REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Internet, Sprzedaż

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Anna Worwa: Jakie są konsekwencje fałszywej tożsamości? [PODCAST]

Czy rozwiązania do identyfikacji tożsamości cyfrowej zmieniają sieć w lepsze miejsce? Anna Worwa uważa, że takie rozwiązania są absolutnym must-have dla wielu firm na rynku, szczególnie w dobie pandemii. Zapraszamy do słuchania podcastu

ZPP: Akt o rynkach cyfrowych może pogorszyć jakość usług dla przedsiębiorstw

Skutki wprowadzenia aktu o rynkach cyfrowych mogą być dotkliwe dla europejskich przedsiębiorców i konsumentów, którzy korzystają z usług cyfrowych. Wskutek zakazu ograniczone zostaną bowiem możliwości geolokalizacji, a tym samym lokalne firmy nie posiadające strony internetowej stracą widoczność i potencjalnych klientów.

Dzień Matki 2021 – zakupowe preferencje Polaków

Dzień Matki 2021. Jak wynika z badania „Dzień Matki – zakupowe preferencje” – ponad 6 na 10 respondentów regularnie kupuje prezenty z tej okazji. Blisko 70 proc. Polaków do zakupu używa telefonu.

Dlaczego sprzedawcy nie chcą się reklamować?

Nieuczciwa konkurencja w internecie to codzienność. Problem urósł do takiej skali, że niektórzy wytwórcy nie reklamują swoich produktów w obawie przed naśladowcami. Jak się przed tym się bronić?

REKLAMA

Resort sprawiedliwości planuje nowelizację art. 388 k.c. Co to oznacza dla sprzedawców?

Będą zmiany w przepisach. Prawnicy przerażeni proponowanymi zmianami do art. 388 k.c. Zmiana ma zwiększyć ochronę obywateli przed nieuczciwymi i nieetycznymi praktykami sprzedawców.

Jak ustawić bezpieczne hasło na komputerze firmowym?

Bezpieczne hasło i ochrona danych to podstawa każdej firmy. Tymczasem oszuści wykorzystują zaawansowane narzędzia IT do masowego łamania haseł dostępów do usług internetowych i w ten sposób pozyskują ogromne wolumeny danych do dokonywania przestępstw.

Karina Hertel: Jak wybrać adwokata marki, który wie o czym mówi? [PODCAST]

Czy każde konto na IG, FB może być kontem sukcesu? Jak odnieść sukces w mediach społecznościowych? Czy każdy influencer musi sprzedawać? Zapraszamy do posłuchania podcastu.

Ile i jak streamerzy zarabiają na transmisjach?

Podobnie jak na całym świecie, w Polsce rynek live streamingu rozkwitał w ostatnich latach. Szczególne wzrosty mogliśmy zauważyć w zeszłym roku, gdy zamknięci w domach, szukaliśmy kontaktu z otoczeniem. Jak bardzo rynek ewoluował?

REKLAMA

Co to jest phishing? Jak nie dać się okraść?

Phishing. Oszuści łapią się różnych sposobów, by wyłudzić nasze dane i pieniądze. Podszywają się pod firmy kurierskie, energetyczne, portale ogłoszeniowe, a nawet Policję. Wysyłają maile i SMSy.

Fałszywe sklepy w internecie. Na co uważać?

Fałszywe sklepy powstają w internecie jak grzyby po deszczu. W ostatnim roku już niemal 4 na 10 Polaków miało styczność z tego typu sytuacją. Według badanych, oszuści głównie oferują elektronikę oraz ubrania.

Handel wielkopowierzchniowy ma się coraz lepiej [BADANIE]

O przeszło 20% zmniejszyła się liczba wizyt w sklepach wielkopowierzchniowych. Spadek nastąpił w pierwszym kwartale br. Jak wyglądają obroty w takich placówkach?

6 zasad bezpiecznej sprzedaży online

Sprzedaż online rządzi się swoimi prawami. Jakie informacje i zgody umieścić na stronie www sklepu internetowego? Jak zdobyć zaufanie klienta w handlu elektronicznym?

Nawyki zakupowe: kim jest sympatyk transgranicznych zakupów?

Transgraniczne zakupy to głównie domena młodych pokoleń, ale okazuje się, że starsi użytkownicy sieci również przekonują się do tej formy zakupów.

Jak zmienia się zaangażowanie uczestników Instagrama?

Jakie posty na Instagramie były najpopularniejsze? Jak wielkość profilu wpływała na zasięgi? Jaki content najbardziej angażował odbiorców?

W jakim kierunku zmierzają dyskonty?

Pozycja dyskontów FMCG w Polsce od lat się wzmacnia, a pandemia sprawiła, że cieszą się jeszcze większym zainteresowaniem. Jakie są możliwości dalszego rozwoju tej branży?

Jak koronawirus zmienił pracę przedstawicieli handlowych?

1 na 4 mobilnych handlowców uważa, że sprzedając zdalnie, są tak samo efektywni, jak przed pandemią. Cyfrowej transformacji handlu nie da się już jednak zatrzymać, zmiany są nieuniknione.

Czy e-sklepy zapłacą dodatkowy podatek?

W przestrzeni publicznej pojawił się ostatnio pomysł objęcia e-handlu dodatkowym podatkiem, który płacą już tradycyjne duże sklepy. Jednak eksperci mają sporo obaw co do słuszności tego rozwiązania.

Wdrożenie nowej bramki płatniczej może być proste dzięki pomocy banku

Szybkość działania i elastyczność to nie jedyne korzyści, jakie daje bramka płatnicza Paynow. To także pełne wsparcie techniczne – i to na każdym etapie jej użytkowania.

Rynek ocenia serwisy sprzętu elektronicznego

Kontakt z serwisami elektroniki jest oceniany podobnie pozytywnie zarówno przez klientów (84,8% pozytywnych ocen), jak i sprzedawców (81,4%). Na co jednak narzekają klienci? Jak właściciele serwisów mogą poprawić jakość usług?

Platformy e-commerce przejmują rynek handlu [RAPORT]

Jak podają analitycy PwC: rynek e-commerce w Polsce w ciągu pięciu lat osiągnie wartość 162 mld zł, co oznacza średnioroczny wzrost o 12%. Które sektory rosną najszybciej? Co z tradycyjnym modelem zakupów?

Zakupy w sieci nadal mocno popularne

Ilość zakupów w sieci rośnie. Według najnowszego raportu eMarketer tylko w 2021 sprzedaż detaliczna w sieci wzrośnie na całym świecie o 14.3%. Kto skorzysta na tych zmianach?

Pandemia „sztucznie” napompowała e-sklepy [BADANIE]

E-sklepy w trakcie pandemii rozkwitły. 29% Polaków w dużej części zastąpiło zakupy stacjonarne internetowymi. Ponad 25% nieznacznie zmieniło w ten sposób nawyki, a więcej niż 3% całkowicie przeszło do e-commerce.

Jak zapewnić bezpieczeństwo rozmów biznesowych online?

Bezpieczeństwo rozmów biznesowych to priorytet. Czy istnieją na świecie komunikatory, które zapewnią pełne szyfrowanie danych i bezpieczeństwo?

Małe firmy walczą w internecie o klienta

Zakupy w internecie robi już 73 proc. polskich internautów, co oznacza rekordowy wzrost o 11 pkt proc. względem ubiegłego roku.

Rośnie liczba firm zakładanych online

W 2020 r. dwukrotnie wzrosła liczba firm zakładanych online. Dużą popularnością cieszyła się również możliwość wprowadzania zmian istniejących wpisów w rejestrach działalności gospodarczej za pośrednictwem internetu.

Katarzyna Szwarc: Dlaczego rosnąca liczba laików nie zawsze jest wytyczną sprzedaży? [PODCAST]

Jak z sukcesem prowadzić biznes w internecie i zwiększać sprzedaż? Katarzyna Szwarc wyjaśnia jak prowadziła sklep online, a promocję produktów oparła wyłącznie na social mediach. Czy to wystarczyło, aby zmierzyć się z lockdownem? Zapraszamy do wysłuchania podcastu.

Google: jakie trendy świąteczne obserwujemy w tym roku?

Analityce Google podkreślają, że tegoroczne zakupy świąteczne zrobiliśmy głównie online. Stawia to przed handlowcami i przedsiębiorcami kolejne wyzwania, jak dostosować się do nowej normalności i wyjść naprzeciw wymaganiom klientów.

Kasyno online - jak można zapłacić?

Kasyno online to rozrywka wymagająca odpowiedzialności. Można tutaj bardzo dużo wygrać, ale podobnie jak w innych grach online, łatwo przegrać. Warto więc kontrolować swój budżet gracza, świadomie nim gospodarować.

Firma w sieci. Urząd pokaże jak to zrobić

Pod hasłem Śląskiej Akademii Handlu Internetowego urząd marszałkowski woj. śląskiego ogłosił nabór do projektu szkoleń i wsparcia dla firm z regionu, które chcą poszerzyć ofertę swoich usług o sprzedaż i promocję w internecie.

Koronawirus: Jak sprzedawać w czasie kryzysu?

Robert Lipiński radzi jak zaakceptować nowe warunki? Co przyda się w kryzysie? Jak zaplanować sprzedaż? Na czym polega kwestia selektywności?

Jak wspólnie z klientem budować granice prywatności w sieci?

Jak sprawić, aby proces pozyskiwania prywatnych danych od klientów przez firmy w sieci był komfortowy i odbywał się w zgodzie z wartościami użytkowników. Naukowcy podają konkretne rozwiązania, które pomogą uczynić transfer informacji o użytkownikach do firm bardziej etycznym i opartym na wzajemnym szacunku - mówić otwarcie o polityce prywatności, prosić tylko o niezbędne dane i budować relację opartą na zaufaniu.

Rzecznik MŚP: czy można organizować targi on-line w strefie czerwonej?

Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców kieruje do Ministra Zdrowia wniosek legislacyjny w celu jednoznacznego doprecyzowania, iż na obszarze czerwonym organizowanie targów, wystaw, kongresów, konferencji czy spotkań dopuszczalne jest pod warunkiem realizowania tego rodzaju działalności za pośrednictwem środków bezpośredniego porozumiewania się na odległość.

Firmy przenoszą się do sieci. To nieodwracalny proces

Pandemia koronawirusa wymusiła rewolucję w biznesie. Firmy w bardzo szybkim tempie przenoszą się do świata wirtualnego. Chodzi o usługi księgowe, aplikacje umożliwiające komunikację pracownikom wykonującym swoje obowiązki z domu oraz te służące elastycznemu korzystaniu z przestrzeni biurowych. Rośnie także popularność wirtualnych asystentów.

Od listopada ruszają e-wizyty w ZUS

ZUS testuje e-wizyty. Uruchomiono już możliwość wideorozmowy w wybranych oddziałach ZUS, np. w Warszawie i Krakowie. Od 4 listopada usługa będzie już dostępna dla wszystkich klientów Zakładu.

Jak być skutecznym sprzedawcą w trudnych czasach?

Teraz, gdy wszyscy znajdujemy się w trudnej sytuacji, musimy poszukiwać nowych możliwości i próbować wszystkiego, co może uratować nasze firmy – radzi Robert Lipiński. Jeśli jednak zdarzyło się tak, że straciliśmy pracę, też warto spróbować spojrzeć na to jak na szansę – być może przyszedł czas na realizację marzeń o przejściu na własne i zawalczenie o swoją niezależność?

Czy świat sprzedaży to ciągły wyścig szczurów? [WYWIAD]

Liczby, cyfry, tabelki, cele i wskaźniki efektywności, czyli świat sprzedaży… Dla jednych są to narzędzia wspierające sprzedaż, dla innych cele same w sobie. O tym, czy osiąganie KPI’s powinno stać się „targetem” rozmawiamy z Robertem Lipińskim, mentorem w zakresie skutecznej sprzedaży BtoB.

Przybywa płatności online

W Polsce "tradycyjne" metody płacenia za e-zakupy wciąż mają więcej zwolenników niż za oceanem, ale ich udział szybko topnieje. O ile w 2017 r. płatności online wybierało 38 proc. klientów, obecnie w ten sposób transakcje zakupu finalizuje aż 62 proc. kupujących.

Jak bezpiecznie płacić w internecie?

Pandemia koronawirusa sprawiła, że duża część naszego życia przeniosła się do internetu. Nie tylko praca, nauka czy rozmowy są obecnie prowadzone online. Coraz więcej Polaków robi też zakupy przez internet, korzystając z popularnych portali aukcyjnych lub sklepów wirtualnych. Płacimy za naukę, wizyty lekarskie online, opłacamy rachunki i subskrypcje. Metod płatności jest dużo, która z nich jest najlepsza?

Firmy przyśpieszają cyfryzację i przenoszą biznes do internetu

Koronawirus sprawił, że firmy chcąc utrzymać się na rynku zaczeły szukać nowych możliwości funcjonowania. Te, które zareagowały szybko i przeniosły handel do sieci na pandemii mogą tylko zyskać.

Mniej kupujemy w interencie

Jak poinformował Główny Urząd Statystyczny sprzedaż detaliczna w lipcu 2020 r. była wyższa niż przed rokiem o 3,0 proc. (wobec wzrostu o 5,7 proc. w lipcu 2019r.). W porównaniu z czerwcem 2020 r. miał miejsce wzrost sprzedaży detalicznej o 6,5 proc. W cenach bieżących wzrost wyniósł 2,7 proc. rdr i 6,4 proc. wobec czerwca br.

Nie zawsze zgoda na stosowanie plików cookies

Stosowanie plików cookies wymaga od administratora zapewnienia zgodności takiego przetwarzania z prawem, w tym dotyczącym ochrony danych osobowych i ochrony prywatności. Może to polegać np. na konieczności uzyskania zgody użytkownika na zapisywanie tych plików. Stosowanie zgody do wszystkich plików cookies nie zapewni jednak zgodności przetwarzania z prawem.

Prowadzisz sklep internetowy? Uważaj na wyłudzanie danych klientów

Oszustwa, kradzież danych i wyłudzanie pieniędzy to najczęstsze incydenty w sieci. Skala tego zjawiska niepokojąco rośnie.

Sprzedawcę pilnie zatrudnię. Rekordowe wzrosty obrotów w sprzedaży bezpośredniej

Od początku marca do końca maja branża sprzedaży bezpośredniej notuje sprzedaż średnio o 30 % wyższą niż w analogicznym okresie 2019 roku. Dla niektórych firm okres lockdownu okazał się najlepszy w historii i zanotowały nawet o 85% wyższą sprzedaż niż przed rokiem.

Kasy fiskalne. Dla kogo i od kiedy będą obowiązkowe?

Przedsiębiorcy, którzy prowadzą sprzedaż są zobowiązani stopniowo wycofywać kasy fiskalne tradycyjne na rzecz kas fiskalnych online. Na czym mają polegać kasy online i jakie warunki należy spełnić, aby móc je wprowadzić.

Koronawirus a branża informatyczna

Czy widmo kryzysu gospodarczego ominie zieloną wyspę, jaką na rynku pracy jest branża informatyczna Z najnowszych danych wynika, że aż jedna trzecia firm z tego sektora nie odczuwa żadnych utrudnień, a niektóre mają się nawet lepiej niż przed pandemią. Nie boją się też zatrudniać programistów z mniejszym doświadczeniem.

#StaySafe, czyli o bezpieczeństwie w sieci w dobie COVID-19

Nasze życie ostatnimi czasy w znacznej mierze przeniosło się do sieci. Codziennością stały się e-zakupy, e-konsultacje medyczne, e-rozrywka, czy załatwianie spraw urzędowych za pośrednictwem tzw. e-urzędu. W ostatnim artykule pisaliśmy też o e-posiedzeniach organów spółek kapitałowych. Wkrótce najprawdopodobniej będziemy mieli okazję uczestniczyć w e-posiedzeniach sądowych. Wszystko to ma nas chronić przed ryzykiem zarażenia się koronawirusem. Czy jednak korzystając ze wskazanych e-rozwiązań, jesteśmy na pewno bezpieczni?

Centra handlowe oczekują: handlu we wszystkie niedziele, umorzeń podatków i opłat

Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) wnioskuje o zniesienie ograniczenia handlu w niedziele, by odbudować obroty tradycyjnego handlu. "Jednocześnie liczymy na umorzenie w okresie 2020 - 2021 opłat z tytułu użytkowania wieczystego, podatku od nieruchomości oraz podatku galeryjnego"- czytamy w komunikacie PRCH.

Jak uruchomić sprzedaż poprzez LinkedIn? Nowa strategia na czas (nie tylko) kryzysu

Kiedy w 2001 Roku Aaron Ross objął stanowisko sprzedaży w firmie Salesforce.com, firmie która kiedyś była największym konkurentem a od 2014 roku jest najważniejszym partnerem Microsoft w dziedzinie systemów CRM, zaczął wprowadzać w firmie nową filozofię sprzedaży.

Koronawirus. Czy każdy biznes można prowadzić online?

Prowadząc własny biznes od wielu lat nauczyłam się, że dywersyfikacja ryzyka jest bardzo ważna. Stanie na czterech nogach to filozofia pozwalająca na stabilność małych i średnich firm, ale i w dużych bardzo dobrze się sprawdza. Zmieniająca się rzeczywistość zmusza nas czasem do weryfikacji podejmowanych działań, planów i wizji firmy. Od dawna mówi się, że biznes jest w Internecie. W dzisiejszej sytuacji zadajemy sobie pytanie: Czy każdy biznes można prowadzić online? Co zrobić, żeby przetrwać trudniejsze momenty w prowadzeniu działalności? Czy posiadanie kilku różnych możliwości biznesowych to właściwy kierunek działania? W niniejszym artykule odpowiem na te i inne pytania.

Kupujący nie ma obowiązku badania jakości rzeczy objętej gwarancją ani w chwili jej wydania, ani później

Gdy sprzedaż objęta jest gwarancją, na kupującym ciąży jedynie konieczność wykazania istnienia wady, bez udowadniania, że wada powstała z przyczyn tkwiących w rzeczy. To na sprzedającym będzie spoczywał ciężar udowodnienia, że tak nie jest – orzekł w wyroku z 16 października 2019 r. Sąd Okręgowy w Łodzi, XIII Wydział Gospodarczy Odwoławczy (sygn. akt XIII Ga 1418/18). Z powyższego wyroku płynie również ważne ostrzeżenie, że przedsiębiorcy mogą sami pogorszyć swoją sytuację prawną, zawierając w umowach zapisy wyłączające zastosowanie bardziej korzystnych dla siebie przepisów ustawowych.

REKLAMA