| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Technologia > Google przeciwko inwazyjnym reklamom mobilnym od 2017 r.

Google przeciwko inwazyjnym reklamom mobilnym od 2017 r.

Serwisy, których wersje mobilne zawierają inwazyjne formaty reklamowe, będą niżej pozycjonowane w wynikach wyszukiwania Google.

Od 10 stycznia 2017 roku Google będzie obniżał ranking stronom, które wyświetlają reklamy przeszkadzające w przeglądaniu ich serwisów mobilnych. Chodzi np. o wielkoformatowe banery lub okna zasłaniające widok strony w chwili jej ładowania. Amerykański koncern tłumaczy, że zamierza z nimi walczyć, gdyż spowalniają ładowanie mobilnych wersji serwisów.

Od 10 stycznia 2017 roku Google nie będzie również oznaczał stron, które są przyjazne dla urządzeń mobilnych (pojawił się przy nich napis "na smartfony"). Obecnie według Google'a 85 proc. serwisów internetowych jest już przystosowane do mobile. Te, które nie dostosują swoich widoków do smartfonów, będą nadal niżej w wynikach wyszukiwania.

Źródło: press.pl

Czytaj także

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Artykuł Partnerski

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Andersen Tax & Legal

Andersen Tax & Legal w Polsce tworzy zespół doświadczonych ekspertów oferujących kompleksową obsługę prawną, najwyższej klasy doradztwo podatkowe, doradztwo w zakresie cen transferowych i outsourcing księgowy.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »