| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP

Temat: sprzedaż

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu sprzedaż. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące sprzedaż.

Jaki jest związek gazomierzy z przeszłości z dzisiejszymi modelami sprzedaży?

Aktualizacja: 09.10.2019

Historia gazomierzy to nie tylko opowieść o sposobach liczenia objętości zużytego paliwa, to również proces rozwoju nowoczesnych modeli biznesowych. Związek gazomierzy z dzisiejszymi modelami sprzedaży to jeden z wątków Wirtualnego Muzeum Gazownictwa (WMG) – nowej, internetowej platformy edukacyjnej, dostępnej pod adresem www.wmgaz.pl. »

Sprzedaż nowych aut: to już pewne, Polacy porzucają diesle!

Aktualizacja: 11.09.2019

Diesle wyraźnie schodzą na drugi plan. Tylko 20 proc. klientów Citroena i 36 proc. klientów Volkswagena decyduje się na jednostki wysokoprężne. Toyota z kolei prawie wcale nie oferuje ropniaków w swoich salonach! »

Sprzedaż udziałów lub akcji – jak uniknąć impasu i bezpiecznie zamknąć transakcję?

Aktualizacja: 30.08.2019

Negocjacje dotyczące sprzedaży udziałów lub akcji to skomplikowany i długotrwały proces. Gruntowne przygotowanie, zarówno pod względem prawnym, jak i biznesowym, pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. Choć zwykle transakcja przebiega pod okiem prawników i doradców biznesowych, to kupujący i sprzedający powinni posiadać choćby podstawową wiedzę na temat mechanizmów prawnych stosowanych przy sprzedaży udziałów. »

Konferencja "Ubezpieczenia - nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży"

Aktualizacja: 29.07.2019

Konferencja "Ubezpieczenia - nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży" odbędzie się 19 września 2019 roku w Warszawie. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl. »

Omnichannel, więcej niż trend w bankowości

Aktualizacja: 16.07.2019

Relacje z klientami stają się coraz mniej bezpośrednie. Niektóre sektory, takie jak bankowy, większość wpływów osiągają poprzez sprzedaż konsultacyjną. W którym kierunku rozwijać biznes, jeśli klienci unikają zakupów w placówkach firm oraz chcielibyśmy korzystać ze zdobyczy digitalizacji? Rozwiązaniem jest zwrot ku większej personalizacji oraz wielokanałowości doświadczeń klientów. Jednak, by platforma dostarczała pozytywnych doświadczeń, muszą być one dostępne nie tylko za pośrednictwem dowolnego punktu styku, ale także być ciągłe i spójne. »

Kiedy najkorzystniej sprzedać nieruchomość?

Aktualizacja: 24.06.2019

Kiedy najkorzystniej sprzedać mieszkanie? To pytanie zadaje sobie każdy właściciel nieruchomości. Bez względu na to czy sprzedajemy mieszkanie, czy jest to kolejna sprzedaż inwestycji, ważny jest czas sprzedaży. Kiedy wystawić nieruchomość na sprzedaż? Czy występuje sezonowość w branży nieruchomości? Co wpływa na najkorzystniejszy efekt sprzedaży nieruchomości? Na te i inne pytania odpowiada ekspert Nowodworski Estates Adrian Sowa w rozmowie z Elżbietą Jachymczak. »

Jak efektywnie zarządzać platformami e-commerce w handlu B2B

Aktualizacja: 29.05.2019

Podstawą e-handlu jest funkcjonalna w zakresie technologicznym platforma internetowa oraz przemyślana strategia sprzedażowa. Połączenie tych obszarów pozwoli na stworzenie miejsca, które zapewni klientom pozytywne doświadczenia, a co za tym idzie, zwiększy ruch na stronie i liczbę transakcji. Za pomocą np. open-source przedsiębiorstwo w prosty sposób może stworzyć platformę sprzedażową B2B oraz samodzielnie i efektywnie zarządzać procesami sprzedaży po swojej stronie. »

Wyzwania w handlu detalicznym 2019

Aktualizacja: 24.05.2019

Wyzwania w handlu detalicznym w 2019 r. wiążą się przede wszystkim z dbałością o środowisko naturalne. Ogromną rolę odgrywa Internet, tzw. cross akcje i pop-upowe serie. Na popularności zyskują showroomy i platformy w modelu subskrypcyjnym. Jakich pracowników poszukuje branża handlu detalicznego? »

Połowa sprzedawanych Toyot ma silnik hybrydowy!

Aktualizacja: 11.04.2019

Japończycy postanowili podsumować europejskie wyniki sprzedaży w pierwszym kwartale roku 2019. Wnioski? Ponad połowa pojazdów opuszczających salony sprzedaży to hybrydy. »

Jak w 2019 r. opodatkować PIT przychody ze sprzedaży produktów rolnych pochodzących z własnego wyrobu

Aktualizacja: 25.02.2019

W 2019 r. producenci rolni mogą sprzedawać przetworzone produkty rolne pochodzące z własnego gospodarstwa przedsiębiorcom na potrzeby prowadzonej przez nich działalności (np. restauratorom, sklepom). Taka sprzedaż została objęta preferencjami podatkowymi na równi ze sprzedażą na rzecz konsumentów. »

Sprzedaż pomieszczenia przynależnego do lokalu mieszkalnego prawnie dopuszczalna

Aktualizacja: 22.01.2019

W dniu 15 listopada 2018 r. podjęta została Uchwała Sądu Najwyższego III CZP 52/18 - rewolucyjna dla nabywców lokali, zarządców i deweloperów. Stanowi ona, że sprzedaż pomieszczenia przynależnego do lokalu mieszkalnego jest prawnie dopuszczalna. »

Kiedy sprzedawca może wystawić fakturę przed wydaniem towaru nabywcy

Aktualizacja: 02.01.2019

Czy podatnik może wystawić fakturę przed wydaniem towaru klientowi? Kontrahent (firma handlowa) chce otrzymać fakturę przed wydaniem towaru. »

Jak rozliczać i dokumentować sprzedaż wysyłkową do innych krajów UE

Aktualizacja: 22.10.2018

Zakupy przez Internet stały się obecnie normą. Często towar jest wysyłany również za granicę do innych krajów UE. Gdy nabywca nie jest podatnikiem VAT, dostawę rozliczamy jako sprzedaż wysyłkową z kraju. Nie jest to WDT. Sposób jej rozliczenia zależy od wysokości obrotu do danego kraju. Ten sposób rozliczenia nie dotyczy sprzedaży poza UE. »

Leasing - nowoczesna windykacja może obniżyć koszt ryzyka

Aktualizacja: 13.10.2018

Jak obniżyć rosnące rezerwy i wysoki koszt ryzyka w leasingu a tym samym zwiększyć sprzedaż i przedstawić atrakcyjniejszą ofertę dla klientów? Coraz większa konkurencja na rynku leasingu sprawia, że firmy starają się przyciągnąć klientów. »

Jaki cel, taki miernik, czyli o wskaźnikach w służbie menedżera

Aktualizacja: 19.09.2018

Coraz więcej managerów zdaje sobie sprawę, że nie da się zarządzać skutecznie przedsiębiorstwem nie mając precyzyjnej informacji nt. efektywności poszczególnych procesów, jak i całościowych wyników firmy. Współczesny manager musi być sprawnym mechanikiem i diagnostą, mającym świadomość, że duża prędkość nie jest wcale gwarancją dotarcia pierwszym na metę czy nawet przejechania trasy w całości. Wszystkie części, podzespoły i załoga muszą perfekcyjnie ze sobą współgrać. »

reklama

POLECANE

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Jolanta Malak

Regionalna dyrektor Fortinet w Polsce

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »