REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Konferencja "Ubezpieczenia - nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży"

Konferencja
Konferencja "Ubezpieczenia - nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży"

REKLAMA

REKLAMA

Konferencja "Ubezpieczenia - nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży" odbędzie się 19 września 2019 roku w Warszawie. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

Świat ubezpieczeń stał się mobilno-multimedialny. Teraz ubezpieczyciele poruszają się pomiędzy różnymi kanałami komunikacji. Dziś wszyscy są "omnichannel". Preferencje dotyczące kanałów komunikacji zmieniają się w zależności od realizowanych działań i sytuacji. 

REKLAMA

Różnorodna oferta produktów ubezpieczeniowych dostępnych na rynku sprawiają, że firmy muszą konkurować zarówno na płaszczyźnie pozyskiwania nowego klienta jak i utrzymania dotychaczasowych kontrahentów. 

REKLAMA

Zapewnienie kompleksowego i wysokiego standardu usług jest priorytetem. Dobra, wielokanałowa oferta musi być spójna i wiarygodna. Musi charakteryzować się ciągłością, czyli procesy zapoczątkowane w jednym kanale powinny być płynnie kontynuowane we wszystkich innych, gdziekolwiek podejmie je klient.

O tym, jak podejść do sprzedaży oferty ubezpieczeniowej i jak dotrzeć do klienta przyszłości dowiecie się na konferencji "Ubezpieczenia - nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży", która odbędzie się 19 września 2019 roku w Warszawie. 

Prelekcje podczas konferencji poprowadzą m.in.:

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Przemysław Tomczyk - Adiunkt, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego
"Wartość zanagażowania klienta firmy ubezpieczeniowej"
(Celem wystapienia jest prezentacja modelu pomiaru wartości klienta firmy ubezpieczeniowej. Model umożliwia identyfikację oraz analizę wartości klienta a także skuteczne budowanie z nim długookresowych relacji.)

REKLAMA

Marta Zięba-Szklarska - Dyrektor ds. Rozwoju Międzynarodowego, €uropejska Federacja Doradców Finansowych Polska (€FFP POLSKA)
„PIWOT czyli Robo-Advice w Ubezpieczeniach”
(Nowoczesny Świat, Nowoczesne Pokolenia, Nowoczesne kanały komunikacji versus wzrastająca potrzeba kontaktu z drugim człowiekiem. Robo-Advice jest potężnym narzędziem w rękach pośredników, doradców i konsultantów, ale co można zrobić by takiego dobrego narzędzia nie zmarnować, korzystać z niego mądrze i z korzyścią dla wszystkich uczestników rynku usług finansowych.)

Ryszard Zawadzki - Agent Ubezpieczeniowy Aviva, Mentor, 15 - krotny członek MDRT
"Agent - recepta na SUKCES. Gotowy scenariusz 15 - krotnego członka MDRT"
(Czy każdy Agent może stać się czołowym doradcą w Polsce i na Świecie? Innowacyjne rozwiązania w drodze na szczyt dla początkujących i doświadczonych agentów ubezpieczeniowych.)

Damian Zawadzki - Akademia Ubezpieczeń Sp. z o.o., autor bloga www.uczciwieoubezpieczeniach.pl
"Kanały Przyszłości - Facebook, Linkedin, Instagram"
(Budowanie marki osobistej Agenta Ubezpieczeniowego w Social Media, a przełożenie na sprzedaż produktów ubezpieczeniowych i pozyskanie potencjalnych klientów.)

Sebastian Solecki - Menedżer zespołu sprzedażowego, Aviva Sp. z o.o., autor bloga www.soleckisebastian.pl 
"Menadżer Zespołu Sprzedaży w ubezpieczeniach 2.0"
(Zmiany w świecie ubezpieczeń wymagają od nas menadżerów wykorzystania nowoczesnych narzędzi rekrutacyjnych oraz nowoczesnego podejścia do procesu wdrożenia młodego agenta do pracy. Nowoczesne technologię to absolutnie obowiązkowy element budowania marki menadżera. Menadżer 2.0 to nie tylko stanowisko to prawdziwa rola na którą składa się wiele niuansów i która wymaga ciągłej pracy oraz rozwoju. Z prelekcji dowiesz się jak konsekwentnie dążyć do menadżerskiego topu w branży ubezpieczeniowej.)

Wojciech Gaszewski - Ekspert ds Obsługi Ubezpieczeń, TUiR WARTA S.A.
"Automatyzacja procesów i rozwój RPA na przykładzie TUiR WARTA S.A."

Grupa docelowa:

Kadra zarządzająca instytucji finansowych/doradztwa finansowego, towarzystw / agencji ubezpieczeniowych: 

  • Dyrektorzy/ kierownicy placówek centralnych i oddziałów 
  • Kierownicy zespołów sprzedażowych, agentów, brokerów oraz osoby decydujące o zakupie nowych technologii 
  • Przedstawiciele działów: rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta, bezpieczeństwa, zarządzania jakością i bezpieczeństwem danych, analityków baz danych, integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, Call Center, komunikacji wewnętrznej, finansowych, controllingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom, prawnego 

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób. Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

Firmy chcące wziąć udział w konferencji prosimy o kontakt:
Organizator konferencji
Daria Biernacka
mobile: +48/531 375 811
e-mail: daria.biernacka@pirbinstytut.pl

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA