Proces tworzenia e-wizerunku w sieci może dotyczyć nie tylko całej firmy, ale również poszczególnych osób lub tylko jednej z nich. Co powinna zawierać witryna promująca osobę?
Skuteczne kreowanie wizerunku opiera się na sześciu podstawowych zasadach. Przestrzeganie ich jest absolutnie obowiązkowe przy świadomym tworzeniu e-wizerunku, które ma się zakończyć sukcesem.
Utrzymywanie spójnego e-wizerunku strony internetowej dotyczy w
szczególności witryny produktowej. Nie można zapomnieć o jej kluczowych
elementach. Ale co zamieścić na podstronach witryny?
Marketing wirusowy pozwala firmom na wykorzystywanie sieci dla potrzeb reklamowych. Co zrobić, aby przygotowana reklama odpowiednio się rozprzestrzeniła? Przeczytaj.
Marketing wirusowy oprócz szeregu zalet dotyczących trafności i szybkości działania posiada znaczącą wadę - ciężko się go kontroluje. Jak sobie z tym problemem poradzić?
Sprawdzenie i zrecenzowanie tego telefonu nie dostarczało zbyt wielu trudności. Prosta obsługa i brak skomplikowanych aplikacji. Czy łatwość obsługi wystarczy, aby Nokia 6760 Slide zachęciła nas do zakupu? Zobacz sam.