Copywriting to trudne, wymagające kreatywności zajęcie, polegające na tworzeniu intrygujących haseł i tekstów reklamowych. SEO copywriting to jeszcze wyższy poziom zaawansowania. Odbiorcami treści SEO copywritingu są: internauta (klient, konsument) i „robot” Google. Jaki powinien być idealny tekst, który skłoni internautę - klienta do zakupu produktu lub usługi, a wyszukiwarkę Google do umieszczenia strony wysoko w wynikach wyszukiwani?
Od czasu do czasu na rynku pojawiają się ciekawe projekty, zazwyczaj mało znanych firm. Niestety w większości przypadków projekty te pozostają jedynie w sferze prototypów, a na rynku pojawiają się z dużym opóźnieniem, zazwyczaj pod logiem innej firmy. Niektóre z projektów zaskakują skomplikowaniem rodem z filmów science-fiction, inne zaś są tak proste, że aż dziwi czemu nikt na to nie wpadł wcześniej. Nowy projekt HiLo należy chyba do tej drugiej grupy.
Ostatnio dużo mówi się o superwydajnych smartfonach, trójwymiarowych wyświetlaczach, dwurdzeniowych procesorach czy niesamowitych funkcjach, ale nikt nie wspomina już o prostych telefonach dla osób, które po prostu chcą dzwonić. Na szczęście niektóre firmy pamiętają o takich osobach. Jedną z nich jest Samsung, który zaprezentował bardzo prosty telefon o oznaczeniu E1180. Czym charakteryzuje się nowa komórka?