| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > praca

Temat: obowiązki pracodawcy

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu obowiązki pracodawcy. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące obowiązki pracodawcy.

Obowiązki pracodawcy podczas upałów

Aktualizacja: 25.07.2019

Ponad 150 skarg związanych z upałami wpłynęło do PIP do połowy czerwca. Dotyczyły one nieprawidłowości w zakresie wydawania napojów (106) oraz niewłaściwych temperatur w pomieszczeniach pracy (44). Jakie są obowiązki pracodawcy podczas upałów? »

Czym jest akordowy system wynagradzania pracowników?

Aktualizacja: 15.07.2014

Przy obliczaniu wynagrodzenia pracowników najczęściej bierze się pod uwagę przepracowany czas pracy. Pracodawca może jednak zastosować tzw. akordowy system wynagradzania, odnosząc się do konkretnie wykonanej pracy w danej jednostce czasu. Jego zastosowanie wiąże się z wprowadzeniem norm pracy. »

Sporządzenie rozkładu czasu pracy przez pracodawcę

Aktualizacja: 09.07.2014

Pracodawca ma obowiązek ustalenia rozkładu czasu pracy w ramach systemu czasu pracy, którym objęci są pracownicy z uwzględnieniem przyjętego okresu rozliczeniowego i wymaganych okresów odpoczynku dobowego i tygodniowego. Jakie ograniczenia obowiązują pracodawcę przy sporządzaniu rozkładu czasu pracy? »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Alan Pajek

wiceprezes Ediko - firmy specjalizującej się w dostarczaniu rozwiązań oraz usług pozwalających usprawnić procesy związane z powstawaniem oraz zarządzaniem dokumentami i informacją w firmie

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »