REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Targi, wystawy, tymczasowe miejsca pracy i sprzęt zastępczy – jak to zorganizować?

Kamil Rogala
inforCMS

REKLAMA

REKLAMA

Czasem firma chce sprawić jak najlepsze wrażenie na potencjalnych klientach, bez znaczenia czy oferuje nowe rozwiązania w świecie okien PCV czy też nowe technologie i składy mieszanki w oponach dla samochodów. Reklama telewizyjna nie jest w stanie przedstawić wszystkiego. Nie można wtedy obejrzeć wszystkiego ze wszystkich stron, dotknąć czy zapytać o coś. Ponadto reklamy telewizyjne czy radiowe są ograniczone czasowo. Wtedy najlepszym rozwiązaniem jest zorganizowanie wystawy firmowej.

Po wynajęciu odpowiedniego pomieszczenia, należy zadbać o sprzęt do prezentacji. Kupno takiego sprzętu to ogromny wydatek, dlatego lepiej jest wypożyczyć interesujący nas sprzęt na odpowiedni i wymagany przez nas okres czasowy. Dzisiejsze czasy bezlitośnie obnażają firmy, które usilnie starają się ograniczać udział technologii i atrakcyjnych pokazów. Dziś klienci zwracają uwagę na sposób przekazywania informacji. Niewiele osób chce już dziś czytać zwykłe ulotki, większość woli zobaczyć to wszystko na dużych ekranach z atrakcyjnymi animacjami i dźwiękiem. Takie rozwiązania oferują duże ekrany LCD, które można zawiesić na ścianach czy specjalnych stojakach. Ponadto profesjonalna obsługa takiego widowiska potrafi sprawić, że każdy widz będzie pod ogromnym wrażeniem możliwości dzisiejszej techniki, a firma dla której dana wystawa będzie organizowana, z pewnością zyska na renomie i szacunku. Pokaz taki warto również uwiecznić za pomocą filmu lub przynajmniej zdjęć. Cały ten sprzęt można wynająć za stosunkowo niewielką cenę, a wynik takiej prezentacji może się w przyszłości odwdzięczyć dużymi profitami finansowymi.

REKLAMA

REKLAMA

Tymczasowe miejsca pracy

W przypadku wspomnianych już targów, można na stanowiskach zorganizować tymczasowe miejsca pracy. Tego typu miejsca pracy można również organizować w przypadku chwilowego kryzysu w firmie lub w momencie wyjątkowego natłoku pracy. Jednak kupowanie specjalnie na tę okazję dodatkowego sprzętu, a potem składowanie go gdy jest już niepotrzebny może być mało opłacalne. W takich wypadkach najlepszym rozwiązaniem jest wypożyczenie sprzętu komputerowego na okres przejściowy. Do komputerów można również wynająć drukarki sieciowe oraz router aby połączyć wszystko w firmową sieć. 

Zobacz również: Jak zachować bezpieczeństwo w sieci?

REKLAMA

Sprzęt zastępczy w razie awarii

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Sprzęt elektroniczny, w tym komputery czasem się psują i nie da się tego uniknąć, nawet, jeśli o sprzęt dbamy, może on czasem odmówić współpracy. Wtedy albo oddajemy sprzęt do serwisu jeśli jest na gwarancji, albo kupujemy nowy. O ile kupno nowego sprzętu nie jest czasochłonną operacją, to już serwisowanie może trwać do kilku tygodni. Jest to bardzo uciążliwe dla każdego użytkownika, a w firmie brak nawet jednego komputera do pracy może wiązać się z wielkimi stratami. Wtedy najlepszym rozwiązaniem jest wynajem komputera na czas naprawy. Koszt takiego wynajmu nie jest wysoki, a zachowanie płynności pracy może uratować firmę od wielkich strat. Naturalnie zastępczym sprzętem może być również laptop, drukarka czy inne urządzenie elektroniczne, które zepsuło się w najmniej odpowiednim momencie.

Zobacz również: W delegacje z pożyczonym sprzętem?

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Firma Dobrze Widziana 2025 i Medal Solidarności Społecznej – poznaliśmy tegorocznych laureatów

W czwartek, 27 listopada 2025 r. w Warsaw Presidential Hotel odbył się finał XVI edycji konkursu Firma Dobrze Widziana. Konkurs ten ma na celu promowanie firm członkowskich Business Centre Club, które realizują działania CSR oraz ESG. Wydarzenie odbyło się pod Honorowym Patronatem Ministra Rodziny i Polityki Społecznej oraz Rektora Szkoły Głównej Handlowej.

Główny Inspektorat Sanitarny: kontrola produktów biobójczych przeznaczonych wyłącznie dla użytkowników profesjonalnych [Podsumowanie]

Główny Inspektorat Sanitarny przeprowadził ogólnopolską kontrolę produktów biobójczych przeznaczonych wyłącznie dla użytkowników profesjonalnych stosowanych m.in. w konserwacji drewna oraz materiałów budowlanych. Oto podsumowanie akcji.

Dłuższy termin na oświadczenie o korzystaniu z zamrożonej ceny prądu. Firmy z sektora MŚP będą miały czas do 30 czerwca 2026 r.

Rząd przyjął w środę [red. 26 listopada 2025 r.] projekt ustawy o przedłużeniu firmom z sektora MŚP do 30 czerwca 2026 r. czasu na złożenie swoim sprzedawcom energii elektrycznej, oświadczeń o korzystaniu z zamrożonych cen prądu w II połowie 2024 r.

6 nowych konkursów w programie FERS, m.in. równe traktowanie na rynku pracy i cyfryzacja edukacji. Dofinansowanie ponad 144,5 mln zł

6 nowych konkursów w programie FERS, m.in. równe traktowanie na rynku pracy i cyfryzacja edukacji - Komitet Monitorujący Program Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego podjął decyzje. Na projekty wpisujące się w ramy konkursowe przeznaczone zostanie dofinansowanie ponad 144,5 mln zł.

REKLAMA

Zabawki są najczęstszą kategorią produktów zgłaszanych jako niebezpieczne. UE zaostrza przepisy. Mniej chemikaliów w składzie i cyfrowy paszport

Zabawki są najczęstszą kategorią produktów zgłaszanych jako niebezpieczne. W UE zaostrza się przepisy o bezpieczeństwie zabawek. Lista zakazanych w zabawkach chemikaliów się wydłuża. Dodatkowo Parlament Europejski wprowadza cyfrowy paszport ułatwiający kontrolę spełniania norm bezpieczeństwa przez zabawkę.

BCC Mixer ’25 – 25. edycja networkingowego spotkania przedsiębiorców już w ten czwartek

W najbliższy czwartek, 27 listopada 2025 roku w hotelu Warsaw Presidential Hotel rozpocznie się 25. edycja wydarzenia BCC Mixer, organizowanego przez Business Centre Club (BCC). BCC Mixer to jedno z większych ogólnopolskich wydarzeń networkingowych, które co roku gromadzi blisko 200 przedsiębiorców: prezesów, właścicieli firm, menedżerów oraz gości specjalnych.

"Firma Dobrze Widziana" i medal Solidarności Społecznej – BCC wyróżnia tych, którzy realnie zmieniają świat

Zbliża się finał XVI edycji konkursu "Firma Dobrze Widziana" – ogólnopolskiego przedsięwzięcia Business Centre Club. W tym roku konkurs po raz pierwszy został połączony z wręczeniem Medalu Solidarności Społecznej – wyróżnienia przyznawanego osobom realnie zmieniającym rzeczywistość społeczną. Wśród tegorocznych laureatów znalazła się m.in. Anna Dymna.

Opłata mocowa i kogeneracyjna wystrzelą w 2026. Firmy zapłacą najwięcej od dekady

W 2026 roku rachunki za prąd zmienią się bardziej, niż większość odbiorców się spodziewa. To nie cena kWh odpowiada za podwyżki, lecz gwałtowny wzrost opłaty mocowej i kogeneracyjnej, które trafią na każdą fakturę od stycznia. Firmy zapłacą nawet o 55 proc. więcej, ale koszt odczują także gospodarstwa domowe. Sprawdzamy, dlaczego ceny rosną i kto zapłaci najwięcej.

REKLAMA

URE: 2,92 mld zł rekompensaty dla przedsiębiorstw z sektorów energochłonnych za 2024 r. Cena terminowych uprawnień do emisji wynosiła 406,21 zł/t

Prezes Urzędu Regulacji Energetyki przyznaje 2,92 mld zł rekompensaty dla przedsiębiorstw z sektorów energochłonnych za 2024 r. Cena terminowych uprawnień do emisji wynosiła 406,21 zł/t. Jak uzyskać wsparcie z URE?

Rynek zamówień publicznych czeka na firmy. Minerva chce go otworzyć dla każdego [Gość Infor.pl]

W 2024 roku wartość rynku zamówień publicznych w Polsce wyniosła 587 miliardów złotych. To ogromna pula pieniędzy, która co roku trafia do przedsiębiorców. W skali Unii Europejskiej znaczenie tego segmentu gospodarki jest jeszcze większe, bo zamówienia publiczne odpowiadają za około 20 procent unijnego PKB. Mimo to wśród 33 milionów firm w UE tylko 3,5 miliona w ogóle próbuje swoich sił w przetargach. Reszta stoi z boku, choć mogłaby zyskać nowe źródła przychodów i stabilne kontrakty.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA