reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > Małgorzata Cebelińska: Produkcja żywności jest odporna na kryzys [PODCAST]

Małgorzata Cebelińska: Produkcja żywności jest odporna na kryzys [PODCAST]

Pandemia znacząco zmieniła podeście Polaków i ich zainteresowanie zdrowym żywieniem – mówi Małgorzata Cebelińska. Dziś zdrowe produkty zyskują na znaczeniu. Zapraszamy do wysłuchania podcastu.

Małgorzata Cebelińska w rozmowie z Agnieszką Gorczycą (Infor.pl) podkreśla, że wzrosło zainteresowanie przede wszystkim naturalnymi produktami, fermentowanymi, które pozwalają dbać o odporność.

Jak branża eksportowa zareagowała na pandemię?

Do dziś wspominamy, że przez dwa tygodnie nie było możliwości zupełnie wywozu tych towarów, ponieważ porty były pozamykane. Te łańcuchy naprawdę były pozrywane – mówi Cebelińska. Nawet kurierzy nie dostarczali dokumentów, które utykały w różnych miejscach na świecie i nie docierały do portów docelowych, a są one niezbędne do odbioru towarów, które właśnie dopłynęły. Sytuacja była trudna i całe szczęście, że bardzo szybko zaczęło się to wszystko poprawiać. W tej chwili to funkcjonuje u wszystkich w jakichś reżimach i standardach, do których szybciutko musieliśmy się dostosować.

Jak wygląda eksport na rynki azjatyckie?

Praktycznie od początku naszego funkcjonowania, Mlekpol był związany z eksportem i dotyczył on też rynków azjatyckich. Współpraca z krajami azjatyckimi to był wynik potrzeb i zainteresowania partnerów, ale też naszej polityki dywersyfikacji sprzedaży. Pandemia spowodowała, że nasza współpraca jeszcze bardziej się rozszerzyła. Na dzień dzisiejszy współpracujemy praktycznie ze wszystkimi krajami, zrzeszonymi w ASEAN [Association of Southeast Asian Nations]. Są to: Wietnam, Kambodża, Malezja, Indonezja, Filipiny. Ponad 30% całego naszego eksportu, to są właśnie kraje azjatyckie – dodaje Cebelińska.

Małgorzata Cebelińska - Dyrektor Handlu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie. Ze Spółdzielnią związana zawodowo od ponad 20 lat. Zarządza sprzedażą ponad 500 produktów Mlekpolu i marek, takich jak Łaciate, Milko, Maślanka Mrągowska, Rolmlecz czy Mazurski Smak.

Na co dzień stąpa twardo po ziemi, kocha podróże i spędza aktywnie czas ze swoją rodziną. Pasjonuje się gotowaniem i zdrowym odżywianiem. Gdy ma chwilę dla siebie wybiera literaturę faktu.

Zapraszamy do odsłuchania kolejnego wywiadu z serii „Moja firma”, która ukazywać się będzie co środa w ramach podcastu „DGPtalk: Obiektywnie o biznesie”. Gośćmi Agnieszki Gorczyca są eksperci i analitycy ze świata biznesu i finansów.

Słuchaj podcastów DGPtalk: OBIEKTYWNIE O BIZNESIE - MOJA FIRMA

Spotify http://prawna.pl/spotify

iTunes Podcast http://prawna.pl/itunes

Google Podcast http://prawna.pl/google

Strona DGPtalk https://podcast.gazetaprawna.pl

PODCASTY - poprzednie odcinki

  1. Monika Pawelczak: Jak praca zdalna bezlitośnie obnaża braki liderów? [PODCAST]

  2. Marta Suchocka: Płynność finansowa to być albo nie być przedsiębiorców [PODCAST]

  3. Sebastian Sadowski-Romanov: Brexit miał bardziej podłoże polityczne, niż ekonomiczne [PODCAST]

  4. Marek Moczulski: Drukowanie pieniędzy i tarcze nic nie dadzą, jak ludzie nie będą pracować [PODCAST]

  5. Magdalena Wilk: Obostrzenia dla przedsiębiorców są niezgodne z konstytucją [PODCAST]

  6. Łukasz Blichewicz: Startupy – dlaczego apetyt na ryzyko w czasie pandemii zaczyna rosnąć? [PODCAST]

  7. Katarzyna Szwarc: Dlaczego rosnąca liczba laików nie zawsze jest wytyczną sprzedaży? [PODCAST]

  8. Karolina Karolczak: Noworoczne plany mają sens, jeżeli wiemy jak je zbudować [PODCAST]

  9. Magdalena Rytel – Kuc: Sylwester nie uratuje branży pirotechnicznej [PODCAST]

  10. Mikołaj Dramowicz: Informatyzacja przedsiębiorstw stała się koniecznością [PODCAST]

  11. Marta Kopeć: pracownik bez szansy na rozwój w końcu odejdzie [PODCAST]

  12. Michał Gołkiewicz: Brak researchu rynku to błąd, który najwięcej kosztuje [PODCAST]

  13. Katarzyna Borowiecka: Przez lockdown są firmy, które już nie odrobią strat mimo wsparcia [PODCAST]

  14. Magdalena Kartasińska: na wigilie on-line decyduje się coraz więcej firm [PODCAST]

  15. Kamil Mazuruk: kondycja firm to dziś sinusoida, od szoku przez nadzieję po pesymizm [PODCAST]

  16. Mariusz Grajda: rośnie liczba restrukturyzacji, co oznacza pogarszającą się kondycję firm [PODCAST]

  17. Paweł Tanajno: ogromna część przedsiębiorców jest poszkodowana, niektórzy są dobijani decyzjami rządu [PODCAST]

  18. Dariusz Grabowski: przedsiębiorcy i pracownicy to jedna wspólnota, a polityka próbuje nas dzielić [PODCAST]

  19. Tomasz Napiórkowski: Kluby fitness nie były źródłem zakażeń w Polsce [PODCAST]

  20. Marcin Parzyszek: nic tak nie osłodzi trudnych czasów jak zdrowa czekolada [PODCAST]

  21. Aleksander Pawlak: Jest cała grupa inwestorów, którzy dorobili się na WIG-COVID [PODCAST]

  22. Dariusz Wojtal: Sezon zimowy jest już dla turystyki stracony [PODCAST]

  23. Michał Kołodziejczak: Z kraju, który był potentatem eksportowym, staliśmy się śmietniskiem [PODCAST]

  24. Marta Lempart: rząd prowadzi z nami rozmowy pałkami i gazem [PODCAST]

  25. Benedykt Wiśniewski: Przez COVID-19 na GPW można sporo stracić, ale i zarobić [PODCAST]

  26. Daniel Olejniczak: wcześniej czy później wszystkie firmy będą w chmurze [PODCAST]

  27. Rafał Cebula: branża meblarska musi być przygotowana na zmianę [PODCAST]

  28. Łukasz Pietrzak: to pomoc dla 15 tyś polskich firm w rozwijaniu biznesu w sieci [PODCAST]

  29. Jacek Czauderna: to politycy a nie eksperci zamykają gastronomię [PODCAST]

  30. Sędzia Urszula Żółtak: Trybunał Konstytucyjny to dziś narzędzie w rękach polityków [PODCAST]

  31. Sędzia Katarzyna Wesołowska-Zbudniewek: Dopóki politycy nie zawłaszczą sądów, jest nadzieja [PODCAST]

  32. Marcin Mandryk: Dezinformacja na rynku nie pomaga firmom przetrwać kryzysu [PODCAST]

  33. Skoczylas: „Menadżer to nadane stanowisko, a lider to osoba, za którą pójdzie cały zespół” [PODCAST]

  34. Ostrowska: "Hotele miejskie są w najgorszej sytuacji, ponosimy straty, musimy zwalniać" [PODCAST]

  35. Zielone rozwiązania w magazynach [PODCAST]

  36. Pakiet mobilności. Czy przewoźnicy stracą? [PODCAST]

  37. Rynek dzieł sztuki opiera się kryzysowi [PODCAST]

  38. Biura przyszłości – jak zaprojektować miejsce pracy w kontekście pracy zdalnej? [PODCAST]
  39. Jak powinien działać lider w warunkach transformacji cyfrowej? [PODCAST]
  40. Czy inwestycje w nieruchomości podczas pandemii są opłacalne? [PODCAST]
  41. Czy przedsiębiorcy muszą sami sfinansować wychodzenie z kryzysu? [PODCAST]
  42. Branża Beauty ma pomysł jak ocalić 45 tyś miejsc pracy [PODCAST]

Więcej informacji znajdziesz w serwisie MOJA FIRMA

reklama

Czytaj także

Data publikacji:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Małgorzata Cebelińska: w pandemii wzrosło zainteresowanie przede wszystkim naturalnymi produktami, fermentowanymi, które pozwalają dbać o odporność.
Małgorzata Cebelińska: w pandemii wzrosło zainteresowanie przede wszystkim naturalnymi produktami, fermentowanymi, które pozwalają dbać o odporność.

Rozliczamy najem. Przykłady, wypełnione druki24.90 zł
reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Dotacje dla firm

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Kancelaria Prawna Skarbiec

Kancelaria Prawna Skarbiec, specjalizuje się w kompleksowej obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama