reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama

Temat: zespół

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu zespół. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące zespół.

Wyzwania menadżerów w zarządzaniu zespołem - checklista

Aktualizacja: 27.10.2020

Przedsiębiorcy i managerowie ponownie stoją przed wyzwaniami, które nie mają precedensu we współczesnych czasach. Wsparcie pracowników w codziennej pracy, opracowanie planów awaryjnych, wdrożenie procedur bezpieczeństwa (np. badanie kamerą termowizyjną) – to tylko niektóre z nich. A na co jeszcze powinni zwrócić uwagę? »

5 pytań, które powinien zadać sobie każdy młody szef

Aktualizacja: 29.09.2020

Dobry szef to osoba z zawodowym i życiowym doświadczeniem, mentor, który potrafi inspirować do działania, a pojawiające się problemy są od tego, aby wspólnie je rozwiązać. W zarządzaniu zespołem ważny jest autorytet. A ten buduje się nie poprzez stanowisko, ale markę osobistą. Ci, którzy zostają szefami, o tą ostatnią powinni dbać szczególnie. »

Jak zbudować zespół marzeń: dziesięć zasad

Aktualizacja: 19.06.2017

Rekrutacja pracowników to dopiero połowa sukcesu. Najważniejsze to stworzyć zespół współpracujący ze sobą w absolutnej harmonii. Jak tego dokonać? »

Czy warto pracować w małej firmie?

Aktualizacja: 29.05.2014

Osoby z niewielkim doświadczeniem zawodowym, w szczególności osoby młode stają przed trudnym wyborem, czy pasjonuje ich praca w dużej korporacji w ogromnym stresie, czy jednak w małej firmie. W zależności od upodobań można wybrać jedną z dwóch opcji zatrudnienia. Która z nich jest lepsza? »

O co nie należy pytać podczas rozmowy kwalifikacyjnej?

Aktualizacja: 13.03.2014

Rozmowa kwalifikacyjna jest zawsze stresująca zarówno dla kandydata, jak i pracodawcy. Należy odpowiednio się do niej przygotować pod względem merytorycznym oraz być przygotowanym na szereg pytań nie do końca związanych z podejmowanym zatrudnieniem. Jakich pytań pracodawca nie może zadać podczas rozmowy kwalifikacyjnej? Czy kandydat może odmówić odpowiedzi na nie? »

Lepsi i gorsi w miejscu pracy

Aktualizacja: 04.09.2012

Nierówne traktowanie pracowników przez szefostwo w miejscu pracy jest na porządku dziennym. Kierownictwo promuje pracowników lojalnych, z poczuciem humoru, a także tych, których po prostu lubi. Jednak często odbija się to na atmosferze w miejscu pracy. »

Nowa metoda topgrading, czyli rekrutacja talentów.

Aktualizacja: 23.08.2012

Firma powinna działać jak dobrze naoliwiona maszyna - jeśli jedna część wypadnie, należy zastąpić ją inną, równie dobrą. Jednak poszukiwanie pasujących elementów nie jest łatwe i nie zawsze efektywne. Szczęśliwie, najnowsze metody dla pracowników działu HR skutecznie udoskonalają ten proces. »

Jestem dumny, że jestem menadżerem.

Aktualizacja: 24.08.2012

Kilka lat temu osób posiadających odpowiednie kwalifikacje do zarządzania moglibyśmy szukać ze świecą w ręku. Jednak całkowita ewaluacja, nie tylko naszego myślenia, ale także placówek odpowiedzialnych za „wypuszczanie” dobrych liderów w świat biznesu, przyczyniły się do podwyższenia standardów. »

Zgrany zespół to podstawa

Aktualizacja: 23.08.2012

Zostać przedsiębiorcą w kapitalistycznym świecie - to banalnie proste, wystarczy zarejestrować firmę, mieć produkt i grupę docelową. Schody zaczynają się później, gdy musimy utrzymać dobrą pozycję na rynku. Do tego celu potrzebujemy czegoś więcej oprócz dobrego pomysłu, a mianowicie zgranego zespołu, który pomoże nam osiągnąć cel. »

Zarządzanie absencją pracowniczą – mission possible?

Aktualizacja: 11.07.2012

Jak pokazują badania Engineering Employer’s Federation i Westfield Health, pracownicy coraz rzadziej biorą sobie wolne z powodów zdrowotnych. W zeszłym roku rekordowa liczba Brytyjczyków - aż 45% - nie wzięła ani jednego dnia wolnego od pracy. »

Ustawienia systemowe w biznesie receptą na problemy Twojej firmy

Aktualizacja: 11.07.2012

Częste rotacje pracowników, kryzys finansowy, czy konflikty między pracodawcą a podwładnymi to rzeczywistość niemal każdej firmy. Zwykle też, mimo stosowania wielu rozwiązań, problemy te trwają, powodując koszty i psując atmosferę miejsca pracy. Odpowiedzią na te sytuacje i inne, zdawałoby się nierozwiązywalne kłopoty w firmie jest metoda ustawień systemowych w biznesie Berta Hellingera. »

Sztuka mówienia „NIE”

Aktualizacja: 25.06.2012

Asertywność to nie tylko umiejętność mówienia „nie”. Asertywność to znacznie więcej. To przede wszystkim pozytywne postrzeganie własnej osoby, to świadomość wyznawanych wartości, celów, do których się dąży, to także jasny pogląd na rzeczywistość. »

Planowanie w praktyce

Aktualizacja: 28.10.2011

Nieustanne zmiany rynkowo – gospodarcze wymagają od osób zarządzających przedsiębiorstwem znacznie więcej niż tylko działań koncentrujących się jedynie na bieżącym jego funkcjonowaniu. Aby móc myśleć o rozwoju i wzroście niezbędne staje się posiadanie wizji przyszłości oraz działań na nią wpływających. »

Analiza wpływu czynników na zadowolenie

Aktualizacja: 03.11.2011

W celu uzyskania pełniejszego obrazu badanych czynników przeprowadzono analizę wpływu poszczególnych z nich na zadowolenie ogólne. Wyniki badań wskazały, że ocena rozwiązań stosowanych w polityce personalnej przez poszczególne organizacje wpływa na zadowolenie pracowników. »

Wybrane wyniki badań satysfakcji pracowników – podmiotowość

Aktualizacja: 03.11.2011

Podmiotowość pracowników, rozumiana jako zdolność do wywierania wpływu (za pomocą różnych form partycypacji i partnerstwa) na całokształt sytuacji w przedsiębiorstwie, jest niezwykle ważnym aspektem procesu kształtowania i rozwoju kapitału ludzkiego. »

reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Dotacje dla firm

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Sylwia Wajda

Księgowa, właścicielka biura rachunkowego

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama