REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

e-Firma

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

myPhone 8825TV VISION – telefon z dwoma kartami SIM

myPhone 8825TV VISION to najnowszy telefon z serii myPhone Dual SIM. Urządzenie umożliwia korzystanie z dwóch kart SIM bez konieczności wyłączania urządzenia. Co prawda na rynku istnieje już kilka telefonów tego typu, ale ten charakteryzuje się czymś nowym. Otóż urządzenie posiada odbiornik naziemnej telewizji analogowej. Czym jeszcze charakteryzuje się nowe urządzenie?

Łamanie bariery przedzakupowej – czy video rozwiąże ten problem?

Pisaliśmy już o zaletach spotów video, reklam w postaci filmów czy spotów instruktażowych. Tego typu treści na stronie internetowej sklepu przyciągają potencjalnych klientów, którzy chętniej kupią konkretny towar. A co zrobić, aby przeprowadzić klienta przez barierę przedzakupową? Co to w ogóle jest?

Jak wypromować się w sieci nie popełniając błędów?

Promocja w Internecie to nie tylko długo planowane kampanie reklamowe, bannery i filmiki. Promocja w Internecie to również kontrolowana plotka i informacja na temat naszej firmy. Coś, co zainteresuje zarówno serwisy internetowe jak i naszych potencjalnych klientów. Jak więc zainteresować innych naszą firmą? Co warto zrobić, a czego unikać?

Jakich błędów nie popełniać w komunikacji z mediami?

Wiemy już, jak ważna jest komunikacja z mediami zarówno dla nowych przedsiębiorstw, jak i prężnie rozwijających się firm o ugruntowanej pozycji. Dobre relacje z mediami mogą bardzo szybko wywindować nową firmę ponad konkurencję, a sprawdzoną markę przez długi czas utrzymywać na fali sukcesu. Niestety popełniane błędy mogą bardzo szybko ten sukces oddalić. Jakich błędów nie popełniać?

REKLAMA

Czy warto komunikować się z mediami?

Komunikować się z mediami czy nie? – to pytanie zadaje sobie wielu zarówno świeżych, jak i już doświadczonych przedsiębiorców i właścicieli e-biznesu. Co ciekawe, odpowiedź w żadnym z przypadków nie jest jednoznaczna. Tak czy inaczej, dobrze przeprowadzona kampania w mediach może być prawdziwą trampoliną do sukcesu. Należy jednak uważać, gdyż każdy błąd może odbić się negatywnie na wizerunku firmy.

Jak działa reklama partyzancka i jaki ma wpływ na użytkowników?

Jak już wiemy, marketing partyzancki ma za zadanie zaskoczyć konsumenta niekonwencjonalną reklamą. W dzisiejszych czasach taka forma reklamy nie jest już wyborem, ale bardzo często koniecznością, gdyż tradycyjna reklama jest najzwyczajniej w świecie ignorowana przez użytkowników Internetu. Jak więc działa reklama partyzancka i czym się charakteryzuje?

Marketing partyzancki w e-biznesie – na czym to polega i czy się sprawdzi?

Na czym może polegać marketing partyzancki? Czy to ma jakikolwiek związek z wojskiem? Oczywiście nie, ale w dzisiejszych czasach wojna z konkurencją, niekiedy dość ostra i zacięta to pojęcie bardzo powszechne i każdemu doskonale znane. Dlatego też firmy wkraczające na rynek, szczególnie ten w Internecie, jeśli chcą zaistnieć już na początku powinny wystawić największe działa przeciwko konkurencji. Czy marketing partyzancki jest dobrą bronią?

Obsługa klienta poprzez system ticketowy – na czym to polega?

Wiemy już jak ważna jest profesjonalna obsługa zarówno stałych, jak i potencjalnych klientów. Raz zlekceważony klient, na którego pytanie nikt nie odpowie z pewnością nie wróci, a zadowolony klient, który uzyskał odpowiedzi na wszystkie swoje pytania to prawdopodobnie przyszły kontrahent. Jak więc poradzić sobie z obsługą klientów? Czy systemy ticketowe mogą być przydatne?

REKLAMA

Poprawa jakości ruchu w sklepie – reklama video idealną receptą?

Treści video na stronie internetowej, co prawda mogą zwiększyć ruch na naszej stronie, ale nie zawsze doprowadzą do zwiększenia sprzedaży, gdyż ten etap zależy od wielu czynników. Nie mniej jednak dobra reklama z pewnością pomaga w przyciągnięciu większej liczby potencjalnych klientów. Jak więc dobra reklama video wpływa na popularność marki?

Video w e-commerce – do czego może się przydać?

W dzisiejszych czasach jakakolwiek forma promocji oraz sposób, do przyciągnięcia do siebie potencjalnych klientów jest dobry. Niestety ogromne możliwości marketingu ciągną za sobą wysokie koszty, dlatego też tylko sprytni i pomysłowi przedsiębiorcy przetrwają. Jednym ze sposobów na przyciągnięcie klientów jest video. Na czym to polega i w czym może pomóc?

Ainol Novo 8 – kolejne niedrogie urządzenie o przyzwoitych parametrach

Dla wielu osób chińskie sprzęty elektroniczne kojarzą się albo z tanimi urządzeniami o wątpliwej jakości, albo z replikami znanych urządzeń, które wykonywane są ze słabej jakości materiałów i mają tendencję do psucia się. Stereotyp ten jest aktywny zarówno w przypadku telefonów, jak i tabletów. Okazuje się, że może się to zmienić, a pewnym krokiem milowym może być urządzenie o nazwie Ainol Novo 8.

Cregle Penbook – nowy tablet z Windows 7

Na rynku królują tablety z systemem Google Android w wersjach 2.2 oraz 2.3. W przyszłości z pewnością będą pojawiać się kolejne modele z tym systemem, a modele z Windowsem 7 to nadal rzadkość i brak indywidualności. Tablety pracujące pod kontrolą systemu operacyjnego Windows 7 są bardzo do siebie podobne, zarówno pod względem parametrów technicznych, jak i wyglądu. Czy tablet Cregle Penbook powiela te standardy?

Huawei Ideos S7 Slim – tani, ale czy od razu gorszy?

Zazwyczaj cena idzie w parze z wydajnością, choć biorąc pod uwagę niektóre tablety znanych i cenionych marek wydaje się, że kilkanaście procent ceny to sam koszt szpanerskiego logo na obudowie. Jeśli ktoś woli mieć dobry sprzęt za rozsądną cenę, z pewnością powinien zwrócić uwagę na tablet Huawei Ideos S7 Slim. Co kryje się w urządzeniu o tej nieco za długiej nazwie?

Motorola XT316 - smartfon z Androidem i klawiaturą QWERTY

Już wkrótce na sklepowe półki trafi niedrogi model smartfona firmy Motorola oznaczony symbolem XT316. Nowa konstrukcja sprzedawana będzie z systemem operacyjnym Google Android 2.2, który dodatkowo będzie wzbogacony interfejsem Moto Switch. Czym charakteryzuje się nowe urządzenie?

Tablety firmy Kiano – polskie tablety z polskimi cenami?

Na pierwszy rzut oka nazwa firmy kojarzy się z kolejnymi wynalazkami z Chin. Okazuje się jednak, że pod nazwą Kiano kryje się nasz rodzimy producent, który stara się udowodnić, że tablety nie są ekskluzywnymi gadżetami przeznaczonymi tylko dla najbogatszych użytkowników. Czy to się udało?

ViewSonic ViewBook 730 – kolejny tablet już w sprzedaży

Firma ViewSonic właśnie wprowadziła do sprzedaży nowe urządzenie ze swojej oferty. Tym razem będzie to tablet dla mniej zamożnych nabywców. Urządzenie o nazwie ViewBook 730 będzie sprzedawane z kilkoma usługa Amazon, między innymi Amazon Appstore, Amazon Kindle, Amazon MP3 Store i Amazon Shopping. Rzecz jasna produkt będziemy mogli kupić w sklepie Amazon. A czym charakteryzuje się nowe urządzenie?

Poradnik: Sklep internetowy a podatek VAT

Od kilku lat gwałtownie wzrosła liczba działalności gospodarczych prowadzona za pośrednictwem Internetu. Przedsiębiorcy prowadzący tego rodzaju działalność gospodarczą często zastanawiają się, czy i kiedy powinni opodatkować swoją sprzedaż.

Toshiba Libretto W100 – rewolucja czy niewypał?

Trzeba przyznać, że tablet Toshiba Libretto W100 to pod wieloma względami urządzenie jedyne w swoim rodzaju. Z jednej strony bardzo mocna konfiguracja i dwa ekrany dotykowe, z drugiej zaś nieco ograniczona funkcjonalność i dużo „niedoróbek”. Tak czy inaczej warto poznać bliżej to niecodzienne urządzenie.

Tablety Gigabyte S1080 – duży ekran i mocny procesor

Firma Gigabyte wprowadziła na rynek nowe urządzenie w formie tabletu oparte na platformie procesorowej Intel Pine Trail o nazwie S1080. Urządzenie pracuje pod kontrolą systemu operacyjnego Microsoft Windows 7 Home Premium. Czy nowy tablet zaskoczy czymś konkurencję? Okazuje się, że urządzenie ma dość ciekawą specyfikację.

AndyPad – tani tablet wprost z Wielkiej Brytanii

Kolejna mało znana na naszym rynku firma ma zamiar rozszerzyć swoją ofertę o nowe urządzenie typu tablet. Trzeba przyznać, że rok 2011 wręcz opływa w nowe tablety najróżniejszych firm. Raz są to ciekawe urządzenia, innym razem zwykłe „odgrzewane kotlety”. Jak będzie tym razem?

Nowy tablet Vizio – przedsprzedaż już ruszyła

Przedsprzedaż 8-calowego tabletu Vizio już ruszyła. Jeśli jednak ktoś szuka go na stronach największych sklepów internetowych srogo się zawiedzie. Przedsprzedaż bowiem została uruchomiona bezpośrednio na stronie producenta. Oficjalna cena urządzenia wynosi 379.99 dolarów za wersję podstawową lub 399.99 dolarów za wersję z akcesoriami dodatkowymi takimi jak etui oraz karta pamięci microSD o pojemności 16GB. A czym może poszczycić się tablet Vizio?

Komunikacja via e-mail – jakie błędy są popełniane najczęściej?

Czy kontakt mailowy między klientem a sklepem internetowym jest ważny, czy to tylko dodatek? Jeśli ktoś uważa, że e-mail jest niezbędny tylko do założenia konta i odebrania zamówienia, już teraz powinien zweryfikować swoją zdolność do prowadzenia e-biznesu. Jak się bowiem okazuje, ponad połowa ankietowanych twierdzi, że rezygnuje z oferty firmy, gdy ta nie odpowiada na zapytanie drogą elektroniczną. Jakie więc błędy popełniają sklepy internetowe w komunikacji poprzez e-mail?

Współpraca e-sklepu z portalami i wortalami – czy to się opłaca?

W wielu dziedzinach biznesu współpraca może prowadzić do szybkiego sukcesu obu stron. Połączenie zalet dwóch szczebli biznesu może sprawić, że powstanie jedna i silna firma, mająca przewagę nad konkurencją. Niestety nieumiejętne zarządzanie współpracą może również pociągnąć obie strony w głębiny rynku. Jakie formy współpracy są więc wskazane?

Czego unikać podczas tworzenia nazwy dla e-sklepu?

Było już mnóstwo artykułów poradniczych o tym, jak stworzyć odpowiednią nazwę dla sklepu internetowego. Nie ma jednak idealnej recepty, gdyż sieć jest wypełniona po brzegi najróżniejszymi nazwami i sloganami reklamowymi. Wymyślenie nazwy dla biznesu, który osiągnie sukces na rynku to ciężkie zadanie. Czego więc unikać podczas tworzenia nazwy dla e-sklepu?

Jak odpowiednio wykreować dobrą markę w oczach klientów?

Każdy sklep internetowy chce, aby w oczach klientów być najlepszym sklepem w sieci. Każdy sklep również chce, aby stali klienci nawet nie myśleli o zakupach w innym miejscu, a nowi wręcz marzyli o pierwszej transakcji w naszym e-sklepie. Czy takie marzenie ma szansę na spełnienie? Co zrobić, aby jak najbardziej zbliżyć się do takiego modelu?

Tag Heuer Link Phone – urządzenie dla osób ze zbędną gotówką na koncie?

Firma Tag Heuer znana dotychczas z wyjątkowo luksusowych i niezwykle drogich zegarków i gadżetów zaprezentowała nie lada gratkę dla wszystkich, którzy chcieliby się wyróżnić naprawdę oryginalnym i niezwykle drogim telefonem. Czy urządzenie o nazwie Link Phone jest warte 4700 euro w podstawowej wersji?

myTouch 4G Slide – aparat fotograficzny z funkcją telefonu?

Może druga część tytułu jest nieco przekolorowana, gdyż myTouch 4G Slide wyprodukowany przez HTC dla T-Mobile to pełnoprawny telefon z funkcjami komunikacyjnymi i biurowymi, nie mniej jednak operator wyjątkowo podkreśla liczne zalety zaawansowanego aparatu foto. Jak więc przedstawia się ten zaawansowany pod kątem robienia zdjęć smartfon?

HTC EVO 3D – już w lipcu w europejskich sklepach

Już lipcu na Starym Kontynencie do sprzedaży trafi pierwszy trójwymiarowy smartfon marki HTC. Zaznaczmy, że jest to kolejne urządzenie na rynku oferujące wrażenia 3D bez konieczności stosowania specjalnych okularów. Urządzenie zamknięte jest w stylowej i wytrzymałej obudowie, wykorzystuje najnowszy HTC Sense, a także pozwala w prosty sposób kręcić oszałamiające filmy i zdjęcia 3D. Czym jeszcze charakteryzuje się nowy HTC?

Fujitsu TH40/D – duże opóźnienie nowego tabletu

Firma Fujitsu poinformowała, ze zapowiedziany na czerwiec tablet TH40/D pojawi się z opóźnieniem. Niestety wygląda na to, że poślizg będzie dość duży. Obecnie nie wiadomo, dlaczego producent zmienił swoje plany. Ponadto firma nie podała nawet przybliżonego terminu wprowadzenia urządzenia na rynek. Jakby wszystko poszło zgodnie z planem, LifeBook TH40/D już teraz byłby dostępny, przynajmniej na rynku japońskim. Tymczasem poznajmy bliżej to urządzenie.

Sony Ericsson Xperia ray – kolejny ciekawy telefon z Androidem

Firma Sony Ericsson w ostatnich dniach zaprezentował kilka ciekawych telefonów. Wśród nich jest model o nazwie Xperia ray, wyposażony w 3,3-calowy ekran LCD, 8-megapikselowy aparat oraz aluminiową ramę. Czy nowe urządzenie zawalczy o dobrą pozycję na średniej półce smartfonów?

Archos 35 Home Connect – nieco rozrywki w biurowym zaciszu

Firma Archos zaprezentowała niedawno dwa niezwykle ciekawe urządzenia. Jednym z nich jest opisywany już na naszych łamach smartfon stacjonarny o nazwie 35 Smart Home Phone. Drugim urządzeniem jest Archos 35 Home Connect. Czym charakteryzuje się nowe urządzenie?

Archos 35 Smart Home Phone - stacjonarny smartfon do domu i biura

Firma Archos stara się zaprezentować z jak najlepszej strony i co jakiś czas wypuszcza na rynek coraz ciekawsze urządzenia. Tym razem firma chce wprowadzić dwa urządzenia, które świetnie sprawdzą się zarówno w domu jak i w biurze. Oprócz opisywanego na naszych łamach urządzenia o nazwie Archos 35 Smart Home Connect, firma zaprezentowała 35 Smart Home Phone. Czym charakteryzuje się to urządzenie?

Archos 80 G9 i 101 G9 – ciekawe tablety z górnej półki

Większości osób firma Archos kojarzy się przede wszystkim z tabletami ze średniej półki, które pracują pod kontrolą starszych systemów Android. Tablety te oprócz średnich parametrów charakteryzują się również atrakcyjną ceną, dlatego też firma Archos zyskała sympatię konsumentów. Na szczęście firma ta wprowadza na rynek nowe urządzenia, dzięki którym skojarzenia z firmą ulegną sporej zmianie.

Tworzenie sklepu internetowego – jakie pytania zadawać klientom i sobie?

Pewne stare porzekadło: „Kto pyta – nie błądzi”, sprawdza się w każdym biznesie, również tym elektronicznym. Zadawanie pytań klientom poprzez krótkie ankiety, ale również zadawanie pytań samemu sobie i późniejsza interpretacja odpowiedzi może sprawić, że z płaskiego i mało dochodowego biznesu stworzymy prawdziwą, prężnie rozwijającą się i szanowaną przez klientów markę. Jak tego dokonać?

Marka sklepu internetowego – czym jest i jak ją stworzyć?

Dla wielu przedsiębiorców marka kojarzy się głównie z nazwą sklepu. Jest to oczywiście nieprawda, gdyż na markę, oprócz samej nazwy składa się bardzo wiele czynników. Markę wypracowuje się przez wiele lat, a nie w jeden wieczór wymyślając nazwę dla przyszłego e-biznesu. Czym więc jest marka i jak ją wypracować?

Nazwa dla sklepu internetowego – jak ją wybrać?

Wydaje się, że wybór nazwy dla sklepu internetowego to najważniejsza decyzja marketingowa dokonana przez osobę, która chce rozkręcić e-biznes. Jest to tylko w połowie prawda, gdyż o sukcesie sklepu decyduje wiele czynników, między innymi codzienna ciężka praca, dobrze dobrany zespół czy odpowiednio dobrana taktyka. Mimo to odpowiednia nazwa sklepu pomoże na początku przeprawy przez gąszcz konkurencji, jak i w późniejszym rozwoju marki. Jak więc wybrać odpowiednią markę i na co zwracać uwagę?

Jak dostosować skalę ocen w badaniach marketingowych on-line?

Wspominaliśmy już o ocenach i skalach ocen w ankietach on-line. Przypomnijmy, że odpowiedni dobór właściwych pytań oraz dostosowana do tego skala ocen pomoże nam zebrać jak najwięcej wiarygodnych informacji z ankiety. Ponadto dobrze dobrana skala ocen w znacznym stopniu ułatwi respondentom odpowiedzi na zadawane im pytania. O czym jeszcze pamiętać podczas doboru skali ocen?

Jak zaprojektować skalę ocen do badania marketingowego on-line?

Pytania ankietowe mogą być proste, niestety proponowane odpowiedzi już nie do końca. Jeśli ankietowany nie może z proponowanych odpowiedzi wybrać taką, która w największym stopniu odzwierciedla jego odczucia, być może opuści ankietę lub udzieli odpowiedzi na „chybił-trafił”. Aby więc ankieta była jak najlepsza, należy ułożyć nie tylko spójne i konkretne pytania, ale również zaproponować odpowiednio dobrane propozycje odpowiedzi. Jak to zrobić?

Jak sformułować pytania w ankietach on-line?

Ankiety marketingowe polegają na zadawaniu pytań ankietowanym. Odpowiedzi na większość pytań są dla firm bardzo cenne, gdyż mogą one rozwijać się w kierunku, w którym podążają potencjalni klienci. Niestety w większości przypadków ankiety są niemiarodajne, a główną przyczyną są przede wszystkim źle dobrane pytania. Jak więc formułować pytania, aby ankieta była w jak największym stopniu skuteczna?

Jak odpowiednio zbudować miarodajną ankietę on-line?

Ankiety on-line mogą być ogromnym źródłem cennych informacji, ale nieprawidłowe skonstruowanie badania może sprawić, że wydane pieniądze wylądują w błocie. Najważniejsze jest odpowiednie skonstruowanie ankiety, dobranie odpowiednich pytań i zadbanie o szczegóły. Dopiero wtedy wyniki ankiety będą dla nas przydatne, a ankieterzy zadowoleni. Na jakie detale zwrócić uwagę?

Jak prawidłowo zaprojektować badanie on-line?

Badania marketingowe on-line mogą być ogromnym źródłem cennych informacji. Informacje te, jeśli są konkretne i rzeczowe mogą w znacznym stopniu pomóc w rozwinięciu przedsiębiorstwa. Dzięki dobrze skonstruowanym ankietom możemy poznać opinię użytkowników na temat naszej strony internetowej, oferty czy obsługi. Jeśli więc chcemy w jak największym stopniu zadowolić naszych klientów, słuchajmy co mają nam do powiedzenia. Jak rozpocząć projekt badania on-line?

Ankieta on-line – czy jest ważna w e-biznesie?

Spece od marketingu niemal każdego dnia stają przed zadaniem zbadania rynku. Oczywiście badanie musi być dokładnie wycelowane w konkretną grupę odbiorców, aby sprawdzić, jakie relacje występują między odbiorcami a konkretnym szczeblem rynku. Najpopularniejszą formą takiego badania są oczywiście ankiety, ostatnio coraz częściej przeprowadzane drogą elektroniczną. Na czym to wszystko polega i jaki ma wpływ na e-biznes?

Klienci sklepów internetowych – na jakie typy się dzielą?

Dla wielu osób klient to klient: przychodzi do sklepu, ogląda półki, kupuje lub wychodzi – proste. Prawda jest jednak taka, że klienci, szczególnie sklepów internetowych dzielą się na kilka grup i typów. Nie jest to może zbyt grzeczne, segregować klientów i przypisywać ich do danej grupy, ale poznanie typu klienta już na starcie pomoże nam sprostać jego wymaganiom i sprawić, aby był zadowolony nie tylko z zakupionego towaru, ale i z obsługi sklepu. Jak więc podzielić klientów na grupy?

Brak magazynu dla e-sklepu – czy taki biznes ma szansę przetrwania?

Wiele osób, które mają w planach otworzenie własnego e-biznesu opartego na sklepie internetowym myśli, że sprawa magazynowania towarów ich nie dotyczy. Przecież na początku nie będą dużo sprzedawać lub oferowane przez te osoby towary są niewielkie i można je trzymać w domu. Jeśli planujemy sukcesy i rozwój, takie myślenie szybko pozbawi nas marzeń. Dlaczego? Czy własny magazyn jest niezbędny?

Przeskalowanie biznesu i konta premium – czy to ma sens?

Przedsięwzięcia określane mianem e-biznesu mogą być skalowane na wiele najróżniejszych sposobów, w zależności od modelu i rodzaju biznesu w jakim się rozwijają. Jeśli dany serwis opiera swoje przychody na reklamie i chce je rozwinąć, wystarczy że wprowadzi lub rozszerzy dział sprzedaży, by zyskać nowe źródło przychodów. Jak to działa w praktyce?

Jak zdywersyfikować przychody w e-biznesie?

Wydaje się, że sklep internetowy powinien zarabiać jedynie na sprzedaży. Owszem, to główne źródło dochody, ale stabilny i prężnie rozwijający się biznes Internetowy jest w stanie zarabiać w kilku miejscach. Najlepiej, jeśli poszczególne modele przychodów wzajemnie się uzupełniają. Jeśli więc dopiero wkraczamy w sferę e-biznesu, już na początku zadbajmy o to, aby stworzyć dodatkowe i co ciekawe, równie wydajne źródła dochodów. Jak to zrobić?

Sklep internetowy – jak wymyślić nazwę i przebrnąć przez formalności?

Otwarcie sklepu internetowego to dość skomplikowany proces. Nikt nie jest w stanie w ciągu jednego dnia załatwić wszystkich formalności i dopilnować wszystkich spraw. Oprócz określenia źródeł dostaw i miejsca magazynowania towarów musimy przecież zadbać o sam sklep, a przede wszystkim wymyślić do niego nazwę. Oprócz tego należy załatwić sprawy formalne i zakupić odpowiednie oprogramowanie. O czym należy przy tym pamiętać?

Pierwszy sklep internetowy – jak poczynić pierwsze kroki?

Wystartowanie z własną firmą nie jest łatwe. W świecie e-biznesu również nie jest tak różowo, jakby mogło się to wydawać. W świecie wirtualnym również musimy przejść przez sito formalności i biurokracji, ale stosując się do odpowiednich zasad i wskazówek wszystko jest osiągalne i realne. Jak więc uruchomić sklep internetowy? O czym należy pomyśleć na początku?

Usługi dodatkowe – czy warto rozszerzać spektrum ofertowe w e-firmie?

Otwierając sklep, czy to tradycyjny, czy też internetowy warto zastanowić się, jakie towary czy usługi będziemy w nim sprzedawać. W dzisiejszych czasach sztywne trzymanie się standardów nie przyniesie nam sukcesów, gdyż potencjalny klient chce być zaskakiwany i rozpieszczany. Aby stworzyć klientowi ofertę kompletną, możemy pokusić się o dodatkowe towary i usługi z dziedzin pokrewnych. O co w tym chodzi?

Model biznesowy skalowalnego biznesu – jak go zbudować?

Podstawą każdego przedsięwzięcia i warunkiem sprawnego działania jest zrozumiały i przejrzysty model biznesowy. Bez znaczenia, czy będziemy działać w starym, tradycyjnym biznesie, czy też otworzymy się na nowe kanały dystrybucji, przede wszystkim w sklepach internetowych, musimy doskonale wiedzieć, z jakich źródeł będą pochodziły nasze dochody i jak je „opanować”. Czy odpowiednia strategia dotycząca finansów jest niezbędna?

REKLAMA