REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Star Finance

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Star Finance to sieć salonów świadcząca usługi finansowe dla mieszkańców małych i średnich miejscowości.

REKLAMA

Star Finance
02-672 Warszawa
ul. Domaniewska 39A
mob. (+48) 509 330 087
tel. (22) 208 20 82
fax. (22) 208 20 93
partner@starfinance.pl

Franczyza Star Finance należy do branży związanej z bankowością i finansami.

System franczyzowy Star Finance - Salon Finansowy

Star Finance to sieć salonów świadcząca usługi finansowe dla mieszkańców małych i średnich miejscowości.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

REKLAMA

Wysoki standard naszych usług oparty jest na sprawdzonych rozwiązaniach biznesowych oraz unikalnym know-how wypracowanym przez lata przez uznaną sieć doradztwa finansowego – Gold Finance, która jest właścicielem marki Star Finance. Star Finance jest odpowiedzią na potrzeby rynku dotyczące zwiększenia dostępności usług finansowych w małych i średnich miastach Polski oraz popularności franczyzowego modelu prowadzenia własnego biznesu.

W naszym portfolio znajdują się instytucje finansowe oferujące kredyty hipoteczne oraz szybkie kredyty gotówkowe, m.in. Pekao SA, PKO BP, Eurobank, Multibank, GETIN Bank oraz Bank BPH. Gwarantem bezpiecznych i szybkich płatności kasowych jest bank DnB Nord. Doładowania telefonów komórkowych możliwe są dzięki współpracy z firmą Blue Pay, która posiada w ofercie wszystkie dostępne marki pre-paidowe na rynku (m.in. Heyah, Play, Simplus, Tak Tak).

Star Finance to pomoc w codziennych finansach, ale również chęć pomagania najbardziej potrzebującym. W ramach specjalnego programu „Społeczna Odpowiedzialność Biznesu” przekazujemy 0,5 proc. dochodu każdego z naszych salonów najbardziej potrzebującym dzieciom poprzez Fundację Polsat. Projekt ten realizujemy dzięki naszym klientom którzy korzystając z naszych usług budują wartość tego przedsięwzięcia.

Misja Star Finance

Dostarczanie w szybki i profesjonalny sposób kompleksowych usług finansowych skierowanych do całej rodziny i dostępnych blisko domu.

Struktura sieci franczyzowej

Sieć Star Finance jest budowana we wszystkich miastach Polski powyżej 8 tys. mieszkańców.

Profil Partnera

Star Finance nawiązuje współpracę z osobami posiadającymi minimum roczne doświadczenie w działalności związanej z pośrednictwem w udzielaniu kredytów, pośrednictwem finansowym lub ubezpieczeniowym.

W przypadku przedsiębiorców nie posiadających doświadczenia, Partner przed podpisaniem umowy franczyzowej zatrudnia na czas nieokreślony minimum jedną osobę z co najmniej rocznym doświadczeniem w branży, której doświadczanie uprzednio weryfikuje Star Finance. Proces ten ma na celu usprawnienie w prowadzenia Salonu Finansowego szczególnie w pierwszych miesiącach, które są bardzo istotne w tego rodzaju działalności.

Profil psychologiczny potencjalnego biorcy

  • osoba pełna pasji,
  • zorientowana na sukces, przedsiębiorcza i ambitna,
  • łatwo nawiązująca kontakty,
  • potrafiąca budować długotrwałe relacje,
  • chcąca pracować wg reguł i standardów organizacji finansowej.

Standardy lokalu partnerskiego Star Finance

  • lokal parterowy posiadający minimum jedną witrynę,
  • centrum miasta, ulica handlowa lub inna ciekawa i ruchliwa lokalizacja,
  • minimalna liczba mieszkańców – 8 tys.,
  • powierzchnia placówki partnerskiej to min 25 m2.

Koszty związane z uruchomieniem placówki

Partner rozpoczynający współpracę wnosi opłatę licencyjną w wysokości 15 tys. zł netto, w ramach której Star Finance zapewnia:

  • pełne oznakowanie witryny zewnętrznej,
  • zewnętrzny plafon podświetlany główny oraz boczny,
  • wewnętrzne oznakowanie lokalu,
  • stanowisko doradcze (dodatkowe stanowiska za niewielką dopłatą),
  • kompletny punkt przyjmowania opłat spełniający standardy bezpieczeństwa,
  • specjalny sejf z wrzutnią,
  • kasetka na pieniądze,
  • prezenter ulotek,
  • potykacz zewnętrzny,
  • pakiet kart lojalnościowych dla klientów,
  • panel reklamowy LCD montowany w witrynie,
  • dostęp do zintegrowanego systemu CRM wspierającego sprzedaż wszystkich produktów,
  • elektroniczny system wsparcia i zarządzania marketingiem lokalnym,
  • pakiet startowy materiałów reklamowych,
  • wyjazdowe szkolenie produktowe oraz licencyjne.

Źródła dochodów partnera

  • produkty kredytowe – szybkie pożyczki i kredyty konsumpcyjne, kredyty hipoteczne,
  • produkty leasingowe – leasing wszelkiego rodzaju przedmiotów,
  • produkty ubezpieczeniowe - ubezpieczenia majątkowe i komunikacyjne,
  • płatności kasowe,
  • doładowania telefonów komórkowych.

Wysokość przychodów Partnera zależy od:

  • odpowiedniej lokalizacji,
  • lokalnej promocji placówki,
  • jakości obsługi klienta,
  • przestrzegania standardów organizacji,
  • umiejętności budowania relacji z klientami.

Oczekiwania Star Finance wobec partnera

  • nawiązywanie i utrzymywanie bliskich relacji z klientem,
  • lojalność we współpracy ze Star Finance,
  • przestrzeganie standardów przyjętych przez Star Finance gwarantujących sukces.

Star Finance zapewnia

  • bardzo wysokie prowizje,
  • prosty i przejrzysty model rozliczeń prowizyjnych,
  • kampanię marketingową ogólnopolską w ramach budżetu marketingowego,
  • wsparcie merytoryczne i projektowe w kampanii lokalnej,
  • dostęp do wysokiej jakości materiałów promocyjnych i reklamowych w nieograniczonej ilości,
  • wsparcie merytoryczne doświadczonych analityków,
  • bezpośredni kontakt i opiekę ze strony dedykowanego doradcy regionalnego,
  • wsparcie promocyjne i reklamowe,
  • cykliczne szkolenia produktowe,
  • elektroniczny system wsparcia marketingu lokalnego,
  • wsparcie sprzedaży poprzez przygotowanie, wdrażanie i koordynację specjalnych programów
  • lojalnościowych gwarantujących powtarzalność korzystania z usług salonów,
  • szczegółowe Instrukcje obsługi każdego produktu.

Partner jest indywidualnym niezależnym przedsiębiorcą działającym na własny rachunek oraz jest w pełni odpowiedzialny za prowadzone interesy. Sukces Partnera zależy od jego inicjatywy, poświęcenia i zaangażowania w prowadzony biznes.

Star Finance w żadnym wypadku nie wspomaga ani nie partycypuje w finansowaniu przedsiębiorstwa partnera.

Zachęcamy także do zapoznaniem się z treścią folderu informacyjnego, w którym znajdą Państwo informacje o naszym systemie franczyzowym.

Pobierz folder z prezentacją 

Zapraszamy do współpracy

Wszystkich zainteresowanych otwarciem własnego salonu finansowego Star Finance prosimy o pobranie ankiety Pobierz Ankietę  i odesłanie rzetelnie wypełnionej wraz z CV oraz ze zdjęciami lokalu (jeżeli jest) na adres: partner@starfinance.pl

W ciągu kilku dni otrzymają Państwo odpowiedź oraz propozycję dalszych kroków.

Więcej na: www.starfinance.pl

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak założyć spółkę z o.o. z aktem notarialnym?

Umowa spółki z o.o. w formie aktu notarialnego jest konieczna, gdy wspólnicy zamierzają wprowadzić do umowy postanowienia, których dodanie nie jest możliwe w przypadku spółki z o.o. zakładanej przez S24. Dotyczy to m.in. sytuacji, w których wspólnicy zamierzają wnieść wkłady niepieniężne, wprowadzić obowiązek powtarzających się świadczeń niepieniężnych, zmienić zasady głosowania w spółce, uprzywilejować udziały co do głosu, czy do dywidendy.

W jaki sposób hakerzy wykorzystują e-maile do ataków? Mają swoje sposoby

Najpopularniejszą formą cyberataku jest obecnie phishing. Fałszywe wiadomości są coraz trudniejsze do wykrycia, bo cyberprzestępcy doskonale się wyspecjalizowali. Jak rozpoznać niebzepieczną wiadomość? Jak chronić swoją firmę przed cyberatakami?

Co nowego dla firm biotechnologicznych w Polsce? [WYWIAD]

Na co powinny przygotować się firmy z branży biotechnologicznej? O aktualnych problemach i wyzwaniach związanych z finansowaniem tego sektora mówi Łukasz Kościjańczuk, partner w zespole Biznes i innowacje w CRIDO, prelegent CEBioForum 2025.

Coraz trudniej rozpoznać fałszywe opinie w internecie

40 proc. Polaków napotyka w internecie na fałszywe opinie, wynika z najnowszego badania Trustmate.io. Pomimo, że UOKiK nakłada kary na firmy kupujące fałszywe opinie to proceder kwietnie. W dodatku 25 proc. badanych ma trudności z rozróżnieniem prawdziwych recenzji.

REKLAMA

To nie sztuczna inteligencja odbierze nam pracę, tylko osoby umiejące się nią posługiwać [WYWIAD]

Sztuczna inteligencja stała się jednym z największych wyścigów technologicznych XXI wieku. Polskie firmy też biorą w nim udział, ale ich zaangażowanie w dużej mierze ogranicza się do inwestycji w infrastrukturę, bez realnego przygotowania zespołów do korzystania z nowych narzędzi. To tak, jakby maratończyk zaopatrzył się w najlepsze buty, zegarek sportowy i aplikację do monitorowania wyników, ale zapomniał o samym treningu. O tym, dlaczego edukacja w zakresie AI jest potrzebna na każdym szczeblu kariery, jakie kompetencje są niezbędne, które branże radzą sobie z AI najlepiej oraz czy sztuczna inteligencja doprowadzi do redukcji miejsc pracy, opowiada Radosław Mechło, trener i Head of AI w BUZZcenter.

Lider w oczach pracowników. Dlaczego kadra zarządzająca powinna rozwijać kompetencje miękkie?

Sposób, w jaki firma buduje zespół i rozwija wiedzę oraz umiejętności swoich pracowników, to dzisiaj jeden z najważniejszych czynników decydujących o jej przewadze konkurencyjnej. Konieczna jest tu nie tylko adaptacja do szybkich zmian technologicznych i rynkowych, lecz także nieustanny rozwój kompetencji miękkich, które okazują się kluczowe dla firm i ich liderów.

Dziękuję, które liczy się podwójnie. Jak benefity mogą wspierać ludzi, firmy i planetę?

Coraz więcej firm mówi o zrównoważonym rozwoju – w Polsce aż 72% organizacji zatrudniających powyżej 1000 pracowników deklaruje działania w tym obszarze1. Jednak to nie tylko wielkie strategie kształtują kulturę organizacyjną. Często to codzienne, pozornie mało znaczące decyzje – jak wybór dostawcy benefitów czy sposób ich przekazania pracownikom – mówią najwięcej o tym, czym firma kieruje się naprawdę. To właśnie one pokazują, czy wartości organizacji wykraczają poza hasła w prezentacjach.

Windykacja należności. Na czym powinna opierać się działalność windykacyjna

Chociaż windykacja kojarzy się z negatywnie, to jest ona kluczowa w zapewnieniu stabilności finansowej przedsiębiorstw. Branża ta, często postrzegana jako pozbawiona jakichkolwiek zasad etycznych, w ciągu ostatnich lat przeszła znaczną transformację, stawiając na profesjonalizm, przejrzystość i szacunek wobec klientów.

REKLAMA

Będą duże problemy. Obowiązkowe e-fakturowanie już za kilka miesięcy, a dwie na trzy małe firmy nie mają o nim żadnej wiedzy

Krajowy System e-Faktur (KSeF) nadchodzi, a firmy wciąż nie są na niego przygotowane. Nie tylko od strony logistycznej czyli zakupu i przygotowania odpowiedniego oprogramowania, ale nawet elementarnej wiedzy czym jest KSeF – Krajowy System e-Faktur.

Make European BioTech Great Again - szanse dla biotechnologii w Europie Środkowo-Wschodniej

W obliczu zmian geopolitycznych w świecie Europa Środkowo-Wschodnia może stać się nowym centrum biotechnologicznych innowacji. Czy Polska i kraje regionu są gotowe na tę szansę? O tym będą dyskutować uczestnicy XXIII edycji CEBioForum, największego w regionie spotkania naukowców, ekspertów, przedsiębiorców i inwestorów zajmujących się biotechnologią.

REKLAMA