REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Star Finance

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Star Finance to sieć salonów świadcząca usługi finansowe dla mieszkańców małych i średnich miejscowości.

REKLAMA

Star Finance
02-672 Warszawa
ul. Domaniewska 39A
mob. (+48) 509 330 087
tel. (22) 208 20 82
fax. (22) 208 20 93
partner@starfinance.pl

Franczyza Star Finance należy do branży związanej z bankowością i finansami.

System franczyzowy Star Finance - Salon Finansowy

Star Finance to sieć salonów świadcząca usługi finansowe dla mieszkańców małych i średnich miejscowości.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

REKLAMA

Wysoki standard naszych usług oparty jest na sprawdzonych rozwiązaniach biznesowych oraz unikalnym know-how wypracowanym przez lata przez uznaną sieć doradztwa finansowego – Gold Finance, która jest właścicielem marki Star Finance. Star Finance jest odpowiedzią na potrzeby rynku dotyczące zwiększenia dostępności usług finansowych w małych i średnich miastach Polski oraz popularności franczyzowego modelu prowadzenia własnego biznesu.

W naszym portfolio znajdują się instytucje finansowe oferujące kredyty hipoteczne oraz szybkie kredyty gotówkowe, m.in. Pekao SA, PKO BP, Eurobank, Multibank, GETIN Bank oraz Bank BPH. Gwarantem bezpiecznych i szybkich płatności kasowych jest bank DnB Nord. Doładowania telefonów komórkowych możliwe są dzięki współpracy z firmą Blue Pay, która posiada w ofercie wszystkie dostępne marki pre-paidowe na rynku (m.in. Heyah, Play, Simplus, Tak Tak).

Star Finance to pomoc w codziennych finansach, ale również chęć pomagania najbardziej potrzebującym. W ramach specjalnego programu „Społeczna Odpowiedzialność Biznesu” przekazujemy 0,5 proc. dochodu każdego z naszych salonów najbardziej potrzebującym dzieciom poprzez Fundację Polsat. Projekt ten realizujemy dzięki naszym klientom którzy korzystając z naszych usług budują wartość tego przedsięwzięcia.

Misja Star Finance

Dostarczanie w szybki i profesjonalny sposób kompleksowych usług finansowych skierowanych do całej rodziny i dostępnych blisko domu.

Struktura sieci franczyzowej

Sieć Star Finance jest budowana we wszystkich miastach Polski powyżej 8 tys. mieszkańców.

Profil Partnera

Star Finance nawiązuje współpracę z osobami posiadającymi minimum roczne doświadczenie w działalności związanej z pośrednictwem w udzielaniu kredytów, pośrednictwem finansowym lub ubezpieczeniowym.

W przypadku przedsiębiorców nie posiadających doświadczenia, Partner przed podpisaniem umowy franczyzowej zatrudnia na czas nieokreślony minimum jedną osobę z co najmniej rocznym doświadczeniem w branży, której doświadczanie uprzednio weryfikuje Star Finance. Proces ten ma na celu usprawnienie w prowadzenia Salonu Finansowego szczególnie w pierwszych miesiącach, które są bardzo istotne w tego rodzaju działalności.

Profil psychologiczny potencjalnego biorcy

  • osoba pełna pasji,
  • zorientowana na sukces, przedsiębiorcza i ambitna,
  • łatwo nawiązująca kontakty,
  • potrafiąca budować długotrwałe relacje,
  • chcąca pracować wg reguł i standardów organizacji finansowej.

Standardy lokalu partnerskiego Star Finance

  • lokal parterowy posiadający minimum jedną witrynę,
  • centrum miasta, ulica handlowa lub inna ciekawa i ruchliwa lokalizacja,
  • minimalna liczba mieszkańców – 8 tys.,
  • powierzchnia placówki partnerskiej to min 25 m2.

Koszty związane z uruchomieniem placówki

Partner rozpoczynający współpracę wnosi opłatę licencyjną w wysokości 15 tys. zł netto, w ramach której Star Finance zapewnia:

  • pełne oznakowanie witryny zewnętrznej,
  • zewnętrzny plafon podświetlany główny oraz boczny,
  • wewnętrzne oznakowanie lokalu,
  • stanowisko doradcze (dodatkowe stanowiska za niewielką dopłatą),
  • kompletny punkt przyjmowania opłat spełniający standardy bezpieczeństwa,
  • specjalny sejf z wrzutnią,
  • kasetka na pieniądze,
  • prezenter ulotek,
  • potykacz zewnętrzny,
  • pakiet kart lojalnościowych dla klientów,
  • panel reklamowy LCD montowany w witrynie,
  • dostęp do zintegrowanego systemu CRM wspierającego sprzedaż wszystkich produktów,
  • elektroniczny system wsparcia i zarządzania marketingiem lokalnym,
  • pakiet startowy materiałów reklamowych,
  • wyjazdowe szkolenie produktowe oraz licencyjne.

Źródła dochodów partnera

  • produkty kredytowe – szybkie pożyczki i kredyty konsumpcyjne, kredyty hipoteczne,
  • produkty leasingowe – leasing wszelkiego rodzaju przedmiotów,
  • produkty ubezpieczeniowe - ubezpieczenia majątkowe i komunikacyjne,
  • płatności kasowe,
  • doładowania telefonów komórkowych.

Wysokość przychodów Partnera zależy od:

  • odpowiedniej lokalizacji,
  • lokalnej promocji placówki,
  • jakości obsługi klienta,
  • przestrzegania standardów organizacji,
  • umiejętności budowania relacji z klientami.

Oczekiwania Star Finance wobec partnera

  • nawiązywanie i utrzymywanie bliskich relacji z klientem,
  • lojalność we współpracy ze Star Finance,
  • przestrzeganie standardów przyjętych przez Star Finance gwarantujących sukces.

Star Finance zapewnia

  • bardzo wysokie prowizje,
  • prosty i przejrzysty model rozliczeń prowizyjnych,
  • kampanię marketingową ogólnopolską w ramach budżetu marketingowego,
  • wsparcie merytoryczne i projektowe w kampanii lokalnej,
  • dostęp do wysokiej jakości materiałów promocyjnych i reklamowych w nieograniczonej ilości,
  • wsparcie merytoryczne doświadczonych analityków,
  • bezpośredni kontakt i opiekę ze strony dedykowanego doradcy regionalnego,
  • wsparcie promocyjne i reklamowe,
  • cykliczne szkolenia produktowe,
  • elektroniczny system wsparcia marketingu lokalnego,
  • wsparcie sprzedaży poprzez przygotowanie, wdrażanie i koordynację specjalnych programów
  • lojalnościowych gwarantujących powtarzalność korzystania z usług salonów,
  • szczegółowe Instrukcje obsługi każdego produktu.

Partner jest indywidualnym niezależnym przedsiębiorcą działającym na własny rachunek oraz jest w pełni odpowiedzialny za prowadzone interesy. Sukces Partnera zależy od jego inicjatywy, poświęcenia i zaangażowania w prowadzony biznes.

Star Finance w żadnym wypadku nie wspomaga ani nie partycypuje w finansowaniu przedsiębiorstwa partnera.

Zachęcamy także do zapoznaniem się z treścią folderu informacyjnego, w którym znajdą Państwo informacje o naszym systemie franczyzowym.

Pobierz folder z prezentacją 

Zapraszamy do współpracy

Wszystkich zainteresowanych otwarciem własnego salonu finansowego Star Finance prosimy o pobranie ankiety Pobierz Ankietę  i odesłanie rzetelnie wypełnionej wraz z CV oraz ze zdjęciami lokalu (jeżeli jest) na adres: partner@starfinance.pl

W ciągu kilku dni otrzymają Państwo odpowiedź oraz propozycję dalszych kroków.

Więcej na: www.starfinance.pl

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Zakupy w sklepie stacjonarnym a reklamacja. Co może konsument?

Od wielu lat obowiązuje ustawa o prawach konsumenta. W wyniku implementowania do polskiego systemu prawa regulacji unijnej, od 1 stycznia 2023 r. wprowadzono do tej ustawy bardzo ważne, korzystne dla konsumentów rozwiązania.

Ponad 650 tys. firm skorzystało z wakacji składkowych w pierwszym półroczu

Zakład Ubezpieczeń Społecznych informuje, że w pierwszym półroczu 2025 r. z wakacji składkowych skorzystało 657,5 tys. przedsiębiorców. Gdzie można znaleźć informacje o uldze?

Vibe coding - czy AI zredukuje koszty tworzenia oprogramowania, a programiści będą zbędni?

Kiedy pracowałem wczoraj wieczorem nad newsletterem, do szablonu potrzebowałem wołacza imienia – chciałem, żeby mail zaczynał się od “Witaj Marku”, zamiast „Witaj Marek”. W Excelu nie da się tego zrobić w prosty sposób, a na ręczne przerobienie wszystkich rekordów straciłbym długie godziny. Poprosiłem więc ChatGPT o skrypt, który zrobi to za mnie. Po trzech sekundach miałem działający kod, a wołacze przerobiłem w 20 minut. Więcej czasu zapewne zajęłoby spotkanie, na którym zleciłbym komuś to zadanie. Czy coraz więcej takich zadań nie będzie już wymagać udziału człowieka?

Wellbeing, który naprawdę działa. Arłamów Business Challenge 2025 pokazuje, jak budować silne organizacje w czasach kryzysu zaangażowania

Arłamów, 30 czerwca 2025 – „Zaangażowanie pracowników w Polsce wynosi jedynie 8%. Czas przestać mówić o benefitach i zacząć praktykować realny well-doing” – te słowa Jacka Santorskiego, psychologa biznesu i społecznego, wybrzmiały wyjątkowo mocno w trakcie tegorocznej edycji Arłamów Business Challenge.

REKLAMA

Nie uczą się i nie pracują. Polscy NEET często są niewidzialni dla systemu

Jak pokazuje najnowszy raport Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, około 10% młodych Polaków nie uczy się ani nie pracuje. Kim są polscy NEET i dlaczego jest to realny problem społeczny?

Polska inwestycyjna zapaść – co hamuje rozwój i jak to zmienić?

Od 2015 roku stopa inwestycji w Polsce systematycznie spada. Choć może się to wydawać abstrakcyjnym wskaźnikiem makroekonomicznym, jego skutki odczuwamy wszyscy – wolniejsze tempo wzrostu gospodarczego, mniejszy przyrost zamożności, trudniejsza pogoń za Zachodem. Dlaczego tak się dzieje i czy można to odwrócić? O tym rozmawiali Szymon Glonek oraz dr Anna Szymańska z Polskiego Instytutu Ekonomicznego.

Firma za granicą jako narzędzie legalnej optymalizacji podatkowej. Fakty i mity

W dzisiejszych czasach, gdy przedsiębiorcy coraz częściej stają przed koniecznością konkurowania na globalnym rynku, pojęcie optymalizacji podatkowej staje się jednym z kluczowych elementów strategii biznesowej. Wiele osób kojarzy jednak przenoszenie firmy za granicę głównie z próbą unikania podatków lub wręcz z działaniami nielegalnymi. Tymczasem, właściwie zaplanowana firma za granicą może być w pełni legalnym i etycznym narzędziem zarządzania obciążeniami fiskalnymi. W tym artykule obalimy popularne mity, przedstawimy fakty, wyjaśnimy, które rozwiązania są legalne, a które mogą być uznane za agresywną optymalizację. Odpowiemy też na kluczowe pytanie: czy polski przedsiębiorca faktycznie zyskuje, przenosząc działalność poza Polskę?

5 sprawdzonych metod pozyskiwania klientów B2B, które działają w 2025 roku

Pozyskiwanie klientów biznesowych w 2025 roku wymaga elastyczności, innowacyjności i umiejętnego łączenia tradycyjnych oraz nowoczesnych metod sprzedaży. Zmieniające się preferencje klientów, rozwój technologii i rosnące znaczenie relacji międzyludzkich sprawiają, że firmy muszą dostosować swoje strategie, aby skutecznie docierać do nowych odbiorców. Dobry prawnik zadba o zgodność strategii z przepisami prawa oraz zapewni ochronę interesów firmy. Oto pięć sprawdzonych metod, które pomogą w pozyskiwaniu klientów w obecnym roku.

REKLAMA

Family Business Future Summit - podsumowanie po konferencji

Pod koniec kwietnia niniejszego roku, odbyła się druga edycja wydarzenia Family Business Future Summit, które dedykowane jest przedsiębiorczości rodzinnej. Stolica Warmii i Mazur przez dwa dni gościła firmy rodzinne z całej Polski, aby esencjonalnie, inspirująco i innowacyjne opowiadać i rozmawiać o sukcesach oraz wyzwaniach stojących przed pionierami polskiej przedsiębiorczości.

Fundacja rodzinna po dwóch latach – jak zmienia się myślenie o sukcesji?

Jeszcze kilka lat temu o sukcesji w firmach mówiło się niewiele. Przedsiębiorcy odsuwali tę kwestię na później, często z uwagi na brak gotowości, aby się z nią zmierzyć. Mówienie o śmierci właściciela, przekazaniu firmy i zabezpieczeniu rodziny wciąż należało do tematów „na później”.

REKLAMA