REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Targi, wystawy, tymczasowe miejsca pracy i sprzęt zastępczy – jak to zorganizować?

Kamil Rogala
inforCMS

REKLAMA

REKLAMA

Czasem firma chce sprawić jak najlepsze wrażenie na potencjalnych klientach, bez znaczenia czy oferuje nowe rozwiązania w świecie okien PCV czy też nowe technologie i składy mieszanki w oponach dla samochodów. Reklama telewizyjna nie jest w stanie przedstawić wszystkiego. Nie można wtedy obejrzeć wszystkiego ze wszystkich stron, dotknąć czy zapytać o coś. Ponadto reklamy telewizyjne czy radiowe są ograniczone czasowo. Wtedy najlepszym rozwiązaniem jest zorganizowanie wystawy firmowej.

Po wynajęciu odpowiedniego pomieszczenia, należy zadbać o sprzęt do prezentacji. Kupno takiego sprzętu to ogromny wydatek, dlatego lepiej jest wypożyczyć interesujący nas sprzęt na odpowiedni i wymagany przez nas okres czasowy. Dzisiejsze czasy bezlitośnie obnażają firmy, które usilnie starają się ograniczać udział technologii i atrakcyjnych pokazów. Dziś klienci zwracają uwagę na sposób przekazywania informacji. Niewiele osób chce już dziś czytać zwykłe ulotki, większość woli zobaczyć to wszystko na dużych ekranach z atrakcyjnymi animacjami i dźwiękiem. Takie rozwiązania oferują duże ekrany LCD, które można zawiesić na ścianach czy specjalnych stojakach. Ponadto profesjonalna obsługa takiego widowiska potrafi sprawić, że każdy widz będzie pod ogromnym wrażeniem możliwości dzisiejszej techniki, a firma dla której dana wystawa będzie organizowana, z pewnością zyska na renomie i szacunku. Pokaz taki warto również uwiecznić za pomocą filmu lub przynajmniej zdjęć. Cały ten sprzęt można wynająć za stosunkowo niewielką cenę, a wynik takiej prezentacji może się w przyszłości odwdzięczyć dużymi profitami finansowymi.

REKLAMA

Tymczasowe miejsca pracy

W przypadku wspomnianych już targów, można na stanowiskach zorganizować tymczasowe miejsca pracy. Tego typu miejsca pracy można również organizować w przypadku chwilowego kryzysu w firmie lub w momencie wyjątkowego natłoku pracy. Jednak kupowanie specjalnie na tę okazję dodatkowego sprzętu, a potem składowanie go gdy jest już niepotrzebny może być mało opłacalne. W takich wypadkach najlepszym rozwiązaniem jest wypożyczenie sprzętu komputerowego na okres przejściowy. Do komputerów można również wynająć drukarki sieciowe oraz router aby połączyć wszystko w firmową sieć. 

Zobacz również: Jak zachować bezpieczeństwo w sieci?

Sprzęt zastępczy w razie awarii

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Sprzęt elektroniczny, w tym komputery czasem się psują i nie da się tego uniknąć, nawet, jeśli o sprzęt dbamy, może on czasem odmówić współpracy. Wtedy albo oddajemy sprzęt do serwisu jeśli jest na gwarancji, albo kupujemy nowy. O ile kupno nowego sprzętu nie jest czasochłonną operacją, to już serwisowanie może trwać do kilku tygodni. Jest to bardzo uciążliwe dla każdego użytkownika, a w firmie brak nawet jednego komputera do pracy może wiązać się z wielkimi stratami. Wtedy najlepszym rozwiązaniem jest wynajem komputera na czas naprawy. Koszt takiego wynajmu nie jest wysoki, a zachowanie płynności pracy może uratować firmę od wielkich strat. Naturalnie zastępczym sprzętem może być również laptop, drukarka czy inne urządzenie elektroniczne, które zepsuło się w najmniej odpowiednim momencie.

Zobacz również: W delegacje z pożyczonym sprzętem?

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Obowiązek sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju w Polsce: wyzwania i możliwości dla firm

Obowiązek sporządzania sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju dotyczy dużych podmiotów oraz notowanych małych i średnich przedsiębiorstw. Firmy muszą działać w duchu zrównoważonego rozwoju. Jakie zmiany w pakiecie Omnibus mogą wejść w życie?

Nowa funkcja Google: AI Overviews. Czy zagrozi polskim firmom i wywoła spadki ruchu na stronach internetowych?

Po latach dominacji na rynku wyszukiwarek Google odczuwa coraz większą presję ze strony takich rozwiązań, jak ChatGPT czy Perplexity. Dzięki SI internauci zyskali nowe możliwości pozyskiwania informacji, lecz gigant z Mountain View nie odda pola bez walki. AI Overviews – funkcja, która właśnie trafiła do Polski – to jego kolejna próba utrzymania cyfrowego monopolu. Dla firm pozyskujących klientów dzięki widoczności w internecie, jest ona powodem do niepokoju. Czy AI zacznie przejmować ruch, który dotąd trafiał na ich strony? Ekspert uspokaja – na razie rewolucji nie będzie.

Coraz więcej postępowań restrukturyzacyjnych. Ostatnia szansa przed upadłością

Branża handlowa nie ma się najlepiej. Ale przed falą upadłości ratuje ją restrukturyzacja. Przez dwa pierwsze miesiące 2025 r. w porównaniu do roku ubiegłego, odnotowano już 40% wzrost postępowań restrukturyzacyjnych w sektorze spożywczym i 50% wzrost upadłości w handlu odzieżą i obuwiem.

Ostatnie lata to legislacyjny rollercoaster. Przedsiębiorcy oczekują deregulacji, ale nie hurtowo

Ostatnie lata to legislacyjny rollercoaster. Przedsiębiorcy oczekują deregulacji i pozytywnie oceniają większość zmian zaprezentowanych przez Rafała Brzoskę. Deregulacja to tlen dla polskiej gospodarki, ale nie można jej przeprowadzić hurtowo.

REKLAMA

Ekspansja zagraniczna w handlu detalicznym, a zmieniające się przepisy. Jak przygotować systemy IT, by uniknąć kosztownych błędów?

Według danych Polskiego Instytutu Ekonomicznego (Tygodnik Gospodarczy PIE nr 34/2024) co trzecia firma działająca w branży handlowej prowadzi swoją działalność poza granicami naszego kraju. Większość organizacji docenia możliwości, które dają międzynarodowe rynki. Potwierdzają to badania EY (Wyzwania polskich firm w ekspansji zagranicznej), zgodnie z którymi aż 86% polskich podmiotów planuje dalszą ekspansję zagraniczną. Przygotowanie do wejścia na nowe rynki obejmuje przede wszystkim kwestie związane ze szkoleniami (47% odpowiedzi), zakupem sprzętu (45%) oraz infrastrukturą IT (43%). W przypadku branży retail dużą rolę odgrywa integracja systemów fiskalnych z lokalnymi regulacjami prawnymi. O tym, jak firmy mogą rozwijać międzynarodowy handel detaliczny bez obaw oraz o kompatybilności rozwiązań informatycznych, opowiadają eksperci INEOGroup.

Leasing w podatkach i optymalizacja wykupu - praktyczne informacje

Leasing od lat jest jedną z najpopularniejszych form finansowania środków trwałych w biznesie. Przedsiębiorcy chętnie korzystają z tej opcji, ponieważ pozwala ona na rozłożenie kosztów w czasie, a także oferuje korzyści podatkowe. Warto jednak pamiętać, że zarówno leasing operacyjny, jak i finansowy podlegają różnym regulacjom podatkowym, które mogą mieć istotne znaczenie dla rozliczeń firmy. Dodatkowo, wykup przedmiotu leasingu niesie ze sobą określone skutki podatkowe, które warto dobrze zaplanować.

Nie czekaj na cyberatak. Jakie kroki podjąć, aby być przygotowanym?

Czy w dzisiejszych czasach każda organizacja jest zagrożona cyberatakiem? Jak się chronić? Na co zwracać uwagę? Na pytania odpowiadają: Paweł Kulpa i Robert Ługowski - Cybersecurity Architect, Safesqr.

Jak założyć spółkę z o.o. przez S24?

Rejestracja spółki z o.o. przez system S24 w wielu przypadkach jest najlepszą metodą zakładania spółki, ze względu na ograniczenie kosztów, szybkość (np. nie ma konieczności umawiania spotkań z notariuszem) i możliwość działania zdalnego w wielu sytuacjach. Mimo tego, że funkcjonowanie systemu s24 wydaje się niezbyt skomplikowane, to jednak zakładanie spółki wymaga posiadania pewnej wiedzy prawnej.

REKLAMA

Ustawa wiatrakowa 2025 przyjęta: 500 metrów odległości wiatraków od zabudowań

Ustawa wiatrakowa 2025 została przyjęta przez rząd. Przedsiębiorcy, szczególnie województwa zachodniopomorskiego, nie kryją zadowolenia. Wymaganą odległość wiatraków od zabudowań zmniejsza się do 500 metrów.

Piękny umysł. Jakie możliwości poznania preferencji zachowań człowieka daje PRISM Brain Mapping?

Od wielu lat neuronauka znajduje zastosowanie nie tylko w medycynie, lecz także w pracy rozwojowej – indywidualnej i zespołowej. Doskonałym przykładem narzędzia diagnostycznego, którego metodologia jest zbudowana na wiedzy o mózgu, jest PRISM Brain Mapping. Uniwersalność i dokładność tego narzędzia pozwala na jego szerokie wykorzystanie w obszarze HR.

REKLAMA