REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Jak wypromować się w sieci nie popełniając błędów?

Kamil Rogala
Jeśli nasza firma oferuje coś, czego nie mają inni, warto to odpowiednio wypromować między innymi wypuszczając w eter informację na ten temat.
Jeśli nasza firma oferuje coś, czego nie mają inni, warto to odpowiednio wypromować między innymi wypuszczając w eter informację na ten temat.

REKLAMA

REKLAMA

Promocja w Internecie to nie tylko długo planowane kampanie reklamowe, bannery i filmiki. Promocja w Internecie to również kontrolowana plotka i informacja na temat naszej firmy. Coś, co zainteresuje zarówno serwisy internetowe jak i naszych potencjalnych klientów. Jak więc zainteresować innych naszą firmą? Co warto zrobić, a czego unikać?

Najlepszym sposobem na skuteczną i przede wszystkim niemal darmową promocję w Internecie to znalezienie ciekawego tematu o naszej firmie, coś, co mogłoby zainteresować potencjalnych odbiorców. Jeśli uda nam się trafić w taki temat i ktoś go podchwyci, być może uda nam się uruchomić lawinę zainteresowania. Wtedy naszym zadaniem będzie jedynie podtrzymywanie dobrej passy, oczywiście z umiarem, gdyż zbyt długie trzymanie tematu na fali może po prostu znudzić odbiorców.

REKLAMA

REKLAMA

W dzisiejszych czasach internauci ciągle szukają czegoś nowego, czegoś, czego nie mają inni. Nawet, jeśli oni osobiście nie są tym zainteresowani, nowość pojawiająca się w sieci przykuwa przynajmniej na chwilę ich uwagę. Jeśli nasza firma oferuje coś, czego nie mają inni, warto to odpowiednio wypromować między innymi wypuszczając w eter informację na ten temat. Jeśli będziemy mieli szczęście, cała maszyna powoli ruszy do przodu. Przy odrobinie szczęścia informacje przedostaną się do różnych mediów – radia, prasy czy nawet telewizji.

Zobacz również: Który dysk będzie najbezpieczniejszy?

Jeśli chcemy promować się w mediach w ten sposób musimy zrozumieć drugą stronę. Mówiliśmy o tym już wiele razy, ale odpowiednie podejście do sprawy bardzo pomaga uniknąć nieporozumień i pomyłek. Nie starajmy się zasypywać wszystkich dziennikarzy i redaktorów masą maili, bo to z pewnością w niczym nie pomoże. O wiele lepszym rozwiązaniem jest znalezienie odpowiedniego „haczyka”, na który złapie się wiele osób. Pamiętajmy jednak, że nawet najciekawszy news może zginąć w gąszczy innych informacji, więc nie zniechęcajmy się tak łatwo.

REKLAMA

Na początku możemy ogłaszać się w porównywarkach cen. Jeśli w naszej ofercie znajduje się oferta, która naszym zdaniem zainteresuje dużą rzesze potencjalnych klientów, porównywarka cen może być jednym z pierwszych miejsc, do których warto się udać. Ponadto warto tworzyć raporty ze swoich działań, które będziemy mogli potem publikować między innymi po to, aby pokazać innym nasz rozwój.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Sprawdź też: Niebezpieczeństwo w Internecie – czy użytkownicy Apple są w pełni bezpieczni?

Warto budować silne relacje z przedstawicielami mediów.

Przydaje się to nie tylko podczas promocji, gdy mamy pewność, że nasza informacja zostanie opublikowana, ale również w przypadku kryzysu. Wtedy to będziemy mogli opublikować wyjaśnienia przyczyn naszych problemów, co daje nam większą szanse na wyjście z opresji i powrót na najwyższe stopnie sukcesu.

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Masz swoją tożsamość cyfrową. Pytanie brzmi: czy potrafisz ją chronić? [Gość Infor.pl]

Żyjemy w świecie, w którym coraz więcej spraw załatwiamy przez telefon lub komputer. Logujemy się do banku, zamawiamy jedzenie, podpisujemy umowy, składamy wnioski w urzędach. To wygodne. Ale ta wygoda ma swoją cenę – musimy umieć potwierdzić, że jesteśmy tymi, za których się podajemy. I musimy robić to bezpiecznie.

Przedsiębiorca był pewien, że wygrał z urzędem. Wystarczyło milczenie organu administracyjnego. Ale ten wyrok NSA zmienił zasady - Prawo przedsiębiorców nie działa

Spółka złożyła wniosek o interpretację indywidualną i czekała na odpowiedź. Gdy organ nie wydał decyzji w ustawowym terminie 30 dni, przedsiębiorca uznał, że sprawa załatwiła się sama – na jego korzyść. Wystąpił o zaświadczenie potwierdzające milczące załatwienie sprawy. Naczelny Sąd Administracyjny wydał jednak wyrok, który może zaskoczyć wielu przedsiębiorców liczących na bezczynność urzędników.

Robią to od lat, nie wiedząc, że ma to nazwę. Nowe badanie odsłania prawdę o polskich firmach

Niemal 60 proc. mikro, małych i średnich przedsiębiorstw deklaruje znajomość pojęcia ESG. Jednocześnie znaczna część z nich od lat realizuje działania wpisujące się w zrównoważony rozwój – często nie zdając sobie z tego sprawy. Najnowsze badanie Instytutu Keralla Research pokazuje, jak wygląda rzeczywistość polskiego sektora MŚP w kontekście odpowiedzialnego zarządzania.

Większość cyberataków zaczyna się od pracownika. Oto 6 dobrych praktyk dla pracowników i pracodawców

Ponad połowa cyberataków spowodowana jest błędami pracowników. Przekazujemy 6 dobrych praktyk dla pracownika i pracodawcy z zakresu cyberbezpieczeństwa. Każda organizacja powinna się z nimi zapoznać.

REKLAMA

Rolnictwo precyzyjne jako element rolnictwa 4.0 - co to jest i od czego zacząć?

Rolnictwo precyzyjne elementem rolnictwa 4.0 - co to jest i jak zacząć? Wejście w świat rolnictwa precyzyjnego nie musi być gwałtowną rewolucją na zasadzie „wszystko albo nic”. Co wynika z najnowszego raportu John Deere?

Każdy przedsiębiorca musi pamiętać o tym na koniec 2025 r. Lista zadań na zakończenie roku podatkowego

Każdy przedsiębiorca musi pamiętać o tym na koniec 2025 r. Lista zadań na zakończenie roku podatkowego dotyczy: kosztów podatkowych, limitu amortyzacji dla samochodów o wysokiej emisji CO₂, remanentu, warunków i limitów małego podatnika, rozrachunków, systemów księgowych i rozliczenia podatku.

Ugorowanie to katastrofa dla gleby - najlepszy jest płodozmian. Naukowcy od 1967 roku badali jedno pole

Ugorowanie gleby to przepis na katastrofę, a prowadzenie jednej uprawy na polu powoduje m.in. erozję i suchość gleby. Najlepszą formą jej uprawy jest płodozmian - do takich wniosków doszedł międzynarodowy zespół naukowców, m.in. z Wrocławia, który nieprzerwanie od 1967 r. badał jedno z litewskich pól.

Czy firmy zamierzają zatrudniać nowych pracowników na początku 2026 roku? Prognoza zatrudnienia netto

Czy firmy zamierzają zatrudniać nowych pracowników na początku 2026 roku? Gdzie będzie najwięcej rekrutacji? Jaka jest prognoza zatrudnienia netto? Oto wyniki raportu ManpowerGroup.

REKLAMA

Po latach przyzwyczailiście się już do RODO? Och, nie trzeba było... Unia Europejska szykuje potężne zmiany, będzie RODO 2.0 i trzeba się go nauczyć od nowa

Unia Europejska szykuje przełomowe zmiany w przepisach o ochronie danych osobowych. Projekt Digital Omnibus zakłada m.in. uproszczenie zasad dotyczących plików cookie, nowe regulacje dla sztucznej inteligencji oraz mniejszą biurokrację dla firm. Sprawdź, jak nadchodząca nowelizacja RODO wpłynie na Twoje codzienne korzystanie z Internetu!

Mniej podwyżek wynagrodzeń w 2026 roku? Niepokojące prognozy dla pracowników [BADANIE]

Podwyżki wynagrodzeń w przyszłym roku deklaruje 39 proc. pracodawców, o 8 pkt proc. mniej wobec 2025 roku - wynika z badania Randstad. Jednocześnie prawie 80 proc. firm chce utrzymać zatrudnienia, a redukcje zapowiada 5 proc.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA