| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP

Temat: sprzedaż

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu sprzedaż. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące sprzedaż.

Black Friday - poradnik UOKiK dla konsumentów

Aktualizacja: 23.11.2017

W piątek 24 listopada sklepy będą kusić wyprzedażami. Zanim ulegniesz szałowi zakupów, sprawdź, czy okazja naprawdę jest okazją. Towar kupiony w atrakcyjnej cenie także możesz reklamować. »

Podatek handlowy od 1 września 2016 r.

Aktualizacja: 11.10.2016

Dnia 1 września 2016 r. weszła w życie ustawa o podatku od sprzedaży detalicznej, tzw. podatek handlowy. W głównej mierze obejmie zagraniczne sieci handlowe. W założeniach, podatek ma przynieść budżetowi 1,6 mld zł wpływów. »

Język korzyści, czyli zwroty ułatwiające sprzedaż

Aktualizacja: 11.08.2015

Język korzyści jest bardzo ważną techniką w komunikacji z konsumentem, bowiem ułatwia sprzedaż oraz pozwala budować pozytywne relacje z klientami. Poniżej kilka przykładów - zwrotów, które możesz wykorzystać w każdej relacji międzyludzkiej. »

Konsekwencje dla przedsiębiorców wprowadzenia zmian w prawach konsumenta

Aktualizacja: 01.12.2014

Już 25 grudnia 2014 r. wejdzie w życie ustawa o prawach konsumenta, której celem jest zwiększenie ochrony osób prywatnych zawieranych z przedsiębiorcami, w szczególności poza lokalem przedsiębiorstwa oraz na odległość. Nowe przepisy będą jednak mniej korzystne dla małych przedsiębiorców. »

Rękojmia za wady fizyczne rzeczy sprzedanej

Aktualizacja: 31.07.2014

Nawet po dokonaniu sprzedaży kupujący ma prawo egzekwować od sprzedającego jego obowiązki dotyczące właściwości rzeczy. W pierwszej kolejności powinien domagać się naprawienia rzeczy lub wymiany na nową, lecz w szczególnych okolicznościach może nawet całkowicie odstąpić od umowy. »

Czy e-sklep może powołać się na błąd?

Aktualizacja: 30.07.2014

Zakupy w sklepie internetowym są formą zawarcia umowy na odległość, która może ułatwić konsumentom wybór towaru i uzyskanie odpowiedniej ceny, lecz także potrafi nieść za sobą sporą dozę ryzyka. Zazwyczaj to kupujący jest bardziej chroniony przez prawo, jednak istnieją sytuacje, gdy e-sklep może nie zrealizować umowy, powołując się na błąd. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Artykuł Partnerski

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Iwona Kowalska-Matis

Regionalny Rzecznik Prasowy ZUS na Dolnym Śląsku

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »