Wyszukiwarki internetowe dają ogromne możliwości dotarcia do klientów wstępnie zainteresowanych naszymi usługami, produktami. Zarówno osoby zainteresowane promocją w Google, jak i marketerzy, podejmują często nietrafione decyzje pod kątem promocji w Google. W związku z tym przedstawiam 5 istotnych błędów w podejściu do marketingu w wyszukiwarkach internetowych, których uniknięcie pozwoli na wyróżnienie się na rynku, zdobycie przewagi konkurencyjnej, ściągnięcie wartościowego ruchu oraz w konsekwencji zwiększenie konwersji i sprzedaży. Zalet jest dużo, więc warto wziąć moje propozycje zmian pod uwagę.
Obecnie w Polsce z sieci internetowej korzysta 24,82 mln użytkowników, z czego 10,98 mln to kobiety. Połowa internautek wykorzystuje sieć, by dowiedzieć się więcej o markach i cenach, a jedna trzecia – by dokonać zakupu ulubionego produktu kosmetycznego. Dokonując sprzedaży przez internet, na pewno warto prowadzić marketing online ukierunkowany na kobiety.
Media cyfrowe przeszły prawdziwą metamorfozę w ciągu ostatnich kilku lat, jednak firmy często nie są w stanie poradzić sobie z nawałem innowacji i nowych sposobów na dotarcie do klientów. Co to oznacza dla ambitnych marketerów, którzy już zastanawiają się, jak odnieść sukces w 2016 roku? Zamiast koncentrować się na tradycyjnych kanałach komunikacyjnych, należy spojrzeć naprzód i zastanowić się, jak wykorzystać nowe trendy, aby pokonać rywali rynkowych i zaspokoić potrzeby klientów. Poznaj trendy i sprawdź, na co zwrócić szczególną uwagę w 2016 roku.
Facebook może się okazać świetną platformą komunikacji w zakresie relacji B2B, jeśli tylko zostanie wykorzystany we właściwy sposób. W tym artykule, znajdziesz cztery wskazówki, które sprawią, że działania marketingowe na Facebooku staną się skuteczniejsze – szczególnie, jeśli działasz na rynku typowo biznesowym.
Rynek tabletów nie przestaje nas zaskakiwać. Niemal co tydzień pojawiają się urządzenia, które w jakiś sposób są interesujące – ogromna moc obliczeniowa, ciekawy design, niska cena, świetne dodatki etc. To świetna wiadomość dla wszystkich osób, które szukają swojego wymarzonego sprzętu. Jeśli ktoś ma do wydania jedynie 200 złotych, na rynku znalazł się odpowiedni kandydat.
Jeszcze jakiś czas temu, gdy na rynku pojawiały się pierwsze tablety obawiano się, że będą to urządzenia tylko dla wybrańców – luksusowe, niezwykle drogie i mało opłacalne. Dziś okazuje się, że byliśmy w ogromnym błędzie, gdyż rynek wręcz zalewany jest przez bardzo tanie i niekiedy dość ciekawe urządzenia. Jednym z nich jest nowe urządzenie o nazwie Gemini JoyTab.
Strasznie cieszymy się, że na rynku są jeszcze producenci, którzy chcą udowodnić wszystkim, że tani tablet nie musi być jednocześnie żałośnie słaby. Jeśli znane firmy, oferują nam „budżetowe tablety” ze słabymi ekranami, starym systemem bez modułu WiFi chcąc za nie 800 złotych, ogarnia nas pusty śmiech. Oto Legimi Dante – tablet z ekranem o przekątnej 7 cali, Androidem ICS i kontrolerem sieci bezprzewodowych WiFi za 399 zł.
Wydaje się, że 10 cali w tablecie to już dużo, a 7 cali w zupełności wystarczy do swobodnej i w miarę komfortowej pracy. Okazuje się, że niektóre firmy, w tym przypadku Toshiba, uważają zupełnie inaczej. Producent postanowił bowiem zaprezentować tablet z ekranem o przekątnej aż 13 cali. Czy to ma w ogóle sens?