reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama

Porady internautów

Przedsiębiorca a sprzedaż konsumencka

Aktualizacja: 09.11.2011

Umowa sprzedaży konsumenckiej jest najczęściej zawieraną umową w obrocie powszechnym. Jej stronami są przedsiębiorca i konsument. »

Przedsiębiorca jednoosobowy

Aktualizacja: 02.11.2011

Osoby fizyczne mogą podjąć się prowadzenia działalności gospodarczej jako jednoosobowi przedsiębiorcy. Warunkiem jest wpis do ewidencji. »

Przejęcie kontroli według ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów

Aktualizacja: 09.11.2011

Ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów zawiera definicje terminu przejęcia kontroli, która jest istotna z punktu widzenia przedsiębiorcy. Podstawą definicji jest rozumienie pojęcia przedsiębiorcy. »

Regulamin sprzedaży w internecie

Aktualizacja: 08.11.2011

Internet umożliwia zwiększenie rozmiaru sprzedaży prowadzonej trybem stacjonarnym. Rynek umożliwia prowadzenie e-sklepu przy stosunkowo niższych kosztach niż zwykła działalność. »

Czy wiesz jak reklama wpływa na funkcjonowanie firmy?

Aktualizacja: 14.11.2011

Funkcjonowanie firmy na rynku nie zależy jedynie od jakości usług, jakie oferuje. Przekonać się o tym mogą zwłaszcza ci przedsiębiorcy, którzy dopiero otwierają swoją działalność. »

Reklama porównawcza produktów firm a dobre obyczaje

Aktualizacja: 14.11.2011

Reklama porównawcza to taka, która umożliwiają bezpośrednio lub pośrednio rozpoznanie konkurenta albo towarów lub usług oferowanych przez konkurenta. »

Reklama przedsiębiorstwa a czyn nieuczciwej konkurencji

Aktualizacja: 14.11.2011

Czyn nieuczciwej konkurencji to działanie w sprzeczności z prawem lub dobrymi obyczajami, o ile zagraża albo narusza interes innego przedsiębiorcy czy klienta. Reklama może być taki czynem. »

Czy wiesz na czym polega reklama szeptana?

Aktualizacja: 09.11.2011

Reklama stanowi istotny czynnik działalności przedsiębiorstwa. »

Roszczenia przedsiębiorcy w przypadku czynu nieuczciwej konkurencji

Aktualizacja: 09.11.2011

Czyn nieuczciwej konkurencji to działanie w sprzeczności z prawem lub dobrymi obyczajami, o ile zagraża albo narusza interes innego przedsiębiorcy czy klienta. »

Tajemnica przedsiębiorstwa a czyn nieuczciwej konkurencji

Aktualizacja: 09.11.2011

Czyn nieuczciwej konkurencji to działanie w sprzeczności z prawem lub dobrymi obyczajami, o ile zagraża albo narusza interes innego przedsiębiorcy czy klienta. »

Stwarzanie wrażenia jako przejaw nieuczciwej konkurencji

Aktualizacja: 09.11.2011

Praktyki rynkowe są takim działaniem lub zaniechaniem przedsiębiorcy lub sposobem postępowania, oświadczeniem albo informacją handlową, »

Stosowane agresywne praktyki rynkowe

Aktualizacja: 09.11.2011

Praktyka rynkowa może zostać uznana za agresywną. Główną przesłanką jej wystąpienia jest pojawienie się nacisku w stosunku do klienta. »

Sprzedaż z przyznaniem premii jako czyn nieuczciwej konkurencji

Aktualizacja: 14.11.2011

Czyn nieuczciwej konkurencji polega na takim działaniu, które pozostaje w sprzeczności z prawem lub dobrymi obyczajami, pod warunkiem, że zagraża albo narusza interes innego przedsiębiorcy czy klienta. »

Spłacanie kredytu

Aktualizacja: 08.11.2011

Kredyt oznacza przekazanie kredytobiorcy przez bank lub inną instytucję finansową środków pieniężnych. Zasady spłacania kredytu nierzadko pozostają skomplikowane. »

Sektor MŚP (MSP)

Aktualizacja: 14.11.2011

Sektor MŚP jest powszechnie stosowanym skrótem dla określenia sektora małych i średnich przedsiębiorców. Sektor ten jest szczegółowo regulowany przez prawo gospodarcze. »

reklama
reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Dotacje dla firm

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Meritus

Meritus Systemy Informatyczne Sp. z o.o. jest kontynuatorem działalności firmy Meritus 2 Spółka Jawna, działającej od 1990 r.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama