| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Temat: e-firma

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu e-firma. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące e-firma.

Jaka jest najpopularniejsza aplikacja mobilna w Polsce?

Aktualizacja: 26.09.2016

Według danych firmy Spicy Mobile w sierpniu br. w Polsce najpopularniejszą aplikacją mobilną i był YouTube, zaś domena Google.pl miała największy zasięg wśród użytkowników urządzeń przenośnych »

Player for Publishers da zarobić więcej na YouTube

Aktualizacja: 19.09.2016

Udostępniona wydawcom platforma Player for Publishers otwiera szersze możliwości czerpania przychodów z reklam i pozwala kompleksowo zarządzać treściami wideo na YouTube. »

Brak komunikacji w zakresie ochrony firmowych danych

Aktualizacja: 08.08.2016

Obecna komunikacja między działami IT a zarządami firm w kwestii ochrony danych pozostawia wiele do życzenia. O co powinny zadbać przedsiębiorstwa, aby poprawić poziom swojego cyberbezpieczeństwa? »

Pakiet blisko 100 ułatwień dla firm trafił do konsultacji

Aktualizacja: 19.07.2016

Pakiet ok. 100 ułatwień dla biznesu, przedstawiony na początku czerwca przez szefa MR Mateusza Morawieckiego, trafił do konsultacji publicznych - podało MR. Zakłada on m.in. złagodzenie przepisów prawa pracy dla małych firm, przejęcie przez ZUS części obowiązków dokumentacyjnych i łatwiejsze odzyskiwanie długów. »

Budowa systemu zarządzania ryzykiem

Aktualizacja: 05.07.2016

Każda działalność gospodarcza jest narażona na różnego rodzaju zagrożenia, czyli ryzyka pochodzące z wewnątrz i zewnątrz organizacji, gdyż żadna firma nie działa w próżni. Brak systemu zarządzania ryzykiem w organizacji tymczasowo nie spowoduje negatywnych skutków, gdyż może się to przykładowo zbiec w czasie z pozytywnymi uwarunkowaniami, jednak na dłuższą metę system zarządzania ryzykiem jest niezbędny. »

Czy polskie firmy są przygotowane na cyberataki?

Aktualizacja: 16.06.2016

Jak wynika z badań przeprowadzonych w marcu tego roku przez TNS Polska w dużych polskich przedsiębiorstwach, ponad jedna trzecia firm spodziewa się poważnego cyberataku w ciągu najbliższych trzech miesięcy. Czy procedury i metody zabezpieczeń stosowane w firmach są wystarczające, by zapobiec tym atakom? »

E-maile przypominające o rejestracji strony www - co robić?

Aktualizacja: 11.05.2016

Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymamy wiadomość z informacją, iż nasza strona www nie została zarejestrowana w rejestrze prowadzonym przez GIODO? Co mają na celu takie wezwania? »

Konferencja „Bezpieczeństwo firmowych sieci” - 18 maja w Warszawie

Aktualizacja: 04.05.2016

Zapraszamy do zapoznania się z tematem zagrożeń, na które narażona jest firmowa sieć oraz sposobów wdrożenia pełnego systemu zabezpieczającego podczas konferencji: „Bezpieczeństwo firmowych sieci”, 18 maja w Warszawie. Podczas wykładów uczestnik będzie miał możliwość dowiedzieć się jak uniknąć włamań, awarii czy utraty cennych informacji w firmie. Patronat medialny nad konferencją objął portal Infor.pl. »

Jakie są najczęstsze błędy firmowych stron internetowych

Aktualizacja: 28.04.2016

Badania pokazują, że aż 82 proc. polskich stron internetowych zawiera elementy zniechęcające do konwersji, 19,7 proc. – treści egoistyczne, wykazujące nadmierne skupienie na firmie, 31 proc. - ładuje się zbyt wolno ze względu na „ciężkie” obrazy, a na 20 proc. nie stosuje się kompresji, która mogłaby przyspieszyć ładowanie i poprawić pozycję w wynikach wyszukiwania w Google. »

Internet narzędziem wspierającym sprzedaż

Aktualizacja: 15.02.2016

Każde przedsiębiorstwo handlowo-usługowe korzysta z oprogramowania, które wspiera sprzedaż. Od czasów kiedy Internet nie był jeszcze tak powszechny, sporo się jednak zmieniło. Przeskok na programy okienkowe był dużym krokiem w przyszłość i przyniósł szereg korzyści, bez których dzisiaj nie wyobrażamy sobie pracy. Jednym z takich plusów jest możliwość zdalnego dostępu do bazy danych, z każdego miejsca na świecie. I to zarówno przez przedsiębiorcę oraz jego pracowników, jak i przez kontrahentów. »

Rynek płatnościach e-commerce w 2016 roku

Aktualizacja: 25.01.2016

Rynek płatności e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie. Najpierw obserwowaliśmy mozolne początki, w tym zakaz wykorzystania internetu do celów komercyjnych, później jedynie kontakt telefoniczny ze sprzedawcą, aż wreszcie pojawienie się funkcji „koszyka zakupów” i intensywny rozwój metod płatności w e-commerce. Początek roku 2016 to dobry czas na to, aby dokonać retrospekcji i wskazać główne trendy w dalszym rozwoju tego rynku. »

Kradzież danych z systemów firmy, czyli ataki ukierunkowane

Aktualizacja: 14.09.2015

Występujące w przestrzeni teleinformatycznej ataki ukierunkowane polegają na potajemnej kradzieży danych z systemów firmy. Ocenia się, że w najbliższej przyszłości zagrożenia tego typu staną się częstsze i bardziej wyrafinowane, uderzając w małe, średnie i duże organizacje – dlatego tak ważna jest znajomość metod, które stosują cyberprzestępcy. »

Strona WWW wizytówką internetową przedsiębiorcy

Aktualizacja: 31.08.2015

Badania wskazują, że blisko 35% polskich firm nie posiada strony WWW. Własna witryna internetowa daje mikro- i małym przedsiębiorstwom możliwość łatwego i taniego dotarcia do potencjalnych klientów. Dlaczego przedsiębiorcy nie dostrzegają korzyści płynących z obecności w sieci i nie wykorzystują możliwości, jakie daje internet? »

Zakładasz działalność? Zacznij od domeny

Aktualizacja: 18.08.2015

Myśląc o założeniu własnej działalności gospodarczej, oprócz wyboru formy prawnej czy decydowaniu o konkretnych kodach PKD, konieczne będzie wybranie nazwy firmy. Przedsiębiorcy często bagatelizują ten krok, bo nazwę swojego przedsiębiorstwa planują widywać wyłącznie na fakturach. Problem pojawia się, gdy chcą zaprezentować swoją firmę w sieci, a domena z wybraną przez nich nazwą okazuje się być zajęta. »

7 powodów, z których ludzie opuszczają Twoją stronę internetową

Aktualizacja: 13.08.2015

Twoja strona zawiera znakomite treści. Posiadasz świetne zdjęcia, a design wygląda profesjonalnie. Dzięki inicjatywom marketingowym udaje Ci się na nią przyciągnąć sporo użytkowników. Dlaczego więc tylko niewielki odsetek z nich staje się ostatecznie klientami? »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Robert Augustyn

Adwokat

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »