REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Konferencja VIII LAW SUMMIT - 12 września 2018 r. w Warszawie

Subskrybuj nas na Youtube
VIII LAW SUMMIT 12 września 2018 r. w Warszawie
VIII LAW SUMMIT 12 września 2018 r. w Warszawie

REKLAMA

REKLAMA

Zapraszamy do dyskusji z ekspertami na temat marketingu i sprzedaży usług prawniczych oraz nowych technologii usprawniających funkcjonowanie kancelarii prawniczej. Portal Infor.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

Polski Instytut Rozwoju Biznesu ma zaszczyt zaprosić Państwa do dyskusji z ekspertami na temat marketingu i sprzedaży usług prawniczych oraz nowych technologii usprawniających funkcjonowanie kancelarii prawniczej, podczas konferencji:

REKLAMA

REKLAMA

VIII LAW SUMMIT

12 września 2018 r. w Warszawie

REJESTRACJA->>

REKLAMA

Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

VIII LAW SUMMIT 12 września 2018 r. w Warszawie

W programie:

- Panel dyskusyjny: Obsługa prawna firmy rodzinnej

Czego oczekują od prawników przedsiębiorcy? Czy obsługa prawna firmy rodzinnej różni się od obsługi innego klienta? Czy pozyskanie klienta przez kancelarię z grupy firm rodzinnych powinno różnić się od pozyskania innego klienta? Na te i nie tylko te pytania odpowiedzą nasi goście, eksperci i przedsiębiorcy.

Moderator: Krzysztof Ogorzałek - Członek Zarządu Inicjatywy Firm Rodzinnych oraz Wiceprezes JMK Computerate Sp. z o.o.

Paneliści:

  • Agata Hagno - Prezes Zarządu DPM Sp. z o.o.
  • Mariusz Lusa - Prezes Zarządu TM Flota
  • Andrzej Zalega - Prezes Zarządu Przedsiębiorstwo Zarządzania Nieruchomościami
  • Bogusław Bieda - Prezes Zarządu Vindicat

- Rafał Chmielewski - Twórca i zarządzający web.lex - "Cała prawda o promocji kancelarii prawnej w mediach społecznościowych i innych"

- Kamil Wasilewski - adwokat, Kancelaria Adwokacka Adwokat Kamil Wasilewski - "Social media – przyjaciel czy przeciwnik prawnika"

- Rafał Ferber - Właściciel agencji Social Media „Runaways”, twórca fanpage „Mordor na Domaniewskiej” - "Lajki nie opłacają rachunków – najczęstsze błędy w wykorzystaniu social media przez prawników i jak ich uniknąć."

- Ryszard Sowiński - dr hab. prof. WSB, trener, coach, wspólnik w Naveo - "Jak doskonalić umiejętności sprzedażowe z wykorzystaniem coachingu?"

- Tomasz Sęk - IESE MBA, doradca biznesowy, wspólnik zarządzający w Naveo - "Praktyczne zastosowanie narzędzi psychometrycznych w podnoszeniu efektywności osobistej i zarządzaniu zespołem w kancelarii prawnej."

- Michał Brywczyński - coach biznesu i mediator, doradca w Naveo - "Prezentacje biznesowe w pigułce – czyli dlaczego postawa wielkanocna nie pomaga w walce z krokodylami?"

- Elke Schönemann - Sales & Marketing Manager, ELO DIGITAL OFFICE - "Za dużo dokumentów, a za małe szafy? – jak sprawniej zorganizować obieg dokumentów i spełnić wymogi RODO"

Miejsce:

Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” S.A.

ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa

Czas trwania: 09.30 – 16.00

Uczestnikom gwarantujemy: udział w wykładach, materiały i prezentacje z konferencji, udział w przerwach kawowych i lunchu, certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu, konsultacje z ekspertami.

Kontakt z organizatorem:

Dorota Iwanicka

mobile: + 48/ 691 571 598

e-mail:dorota.iwanicka@pirbinstytut.pl

Polecamy serwis: Szkolenia

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Ekspert BCC o wysokości minimalnego wynagrodzenia w 2026 r.: „po raz pierwszy od wielu lat (rząd) pozwolił zadziałać algorytmowi wpisanemu w ustawę”. W ocenie eksperta, jest to ulga dla pracodawców

Od stycznia 2026 r. wzrośnie zarówno płaca minimalna, jak i minimalna stawka godzinowa. Rząd przyjął w tej sprawie rozporządzenie. Rozporządzenie z 11 września 2025 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2026 r. zostało ogłoszone w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej.

Zamknięcie granicy z Białorusią 2025 a siła wyższa w kontraktach handlowych. Konsekwencje dla biznesu

Czy zamknięcie granicy z Białorusią w 2025 roku to trzęsienie ziemi w kontraktach handlowych i biznesie? Nie. To test zarządzania ryzykiem kontraktowym w łańcuchu dostaw. Czy można powołać się na siłę wyższą?

Dłuższy okres kontroli drogowej: nic się nie ukryje przed inspekcją? Jak firmy transportowe mogą uniknąć częstszych i wyższych kar?

Mija kilka miesięcy od wprowadzenia nowych zasad sprawdzania kierowców na drodze. Zmiana przepisów, wynikająca z pakietu mobilności, dwukrotnie wydłużyła okres kontroli drogowej: z 28 do 56 dni wstecz. Dla inspekcji transportowych w UE to znacznie rozszerzone możliwości nadzoru, dla przedsiębiorstw transportowych – szereg kolejnych wyzwań. Jak sobie radzić w zupełnie innej rzeczywistości kontrolnej, by unikać kar finansowych i innych poważnych konsekwencji?

Gdy przedsiębiorca jest w trudnej sytuacji, ZUS może przejąć wypłatę zasiłków

Brak płynności finansowej płatnika składek, który zatrudnia powyżej 20 osób, może utrudniać mu regulowanie świadczeń na rzecz pracowników. Takimi świadczeniami są zasiłek chorobowy, zasiłek macierzyński czy świadczenie rehabilitacyjne. W takiej sytuacji Zakład Ubezpieczeń Społecznych może pomóc i przejąć wypłatę świadczeń. Potrzebny jest jednak wniosek płatnika lub ubezpieczonego.

REKLAMA

Bezpłatny webinar: Czas na e-porządek w fakturach zakupowych

Zapanuj nad kosztami, przyspiesz pracę, zredukuj błędy. Obowiązkowy KseF przyspieszył procesy digitalizacji obiegu faktur. Wykorzystaj ten trend do kolejnych automatyzacji, również w obsłudze faktur przychodzących. Lepsza kontrola nad kosztami, eliminacja dokumentów papierowych i mniej pomyłek to mniej pracy dla finansów.

Pracodawcy będą musieli bardziej chronić pracowników przed upałami. Zmiany już od 1 stycznia 2027 r.

Dotychczas polskie prawo regulowało jedynie minimalne temperatury w miejscu pracy. Wkrótce może się to zmienić – rząd przygotował projekt przepisów wprowadzających limity także dla upałów. To odpowiedź na coraz częstsze fale wysokich temperatur w Polsce.

Przywództwo to wspólna misja

Rozmowa z Piotrem Kolmasem, konsultantem biznesowym, i Sławomirem Faconem, dyrektorem odpowiedzialnym za rekrutację i rozwój pracowników w PLL LOT, autorami książki „The Team. Nowoczesne przywództwo Mission Command”, o koncepcji wywodzącej się z elitarnych sił specjalnych, która z powodzeniem sprawdza się w biznesie

Rośnie liczba donosów do skarbówki, ale tylko kilka procent informacji się potwierdza [DANE Z KAS]

Jak wynika z danych przekazanych przez 16 Izb Administracji Skarbowej, w I połowie br. liczba informacji sygnalnych, a więc tzw. donosów, skierowanych do jednostek KAS wyniosła 37,2 tys. Przy tym zestawienie nie jest pełne, bowiem nie zakończył się obowiązek sprawozdawczy urzędów skarbowych w tym zakresie. Zatem na chwilę obecną to o 4,2% więcej niż w analogicznym okresie 2024 roku, kiedy było ich 35,7 tys. Natomiast, zestawiając tegoroczne dane z tymi z I połowy 2023 roku, widać wzrost o 6%. Wówczas odnotowano 35,1 tys. takich przypadków. Poniżej omówienie dotychczasowych danych z Krajowej Administracji Skarbowej.

REKLAMA

Wygoda, bezpieczeństwo, prestiż – trzy filary nowoczesnego biznesu

Cyfryzacja, zielona transformacja i konieczność reagowania na coraz szybsze zmiany rynkowe sprawiają, że współczesnym firmom potrzebne są nie tylko tradycyjne narzędzia finansowe. Przedsiębiorcy oczekują nowoczesnych rozwiązań, które usprawnią zarządzanie biznesem, oszczędzą czas i zminimalizują ryzyko. Bank BNP Paribas odpowiada na te potrzeby, oferując innowacyjne pakiety rachunków oraz prestiżową kartę Mastercard Business World Elite. To narzędzia, które pomagają firmom z różnych branż - od e-commerce, przez usługi i budownictwo, aż po handel międzynarodowy - zachować stabilność i skutecznie rozwijać biznes.

Webinar: Architekci zmiany

Jak dobrać zespół, który skutecznie przeprowadzi transformację?

REKLAMA