5 najlepszych aplikacji biznesowych
REKLAMA
REKLAMA
To dlatego aplikacje podbiły świat
Większość z nas jest już zaznajomiona z różnymi rodzajami aplikacji – w końcu korzystanie z nich bywa naprawdę pomocne, a ostatnio coraz bardziej popularne. W odpowiedzi na wzrastającą liczbę użytkowników urządzeń mobilnych, w górę idzie liczba powstających aplikacji. Nieustannie powstają nowe, prześcigając się w próbie uzyskania przychylności użytkowników.
REKLAMA
Ich zalety to przede wszystkim duże ułatwienie i szybki dostęp do informacji, jak w przypadku narzędzi umożliwiających sprawdzanie różnych informacji oraz uproszczenie różnych zadań, jak właśnie w przypadku aplikacji biznesowych. Bywają one nieraz bardzo pomocne i doceniane są również za możliwość łatwej komunikacji. Są też źródłem rozrywki. My jednak chcielibyśmy przybliżyć aplikacje, które stają się bardzo przydatne w biznesie i wspomagają szybkość i efektywność pracy.
Poniżej przedstawiamy 5 narzędzi, które warto wypróbować.
Wybrana piątka
REKLAMA
1. Evernote – król notatek. Jeśli chciałbyś je tworzyć łatwo i wygodnie, to narzędzie jest dla Ciebie. Pozwala ono na zarządzanie notatkami, a co istotne posiada funkcję synchronizacji pomiędzy wszystkimi używanymi przez Ciebie urządzeniami. Dzięki temu można przeglądać i edytować notatki niezależnie od tego, czy zostały stworzone na komputerze, czy np. tablecie. Mogą być one nie tylko tekstowe – można je urozmaicać za pomocą zdjęć, plików dźwiękowych, czy np. PDF.
2. CamCard Free – mobilna baza wizytówek. Zapewne nie raz spotkała Cię sytuacja, że zgubiłeś wizytówkę z cennym kontaktem. Dlatego z pomocą przychodzi CamCard Free, które umożliwia wprowadzenie kontaktu do telefonu poprzez skan wizytówki – co ciekawe aplikacja automatycznie zapisuje i porządkuje dane w wybranych rubrykach (telefon, adres, nazwa firmy). Wizytówkami można się wymieniać, narzędzie umożliwia też kontakt z innymi użytkownikami. Wersja bezpłatna pozwala na zapis 200 wizytówek.
3. Slack, czyli pomoc w zarządzaniu projektami. Przy prowadzeniu biznesu istotna jest dobra organizacja czasu pracy i projektów, a także odpowiednia komunikacja w zespole – potrzeby te dostrzegli twórcy tej aplikacji. Zdecydowali się stworzyć narzędzie pozwalające na udostępnianie informacji dla wszystkich lub dla wybranych osób i komunikację o kompleksowym zasięgu chcieli oni w jak najbardziej efektywny sposób uprościć różne zadania w firmie. Pozwala też na stworzenie wirtualnego pulpitu, wymianę plików i czat, a niektórzy porównują go do nowoczesnego e-maila.
REKLAMA
4. Dropbox – znana i lubiana „chmura”, czyli tzw. wirtualny dysk. To bardzo przydatny i funkcjonalny zewnętrzny dysk służący do przechowywania danych, na którym można zapisywać i udostępniać różne materiały, szczególnie treści i zdjęcia. Wszystkie zapisane pliki są dostępne za każdym razem, gdy otwiera się Dropboxa niezależnie od urządzenia na którym się to robi.
5. Documents to go – przechodzimy do rozwiązań wspomagających przeglądanie dokumentów i ich edycję. To właśnie zadanie aplikacji Documents to go umożliwiającej pogląd dokumentów w formatach Word, PDF, Power Point oraz Exel, czyli tych, których bardzo często używa się w pracy. Skorzystanie z bardziej zaawansowanej wersji umożliwia tworzenie nowych dokumentów i edycję istniejących.
Narzędzia przedstawione powyżej są jedynie małą cząstką ogromnego zbioru aplikacji z których można skorzystać. Wybór właściwej zależy od Twoich potrzeb i oczekiwań, a skoro możliwości jest wiele, pozostaje tylko przetestować i znaleźć najlepsze aplikacje dla siebie.
Źródło: www.eactive.pl
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.