Reklama na autobusach ma wiele korzyści, zwłaszcza jeżeli chodzi o teren, na którym chcesz przeprowadzić kampanię - istnieje możliwość wyboru konkretnych miast i miejscowości. Ale to nie wszystko - treść reklamowa może być umieszczona wewnątrz lub na zewnątrz autobusu w różnych konfiguracjach, można też wybrać rodzaj autobusu (np. niskopodłogowy), jak również konkretny numer linii autobusowej. I co najważniejsze, ta forma reklamy jest dostępna również dla małych firm.
Duże firmy nie wydawałyby na reklamę milionów, gdyby nie miały z tego pożytku. Pamiętaj jednak, że duże firmy mają doskonałych ekspertów, którym płacą wysokie honoraria za usługi doradcze. Wiele małych przedsiębiorstw traci pieniądze na reklamę niskiej jakości, skierowaną do niewłaściwego odbiorcy w niewłaściwym czasie, albo inwestuje środki w nieefektywny sponsoring. Postaraj się nie należeć do tej grupy przedsiębiorców.
Wzrost cen surowców, materiałów, energii czy robocizny może się często okazać dużym zaskoczeniem dla kontrahenta, niedostosowanego do nowej sytuacji na rynku, szczególnie kiedy spełnienie świadczenia odłożone jest w czasie. Aby uchronić się przed spadkiem siły nabywczej pieniądza spowodowanego inflacją, można załączyć do umowy klauzulę waloryzacyjną. Waloryzacja polega na przeliczeniu oznaczonej kwoty (świadczenia) według określonego kryterium.
Przeciętnemu Polakowi nie jest potrzebna wiedza na temat funduszy luksemburskich, obligacji śmierci lub obligacji katastrofalnych. Ale dla fanów wiedzy, pytań, odpowiedzi i porad, to świetna okazja do poszerzenia horyzontów. Zobaczyć jak ludzie zarabiają pieniądze w sposób o jakim nam się nie śniło to znaczy odkryć nowy sposób myślenia, działania, patrzenia na świat. Porzucić ograniczenia i wejść na nowe ścieżki. To bardzo inspirująca lektura.
Tak jak istnieje cała gama wierzycieli (cierpliwi, niecierpliwi, agresywni, etc.) tak i wśród dłużników można wyróżnić kilka typowych portretów psychologicznych. Eksperci firmy windykacyjnej KRUK S.A. stworzyli ciekawą typologię dłużników. Ze swojej bogatej praktyki wyłonili typy dłużników: współpracujących, depresyjnych, agresywnych, z poczuciem mocy oraz dłużnika tak-tak.