REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Google Allo - nowość na rynku komunikatorów

Google Allo - nowość na rynku komunikatorów /fot. Fotolia
Google Allo - nowość na rynku komunikatorów /fot. Fotolia
ShutterStock

REKLAMA

REKLAMA

Google udostępnił użytkownikom Androida i iOS nowy mobilny komunikator Allo. Aplikacja ma zapewniać sprawną komunikację, wyrażanie emocji poprzez rozmiar tekstu, system szybkich odpowiedzi oraz wsparcie inteligentnego asystenta. Na razie Allo nie jest dostępny dla polskich użytkowników.

O przygotowywaniu nowego komunikatora Google informował od kilku miesięcy, teraz firma potwierdziła na blogu wprowadzenie aplikacji na rynek.

REKLAMA

REKLAMA

Google podkreśla, że Allo pozwala nie tylko na wygodne komunikowanie się ze znajomymi, ale także na łatwe wyrażanie emocji przez użytkowników. Do podkreślenia nastroju można wykorzystać nie tylko dostępne w komunikatorze emotikony, ale także rozmiar tekstu. W założeniach większe litery mają oznaczać krzyk, zaś małe - szept. O rozmiarach znaków użytkownik decyduje na etapie wysyłania wiadomości za pomocą specjalnego suwaka.

Producent zapowiada, że jedną z unikalnych cech Allo jest obecność w aplikacji inteligentnego asystenta. Jego zadaniem ma być odpowiadanie na pytania użytkownika, wyszukiwanie konkretnych informacji w sieci czy planowanie czasu i aktywności właściciela konta. Na razie asystent porozumiewa się z użytkownikiem jedynie w języku angielskim, jednak według zapowiedzi Google w przyszłości pojawią się także inne wersje językowe.

Sprawną komunikację pomiędzy użytkownikowi ma ułatwiać funkcja Smart Reply, która podsuwa gotowe odpowiedzi i emotikony bez konieczności ręcznego wpisywania tekstu lub poszukiwania w bazie odpowiedniego obrazka.

REKLAMA

W nowym komunikatorze Google zaoferował też użytkownikom tryb Incognito zwiększający prywatność użytkowników. W trybie Incognito działa dodatkowa warstwa szyfrowania wiadomości, możliwe jest wysyłanie dyskretnych powiadomień oraz wiadomości, których czas wyświetlania jest ograniczony.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Google informuje, że Allo będzie wprowadzany stopniowo na kolejnych rynkach na świecie. Na razie komunikator nie jest jeszcze dostępny w polskim sklepie Google Play ani w wersji na iOS. Użytkownicy w naszym kraju mogą się jedynie wstępnie zarejestrować. Istnieje co prawda możliwość zainstalowania Allo za pomocą plików APK (ściąganych do komputera i później instalowanych w smartfonie), jednak użytkownicy korzystający z tej możliwości powinni pamiętać, że są to pliki z niezweryfikowanych źródeł i mogą być groźne.

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dostawa jedzenia w majówkę nie musi być tylko do domu

Majówka w tym roku, przy dobrej organizacji urlopu, może mieć aż 9 dni. Część Polaków decyduje się na taki długi wyjazd, sporo planuje wziąć dodatkowe wolne tylko 2 maja i też wyjechać, część będzie odpoczywać w domu. Będziemy jadać w restauracjach, gotować czy zamawiać jedzenie na wynos?

Jaki jest sekret sukcesu rodzinnych firm?

Magazyn "Forbes" regularnie publikuje listę 100 najbogatszych Polaków. W pierwszej dziesiątce tegorocznego zestawienia jest kilku przedsiębiorców działających w firmach rodzinnych. Jaka jest ich recepta na sukces? 

Skuteczne kierowanie rozproszonym zespołem w branży medycznej

Zarządzanie zespołem w branży medycznej to zadanie, które wymaga nie tylko specjalistycznej wiedzy, ale też głębokiego zrozumienia dynamiki interpersonalnej i psychologii pracy. Jako przedsiębiorca i założyciel BetaMed S.A., zawsze stawiałam przede wszystkim na rozwój kompetencji kierowniczych, które bezpośrednio przekładały się na jakość opieki nad pacjentami i atmosferę panującą w zespole.

GUS: Wzrósł indeks kosztów zatrudnienia. Czy wzrost kosztów pracy może być barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej?

GUS podał, że w IV kwartale 2023 r. indeks kosztów zatrudnienia wzrósł o 1,9 proc. kdk i 12,8 proc. rdr. Mimo to zmniejszył się udział firm sygnalizujących, że wzrost kosztów pracy lub presji płacowej może być w najbliższym półroczu barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej.

REKLAMA

Biznesowy sukces na rynku zdrowia? Sprawdź, jak się wyróżnić

W Polsce obserwujemy rosnącą liczbę firm, które specjalizują się w usługach związanych ze zdrowiem, urodą i branżą wellness. Właściciele starają się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i jednocześnie wyróżnić na rynku. Jak z sukcesami prowadzić biznes w branży medycznej? Jest kilka sposobów. 

Wakacje składkowe. Dla kogo i jak z nich skorzystać?

Sejmowe komisje gospodarki i polityki społecznej wprowadziły poprawki redakcyjne i doprecyzowujące do projektu ustawy. Projekt ten ma na celu umożliwić przedsiębiorcom tzw. "wakacje składkowe", czyli przerwę od płacenia składek ZUS.

Czego najbardziej boją się przedsiębiorcy prowadzący małe biznesy? [BADANIE]

Czego najbardziej boją się małe firmy? Rosnących kosztów prowadzenia działalności i nierzetelnych kontrahentów. A czego najmniej? Najnowsze badanie UCE RESEARCH przynosi odpowiedzi. 

AI nie zabierze ci pracy, zrobi to człowiek, który potrafi z niej korzystać

Jak to jest z tą sztuczną inteligencją? Zabierze pracę czy nie? Analitycy z firmy doradczej IDC twierdzą, że jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy.

REKLAMA

Niewypłacalność przedsiębiorstw. Od początku roku codziennie upada średnio 18 firm

W pierwszym kwartale 2023 r. niewypłacalność ogłosiło 1635 firm. To o 31% więcej niż w tym okresie w ubiegłym roku i 35% wszystkich niewypłacalności ogłoszonych w 2023 r. Tak wynika z raportu przygotowanego przez ekonomistów z firmy Coface.  

Rosnące płace i spadająca inflacja nic nie zmieniają: klienci patrzą na ceny i kupują więcej gdy widzą okazję

Trudne ostatnie miesiące i zmiany w nawykach konsumentów pozostają trudne do odwrócenia. W okresie wysokiej inflacji Polacy nauczyli się kupować wyszukując promocje i okazje cenowe. Teraz gdy inflacja spadła, a na dodatek rosną wynagrodzenia i klienci mogą sobie pozwolić na więcej, nawyk szukania niskich cen pozostał.

REKLAMA