiło się zagadnienie dotyczące bezpieczeństwa przetwarzanych w rzeczonych chmurach danych, w tym oczywiście tak wrażliwych, jak danych osobowych.

REKLAMA

Przyszłość chmury w e-biznesie. Fakty i statystyki o cloud computing

Wśród przedstawicieli e-biznesu rośnie świadomość, jeśli chodzi o wybór usługi cloud computing. Przedsiębiorcy, którzy decydują się na przeniesienie infrastruktury danych do chmury obliczeniowej, wskazują zgodnie pięć najważniejszych aspektów, które biorą pod uwagę przy wyborze dostawcy. W pierwszej kolejności weryfikują poziom obsługi. Na kolejnych miejscach uplasowały się takie czynniki jak bezpieczeństwo, cena, mobilność i łatwość zarządzania dyskiem.

Firma prowadząca biznes w sieci powinna posiadać certyfikat SSL

Szybki rozwój e-commerce oraz przeniesienie do Internetu wielu dziedzin życia wymaga często udostępnienia wrażliwych danych, jak np. dane karty kredytowej lub danych osobowych. Ochronę takich danych zapewnia certyfikat SSL. Czym jest i dlaczego warto posiadać certyfikat SSL prowadząc biznes w sieci?

Jak wykorzystać gry do promocji marki czy produktu?

Jeszcze do niedawna gry komputerowe uznawane były za niezbyt wyrafinowaną rozrywkę. Obecnie jednak stały się nieodłącznym elementem życia, a odpowiednio wykorzystane, mogą być dobrym sposobem na promocję marki czy produktu firmy. Gamification, czyli grywalizacja, nie jest już jedynie elementem wirtualnego świata – od kilku lat obecny jest w marketingu. Jak z niego skorzystać?

Ochrona danych w „chmurze”

Czym jest „chmura”? Najprościej rzecz ujmując, jest to usługa polegająca na gromadzeniu i przechowywaniu danych na serwerach usługodawcy (serwerach zewnętrznych). Danymi mogą być np. zdjęcia lub filmy, ale także oprogramowanie, bazy danych oraz wirtualny sprzęt. Powstaje jednak pytanie, czy zewnętrzny usługodawca jest w stanie zagwarantować bezpieczeństwo gromadzonych w jego chmurze danych. Innymi słowy, czy chmury są bezpieczne.

REKLAMA

Cloud computing - praktyczne korzyści dla przedsiębiorców

Poszukując praktycznych sposobów, aby usprawnić swój biznes, przedsiębiorcy często pomijają proste i skuteczne narzędzia, nawet jeśli są na wyciągnięcie ręki lub mają do nich darmowy dostęp. Dlatego warto przyjrzeć się bliżej rozwiązaniom, z których korzystamy na co dzień w sieci, aby zrozumieć, jakie korzyści dla biznesu kryją się pod terminem cloud computing.

CRM w telefonie pracownika. Czy warto postawić na aplikację mobilną?

Mobilne odpowiedniki stron internetowych stały się już wymaganym przez klientów standardem. Firmy IT proponują podobne rozwiązania dla systemów informatycznych wspomagających procesy przedsiębiorstwa, m. in. dla popularnych CRM. Jakie korzyści dają takie aplikacje? Czy przesyłane przez nie dane będą bezpieczne?

Dlaczego warto wprowadzić w firmie narzędzia wspierające procesy handlowe i sprzedażowe?

Dział handlowy jest jednym z najważniejszych w firmie.  Dzięki niemu przedsiębiorstwo może poruszać się dynamicznie do przodu. Wraz z rozwojem firmy, wymagane jest wprowadzenie rozwiązań wspierających zarządzenie procesami handlowymi i sprzedażowymi.

Czym jest chmura hybrydowa? Dlaczego to dobre rozwiązanie dla biznesu?

Chmura szybko staje się narzędziem numer jeden stosowanym do optymalizacji kosztów w centrum danych oraz ułatwiającym szybkie wprowadzanie na rynek nowych usług i produktów, skoro jest stosunkowo łatwa we wdrażaniu i może zapewnić niemal nieograniczony dostęp do pamięci masowych, zasobów sieciowych i mocy obliczeniowych.

Fundusze inwestują w polską spółkę rozwijającą produkty dla marketerów

Osiem milionów złotych zainwestowali Tim Schumacher oraz Warsaw Equity Group w rozwój Piwik PRO. Spółka obecna od trzech lat w sektorze IT jest liderem rozwiązań on-premises na globalnym rynku narzędzi dla marketingu. Każdego roku firma zwiększa swoje przychody średnio o 85%, a z jej produktów korzystają największe koncerny z Europy i USA.

Jak wprowadzać nowe rozwiązania informatyczne w firmie

Przy wybieraniu i wdrażaniu nowych rozwiązań informatycznych w przedsiębiorstwie należy zrozumieć, czego tak naprawdę chce użytkownik, jak będzie z tego korzystać. Należy tak zaprezentować dane rozwiązanie pracownikom, aby wzbudzić ich zainteresowanie oraz uzmysłowić korzyści, jakie na co dzień będzie im przynosić ta technologia.

Projektowane rozporządzenie e-privacy, lex specialis RODO

Komisja Europejska chce zaostrzyć przepisy dotyczące gromadzenia i przetwarzania danych osobowych użytkowników Sieci. 10 stycznia 2017 r. opublikowała projekt rozporządzenia ePrivacy. Jego przepisy mają skuteczniej zapewniać prywatność w łączności elektronicznej.

Wpływ technologii cyfrowych na rozwój przedsiębiorstw

Skutki cyfrowej transformacji przedsiębiorstw można dziś łatwo zaobserwować niemal w każdej branży. Zastosowanie nowoczesnych technologii zwiększa możliwości, jak również często zdecydowanie poprawia sytuację firm, niezależnie od ich wielkości i obszarów prowadzonej działalności.

Telemedycyna i cloud computing a prawo polskie i unijne

Aspekty prawne przetwarzania danych medycznych na odległość w świetle polskich i unijnych przepisów przedstawia Kamil Trzaskoś, prawnik z kancelarii KG LEGAL Kiełtyka Gładkowski Sp.p z siedzibą w Krakowie.

Bezpieczeństwo musi stać się priorytetem dla zarządów firm

Niemal każdego dnia wiadomości o kradzieżach danych docierają do nas z serwisów informacyjnych. I chociaż firmy starają się przeciwdziałać cyberzagrożeniom, wydając coraz więcej na infrastrukturę bezpieczeństwa, to częstotliwość tego typu przestępstw oraz powodowane nimi straty nieustannie rosną.

Twitter pozwoli napisać więcej

Serwis społecznościowy Twitter uelastycznił reguły dotyczące długości publikowanych wpisów.

Aplikacja "Moja Komenda" zadba o bezpieczeństwo

"Moja Komenda" - to aplikacja, dzięki której każdy z nas może poczuć się bezpieczniej. Zawiera adresy komend i komisariatów w całej Polsce.

Google Allo - nowość na rynku komunikatorów

Google udostępnił użytkownikom Androida i iOS nowy mobilny komunikator Allo. Aplikacja ma zapewniać sprawną komunikację, wyrażanie emocji poprzez rozmiar tekstu, system szybkich odpowiedzi oraz wsparcie inteligentnego asystenta. Na razie Allo nie jest dostępny dla polskich użytkowników.

Jaka jest najpopularniejsza aplikacja mobilna w Polsce?

Według danych firmy Spicy Mobile w sierpniu br. w Polsce najpopularniejszą aplikacją mobilną i był YouTube, zaś domena Google.pl miała największy zasięg wśród użytkowników urządzeń przenośnych

Top aplikacje dla turystów

Część osób, które często podróżują na pewno znalazły się w sytuacji, w której zarezerwowane miejsce w hotelu po przyjeździe okazało się zajęte. Co wtedy zrobić? Dach nad głową, nawet w najbardziej odległym miejscu, o każdej porze, pomogą nam znaleźć aplikacje mobilne. Są łatwo dostępne, praktyczne, intuicyjne, a przede wszystkim skuteczne. Agencja EACTIVE przedstawia aktualne zestawienie najlepiej ocenianych przez użytkowników aplikacji przydatnych w podróży.

5 najlepszych aplikacji biznesowych

Każdy przedsiębiorca doskonale wie, z jakimi wyzwaniami wiąże się prowadzenie biznesu. Uproszczenie różnorodnych zadań zdaje się być w tym przypadku na wagę złota – dlatego tak cenne mogą okazać rozwiązania oraz narzędzia ułatwiające prowadzenie firmy i usprawniające procesy z tym związane. A mając telefon w ręce, można wykorzystać jeszcze go do innych celów, niż rozmów telefonicznych, czy korzystania z internetu. Właśnie tu z pomocą mogą przyjść…aplikacje!

Jak dotrzeć do klienta reklamą mobilną?

Czy wiesz, że wyszukiwania mobilne stanowią ponad połowę wyszukań w wyszukiwarce Google? Urządzenia mobilne – smartfony, tablety, są naszymi nieodłącznymi towarzyszami prawie tak, jak laptopy czy tradycyjne komputery. Ciężko wyobrazić sobie dziś człowieka, który z nich nie korzysta.

YouTube edukuje twórców reklam

Pracownicy YouTube’a doskonale zdają sobie sprawę z tego, jak istotna jest współpraca z twórcami reklam. Dlatego też starają się ich wspierać i edukować, aby budowali efektywne strategie komunikacji związanej z formatem wideo.

App Store Optimization - jak pozycjonować aplikacje mobilne?

Pozycjonowanie i optymalizacja zwykle kojarzą się nam ze stronami internetowymi. Jednak jak się okazuje coraz częściej tego rodzaju czynności wykonywane są również wobec aplikacji mobilnych. Dzieje się tak, gdyż konkurencja wśród producentów programów na urządzenia mobilne rośnie z każdym dniem. Sklepy takie jak Google Play, czy Apple AppStore każdego roku odnotowują miliardy ściągnięć. Jak zatem sprawić, by to właśnie nasza aplikacja została ściągnięta, a nie produkt innej firmy? Oto kilka słów o App Store Optimization, czyli optymalizacji i pozycjonowaniu aplikacji mobilnych.

E-biznes zyska dzięki programmatic?

Spersonalizowane reklamy i zakup powierzchni reklamowych w modelu programmatic buying najczęściej wykorzystują sklepy internetowe. Jednak bardzo dobre wyniki innych sektorów uświadamiają, że nie jest to technologia zarezerwowana tylko dla e-handlu. W jakich branżach biznesu internetowego reklama spersonalizowana pozwala uzyskać znacznie lepsze efekty i dlaczego?

Google przeciwko inwazyjnym reklamom mobilnym od 2017 r.

Serwisy, których wersje mobilne zawierają inwazyjne formaty reklamowe, będą niżej pozycjonowane w wynikach wyszukiwania Google.

Polacy liderami w blokowaniu reklam

Niemal co druga reklama w polskim Internecie została zablokowana przez użytkownika – wynika z raportu OnAudience (Cloud Technologies), który przeprowadzono w sierpniu 2016 roku.

Prognoza rozwoju sektora mediów i rozrywki w Polsce i na świecie do 2020 roku (raport PwC)

Wartość polskiego sektora mediów i rozrywki w 2020 roku wyniesie 10,8 mld dol. – wynika z raportu firmy doradczej PwC „Perspektywy rozwoju branży rozrywki i mediów w Polsce 2016-2020” (Entertainment and Media Outlook). W 2020 roku wydatki na reklamę internetową w Polsce osiągną poziom wydatków na reklamę telewizyjną.

Wzrost budżetów reklamowych na kanały cyfrowe

W 2016 i 2017 r. w skali globalnej wzrośnie udział nakładów na reklamy w przestrzeni cyfrowej w całkowitych wydatkach na reklamy w mediach. Najszybciej udział ten będzie rósł w regionie Azji i Pacyfiku - prognozuje firma eMarketer.

Ponad połowa internautów ogląda wideo na urządzeniach mobilnych

54% internautów ogląda treści wideo na urządzeniach mobilnych. Robimy to znacznie częściej na smartfonach niż na tabletach, co jest efektem niższej penetracji tabletów wśród polskich internautów - wynika z raportu IRCenter.

Reklamy wideo i mobile z największym wzrostem

Według raportu PwC w 2016 roku wydatki na reklamę internetową po raz pierwszy przekroczą wielkość rynku reklamy telewizyjnej. W Polsce dojdzie do tego dopiero w 2020 roku, a wartość reklamy internetowej osiągnie wtedy wartość 1,17 mld dolarów.

Player for Publishers da zarobić więcej na YouTube

Udostępniona wydawcom platforma Player for Publishers otwiera szersze możliwości czerpania przychodów z reklam i pozwala kompleksowo zarządzać treściami wideo na YouTube.

Google podwyższy jakość reklam

The Coalition for Better Ads to nowa organizacja, która ma pilnować wysokich standardów reklam publikowanych w internecie. Powstała z inicjatywy Google, a partnerami projektu są wydawcy i reklamodawcy, m.in. Procter & Gamble, Unilever i „The Washington Post”.

UOKiK wszczął postępowanie przeciw T-Mobile

Prezes UOKiK wszczął postępowanie przeciw T-Mobile Polska w związku z usługami „Granie na Czekanie”/„Szafa Gra” oraz „Prenumerata”; wątpliwości wzbudził brak uzyskania wyraźnej zgody konsumenta na uruchomienie dodatkowo płatnych usług - poinformował w poniedziałek Urząd.

Brak komunikacji w zakresie ochrony firmowych danych

Obecna komunikacja między działami IT a zarządami firm w kwestii ochrony danych pozostawia wiele do życzenia. O co powinny zadbać przedsiębiorstwa, aby poprawić poziom swojego cyberbezpieczeństwa?

Czy polskie firmy są przygotowane na cyberataki?

Jak wynika z badań przeprowadzonych w marcu tego roku przez TNS Polska w dużych polskich przedsiębiorstwach, ponad jedna trzecia firm spodziewa się poważnego cyberataku w ciągu najbliższych trzech miesięcy. Czy procedury i metody zabezpieczeń stosowane w firmach są wystarczające, by zapobiec tym atakom?

Stabilny rynek stacji roboczych

Stacje robocze to niezastąpione narzędzie pracy dla profesjonalistów. Są odporne na zniszczenie, wydajne i niezawodne w działaniu.

Transakcje internetowe coraz częściej naruszają prawo

Internet staje się główną płaszczyzną komunikacji w trakcie zawierania wszelkiego rodzaju transakcji naruszających prawo - tak wynika z badań, w trakcie których wykryto wiele rodzajów aktywności stanowiących mniej lub bardziej poważne przestępstwa: od handlu skradzionymi informacjami i nielegalnymi towarami, po morderstwa na zlecenie.

Jak skutecznie połączyć naukę z biznesem?

W czasach nieustannego rozwoju technologii często można usłyszeć o potrzebie wprowadzenia innowacyjności w środowisku akademickim, które nierzadko broni się przed komercjalizacją prowadzonych badań. Jak pogodzić naukowy charakter jednostek badawczych z wymaganiami świata biznesu? Doskonałym przykładem może być Poznański Park Naukowo-Technologiczny (PPNT).

7 najlepszych wtyczek do WordPress dla marketerów

WordPress to jedna z najlepszych platform do zarządzania treścią stron internetowych. Jest łatwa w obsłudze, wspierana przez tysiące bystrych programistów z całego świata i co najlepsze - darmowa. Jednym z sekretów sukcesu WordPress jest rozbudowany ekosystem wtyczek (pluginów), które znacznie rozszerzają możliwości podstawowej wersji systemu.

5 trendów marketingowych, które czekają nas w 2016 roku

Media cyfrowe przeszły prawdziwą metamorfozę w ciągu ostatnich kilku lat, jednak firmy często nie są w stanie poradzić sobie z nawałem innowacji i nowych sposobów na dotarcie do klientów. Co to oznacza dla ambitnych marketerów, którzy już zastanawiają się, jak odnieść sukces w 2016 roku? Zamiast koncentrować się na tradycyjnych kanałach komunikacyjnych, należy spojrzeć naprzód i zastanowić się, jak wykorzystać nowe trendy, aby pokonać rywali rynkowych i zaspokoić potrzeby klientów. Poznaj trendy i sprawdź, na co zwrócić szczególną uwagę w 2016 roku.

Kradzież danych z systemów firmy, czyli ataki ukierunkowane

Występujące w przestrzeni teleinformatycznej ataki ukierunkowane polegają na potajemnej kradzieży danych z systemów firmy. Ocenia się, że w najbliższej przyszłości zagrożenia tego typu staną się częstsze i bardziej wyrafinowane, uderzając w małe, średnie i duże organizacje – dlatego tak ważna jest znajomość metod, które stosują cyberprzestępcy.

Automatyzacja produkcji za pomocą nowoczesnych narzędzi IT

Cena, jakość produktu, czas realizacji zlecenia – w dobie globalizacji rynku i zaostrzającej się rywalizacji w sektorze produkcyjnym to wartości, które determinują sukces przedsiębiorstwa. Tylko co zrobić, by było szybko, tanio i dobrze?

Nowe stawki za roaming w UE od 1 lipca 2014

Od 1 lipca 2014 roku w Unii Europejskiej będą obowiązywały nowe stawki za roaming. Abonenci telefonii komórkowej podróżujący po krajach Unii Europejskiej od 1 lipca 2014 r. zapłacą mniej za usługi świadczone w roamingu.

Czym jest system Business to Business?

Business to Business, czyli tzw. B2B stanowi relację występującą między firmami, nazywany też często po prostu e – biznesem. Obecnie prężnie rozwijające się sieci informacyjne pozwalają na tworzenie szerszych relacji. Na czym dokładnie polega system B2B?

Bezpłatna Konferencja – „Backup & Storage Systems Summit”, już 26 marca w Warszawie!

Wydarzenie Backup & Storage Systems Summit, to okazja do pogłębienia wiedzy z zakresu ochrony danych. W przedsiębiorstwie utrata danych biznesowych może mieć katastrofalne skutki. Zatem ważne jest, aby zapewnić rozwiązania, umożliwiające przechowywanie kopii oraz zarządzanie nimi. Wspomniane technologie umożliwią automatyzację procesów tworzenia kopii zapasowych i odtwarzania danych biznesowych szybko, bezpiecznie i wydajnie.

Elektroniczny obieg dokumentów - bezpieczeństwo i niższe koszty prowadzenia firmy

Jedną z podstaw sprawnego funkcjonowania każdej firmy jest właściwy przepływ informacji. Dotyczy to nie tylko tych skierowanych do adresatów zewnętrznych, ale przede wszystkim danych przeznaczonych do wewnętrznego obiegu.

REKLAMA