REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jak centra outletowe przyciągają klientów w dobie kryzysu

zakupy
zakupy
shutterstock

REKLAMA

REKLAMA

Ostatnie lata to czas bezprecedensowych zawirowań dla obiektów handlowych: pandemia, wojna, inflacja czy rosnące znaczenie zakupów internetowych na długo zmieniły zachowania polskiego konsumenta.

Portfolio renomowanych marek

Centra outletowe cieszą się popularnością nie tylko wśród klientów, lecz także wśród funkcjonujących na polskim rynku zagranicznych i lokalnych marek odzieżowych. Dla producentów odzieży outlety to kontrolowany i dochodowy sposób zarządzania nadmiarowym zatowarowaniem. Branża modowa mierzy się z coraz większą krytyką ze strony aktywistów ekologicznych i świadomych konsumentów, dlatego wiele marek szuka sposobów na zrównoważone zarządzanie sezonowymi kolekcjami, dla których nie ma już miejsca w sklepach regularnych lub kanałach sprzedaży online. Centrum outletowe jest dla nich optymalnym rozwiązaniem

REKLAMA

Programy lojalnościowe sposobem na budowanie relacji z klientami 

Istotnym czynnikiem mającym wpływ na wybór destynacji zakupowej przez klientów centrów handlowych jest również nawiązanie z nimi trwałej relacji. Nic więc dziwnego, że obiekty handlowe coraz częściej uruchamiają programy lojalnościowe, które stymulują częstotliwość wizyt w centrum oraz wpływają na wartość koszyka zakupowego. „Praktycznie każde centrum handlowe daje dziś swoim klientom możliwość przystąpienia do programu lojalnościowego. Aby być konkurencyjnym trzeba jednak zaproponować coś więcej niż tylko rabat na zakupy” - informuje Katarzyna Warzecha, Senior Marketing Manager Wrocław Fashion Outlet.

Warto dbać o najmłodszych konsumentów

Bardzo ważne dla obiektów handlowych, także outletowych, jest odpowiadanie na potrzeby młodszych grup wiekowych, które z czasem zyskiwać będą coraz większą siłę nabywczą. Jak pokazują badania, wśród klientów pojawia się coraz więcej osób w wieku poniżej 24 lat. Pomimo tego, że młodsza generacja w większym stopniu niż starsze pokolenia korzysta ze sklepów internetowych i funkcjonuje w mediach społecznościowych, osoby należące do tej grupy chcą odwiedzać sklepy stacjonarne, aby wyjść z domu.

Rola mediów społecznościowych 

Nie bez znaczenia pozostaje zatem pozostawanie z obecnymi i potencjalnymi klientami w stałym kontakcie i regularne informowanie ich o zbliżających się promocjach, nowo otwartych sklepach czy akcjach specjalnych, np. spotkaniach ze znanymi osobami czy influencerami. 

„W dobie postępującej cyfryzacji media społecznościowe to dziś kluczowy kanał komunikacji i budowania relacji z klientami” - mówi Marek Włoch, Marketing Manager.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Źródło: Wrocław Fashion Outlet

Źródło: Źródło zewnętrzne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
ESG u dostawców czyli jak krok po kroku wdrożyć raportowanie ESG [Mini poradnik]

Wdrażanie raportowania ESG (środowiskowego, społecznego i zarządczego) to niełatwe zadanie, zwłaszcza dla dostawców, w tym działających dla większych firm. Choć na pierwszy rzut oka może się wydawać, że wystarczy powołać koordynatora i zebrać dane, to tak naprawdę proces ten wymaga zaangażowania całej organizacji. Jakie są pierwsze kroki do skutecznego raportowania ESG? Na co zwrócić szczególną uwagę?

ESG to zielona miara ryzyka, która potrzebuje strategii zmian [Rekomendacje]

Żeby utrzymać się na rynku, sprostać konkurencji, a nawet ją wyprzedzić, warto stosować się do zasad, które już obowiązują dużych graczy. Najprostszym i najbardziej efektywnym sposobem będzie przygotowanie się, a więc stworzenie mapy działania – czyli strategii ESG – i wdrożenie jej w swojej firmie. Artykuł zawiera rekomendacje dla firm, które dopiero rozpoczynają podróż z ESG.

Ratingi ESG: katalizator zmian czy iluzja postępu?

Współczesny świat biznesu coraz silniej akcentuje znaczenie ESG jako wyznacznika zrównoważonego rozwoju. W tym kontekście ratingi ESG odgrywają kluczową rolę w ocenie działań firm na polu odpowiedzialności środowiskowe, społecznej i zarządzania. Ale czy są one rzeczywistym impulsem do zmian, czy raczej efektowną fasadą bez głębszego wpływu na biznesową rzeczywistość? Przyjrzyjmy się temu bliżej.

Zrównoważony biznes czyli jak strategie ESG zmienią reguły gry?

ESG to dziś megatrend, który dotyczy coraz więcej firm i organizacji. Zaciera powoli granicę między sukcesem a odpowiedzialnością biznesu. Mimo, iż wymaga od przedsiębiorców wiele wysiłku, ESG dostarcza m.in. nieocenione narzędzie, które może nie tylko przekształcić biznes, ale również pomóc budować lepszą przyszłość. To strategia ESG zmienia sposób działania firm na zrównoważony i odpowiedzialny.

REKLAMA

Podatek od nieruchomości może być niższy. Samorządy ustalają najwyższe możliwe stawki

Podatek od nieruchomości może być niższy. To samorządy ustalają najwyższe możliwe stawki, korzystając z widełek ustawowych. Przedsiębiorcy apelują do samorządów o obniżenie podatku. Niektóre firmy płacą go nawet setki tysięcy w skali roku.

Jakie recenzje online liczą się bardziej niż te pozytywne?

Podejmując decyzje zakupowe online, klienci kierują się kilkoma ważnymi kryteriami, z których opinie odgrywają kluczową rolę. Oczekują przy tym, że recenzje będą nie tylko pozytywne, ale również aktualne. Potwierdzają to wyniki najnowszego badania TRUSTMATE.io, z którego wynika, że aż 73% Polaków zwraca uwagę na aktualność opinii. Zaledwie 1,18% respondentów nie uważa tego za istotne.

Widzieć człowieka. Czyli power skills menedżerów przyszłości

W świecie nieustannych zmian empatia i zrozumienie innych ludzi stają się fundamentem efektywnej współpracy, kreatywności i innowacyjności. Kompetencje przyszłości są związane nie tylko z automatyzacją, AI i big data, ale przede wszystkim z power skills – umiejętnościami interpersonalnymi, wśród których zarządzanie różnorodnością, coaching i mentoring mają szczególne znaczenie.

Czy cydry, wina owocowe i miody pitne doczekają się wersji 0%?

Związek Pracodawców Polska Rada Winiarstwa wystąpił z wnioskiem do Ministra Rolnictwa o nowelizację ustawy o wyrobach winiarskich. Powodem jest brak regulacji umożliwiających polskim producentom napojów winiarskich, takich jak cydr, wina owocowe czy miody pitne, oferowanie produktów bezalkoholowych. W obliczu rosnącego trendu NoLo, czyli wzrostu popularności napojów o zerowej lub obniżonej zawartości alkoholu, coraz więcej firm z branży alkoholowej wprowadza takie opcje do swojej oferty.

REKLAMA

Czy darowizna na WOŚP podlega odliczeniu od podatku? Komentarz ekspercki

W najbliższą niedzielę (26.01.2025 r.) swój Finał będzie miała Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Bez wątpienia wielu przedsiębiorców, jak również tysiące osób prywatnych, będzie wspierać to wydarzenie, a z takiego działania płynie wiele korzyści. Czy darowizna na WOŚP podlega odliczeniu od podatku?

Idą zmiany. Co czeka producentów i użytkowników elektroniki konsumenckiej w 2025 r.?

W 2025 roku branża elektroniki użytkowej czeka rewolucja – od standaryzacji ładowarek do smartfonów, przez obowiązkowy recykling baterii, aż po prawo do naprawy. A do tego wszystkiego… nieprzewidywalna polityka Donalda Trumpa. Co jeszcze wpłynie na przyszłość technologii?

REKLAMA