REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Bank Zachodni WBK S.A.

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

REKLAMA

Bank Zachodni WBK S.A.
Pl. Andersa 5, 61-894 Poznań
Adres siedziby: ul. Rynek 9/11, 50-950 Wrocław
tel.: (61) 856 56 10
email: kontakt.partner@bzwbk.pl

Franczyza BZ WBK należy do branży związanej z bankowością i finansami.  

Osoby zainteresowane otwarciem placówki partnerskiej Banku Zachodniego WBK prosimy o kontakt pod nr telefonu (61) 856 56 10 lub adresem kontakt.partner@bzwbk.pl

Informacje o systemie partnerskim

Dalszy ciąg materiału pod wideo

System partnerski Banku Zachodniego WBK to gotowy i sprawdzony pomysł na biznes opracowany na podstawie wiedzy i doświadczenia jednego z największych banków w Polsce BZ WBK SA.
W ramach systemu zapewniamy kompleksową ofertę produktową dopasowaną do potrzeb klientów i realiów rynkowych, szerokie wsparcie z zakresu marketingu i szkoleń. Swoim partnerom udostępniamy jednolity standard wizualizacji pod marką Bank Zachodni WBK Partner a także pomoc w przystosowaniu placówki wg standardów banku oraz w każdej innej dziedzinie działalności punktu. Pomysł na placówki BZ WBK Partner został opracowany w taki sposób, by przy możliwie jak najniższej inwestycji, partner mógł uzyskiwać stałe dochody prowizyjne ze sprzedaży produktów bankowych.

W ramach współpracy oferujemy

• kompleksową ofertę produktową tj. kredyt gotówkowy, konta osobiste, depozyty, obsługę transakcji gotówkowych w czasie rzeczywistym, usługi Western Union, wypłaty z terminalu płatniczego, a także karty kredytowe oraz kredyty hipoteczne;
• jednolity standard wizualizacji pod marką Bank Zachodni WBK;
• użyczenie sprzętu IT oraz wyposażenia marketingowego;
• oznakowanie zewnętrzne oraz pomoc przy aranżacji placówki;
• atrakcyjny system wynagrodzeń;
• program szkoleniowy z zakresu obsługi produktów oferowanych w placówce oraz szkolenia z zakresu technik ich sprzedaży;
• szerokie wsparcie marketingowe w postaci pakietu materiałów reklamowych na start oraz cykliczne wsparcie reklamowe;
• profesjonalny serwis obsługi telefonicznej - Helpdesk;
• opieka ze strony oddziału własnego. 

Inwestycja

Wielkość inwestycji uzależniona jest od powierzchni i stanu technicznego lokalu. Przystosowanie lokalu o powierzchni ok. 40 m2 na placówkę dwustanowiskową to inwestycja ok. 22 tys zł.
Na tę kwotę składają się koszty:
• zakupu mebli zgodnie z wytycznymi banku;
• instalacji alarmowych;
• sejfu i multisejfu;
ubezpieczenia

Podstawowe wymagania sieci

Osoby zainteresowane otwarciem placówki Bank Zachodni WBK Partner nie muszą posiadać doświadczenia z zakresu bankowości, jednak oczekujemy doświadczenia biznesowego, prowadzenia działalności gospodarczej (lub jej założenia), posiadania środków potrzebnych do uruchomienia placówki oraz dysponowania lokalem (własnym lub wynajmowanym).

Wymagania lokalowe

• powierzchnia placówki 30-60 m2
• placówka zlokalizowana w miejscu o dużym przepływie ludzi
• wejście bezpośrednio z ulicy, na parterze
• prawna możliwość zamieszczenia kasetonów nad placówką
• witryna umożliwiająca prawną ekspozycję reklamy
• odległość od placówki własnej banku min. 1 km
Zapraszamy do współpracy!

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Windykacja należności. Na czym powinna opierać się działalność windykacyjna

Chociaż windykacja kojarzy się z negatywnie, to jest ona kluczowa w zapewnieniu stabilności finansowej przedsiębiorstw. Branża ta, często postrzegana jako pozbawiona jakichkolwiek zasad etycznych, w ciągu ostatnich lat przeszła znaczną transformację, stawiając na profesjonalizm, przejrzystość i szacunek wobec klientów.

Będą duże problemy. Obowiązkowe e-fakturowanie już za kilka miesięcy, a dwie na trzy małe firmy nie mają o nim żadnej wiedzy

Krajowy System e-Faktur (KSeF) nadchodzi, a firmy wciąż nie są na niego przygotowane. Nie tylko od strony logistycznej czyli zakupu i przygotowania odpowiedniego oprogramowania, ale nawet elementarnej wiedzy czym jest KSeF – Krajowy System e-Faktur.

Make European BioTech Great Again - szanse dla biotechnologii w Europie Środkowo-Wschodniej

W obliczu zmian geopolitycznych w świecie Europa Środkowo-Wschodnia może stać się nowym centrum biotechnologicznych innowacji. Czy Polska i kraje regionu są gotowe na tę szansę? O tym będą dyskutować uczestnicy XXIII edycji CEBioForum, największego w regionie spotkania naukowców, ekspertów, przedsiębiorców i inwestorów zajmujących się biotechnologią.

Jak ustanowić zarząd sukcesyjny za życia przedsiębiorcy? Procedura krok po kroku

Najlepszym scenariuszem jest zaplanowanie sukcesji zawczasu, za życia właściciela firmy. Ustanowienie zarządu sukcesyjnego sprowadza się do formalnego powołania zarządcy sukcesyjnego i zgłoszenia tego faktu do CEIDG.

REKLAMA

Obowiązek sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju w Polsce: wyzwania i możliwości dla firm

Obowiązek sporządzania sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju dotyczy dużych podmiotów oraz notowanych małych i średnich przedsiębiorstw. Firmy muszą działać w duchu zrównoważonego rozwoju. Jakie zmiany w pakiecie Omnibus mogą wejść w życie?

Nowa funkcja Google: AI Overviews. Czy zagrozi polskim firmom i wywoła spadki ruchu na stronach internetowych?

Po latach dominacji na rynku wyszukiwarek Google odczuwa coraz większą presję ze strony takich rozwiązań, jak ChatGPT czy Perplexity. Dzięki SI internauci zyskali nowe możliwości pozyskiwania informacji, lecz gigant z Mountain View nie odda pola bez walki. AI Overviews – funkcja, która właśnie trafiła do Polski – to jego kolejna próba utrzymania cyfrowego monopolu. Dla firm pozyskujących klientów dzięki widoczności w internecie, jest ona powodem do niepokoju. Czy AI zacznie przejmować ruch, który dotąd trafiał na ich strony? Ekspert uspokaja – na razie rewolucji nie będzie.

Coraz więcej postępowań restrukturyzacyjnych. Ostatnia szansa przed upadłością

Branża handlowa nie ma się najlepiej. Ale przed falą upadłości ratuje ją restrukturyzacja. Przez dwa pierwsze miesiące 2025 r. w porównaniu do roku ubiegłego, odnotowano już 40% wzrost postępowań restrukturyzacyjnych w sektorze spożywczym i 50% wzrost upadłości w handlu odzieżą i obuwiem.

Ostatnie lata to legislacyjny rollercoaster. Przedsiębiorcy oczekują deregulacji, ale nie hurtowo

Ostatnie lata to legislacyjny rollercoaster. Przedsiębiorcy oczekują deregulacji i pozytywnie oceniają większość zmian zaprezentowanych przez Rafała Brzoskę. Deregulacja to tlen dla polskiej gospodarki, ale nie można jej przeprowadzić hurtowo.

REKLAMA

Ekspansja zagraniczna w handlu detalicznym, a zmieniające się przepisy. Jak przygotować systemy IT, by uniknąć kosztownych błędów?

Według danych Polskiego Instytutu Ekonomicznego (Tygodnik Gospodarczy PIE nr 34/2024) co trzecia firma działająca w branży handlowej prowadzi swoją działalność poza granicami naszego kraju. Większość organizacji docenia możliwości, które dają międzynarodowe rynki. Potwierdzają to badania EY (Wyzwania polskich firm w ekspansji zagranicznej), zgodnie z którymi aż 86% polskich podmiotów planuje dalszą ekspansję zagraniczną. Przygotowanie do wejścia na nowe rynki obejmuje przede wszystkim kwestie związane ze szkoleniami (47% odpowiedzi), zakupem sprzętu (45%) oraz infrastrukturą IT (43%). W przypadku branży retail dużą rolę odgrywa integracja systemów fiskalnych z lokalnymi regulacjami prawnymi. O tym, jak firmy mogą rozwijać międzynarodowy handel detaliczny bez obaw oraz o kompatybilności rozwiązań informatycznych, opowiadają eksperci INEOGroup.

Leasing w podatkach i optymalizacja wykupu - praktyczne informacje

Leasing od lat jest jedną z najpopularniejszych form finansowania środków trwałych w biznesie. Przedsiębiorcy chętnie korzystają z tej opcji, ponieważ pozwala ona na rozłożenie kosztów w czasie, a także oferuje korzyści podatkowe. Warto jednak pamiętać, że zarówno leasing operacyjny, jak i finansowy podlegają różnym regulacjom podatkowym, które mogą mieć istotne znaczenie dla rozliczeń firmy. Dodatkowo, wykup przedmiotu leasingu niesie ze sobą określone skutki podatkowe, które warto dobrze zaplanować.

REKLAMA