REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Gold Finance

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA


Gold Finance proponuje unikalny system współpracy dla osób oraz firm zainteresowanych podjęciem współpracy na zasadach punktów partnerskich pod renomowaną marką Gold Finance.

REKLAMA

Gold Finance Sp. z o.o.

ul. H. Sienkiewicza 4/6

00-015, Warszawa

Tel. +48 22 112 19 29

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zarabiaj z najlepszymi!

Franczyza Gold Finance należy do branży związanej z bankowością i finansami.

Program Partnerski Gold Finance

REKLAMA

Gold Finance jest firmą doradczą pomagającą klientom wybrać najlepsze rozwiązania finansowe do realizacji swoich marzeń. Zapewniamy klientom możliwość przemyślanego i świadomego podejmowania trafnych decyzji finansowych. Firmę tworzą ludzie, którzy budowali swoje wieloletnie doświadczenie w bankach oraz instytucjach finansowych uwieńczone wieloma wyróżnieniami.

Dzięki współpracy z doradcą Gold Finance klienci stają się coraz bardziej świadomym konsumentem rynku finansowego, otrzymując jednocześnie poczucie prestiżu oraz przynależności do elitarnej grupy klientów Gold Finance. Kapitał Gold Finance jest w 100 proc. pochodzenia polskiego. Współpracujemy z 20 bankami, 10 firmami leasingowymi oraz ponad 60 instytucjami zajmującymi się inwestycjami kapitału.

Cenimy czas klientów, dlatego spotkania z doradcą odbywają się w biurze Gold Finance lub w dowolnie wskazanym miejscu.

Eksperci Gold Finance codziennie wypowiadają się w ważnych tematach gospodarczych w prasie, internecie, radio i telewizji, co stale kształtuje wizerunek firmy jako eksperta w dziedzinie finansów osobistych.

Firma Gold Finance należy do Związku Firm Doradztwa Finansowego zarejestrowanego w 2008 roku. ZFDF zostało stworzone przez 10 największych firm doradztwa finansowego w Polsce, które łącznie realizują 80 proc. sprzedaży produktów finansowych.

Doradca finansowy Gold Finance jest oficjalnie członkiem MDRT (Million Dollar Round Table) - elitarnej organizacji zrzeszającej 1 proc. najlepszych doradców finansowych na świecie.

Polityka firmy

Gold Finance świadczy usługi z zakresu finansów. Doradcy finansowi posiadają w ofercie produkty instytucji finansowych oraz banków. Doradcy finansowi Gold Finance świadczą dostosowane do potrzeb klientów i atrakcyjne cenowo, zintegrowane usługi doradcze.

Struktura sieci partnerskiej

Sieć partnerska Gold Finance jest budowana we wszystkich miastach Polski powyżej 50 tys. mieszkańców.

Profil partnera

REKLAMA

Potencjalny partner Gold Finance, to osoba, która już zebrała doświadczenia w branży. Gold Finance oczekuje, że będzie to minimum 2-letnie doświadczenie w działalności związanej z pośrednictwem w udzielaniu kredytów, pośrednictwem finansowym lub ubezpieczeniowym.

Partner jest niezależnym, indywidualnym przedsiębiorcą, odpowiedzialnym za prowadzenie oddziału Gold Finance. Dlatego też Gold Finance nie decyduje się na współpracę z tzw. „inwestorami finansowymi” zainteresowanymi wyłącznie ulokowaniem kapitału lub „cichymi wspólnikami”. Franczyzobiorca Gold Finance nie może prowadzić żadnych dodatkowych interesów wymagających ciągłego nadzoru i zarządzania. O franczyzę mogą starać się tylko osoby fizyczne lub osoby prowadzące spółkę z o.o., gdzie udziałowcami są osoby fizyczne.

Profil psychologiczny potencjalnego biorcy:

  • osoba pełna pasji;
  • zorientowana na sukces, przedsiębiorcza, ambitna;
  • gotowa do pełnego poświęcenia na rzecz swojego biznesu;
  • porozumiewająca się językiem proaktywnym ;
  • komunikatywna i odporna na stres;
  • potrafiąca pracować wg reguł i procedur panujących w sieci.

Standardy lokalu partnerskiego Gold Finance

  • minimalna liczba mieszkańców 50 tysięcy;
  • centrum miasta lub ulica handlowa;
  • wejście usytuowane od strony ciągu komunikacyjnego (nie w bramie, nie od podwórka);
  • witryna od ulicy, brak okratowania;
  • powierzchnia placówki partnerskiej min. 50 m2;
  • niezbędne zaplecze (wnioski, dokumenty, posiłki i napoje).

Koszty związane z uruchomieniem placówki

  • Jednorazowa bezzwrotna opłata licencyjna - 10 tys. zł;
  • Szacunkowy koszt aranżacji (wizualizacja wewnętrzną i zewnętrzna, meble, urządzenia biurowe – fax, ksero, niszczarka) lokalu o powierzchni 50 m2 wynosi ok. 45 tys. zł brutto;
  • Średni okres osiągnięcia dochodowości do 6 miesięcy;
  • Miesięczna opłata marketingowa 1 tys. zł – płatna po upływie 6 miesięcznej karencji

Źródła dochodów partnera

  • produkty kredytowe – kredyty hipoteczne, gotówkowe - konsumpcyjne;
  • produkty inwestycyjne – fundusze, lokaty strukturyzowane, plany systematycznego oszczędzania, inwestycja w złoto, inwestycja w diamenty;
  • produkty leasingowe – leasing wszelkiego rodzaju przedmiotów.

Wysokość przychodów partnera zależy od:

  • lokalnej promocji placówki;
  • nawiązania współpracy z agencjami nieruchomości i deweloperami;
  • skuteczności w obsłudze klientów przekazanych przez Centralę Gold Finance;
  • dobrej lokalizacji placówki;
  • sprzedaży poza placówką;
  • umiejętności sprzedażowych partnera oraz jego doradców;
  • jakości obsługi klienta.

Oczekiwania Gold Finance wobec partnera:

  • Obsługa klientów zgłaszających się z terenu partnera;
  • Pozyskiwanie klientów niebędących obecnie klientami Gold Finance;
  • Sprzedaż produktów zgodnych z potrzebami klienta;
  • Nawiązywanie i utrzymywanie bliskich relacji z klientem;
  • Lojalność we współpracy z Gold Finance;
  • Przestrzeganie standardów przyjętych przez Gold Finance gwarantujących sukces.

Gold Finance zapewnia:

  • Dostęp do klientów zgłaszających się w czasie rzeczywistym z działań promocyjnych oraz z infolinii zainteresowanych spotkaniem na terenie, w którym Partner prowadzi placówkę;
  • Zintegrowany system CRM obsługujący wszystkie produkty oraz pracę podległych doradców;
  • Pełen zakres szkoleń produktowych;
  • Ciągłe wsparcie koordynatorów ze strony Gold Finance;
  • Kompletny know-how prowadzenia biura;
  • Podręcznik operacyjny oraz księgę standardów;
  • Szczegółowe instrukcje obsługi każdego produktu;
  • Sprawdzone i skuteczne sposoby pozyskiwania nowych klientów;
  • Prosty i przejrzysty model rozliczeń prowizyjnych;
  • Możliwość zatrudniania dowolnej ilości doradców bez ponoszenia dodatkowych kosztów;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie dla doradców współpracujących z partnerem;
  • Wysokie wynagrodzenie (nadprowizja) związane z pracą doradców;
  • Dostęp do wysokiej jakości materiałów promocyjnych i reklamowych.

Zapraszamy do współpracy.

Wszystkich zainteresowanych otwarciem placówki Gold Finance prosimy o kontakt.

Zachęcamy także do zapoznaniem się z treścią folderu informacyjnego, w którym znajdą Państwo informacje o naszym systemie Franczyzowym.

Pobierz folder

Wszystkich zainteresowanych otwarciem własnego oddziału Gold Finance prosimy o pobranie ankiety (Pobierz Ankietę) i odesłanie rzetelnie wypełnionej wraz z CV oraz ze zdjęciami lokalu (jeżeli jest) na adres:
partner@goldfinance.pl

W ciągu kilku dni otrzymają Państwo odpowiedź oraz propozycję dalszych kroków.

Więcej na: www.goldfinance.pl

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Raport Strong Women in IT: zgłoszenia do 31 lipca 2025 r.

Ruszył nabór do raportu Strong Women in IT 2025. Jest to raport mający na celu przybliżenie osiągnięć kobiet w branży technologicznej oraz w działach IT-Tech innych branż. Zgłoszenia do 31 lipca 2025 r.

Gdy ogień nie jest przypadkiem. Pożary w punktach handlowo-usługowych

Od stycznia do początku maja 2025 roku straż pożarna odnotowała 306 pożarów w obiektach handlowo-usługowych, z czego aż 18 to celowe podpalenia. Potwierdzony przypadek sabotażu, który doprowadził do pożaru hali Marywilska 44, pokazuje, że bezpieczeństwo pożarowe staje się kluczowym wyzwaniem dla tej branży.

Przedsiębiorcy zyskają nowe narzędzia do analizy rynku. Współpraca GUS i Rzecznika MŚP

Nowe intuicyjne narzędzia analityczne, takie jak Dashboard Regon oraz Dashboard Koniunktura Gospodarcza, pozwolą firmom na skuteczne monitorowanie rynku i podejmowanie trafniejszych decyzji biznesowych.

Firma w Anglii w 2025 roku – czy to się nadal opłaca?

Rok 2025 to czas ogromnych wyzwań dla przedsiębiorców z Polski. Zmiany legislacyjne, niepewne otoczenie podatkowe, rosnąca liczba kontroli oraz nieprzewidywalność polityczna sprawiają, że coraz więcej firm poszukuje bezpiecznych alternatyw dla prowadzenia działalności. Jednym z najczęściej wybieranych kierunków pozostaje Wielka Brytania. Mimo Brexitu, inflacji i globalnych zmian gospodarczych, firma w Anglii to nadal bardzo atrakcyjna opcja dla polskich przedsiębiorców.

REKLAMA

Windykacja należności krok po kroku [3 etapy]

Niezapłacone faktury to codzienność, z jaką muszą się mierzyć w swej działalności przedsiębiorcy. Postępowanie windykacyjne obejmuje szereg działań mających na celu ich odzyskanie. Kluczową rolę odgrywa w nim czas. Sprawne rozpoczęcie czynności windykacyjnych zwiększa szanse na skuteczne odzyskanie należności. Windykację możemy podzielić na trzy etapy: przedsądowy, sądowy i egzekucyjny.

Roczne rozliczenie składki zdrowotnej. 20 maja 2025 r. mija ważny termin dla przedsiębiorców

20 maja 2025 r. mija ważny termin dla przedsiębiorców. Chodzi o rozliczenie składki zdrowotnej. Kto musi złożyć dokumenty dotyczące rocznego rozliczenia składki na ubezpieczenie zdrowotne za 2024 r.? Co w przypadku nadpłaty składki zdrowotnej?

Klienci nie płacą za komórki i Internet, operatorzy telekomunikacyjni sami popadają w długi

Na koniec marca w rejestrze widniało niemal 300 tys. osób i firm z przeterminowanymi zobowiązaniami wynikającymi z umów telekomunikacyjnych - zapłata za komórki i Internet. Łączna wartość tych zaległości przekroczyła 1,4 mld zł. Największe obciążenia koncentrują się w stolicy – mieszkańcy Warszawy zalegają z płatnościami na blisko 130 mln zł, w czołówce jest też Kraków, Poznań i Łódź.

Leasing: szykowana jest zmiana przepisów, która dodatkowo ułatwi korzystanie z tej formy finansowania

Branża leasingowa znajduje się obecnie w przededniu zmian legislacyjnych, które jeszcze bardziej ułatwią zawieranie umów. Dziś, by umowa leasingu była ważna, wymagana jest forma pisemna, a więc klient musi złożyć kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpisać dokument fizycznie. To jednak już niebawem może się zmienić.

REKLAMA

Spółka cywilna – kto jest odpowiedzialny za zobowiązania, kogo pozwać?

Spółka cywilna jest stosunkowo często spotykaną w praktyce formą prowadzenia działalności gospodarczej. Warto wiedzieć, że taka spółka nie ma osobowości prawnej i tak naprawdę nie jest generalnie żadnym samodzielnym podmiotem prawa. Jedynie niektóre ustawy (np. ustawy podatkowe) nadają spółce cywilnej przymiot podmiotu praw i obowiązków. W jaki sposób można pozwać kontrahenta, który prowadzi działalność w formie spółki cywilnej?

Polskie sklepy internetowe nie wykorzystują możliwości sprzedaży produktów w innych krajach - do zyskania jest wiele

43% sklepów internetowych nie prowadzi sprzedaży zagranicznej, a 40% posiada wyłącznie polską wersję językową. Tracą przez to ogromną możliwość rozwoju, bo w przypadku firm e-handlowych stawiających na globalizację z obrotów poza krajem zyskuje się średnio o 25% wyższe przychody.

REKLAMA