REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Marketing, Koronawirus

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Sklepy będą otwarte w niedziele tylko na potrzeby dostaw

Projekt ustawy z pakietu tarczy antykryzysowej zakłada otwarcie sklepów w niedziele tylko dla dostawców. Projekt nie przewiduje zniesienia zakazu handlu w niedziele.

PARP w związku z pandemią zmieniła terminy przyjmowania wniosków od firm ws. dofinansowania

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości w związku z pandemią koronawirusa wdrożyła działania, które mają pomóc przedsiębiorcom w realizacji zaplanowanych projektów - poinformowała 24 marca 2020 r. Agencja. Zmieniła np. terminy przyjmowania wniosków od firm ws. dofinansowania.

Koronawirus. Odroczenie terminu płatności składek ZUS - uproszczony wniosek

Jest już uproszczony wniosek o odroczenie płatności ZUS na 3 miesiące. Teraz przedsiębiorcy, którzy wnioskują o ulgi z ZUS ze względu na straty związane z pandemią koronawirusa, będą musieli wypełnić tylko jedną stronę.

Połowa polskiego sektora MŚP poważnie poszkodowana kryzysem wywołanym koronawirusem

Według danych firmy Dotykačka, 59% polskich przedsiębiorców z sektora MŚP musiała zawiesić swoją działalność w wyniku zagrożenia epidemicznego. Przedsiębiorstwa, które kontynuują działalność w zmodyfikowanym modelu biznesowym, od połowy marca notują drastyczny spadek przychodów, średnio o ponad 52%. Firma Dotykačka wobec niepokojących danych z rynku zdecydowała się wesprzeć swoich kontrahentów oferując im zlikwidowanie opłat abonamentowych w czasie kryzysu oraz oferując na własny koszt wszystkim klientom dostęp do kluczowych funkcji minimalizujących konieczność bezpośrednich kontaktów z klientami.

REKLAMA

Komornicy umożliwiają zmiany w spłatach długu osobom dotkniętym skutkami epidemii

Komornicy umożliwiają dłużnikom, których dotknęły skutki epidemii, ustalenie nowych zasad regulacji należności - poinformował PAP rzecznik komorników Krzysztof Pietrzyk. Jeśli twoja sytuacja uległa zmianie w związku z koronawirusem, to nie bój się komornika, zadzwoń do niego - zaapelował.

Koronawirus: Zwolnienie ze składek ZUS na trzy miesiące

Prezydent Andrzej Duda uznał, że do ustawy o tzw. "tarczy antykryzysowej" musi zostać wpisane zwolnienie ze składek ZUS. Kto będzie mógł ubiegać się o zwolnienie ze składek ze względu na straty poniesione przez epidemię koronawirusa?

Koronawirus. Czy każdy biznes można prowadzić online?

Prowadząc własny biznes od wielu lat nauczyłam się, że dywersyfikacja ryzyka jest bardzo ważna. Stanie na czterech nogach to filozofia pozwalająca na stabilność małych i średnich firm, ale i w dużych bardzo dobrze się sprawdza. Zmieniająca się rzeczywistość zmusza nas czasem do weryfikacji podejmowanych działań, planów i wizji firmy. Od dawna mówi się, że biznes jest w Internecie. W dzisiejszej sytuacji zadajemy sobie pytanie: Czy każdy biznes można prowadzić online? Co zrobić, żeby przetrwać trudniejsze momenty w prowadzeniu działalności? Czy posiadanie kilku różnych możliwości biznesowych to właściwy kierunek działania? W niniejszym artykule odpowiem na te i inne pytania.

Koronawirus. ZUS pracuje nad uproszczeniem formularzy dla przedsiębiorców

Prowadzone są prace nad uproszczeniem formularzy umożliwiających wsparcie przedsiębiorcy przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Wniosek ma zostać ograniczony do jednej strony.

REKLAMA

Produkcja żywności w Polsce znacznie większa niż konsumpcja

Trudno aktualnie przewidzieć, jak rozwinie się pandemia koronawirusa w Europie, jednak póki co nie ma zagrożenia brakiem towarów w sklepach. Polska jest jednym z największych producentów żywności w Europie. W zdecydowanej większości kategorii produkuje znacznie więcej jedzenia, niż konsumuje. Braki niektórych towarów są przejściowe, spowodowane jedynie większymi zakupami na zapas. Gorsza sytuacja na rynku pracy i w budżetach gospodarstw domowych powinna oddziaływać na spadek cen żywności w kolejnych kwartałach – oceniają eksperci Credit Agricole.

Do 800 tys. euro wsparcia dla jednej firmy - KE przyjęła nowe zasady pomocy państwa

Rządy krajów UE mogą przyznawać firmom nawet do 800 tys. euro wsparcia w ramach środków ratunkowych, związanych z kryzysem wywołanym przez koronawirusa - takie rozwiązania przyjęła 19 marca 2020 r. Komisja Europejska.

Wpływ koronawirusa na polski rynek nieruchomości. Czego się spodziewać?

Ktoś, kto w biznesie stosuje się do zasady „spodziewaj się niespodziewanego”, być może jest w jakimś stopniu przygotowany na to, co dzieje się w gospodarce w związku z pandemią koronawirusa. Wszyscy pozostali mają pewnie powody do zmartwień. Jak będą wyglądały rynki po przejściu pandemii? Którzy gracze się obronią, a po których nie będzie śladu? Dziś jest jeszcze za wcześnie na takie prognozy, lecz warto przyjrzeć się aktualnej sytuacji. Jakie są perspektywy dla branży nieruchomości?

Założenia pakietu osłonowego w związku z koronawirusem - czy spełniają oczekiwania przedsiębiorców?

W środę 18 marca 2020 roku premier wraz z prezydentem zaprezentowali założenia pakietu osłonowego dla przedsiębiorców w związku z epidemią koronawirusa. Wartość pomocy państwa ma wynieść ok. 212 mld zł. Czekając na pojawienie się projektu ustawy poniżej omówiono tzw. 5 filarów pomocowych.

Koronawirus: tarcza antykryzysowa rządu - z czego będą mogli skorzystać przedsiębiorcy?

Tarcza Antykryzysowa ma ochronić firmy i pracowników przed skutkami epidemii koronawirusa. Zobacz, jakie są kluczowe rozwiązania dla przedsiębiorców.

Stan zagrożenia epidemicznego - ograniczenia dla przedsiębiorców

Wprowadzenie stanu zagrożenia epidemicznego ma zapobiec szybkiemu rozprzestrzenianiu się koronawirusa w Polsce. Żeby to osiągnąć Minister Zdrowia od 14 marca 2020 r. (do odwołania) ograniczył, a w niektórych wypadkach zakazał, działalności, które wiążą się z dużymi skupiskami ludzi. Sprawdź czy te ograniczenia dotyczą twojej firmy.

Pomoc publiczna w czasie pandemii na podstawie obecnych rozwiązań prawnych

Wiele rozwiązań w zakresie pomocy publicznej dla firm jest dostępnych już dziś. Podpowiadamy, komu przysługuje wsparcie i jak się o nie ubiegać.

Koronawirus: Rząd przywraca handel w niedziele

Polki rząd walczy z gospodarczymi skutkami pandemii koronowirusa. Rządowy pakiet osłonowy dla firm zakłada m.in. czasowe przywrócenie handlu w niedziele.

Pakiet antykryzysowy w związku z koronawirusem - założenia

Premier przedstawił założenia pakietu antykryzysowego. Pakiet ma być odpowiedzią na kryzys w związku z epidemią koronawirusa.

ZPP: Pakiet pomocowy ZUS dla przedsiębiorców w związku z koronawirusem jest niewystarczający

Związek Przedsiębiorców i Pracodawców komentuje ulgi w ZUS dla przedsiębiorców w związku z pandemią koronawirusa. Jakich rozwiązań chcieliby przedsiębiorcy?

Odroczenie składek ZUS z powodu koronawirusa

ZUS ma pomóc przedsiębiorcom borykającym się z problemami finansowymi ze względu na pandemię koronawirusa. Będą oni mogli starać się m.in. o odroczenie terminu płatności składek.

Zmiana warunków umów handlowych w związku z koronawirusem

W związku z epidemią koronawirusa i ograniczeniami w życiu publicznym i gospodarczym wynikającymi ze specustawy z dnia 2 marca 2020 roku realizacja zobowiązań wynikających z szeroko rozumianych umów wzajemnych (m.in. umów handlowych, umów dostawy, umów najmu, umów dzierżawy, umów leasingu) staje się zagrożona, a niewykonywanie zobowiązań w łańcuchu dostaw przez poszczególne ogniwa tego łańcucha może przynieść efekt domina.

Ulgi z ZUS dla przedsiebiorców w związku z koronawirusem - jak złożyć wniosek

ZUS przygotował specjalne rozwiązania dla przedsiębiorców, którzy borykają się z problemami finansowymi ze względu na pandemię koronawirusa. Zobacz jak złożyć wniosek o pomoc z ZUS - np. o odroczenie terminu płatności składek.

Regulacje prawne pomocne przedsiębiorcom w okresie zagrożenia epidemicznego związanego z koronawirusem

Obecnie obowiązujące przepisy przewidują szereg możliwości dla przedsiębiorców, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji finansowej. Wydaje się, że można z nich skorzystać także w okresie walki z koronawirusem. Przedstawiamy jak koronawirus ma się do zobowiązań podatkowych, składek ZUS czy też relacji z kontrahentami.

Walne zgromadzenie akcjonariuszy oraz zgromadzenia wspólników w czasach koronawirusa

Od 14 marca 2020 r. do odwołania obowiązuje Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2.

Koronawirus - zalecenia dla przedsiębiorców

W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, Ministerstwo Rozwoju - we współpracy z Głównym Inspektorem Sanitarnym - przygotowało zalecenia dla przedsiębiorców.

Zmiany w przepisach w związku z koronawirusem i ich konsekwencje dla firm

8 marca 2020 roku weszła w życie specustawa dotycząca walki z koronawirusem. Ustawa ta rozszerza lub nadaje nowe obowiązki organom administracji publicznej. Generuje ona także nowe obowiązki i prawa w sferze prawa pracy, tak dla pracodawców jak i pracowników.

Pakiet osłonowy dla firm w związku z koronawirusem

W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa Ministerstwo Rozwoju przygotowuje wsparcie dla przedsiębiorców. Jaką pomoc dla firm przewiduje nowa specustawa?

ZUS - pomoc dla przedsiębiorców z powodu koronawirusa

Przedsiębiorcy mogą uzyskać pomoc z powodu koronawirusa. Do takiego wsparcia należy możliwość skorzystania z układów ratalnych, odroczenia płatności składek i umorzenia należności w ZUS.

Koronawirus w Polsce - zalecenia dla sklepów

W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, Ministerstwo Rozwoju - we współpracy z Głównym Inspektorem Sanitarnym - przygotowało zalecenia dla branży handlowej, które przedstawiamy poniżej:

Czy praca zdalna ochroni nas przed koronawirusem?

W dużych aglomeracjach kolejne firmy zamykają swoje siedziby i decydują się na pracę zdalną ze względu na zagrożenie spowodowane koronawirusem. Spotkania przenoszą się więc całkowicie do świata technologii, co dotychczas było trendem, a dziś stanowi już konieczność. Jednak nie we wszystkich branżach takie rozwiązanie ma prawo bytu. Na jakie wyzwania muszą przygotować się pracodawcy?

Koronawirus niszczy branżę transportową - apel do państwa

Branża transportowa odnotowuje już katastrofalne spadki obrotów. Koronawirus może spowodować prawdziwe spustoszenie. Jakie rozwiązania proponują przedsiębiorcy?

Koronawirus - najważniejsze przepisy dotyczące przedsiębiorców

Obowiązki spółek prowadzących działalność leczniczą, obowiązki przedsiębiorców w zakresie obronności państwa, polecenia wydawane przedsiębiorcom przez władze publiczne - sprawdź najważniejsze przepisy z ustawy o koronawirusie.

Przedsiębiorcy o ustawie dotyczącej koronawirusa

Stanowisko Związku Przedsiębiorców i Pracodawców ws. projektu ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywoływanych nimi sytuacji kryzysowych.

Komunikaty w sprawie koronawirusa a RODO

Prezes UODO wyjaśnia, że przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) nie stoją w sprzeczności z przesyłaniem do użytkowników telefonów komórkowych wjeżdżających do Polski komunikatów związanych z rozprzestrzenianiem się koronawirusa 2019-nCoV.

Jakie nagrody rzeczowe i prezenty dla pracowników i klientów

Prezenty, czy nagrody zwiększają lojalność klientów, są również skuteczną formą motywowania pracowników. Doceniać można jednak nie tylko za pomocą gratyfikacji finansowych, czy też typowych nagród rzeczowych. Skuteczna nagroda to taka, która wywołuje emocje.

Nowoczesne sposoby promocji technologii gazowych w XIX wieku

Pomimo oczywistej przewagi nad węglem technologie gazowe w XIX wieku wymagały intensywnej promocji. Branża gazownicza nie bała się niestandardowych form promocji.

Telemarketing a RODO

Wielu z nas nękają telefony z różnymi ofertami. Jak się bronić przed telemarketerami? Czy na gruncie RODO legalnie pozyskują oni nasze numery telefonów?

Budowanie marki osobistej

Budowanie marki osobistej stało się w ostatnim czasie jednym z ważniejszych elementów prowadzenia własnego biznesu i nie tylko. Jest to jeden ze sposobów na efektywny marketing oraz ciekawą formę reklamy siebie oraz swoich towarów czy usług.

Konferencja VIII LAW SUMMIT - 12 września 2018 r. w Warszawie

Zapraszamy do dyskusji z ekspertami na temat marketingu i sprzedaży usług prawniczych oraz nowych technologii usprawniających funkcjonowanie kancelarii prawniczej. Portal Infor.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

5 istotnych błędów w podejściu do marketingu w wyszukiwarkach internetowych

Wyszukiwarki internetowe dają ogromne możliwości dotarcia do klientów wstępnie zainteresowanych naszymi usługami, produktami. Zarówno osoby zainteresowane promocją w Google, jak i marketerzy, podejmują często nietrafione decyzje pod kątem promocji w Google. W związku z tym przedstawiam 5 istotnych błędów w podejściu do marketingu w wyszukiwarkach internetowych, których uniknięcie pozwoli na wyróżnienie się na rynku, zdobycie przewagi konkurencyjnej, ściągnięcie wartościowego ruchu oraz w konsekwencji zwiększenie konwersji i sprzedaży. Zalet jest dużo, więc warto wziąć moje propozycje zmian pod uwagę.

Jak wykorzystać gry do promocji marki czy produktu?

Jeszcze do niedawna gry komputerowe uznawane były za niezbyt wyrafinowaną rozrywkę. Obecnie jednak stały się nieodłącznym elementem życia, a odpowiednio wykorzystane, mogą być dobrym sposobem na promocję marki czy produktu firmy. Gamification, czyli grywalizacja, nie jest już jedynie elementem wirtualnego świata – od kilku lat obecny jest w marketingu. Jak z niego skorzystać?

Blog firmowy w 2017 r. - co zrobić, by każdy go czytał?

Blog firmowy to narzędzie inbound marketingu o dużym i wciąż jeszcze niewyczerpanym potencjale. Jakie trendy będą rządzić firmową blogosferą w 2017 roku? Co zrobić, by blog firmowy przynosił odczuwalne korzyści i budował markę firmy w internecie?

Sprzedaż przez internet - marketing ukierunkowany na kobiety

Obecnie w Polsce z sieci internetowej korzysta 24,82 mln użytkowników, z czego 10,98 mln to kobiety. Połowa internautek wykorzystuje sieć, by dowiedzieć się więcej o markach i cenach, a jedna trzecia – by dokonać zakupu ulubionego produktu kosmetycznego. Dokonując sprzedaży przez internet, na pewno warto prowadzić marketing online ukierunkowany na kobiety.

7 najlepszych wtyczek do WordPress dla marketerów

WordPress to jedna z najlepszych platform do zarządzania treścią stron internetowych. Jest łatwa w obsłudze, wspierana przez tysiące bystrych programistów z całego świata i co najlepsze - darmowa. Jednym z sekretów sukcesu WordPress jest rozbudowany ekosystem wtyczek (pluginów), które znacznie rozszerzają możliwości podstawowej wersji systemu.

5 trendów marketingowych, które czekają nas w 2016 roku

Media cyfrowe przeszły prawdziwą metamorfozę w ciągu ostatnich kilku lat, jednak firmy często nie są w stanie poradzić sobie z nawałem innowacji i nowych sposobów na dotarcie do klientów. Co to oznacza dla ambitnych marketerów, którzy już zastanawiają się, jak odnieść sukces w 2016 roku? Zamiast koncentrować się na tradycyjnych kanałach komunikacyjnych, należy spojrzeć naprzód i zastanowić się, jak wykorzystać nowe trendy, aby pokonać rywali rynkowych i zaspokoić potrzeby klientów. Poznaj trendy i sprawdź, na co zwrócić szczególną uwagę w 2016 roku.

Strona WWW wizytówką internetową przedsiębiorcy

Badania wskazują, że blisko 35% polskich firm nie posiada strony WWW. Własna witryna internetowa daje mikro- i małym przedsiębiorstwom możliwość łatwego i taniego dotarcia do potencjalnych klientów. Dlaczego przedsiębiorcy nie dostrzegają korzyści płynących z obecności w sieci i nie wykorzystują możliwości, jakie daje internet?

Język korzyści, czyli zwroty ułatwiające sprzedaż

Język korzyści jest bardzo ważną techniką w komunikacji z konsumentem, bowiem ułatwia sprzedaż oraz pozwala budować pozytywne relacje z klientami. Poniżej kilka przykładów - zwrotów, które możesz wykorzystać w każdej relacji międzyludzkiej.

Jak zbadać skuteczność content marketingu? – Poradnik

Mówiąc wprost – jeśli nie mierzysz wyników osiąganych z przeprowadzanych kampanii, nie zajmujesz się marketingiem. Produkowanie artykułów blogowych i infografik bez wcześniej wyznaczonych celów biznesowych nie ma większego sensu. Twoja praca jako marketera i twórcy treści polega na pokazaniu szefowi uzyskanych dochodów – nie ruchu na stronie, nie linków, tylko twardej gotówki. W tym artykule dowiesz się, jak zacząć efektywnie mierzyć wysiłki związane z marketingiem treści.

Kampanie w czasie rzeczywistym to przyszłość marketingu

Marketing zmienił się bardziej w ciągu ostatnich pięciu lat niż w ciągu ostatnich pięćdziesięciu. Wszystko wskazuje na to, że w ciągu kolejnych lat zaobserwujemy jeszcze więcej przemian. Nowe metody komunikacji, narzędzia marketingowe i zachowania konsumentów należą do głównych wyzwań, z którymi przyjdzie nam się zmierzyć, a adaptacja do nowych warunków wydaje się być jedynym ratunkiem dla specjalistów ds. marketingu.

Pierwsza edycja targów E-meeting już na nami. Co o wydarzeniu mówią uczestnicy?

„Liczba i jakość nawiązanych kontaktów przerosła nasze oczekiwania” - tak katowickie targi e-commerce i m-commerce E-meeting komentują wystawcy. Czy zatem targi na stałe zagoszczą na eventowej mapie Polski?

REKLAMA