Niezależnie od tego czy produkujemy, handlujemy czy świadczymy usługi, zawsze wchodzimy w relacje z naszymi klientami. Płacą nam oni za to, co im dostarczamy. Problem w tym, że nie zawsze dostają od nas to, czego oczekiwali. Wtedy spotyka nas ich niezadowolenie. Klienci składają reklamację. Obiegowa opinia jest taka, że reklamacje to nic dobrego dla firmy. Wskaźnik reklamacji powinien dążyć do zera. To prawda, ale to nie jest cała prawda.
Niemal z dnia na dzień na rynku pojawiają się coraz nowsze komputery przenośne. To, co było nowoczesne miesiąc temu, dziś może być już standardem. Patrząc na komputery z zeszłego roku, porównując je do tych dzisiejszych można dojść do wniosku, że przez ten czas producenci nie próżnowali i wprowadzili do sprzedaży nowe i lepsze modele. Doczekaliśmy się kolejnych platform mobilnych, interesujących rozwiązań technologicznych i dodatków, które uprzyjemniają pracę. Czym kierować się wybierając biznesowego notebooka?
We wrześniu bezrobocie wzrosło w porównaniu do sierpnia br. o 0,1 proc. i wyniosło 11,4 proc. szacuje Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej. W analogicznym okresie ubiegłego roku wskaźnik ten wzrósł z 10,8 proc. do 10,9 proc. Bezrobocie zwiększyło się w 11 województwach, najmocniej w zachodniopomorskim (o 0,3 proc.), spadło jedynie w łódzkim o 0,1 proc.