REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Gold Finance proponuje unikalny system współpracy dla osób oraz firm zainteresowanych podjęciem współpracy na zasadach punktów partnerskich pod renomowaną marką Gold Finance.

REKLAMA

Gold Finance Sp. z o.o.

ul. H. Sienkiewicza 4/6

00-015, Warszawa

Tel. +48 22 112 19 29

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zarabiaj z najlepszymi!

Franczyza Gold Finance należy do branży związanej z bankowością i finansami.

Program Partnerski Gold Finance

REKLAMA

Gold Finance jest firmą doradczą pomagającą klientom wybrać najlepsze rozwiązania finansowe do realizacji swoich marzeń. Zapewniamy klientom możliwość przemyślanego i świadomego podejmowania trafnych decyzji finansowych. Firmę tworzą ludzie, którzy budowali swoje wieloletnie doświadczenie w bankach oraz instytucjach finansowych uwieńczone wieloma wyróżnieniami.

Dzięki współpracy z doradcą Gold Finance klienci stają się coraz bardziej świadomym konsumentem rynku finansowego, otrzymując jednocześnie poczucie prestiżu oraz przynależności do elitarnej grupy klientów Gold Finance. Kapitał Gold Finance jest w 100 proc. pochodzenia polskiego. Współpracujemy z 20 bankami, 10 firmami leasingowymi oraz ponad 60 instytucjami zajmującymi się inwestycjami kapitału.

Cenimy czas klientów, dlatego spotkania z doradcą odbywają się w biurze Gold Finance lub w dowolnie wskazanym miejscu.

Eksperci Gold Finance codziennie wypowiadają się w ważnych tematach gospodarczych w prasie, internecie, radio i telewizji, co stale kształtuje wizerunek firmy jako eksperta w dziedzinie finansów osobistych.

Firma Gold Finance należy do Związku Firm Doradztwa Finansowego zarejestrowanego w 2008 roku. ZFDF zostało stworzone przez 10 największych firm doradztwa finansowego w Polsce, które łącznie realizują 80 proc. sprzedaży produktów finansowych.

Doradca finansowy Gold Finance jest oficjalnie członkiem MDRT (Million Dollar Round Table) - elitarnej organizacji zrzeszającej 1 proc. najlepszych doradców finansowych na świecie.

Polityka firmy

Gold Finance świadczy usługi z zakresu finansów. Doradcy finansowi posiadają w ofercie produkty instytucji finansowych oraz banków. Doradcy finansowi Gold Finance świadczą dostosowane do potrzeb klientów i atrakcyjne cenowo, zintegrowane usługi doradcze.

Struktura sieci partnerskiej

Sieć partnerska Gold Finance jest budowana we wszystkich miastach Polski powyżej 50 tys. mieszkańców.

Profil partnera

REKLAMA

Potencjalny partner Gold Finance, to osoba, która już zebrała doświadczenia w branży. Gold Finance oczekuje, że będzie to minimum 2-letnie doświadczenie w działalności związanej z pośrednictwem w udzielaniu kredytów, pośrednictwem finansowym lub ubezpieczeniowym.

Partner jest niezależnym, indywidualnym przedsiębiorcą, odpowiedzialnym za prowadzenie oddziału Gold Finance. Dlatego też Gold Finance nie decyduje się na współpracę z tzw. „inwestorami finansowymi” zainteresowanymi wyłącznie ulokowaniem kapitału lub „cichymi wspólnikami”. Franczyzobiorca Gold Finance nie może prowadzić żadnych dodatkowych interesów wymagających ciągłego nadzoru i zarządzania. O franczyzę mogą starać się tylko osoby fizyczne lub osoby prowadzące spółkę z o.o., gdzie udziałowcami są osoby fizyczne.

Profil psychologiczny potencjalnego biorcy:

  • osoba pełna pasji;
  • zorientowana na sukces, przedsiębiorcza, ambitna;
  • gotowa do pełnego poświęcenia na rzecz swojego biznesu;
  • porozumiewająca się językiem proaktywnym ;
  • komunikatywna i odporna na stres;
  • potrafiąca pracować wg reguł i procedur panujących w sieci.

Standardy lokalu partnerskiego Gold Finance

  • minimalna liczba mieszkańców 50 tysięcy;
  • centrum miasta lub ulica handlowa;
  • wejście usytuowane od strony ciągu komunikacyjnego (nie w bramie, nie od podwórka);
  • witryna od ulicy, brak okratowania;
  • powierzchnia placówki partnerskiej min. 50 m2;
  • niezbędne zaplecze (wnioski, dokumenty, posiłki i napoje).

Koszty związane z uruchomieniem placówki

  • Jednorazowa bezzwrotna opłata licencyjna - 10 tys. zł;
  • Szacunkowy koszt aranżacji (wizualizacja wewnętrzną i zewnętrzna, meble, urządzenia biurowe – fax, ksero, niszczarka) lokalu o powierzchni 50 m2 wynosi ok. 45 tys. zł brutto;
  • Średni okres osiągnięcia dochodowości do 6 miesięcy;
  • Miesięczna opłata marketingowa 1 tys. zł – płatna po upływie 6 miesięcznej karencji

Źródła dochodów partnera

  • produkty kredytowe – kredyty hipoteczne, gotówkowe - konsumpcyjne;
  • produkty inwestycyjne – fundusze, lokaty strukturyzowane, plany systematycznego oszczędzania, inwestycja w złoto, inwestycja w diamenty;
  • produkty leasingowe – leasing wszelkiego rodzaju przedmiotów.

Wysokość przychodów partnera zależy od:

  • lokalnej promocji placówki;
  • nawiązania współpracy z agencjami nieruchomości i deweloperami;
  • skuteczności w obsłudze klientów przekazanych przez Centralę Gold Finance;
  • dobrej lokalizacji placówki;
  • sprzedaży poza placówką;
  • umiejętności sprzedażowych partnera oraz jego doradców;
  • jakości obsługi klienta.

Oczekiwania Gold Finance wobec partnera:

  • Obsługa klientów zgłaszających się z terenu partnera;
  • Pozyskiwanie klientów niebędących obecnie klientami Gold Finance;
  • Sprzedaż produktów zgodnych z potrzebami klienta;
  • Nawiązywanie i utrzymywanie bliskich relacji z klientem;
  • Lojalność we współpracy z Gold Finance;
  • Przestrzeganie standardów przyjętych przez Gold Finance gwarantujących sukces.

Gold Finance zapewnia:

  • Dostęp do klientów zgłaszających się w czasie rzeczywistym z działań promocyjnych oraz z infolinii zainteresowanych spotkaniem na terenie, w którym Partner prowadzi placówkę;
  • Zintegrowany system CRM obsługujący wszystkie produkty oraz pracę podległych doradców;
  • Pełen zakres szkoleń produktowych;
  • Ciągłe wsparcie koordynatorów ze strony Gold Finance;
  • Kompletny know-how prowadzenia biura;
  • Podręcznik operacyjny oraz księgę standardów;
  • Szczegółowe instrukcje obsługi każdego produktu;
  • Sprawdzone i skuteczne sposoby pozyskiwania nowych klientów;
  • Prosty i przejrzysty model rozliczeń prowizyjnych;
  • Możliwość zatrudniania dowolnej ilości doradców bez ponoszenia dodatkowych kosztów;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie dla doradców współpracujących z partnerem;
  • Wysokie wynagrodzenie (nadprowizja) związane z pracą doradców;
  • Dostęp do wysokiej jakości materiałów promocyjnych i reklamowych.

Zapraszamy do współpracy.

Wszystkich zainteresowanych otwarciem placówki Gold Finance prosimy o kontakt.

Zachęcamy także do zapoznaniem się z treścią folderu informacyjnego, w którym znajdą Państwo informacje o naszym systemie Franczyzowym.

Pobierz folder

Wszystkich zainteresowanych otwarciem własnego oddziału Gold Finance prosimy o pobranie ankiety (Pobierz Ankietę) i odesłanie rzetelnie wypełnionej wraz z CV oraz ze zdjęciami lokalu (jeżeli jest) na adres:
partner@goldfinance.pl

W ciągu kilku dni otrzymają Państwo odpowiedź oraz propozycję dalszych kroków.

Więcej na: www.goldfinance.pl

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
ESG u dostawców czyli jak krok po kroku wdrożyć raportowanie ESG [Mini poradnik]

Wdrażanie raportowania ESG (środowiskowego, społecznego i zarządczego) to niełatwe zadanie, zwłaszcza dla dostawców, w tym działających dla większych firm. Choć na pierwszy rzut oka może się wydawać, że wystarczy powołać koordynatora i zebrać dane, to tak naprawdę proces ten wymaga zaangażowania całej organizacji. Jakie są pierwsze kroki do skutecznego raportowania ESG? Na co zwrócić szczególną uwagę?

ESG to zielona miara ryzyka, która potrzebuje strategii zmian [Rekomendacje]

Żeby utrzymać się na rynku, sprostać konkurencji, a nawet ją wyprzedzić, warto stosować się do zasad, które już obowiązują dużych graczy. Najprostszym i najbardziej efektywnym sposobem będzie przygotowanie się, a więc stworzenie mapy działania – czyli strategii ESG – i wdrożenie jej w swojej firmie. Artykuł zawiera rekomendacje dla firm, które dopiero rozpoczynają podróż z ESG.

Ratingi ESG: katalizator zmian czy iluzja postępu?

Współczesny świat biznesu coraz silniej akcentuje znaczenie ESG jako wyznacznika zrównoważonego rozwoju. W tym kontekście ratingi ESG odgrywają kluczową rolę w ocenie działań firm na polu odpowiedzialności środowiskowe, społecznej i zarządzania. Ale czy są one rzeczywistym impulsem do zmian, czy raczej efektowną fasadą bez głębszego wpływu na biznesową rzeczywistość? Przyjrzyjmy się temu bliżej.

Zrównoważony biznes czyli jak strategie ESG zmienią reguły gry?

ESG to dziś megatrend, który dotyczy coraz więcej firm i organizacji. Zaciera powoli granicę między sukcesem a odpowiedzialnością biznesu. Mimo, iż wymaga od przedsiębiorców wiele wysiłku, ESG dostarcza m.in. nieocenione narzędzie, które może nie tylko przekształcić biznes, ale również pomóc budować lepszą przyszłość. To strategia ESG zmienia sposób działania firm na zrównoważony i odpowiedzialny.

REKLAMA

Podatek od nieruchomości może być niższy. Samorządy ustalają najwyższe możliwe stawki

Podatek od nieruchomości może być niższy. To samorządy ustalają najwyższe możliwe stawki, korzystając z widełek ustawowych. Przedsiębiorcy apelują do samorządów o obniżenie podatku. Niektóre firmy płacą go nawet setki tysięcy w skali roku.

Jakie recenzje online liczą się bardziej niż te pozytywne?

Podejmując decyzje zakupowe online, klienci kierują się kilkoma ważnymi kryteriami, z których opinie odgrywają kluczową rolę. Oczekują przy tym, że recenzje będą nie tylko pozytywne, ale również aktualne. Potwierdzają to wyniki najnowszego badania TRUSTMATE.io, z którego wynika, że aż 73% Polaków zwraca uwagę na aktualność opinii. Zaledwie 1,18% respondentów nie uważa tego za istotne.

Widzieć człowieka. Czyli power skills menedżerów przyszłości

W świecie nieustannych zmian empatia i zrozumienie innych ludzi stają się fundamentem efektywnej współpracy, kreatywności i innowacyjności. Kompetencje przyszłości są związane nie tylko z automatyzacją, AI i big data, ale przede wszystkim z power skills – umiejętnościami interpersonalnymi, wśród których zarządzanie różnorodnością, coaching i mentoring mają szczególne znaczenie.

Czy cydry, wina owocowe i miody pitne doczekają się wersji 0%?

Związek Pracodawców Polska Rada Winiarstwa wystąpił z wnioskiem do Ministra Rolnictwa o nowelizację ustawy o wyrobach winiarskich. Powodem jest brak regulacji umożliwiających polskim producentom napojów winiarskich, takich jak cydr, wina owocowe czy miody pitne, oferowanie produktów bezalkoholowych. W obliczu rosnącego trendu NoLo, czyli wzrostu popularności napojów o zerowej lub obniżonej zawartości alkoholu, coraz więcej firm z branży alkoholowej wprowadza takie opcje do swojej oferty.

REKLAMA

Czy darowizna na WOŚP podlega odliczeniu od podatku? Komentarz ekspercki

W najbliższą niedzielę (26.01.2025 r.) swój Finał będzie miała Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Bez wątpienia wielu przedsiębiorców, jak również tysiące osób prywatnych, będzie wspierać to wydarzenie, a z takiego działania płynie wiele korzyści. Czy darowizna na WOŚP podlega odliczeniu od podatku?

Idą zmiany. Co czeka producentów i użytkowników elektroniki konsumenckiej w 2025 r.?

W 2025 roku branża elektroniki użytkowej czeka rewolucja – od standaryzacji ładowarek do smartfonów, przez obowiązkowy recykling baterii, aż po prawo do naprawy. A do tego wszystkiego… nieprzewidywalna polityka Donalda Trumpa. Co jeszcze wpłynie na przyszłość technologii?

REKLAMA