REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

5 najlepszych aplikacji biznesowych

Subskrybuj nas na Youtube
5 najlepszych aplikacji biznesowych /fot. Fotolia
5 najlepszych aplikacji biznesowych /fot. Fotolia
ShutterStock

REKLAMA

REKLAMA

Każdy przedsiębiorca doskonale wie, z jakimi wyzwaniami wiąże się prowadzenie biznesu. Uproszczenie różnorodnych zadań zdaje się być w tym przypadku na wagę złota – dlatego tak cenne mogą okazać rozwiązania oraz narzędzia ułatwiające prowadzenie firmy i usprawniające procesy z tym związane. A mając telefon w ręce, można wykorzystać jeszcze go do innych celów, niż rozmów telefonicznych, czy korzystania z internetu. Właśnie tu z pomocą mogą przyjść…aplikacje!

To dlatego aplikacje podbiły świat

Większość z nas jest już zaznajomiona z różnymi rodzajami aplikacji – w końcu korzystanie z nich bywa naprawdę pomocne, a ostatnio coraz bardziej popularne. W odpowiedzi na wzrastającą liczbę użytkowników urządzeń mobilnych, w górę idzie liczba powstających aplikacji. Nieustannie powstają nowe, prześcigając się w próbie uzyskania przychylności użytkowników.

REKLAMA

REKLAMA

Ich zalety to przede wszystkim duże ułatwienie i szybki dostęp do informacji, jak w przypadku narzędzi umożliwiających sprawdzanie różnych informacji oraz uproszczenie różnych zadań, jak właśnie w przypadku aplikacji biznesowych. Bywają one nieraz bardzo pomocne i doceniane są również za możliwość łatwej komunikacji. Są też źródłem rozrywki. My jednak chcielibyśmy przybliżyć aplikacje, które stają się bardzo przydatne w biznesie i wspomagają szybkość i efektywność pracy.

Poniżej przedstawiamy 5 narzędzi, które warto wypróbować.

Wybrana piątka

1. Evernote – król notatek. Jeśli chciałbyś je tworzyć łatwo i wygodnie, to narzędzie jest dla Ciebie. Pozwala ono na zarządzanie notatkami, a co istotne posiada funkcję synchronizacji pomiędzy wszystkimi używanymi przez Ciebie urządzeniami. Dzięki temu można przeglądać i edytować notatki niezależnie od tego, czy zostały stworzone na komputerze, czy np. tablecie. Mogą być one nie tylko tekstowe – można je urozmaicać za pomocą zdjęć, plików dźwiękowych, czy np. PDF.

REKLAMA

2. CamCard Free – mobilna baza wizytówek. Zapewne nie raz spotkała Cię sytuacja, że zgubiłeś wizytówkę z cennym kontaktem. Dlatego z pomocą przychodzi CamCard Free, które umożliwia wprowadzenie kontaktu do telefonu poprzez skan wizytówki – co ciekawe aplikacja automatycznie zapisuje i porządkuje dane w wybranych rubrykach (telefon, adres, nazwa firmy). Wizytówkami można się wymieniać, narzędzie umożliwia też kontakt z innymi użytkownikami. Wersja bezpłatna pozwala na zapis 200 wizytówek.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

3. Slack, czyli pomoc w zarządzaniu projektami. Przy prowadzeniu biznesu istotna jest dobra organizacja czasu pracy i projektów, a także odpowiednia komunikacja w zespole – potrzeby te dostrzegli twórcy tej aplikacji. Zdecydowali się stworzyć narzędzie pozwalające na udostępnianie informacji dla wszystkich lub dla wybranych osób i komunikację o kompleksowym zasięgu chcieli oni w jak najbardziej efektywny sposób uprościć różne zadania w firmie. Pozwala też na stworzenie wirtualnego pulpitu, wymianę plików i czat, a niektórzy porównują go do nowoczesnego e-maila.

4. Dropbox – znana i lubiana „chmura”, czyli tzw. wirtualny dysk. To bardzo przydatny i funkcjonalny zewnętrzny dysk służący do przechowywania danych, na którym można zapisywać i udostępniać różne materiały, szczególnie treści i zdjęcia. Wszystkie zapisane pliki są dostępne za każdym razem, gdy otwiera się Dropboxa niezależnie od urządzenia na którym się to robi.

5. Documents to go – przechodzimy do rozwiązań wspomagających przeglądanie dokumentów i ich edycję. To właśnie zadanie aplikacji Documents to go umożliwiającej pogląd dokumentów w formatach Word, PDF, Power Point oraz Exel, czyli tych, których bardzo często używa się w pracy. Skorzystanie z bardziej zaawansowanej wersji umożliwia tworzenie nowych dokumentów i edycję istniejących.

Narzędzia przedstawione powyżej są jedynie małą cząstką ogromnego zbioru aplikacji z których można skorzystać. Wybór właściwej zależy od Twoich potrzeb i oczekiwań, a skoro możliwości jest wiele, pozostaje tylko przetestować i znaleźć najlepsze aplikacje dla siebie.

Źródło: www.eactive.pl

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Stażysta w firmie na zupełnie nowych zasadach. 7 najważniejszych założeń planowanych zmian

Stażyści będą otrzymywali określone wynagrodzenie, a pracodawcy będą musieli podpisywać z nimi umowy. Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przedstawiło założenia projektu nowej ustawy.

Polska jednym z najbardziej atrakcyjnych kierunków inwestycyjnych w Europie

Globalna relokacja kosztów zmienia mapę biznesu, ale w Europie Środkowej Polska nadal pozostaje jednym z najpewniejszych punktów odniesienia dla firm szukających balansu między ceną a bezpieczeństwem.

Ekspert BCC o wysokości minimalnego wynagrodzenia w 2026 r.: „po raz pierwszy od wielu lat (rząd) pozwolił zadziałać algorytmowi wpisanemu w ustawę”. W ocenie eksperta, jest to ulga dla pracodawców

Od stycznia 2026 r. wzrośnie zarówno płaca minimalna, jak i minimalna stawka godzinowa. Rząd przyjął w tej sprawie rozporządzenie. Rozporządzenie z 11 września 2025 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2026 r. zostało ogłoszone w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej.

Zamknięcie granicy z Białorusią 2025 a siła wyższa w kontraktach handlowych. Konsekwencje dla biznesu

Czy zamknięcie granicy z Białorusią w 2025 roku to trzęsienie ziemi w kontraktach handlowych i biznesie? Nie. To test zarządzania ryzykiem kontraktowym w łańcuchu dostaw. Czy można powołać się na siłę wyższą?

REKLAMA

Dłuższy okres kontroli drogowej: nic się nie ukryje przed inspekcją? Jak firmy transportowe mogą uniknąć częstszych i wyższych kar?

Mija kilka miesięcy od wprowadzenia nowych zasad sprawdzania kierowców na drodze. Zmiana przepisów, wynikająca z pakietu mobilności, dwukrotnie wydłużyła okres kontroli drogowej: z 28 do 56 dni wstecz. Dla inspekcji transportowych w UE to znacznie rozszerzone możliwości nadzoru, dla przedsiębiorstw transportowych – szereg kolejnych wyzwań. Jak sobie radzić w zupełnie innej rzeczywistości kontrolnej, by unikać kar finansowych i innych poważnych konsekwencji?

Gdy przedsiębiorca jest w trudnej sytuacji, ZUS może przejąć wypłatę zasiłków

Brak płynności finansowej płatnika składek, który zatrudnia powyżej 20 osób, może utrudniać mu regulowanie świadczeń na rzecz pracowników. Takimi świadczeniami są zasiłek chorobowy, zasiłek macierzyński czy świadczenie rehabilitacyjne. W takiej sytuacji Zakład Ubezpieczeń Społecznych może pomóc i przejąć wypłatę świadczeń. Potrzebny jest jednak wniosek płatnika lub ubezpieczonego.

Bezpłatny webinar: Czas na e-porządek w fakturach zakupowych

Zapanuj nad kosztami, przyspiesz pracę, zredukuj błędy. Obowiązkowy KseF przyspieszył procesy digitalizacji obiegu faktur. Wykorzystaj ten trend do kolejnych automatyzacji, również w obsłudze faktur przychodzących. Lepsza kontrola nad kosztami, eliminacja dokumentów papierowych i mniej pomyłek to mniej pracy dla finansów.

Pracodawcy będą musieli bardziej chronić pracowników przed upałami. Zmiany już od 1 stycznia 2027 r.

Dotychczas polskie prawo regulowało jedynie minimalne temperatury w miejscu pracy. Wkrótce może się to zmienić – rząd przygotował projekt przepisów wprowadzających limity także dla upałów. To odpowiedź na coraz częstsze fale wysokich temperatur w Polsce.

REKLAMA

Przywództwo to wspólna misja

Rozmowa z Piotrem Kolmasem, konsultantem biznesowym, i Sławomirem Faconem, dyrektorem odpowiedzialnym za rekrutację i rozwój pracowników w PLL LOT, autorami książki „The Team. Nowoczesne przywództwo Mission Command”, o koncepcji wywodzącej się z elitarnych sił specjalnych, która z powodzeniem sprawdza się w biznesie

Rośnie liczba donosów do skarbówki, ale tylko kilka procent informacji się potwierdza [DANE Z KAS]

Jak wynika z danych przekazanych przez 16 Izb Administracji Skarbowej, w I połowie br. liczba informacji sygnalnych, a więc tzw. donosów, skierowanych do jednostek KAS wyniosła 37,2 tys. Przy tym zestawienie nie jest pełne, bowiem nie zakończył się obowiązek sprawozdawczy urzędów skarbowych w tym zakresie. Zatem na chwilę obecną to o 4,2% więcej niż w analogicznym okresie 2024 roku, kiedy było ich 35,7 tys. Natomiast, zestawiając tegoroczne dane z tymi z I połowy 2023 roku, widać wzrost o 6%. Wówczas odnotowano 35,1 tys. takich przypadków. Poniżej omówienie dotychczasowych danych z Krajowej Administracji Skarbowej.

REKLAMA