REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Konferencja "Ubezpieczenia - nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży"

Subskrybuj nas na Youtube
Konferencja
Konferencja "Ubezpieczenia - nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży"

REKLAMA

REKLAMA

Konferencja "Ubezpieczenia - nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży" odbędzie się 19 września 2019 roku w Warszawie. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

Świat ubezpieczeń stał się mobilno-multimedialny. Teraz ubezpieczyciele poruszają się pomiędzy różnymi kanałami komunikacji. Dziś wszyscy są "omnichannel". Preferencje dotyczące kanałów komunikacji zmieniają się w zależności od realizowanych działań i sytuacji. 

REKLAMA

Różnorodna oferta produktów ubezpieczeniowych dostępnych na rynku sprawiają, że firmy muszą konkurować zarówno na płaszczyźnie pozyskiwania nowego klienta jak i utrzymania dotychaczasowych kontrahentów. 

REKLAMA

Zapewnienie kompleksowego i wysokiego standardu usług jest priorytetem. Dobra, wielokanałowa oferta musi być spójna i wiarygodna. Musi charakteryzować się ciągłością, czyli procesy zapoczątkowane w jednym kanale powinny być płynnie kontynuowane we wszystkich innych, gdziekolwiek podejmie je klient.

O tym, jak podejść do sprzedaży oferty ubezpieczeniowej i jak dotrzeć do klienta przyszłości dowiecie się na konferencji "Ubezpieczenia - nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży", która odbędzie się 19 września 2019 roku w Warszawie. 

Prelekcje podczas konferencji poprowadzą m.in.:

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Przemysław Tomczyk - Adiunkt, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego
"Wartość zanagażowania klienta firmy ubezpieczeniowej"
(Celem wystapienia jest prezentacja modelu pomiaru wartości klienta firmy ubezpieczeniowej. Model umożliwia identyfikację oraz analizę wartości klienta a także skuteczne budowanie z nim długookresowych relacji.)

REKLAMA

Marta Zięba-Szklarska - Dyrektor ds. Rozwoju Międzynarodowego, €uropejska Federacja Doradców Finansowych Polska (€FFP POLSKA)
„PIWOT czyli Robo-Advice w Ubezpieczeniach”
(Nowoczesny Świat, Nowoczesne Pokolenia, Nowoczesne kanały komunikacji versus wzrastająca potrzeba kontaktu z drugim człowiekiem. Robo-Advice jest potężnym narzędziem w rękach pośredników, doradców i konsultantów, ale co można zrobić by takiego dobrego narzędzia nie zmarnować, korzystać z niego mądrze i z korzyścią dla wszystkich uczestników rynku usług finansowych.)

Ryszard Zawadzki - Agent Ubezpieczeniowy Aviva, Mentor, 15 - krotny członek MDRT
"Agent - recepta na SUKCES. Gotowy scenariusz 15 - krotnego członka MDRT"
(Czy każdy Agent może stać się czołowym doradcą w Polsce i na Świecie? Innowacyjne rozwiązania w drodze na szczyt dla początkujących i doświadczonych agentów ubezpieczeniowych.)

Damian Zawadzki - Akademia Ubezpieczeń Sp. z o.o., autor bloga www.uczciwieoubezpieczeniach.pl
"Kanały Przyszłości - Facebook, Linkedin, Instagram"
(Budowanie marki osobistej Agenta Ubezpieczeniowego w Social Media, a przełożenie na sprzedaż produktów ubezpieczeniowych i pozyskanie potencjalnych klientów.)

Sebastian Solecki - Menedżer zespołu sprzedażowego, Aviva Sp. z o.o., autor bloga www.soleckisebastian.pl 
"Menadżer Zespołu Sprzedaży w ubezpieczeniach 2.0"
(Zmiany w świecie ubezpieczeń wymagają od nas menadżerów wykorzystania nowoczesnych narzędzi rekrutacyjnych oraz nowoczesnego podejścia do procesu wdrożenia młodego agenta do pracy. Nowoczesne technologię to absolutnie obowiązkowy element budowania marki menadżera. Menadżer 2.0 to nie tylko stanowisko to prawdziwa rola na którą składa się wiele niuansów i która wymaga ciągłej pracy oraz rozwoju. Z prelekcji dowiesz się jak konsekwentnie dążyć do menadżerskiego topu w branży ubezpieczeniowej.)

Wojciech Gaszewski - Ekspert ds Obsługi Ubezpieczeń, TUiR WARTA S.A.
"Automatyzacja procesów i rozwój RPA na przykładzie TUiR WARTA S.A."

Grupa docelowa:

Kadra zarządzająca instytucji finansowych/doradztwa finansowego, towarzystw / agencji ubezpieczeniowych: 

  • Dyrektorzy/ kierownicy placówek centralnych i oddziałów 
  • Kierownicy zespołów sprzedażowych, agentów, brokerów oraz osoby decydujące o zakupie nowych technologii 
  • Przedstawiciele działów: rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta, bezpieczeństwa, zarządzania jakością i bezpieczeństwem danych, analityków baz danych, integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, Call Center, komunikacji wewnętrznej, finansowych, controllingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom, prawnego 

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób. Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

Firmy chcące wziąć udział w konferencji prosimy o kontakt:
Organizator konferencji
Daria Biernacka
mobile: +48/531 375 811
e-mail: daria.biernacka@pirbinstytut.pl

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Family Business Future Summit - podsumowanie po konferencji

Pod koniec kwietnia niniejszego roku, odbyła się druga edycja wydarzenia Family Business Future Summit, które dedykowane jest przedsiębiorczości rodzinnej. Stolica Warmii i Mazur przez dwa dni gościła firmy rodzinne z całej Polski, aby esencjonalnie, inspirująco i innowacyjne opowiadać i rozmawiać o sukcesach oraz wyzwaniach stojących przed pionierami polskiej przedsiębiorczości.

Fundacja rodzinna po dwóch latach – jak zmienia się myślenie o sukcesji?

Jeszcze kilka lat temu o sukcesji w firmach mówiło się niewiele. Przedsiębiorcy odsuwali tę kwestię na później, często z uwagi na brak gotowości, aby się z nią zmierzyć. Mówienie o śmierci właściciela, przekazaniu firmy i zabezpieczeniu rodziny wciąż należało do tematów „na później”.

Potencjał 33 GW z wiatraków na polskim morzu. To 57% zapotrzebowania kraju na energię. Co dalej z farmami wiatrowymi w 2026 i 2027 r.

Polski potencjał na wytwarzanie energii elektrycznej z wiatraków na morzu (offshore) wynosi 33 GW. To aż 57% rocznego zapotrzebowania kraju na energię. W 2026 i 2027 r. powstaną nowe farmy wiatrowe Baltic Power i Baltica 2. Jak zmieniają się przepisy? Co dalej?

Jak zwiększyć rentowność biura rachunkowego bez dodatkowych wydatków?

Branża księgowa to jedna z dziedzin, w których wynagrodzenie za świadczone usługi często jest mocno niedoszacowane, mimo tego, że błędy w księgowości mogą skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami dla przedsiębiorców. W związku z tak doniosłą rolą biur rachunkowych powinny one dbać o poziom rentowności, który pozwoli właścicielom skupić się na podnoszeniu jakości świadczonych usług oraz większego spokoju, co niewątpliwie pozytywnie wpływa na dobrostan właścicieli biur oraz ich pracowników.

REKLAMA

Samozatrudnieni i małe firmy w odwrocie? wzrasta liczba likwidowanych i zawieszanych działalności gospodarczych, co się dzieje

Według znawców tematu, czynniki decydujące ostatnio o likwidacji takich firm nie różnią się od tych sprzed roku. Znaczenie mają m.in. koszty prowadzenia biznesu, w tym składki zusowskie, a także oczekiwania finansowe pracowników.

Szybki wzrost e-commerce mocno zależny od rozwoju nowych technologii: co pozwoli na zwiększenie zainteresowania zakupami online ze strony klientów

E-commerce czyli zakupy internetowe przestają być jedynie wygodną alternatywą dla handlu tradycyjnego – stają się doświadczeniem, którego jakość wyznaczają nie tylko oferta i cena, lecz także szybkość, elastyczność i przewidywalność dostawy oraz prostota ewentualnego zwrotu.

Przedsiębiorczość w Polsce ma się dobrze, mikroprzedsiębiorstwa minimalizując ryzyko działalności gospodarczej coraz częściej zaczynają od franczyzy

Najliczniejszą grupę firm zarejestrowanych w Polsce stanowią mikroprzedsiębiorstwa, a wśród nich ponad 87 tys. to podmioty działające w modelu franczyzowym. Jak zwracają uwagę ekonomiści ze Szkoły Głównej Handlowej, Polska jest liderem franczyzy w Europie Środkowo-Wschodniej.

Rewolucyjne zmiany w prowadzeniu księgi przychodów i rozchodów

Ministerstwo Finansów opublikowało projekt nowego rozporządzenia w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów (KPiR), co oznacza, że już od 1 stycznia 2026 r. zmieni się sposób ich prowadzenia.

REKLAMA

Apteki odzyskają prawo reklamowania swojej działalności. bo obecne zakazy są sprzeczne z prawem unijnym

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej wydał wyrok w sprawie C-200/24, w którym jednoznacznie uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo Unii Europejskiej. To ważny moment dla rynku aptecznego i swobody działalności gospodarczej w Polsce.

Kryzys się skończył, inflacja wyhamowała, a mimo to kradzieży sklepowych jest coraz więcej

Kradzieże w sklepach wciąż są dla branży handlowej wielkim problemem. Choć kryzys się skończył, inflacja wygasa, złodzieje nie rezygnują. Kradną nie tylko kosmetyki czy alkohole - na handel, ale nadal na dużą skalę przedmiotem kradzieży są artykuły spożywcze.

REKLAMA