REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

ZTE Acqua – piękny smartfon konkurencją dla iPhone’a?

Kamil Rogala
ZTE Acqua
ZTE Acqua

REKLAMA

REKLAMA

No właśnie, piękny. Ale czy nie za piękny? Ostatnio w kuluarach aż huczy od pozwów wystosowanych przez Apple przeciw firmom, które zbyt mocno inspirują się produktami tej marki. Czy tak samo będzie z modelem Acqua od ZTE?

Niestety to bardzo prawdopodobne, gdyż ZTE Acqua jest niemal kopią modelu iPhone 4 i 4S. Urządzenie pracuje pod kontrolą systemu operacyjnego Google Android 4.0 Ice Cream Sandwich z autorską nakładką ZTE Mifavor. Oprócz tego spore wrażenie wzbudza 4-calowy ekran TFT LCD o rozdzielczości WVGA, czyli 480 x 800. Sercem urządzenia jest dość skromny jak na dzisiejsze standardy, jednordzeniowy układ Qualcomm MSM7227A o taktowaniu 1 GHz.

REKLAMA

Zobacz również: Kredyt technologiczny – czym jest i komu się przyda?

Pozostała lista specyfikacji również nie zachwyca wybrednych użytkowników. Do dyspozycji producent oddaje 4 GB wbudowanej pamięci flash, 512 MB pamięci RAM oraz aparat fotograficzny z matrycą 5 Mpix. Oprócz tego dostajemy slot kart microSD o pojemności do 32 GB. Nie zabrakło również szerokiego pakietu modułów w postaci 3G z HSDPA 7,2 Mb/s, WiFi b/g/n, GPS i Bluetooth 2.1 z EDR. W obudowie o wymiarach 120 x 64 x 10,9 mm zamknięto baterię o pojemności 1600 mAh, niestety nie wiadomo, jaki będzie czas pracy.

Sprawdź też: Koszty i utrzymanie Open Source – czy to jest w pełni darmowe?

Jeśli chodzi o wygląd – efekt każdy widzi. Jest ładnie, ale wrażenie, że firma ZTE skopiowała osiągnięcie giganta z Cupertino psuje wszystkie pozytywne doznania. Jeśli chiński producent poważnie myśli o zaistnieniu na światowym rynku, powinien czym prędzej porzucić te praktyki, zatrudnić porządnych stylistów i stworzyć coś swojego. Jeśli się nie uda, będzie to wyraźny znak, że na rynku nie ma miejsca dla takiej firmy jak ZTE.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Klient ma zawsze rację, czego więc wymaga od firmy, w której chce zostawić pieniądze w czasach nowoczesnych technologii

Jeszcze kilka lat temu udogodnienia, takie jak kasy samoobsługowe, płatności odroczone, chatboty czy aplikacje mobilne umożliwiające zbieranie punktów i wymienianie ich na kody rabatowe, były czymś, co wyróżniało daną firmę na tle innych. Dziś jest to standard, must have.

Nie robią szkoleń z ochrony danych osobowych, lekceważą hakerów i ukrywają skutki kradzieży danych

Czy firmy szkolą swoich pracowników w zakresie ochrony danych osobowych więcej niż tylko na początku zatrudnienia? Jaki odsetek przedsiębiorstw nie robi tego wcale? Czy wiedzą, jak postępować w przypadku wycieku danych? 

Firmy zbyt beztrosko podchodzą do cyberkryminalistów?

Firmy lekkomyślnie podchodzą do kwestii cyberbezpieczeństwa? Z raportu „State of Enterprise Cyber Risk in the Age of AI 2024” wynika. że co dziesiąta firma nigdy nie przeprowadziła audytu swoich systemów, a połowa sprawdza zabezpieczenia raz w tygodniu lub rzadziej. A aż 65 proc. firm działa na podstawie przestarzałych, co najmniej dwuletnich, planów. 

ZPP chce zmian w akcyzie na wyroby tytoniowe i e-papierosy

Przedsiębiorcy są zaskoczeni nieoczekiwaną zmianą przepisów podatkowych dotyczących akcyzy na wyroby tytoniowe. Przedstawiciele Związku Przedsiębiorców i Pracodawców alarmują, że zmiany wprowadzane są w niewłaściwy sposób. Mają swoje propozycje. 

REKLAMA

Upór czy rezygnacja? O skutecznych strategiach realizacji celów

16 października w godzinach 10:00-12:00 zapraszamy na debatę „Upór czy rezygnacja? O skutecznych strategiach realizacji celów”.

MRiRW: Projektowane stawki płatności bezpośrednich oraz przejściowego wsparcia krajowego za 2024 r.

Projektowane stawki płatności bezpośrednich oraz przejściowego wsparcia krajowego za 2024 r. W Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi opracowane zostały projekty rozporządzeń określających stawki poszczególnych płatności bezpośrednich podstawowych oraz ekoschematów obszarowych (bez ekoschematu Dobrostan zwierząt).

Liderzy Eksportu nagrodzeni podczas Gali PAIH Forum Biznesu

Najlepsi polscy eksporterzy wyłonieni. Za nami rozdanie nagród Lidera Eksportu PAIH. Wyróżnienia w czterech kategoriach były kluczowymi punktami gali, która zakończyła pierwszy dzień trwającego PAIH Forum Biznesu.

PAIH Forum Biznesu 2024 wystartowało!

Rozpoczęło się wyjątkowe spotkanie przedsiębiorców, reprezentantów regionów i instytucji rozwoju, czyli PAIH Forum Biznesu 2024. Na wydarzenie zarejestrowało się łącznie niemal 5000 osób, a już pierwszy dzień imprezy zgromadził na PGE Narodowym setki firm z sektora MŚP, dziesiątki przedstawicieli świata polityki i nauki oraz licznych ekspertów PAIH i innych instytucji otoczenia biznesu. Warszawa stała się właśnie centrum polskiej przedsiębiorczości.

REKLAMA

Emigracja zarobkowa. Gdzie najczęściej uciekają specjaliści?

Emigracja zarobkowa na świecie. Gdzie najczęściej uciekają specjaliści? W tym roku na podium znalazła się Australia, wyprzedzając dotychczasowego lidera – Kanadę. A gdzie można znaleźć najwięcej specjalistów z Polski? 

Jak ulga na ekspansję wspiera przedsiębiorców w zdobywaniu nowych rynków?

Ulga na ekspansję, która weszła w życie 1 stycznia 2022 roku. Jej celem jest wspieranie przedsiębiorców w zwiększaniu przychodów ze sprzedaży produktów, szczególnie poprzez rozszerzenie działalności na nowe rynki. Mimo że ulga na ekspansję pozwala zaoszczędzić do 190 tys. złotych rocznie, w praktyce okazała się mało popularna – w 2022 roku skorzystało z niej jedynie 224 podatników CIT. To pokazuje, że pomimo potencjalnie dużych korzyści, ulga wciąż nie cieszy się szerokim zainteresowaniem wśród przedsiębiorców.

REKLAMA