REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Wdrożenie nowej bramki płatniczej może być proste dzięki pomocy banku

Subskrybuj nas na Youtube
Paynow to system płatności on-line dla sklepów internetowych
Paynow to system płatności on-line dla sklepów internetowych

REKLAMA

REKLAMA

Szybkość działania i elastyczność to nie jedyne korzyści, jakie daje bramka płatnicza Paynow. To także pełne wsparcie techniczne – i to na każdym etapie jej użytkowania.

.

Materiały prasowe

Czym jest system Paynow?

Paynow to system płatności on-line dla sklepów internetowych. Uruchomiony przez mBank początkowo przeznaczony był dla małych e-sklepów; od stycznia br. także dla (naj)większych graczy. System obsługiwał m.in. 29. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

REKLAMA

REKLAMA

Ale oferta banku nie ogranicza się tylko do narzędzia – prostego i intuicyjnego, ale gwarantuje też wsparcie techniczne oraz bieżącą pomoc we wdrożeniu w kanałach sprzedaży merchanta.

Trzy płaszczyzny wsparcia

– Firma może liczyć na wsparcie w trzech płaszczyznach – tłumaczy Jarosław Stefański, prezes mElements, spółki z Grupy mBanku, która odpowiada za Paynow. – Pierwsza to bardzo bogaty pakiet materiałów i narzędzi wspierających wdrożenie i takie konfiguracje integracji, by konwersja z płatności była jak najwyższa: gotowe wtyczki i pre-integracje, treści video, bogate FAQ  czy konfigurator on-line, gdzie odpowiadając na proste pytania krok po kroku prowadzimy merchanta za rękę w integracji sklepu– wylicza.  To także dostępny on-line zespół supportu, działający w sytuacji gdy powyższe narzędzia to za mało. Te narzędzia stanowią wsparcie dla prostszych integracji – platform w tym niektórych open source.

Druga płaszczyzna to wsparcie większych merchantów, korzystających z integracji API i pochodnych. W ramach tego ofertujemy pakiet gotowych bibliotek do integracji, zawsze aktualną i rozbudowaną dokumentację API. Szczególnie do tego ostatniego elementu podchodzimy bardzo radykalnie, cały swój model budujemy wokół jakości naszego API oraz jego prostoty. Dodatkowo nasz partner dysponuje wsparciem merytorycznym w zakresie integracji ze sklepem. – W trudniejszych integracjach oferujemy opiekę i wsparcie merytoryczne konsultanta podczas wdrażania bramki w sklepie merchanta dla niego lub jego dostawcy technicznego w preferowanej przez Partnera formie (mail, telefon, video, Slack, inne) – dodaje Jarosław Stefański. To wsparcie dla średnio trudnych i większych merchantów

REKLAMA

Trzecia to pełne wsparcie zespołu projektowego po stronie Paynow (support, technologia, zarządzanie projektem, aspekty rozliczeniowe i finansowo-księgowe). Taki zespół pracuje wtedy ręka w rękę z zespołem po stronie merchanta. I to już wsparcie dla najbardziej złożonych wdrożeń. – Nasi pracownicy to doświadczeni w e-commerce profesjonaliści, którzy swoje kompetencje zdobywali u największych graczy na rynku – dodaje Jarosław Stefański

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Na jakość i elastyczność wdrożenia bramki w sposób znaczący wpływa także: zawansowanie technologiczne samego narzędzia  – oparcie o infrastrukturę cloud, rozwój modelu  automatyzacji procesów wytwarzania, w tym ciągłej integracji i wdrażania zmian (CI/CD), pozwalające bardzo szybko dostosować się do ewentualnych wymogów merchanta.

Zwrot z inwestycji

A co dzięki temu zyskuje sklep?

– W praktyce przykłada się to na zwrot z inwestycji. U merchantów już funkcjonujących na rynku, decyzja o zmianie obecnej lub dodaniu do sklepu drugiej bramki płatniczej musi być zawsze decyzją ekonomiczną, motywowaną zwiększeniem bezpieczeństwa poprzez dwóch dostawców, zwiększeniem konwersji poprzez zmianę bramki na rozwiązanie stabilne o wysokim SLA, czy obniżeniem kosztu procesowania płatności. Te wszystkie czynniki przekładają się na jedno – większy przychód netto. Tym bardziej, że samo wdrożenie to już koszt – raz, że realny (trzeba ponieść koszty IT lub dostawcy) a dwa, że alternatywny (w tym czasie zespół IT nie zrealizuje innych wdrożeń) – wyjaśnia prezes mElements.

Jarosław Stefański przytacza też konkretny przykład: dobry support dla merchanta może obniżyć czas/koszt integracji od 50 proc. dla małych firm i prostych przypadków – najszybsza integracja merchanta z Paynow to zaledwie 2 minuty. W przypadku większych firm, gdzie tworzone jest wspólnie dedykowane rozwiązanie pozwala to z kolei obniżyć czas/koszt takiej integracji nawet kilkukrotnie.

Co nie mniej ważne, w tym ostatnim przypadku mBank nierzadko pracuje z merchantem na zasadzie projektowej – buduje dedykowany zespół i tworzy dedykowane kanały komunikacji, rozpisuje projekt, czy nawet tworzy na potrzeby merchanta kod. Do tego stopnia, że w grę wchodzą także audyt i dostosowanie metody integracji bramki tak, by najlepiej współgrała z całym ekosystemem e-commerce merchanta (marketing automation, system magazynowy, system finansowo księgowy, model raportowania)

Sam proces integracji bramki płatniczej Paynow w sklepie internetowego jest szybki – „Nawet korzystając z dokumentacji i API zintegrujesz się w czasie krótszym niż trwają dwa odcinki Twojego ulubionego serialu”, podkreślają przedstawiciele mBanku. A płatności możesz przyjmować już tego samego dnia, w którym podpiszesz umowę.

Instalacja Paynow jest bezpłatna. Firma płaci tylko prowizję, ale ta jest niezależna od liczby i wartości płatności i wynosi jedynie 0,95 proc. wartości transakcji, a przy większych obrotach można ją negocjować. To jedyny koszt, jaki ponosi przedsiębiorca. W zamian zyskuje bramkę o bardzo wysokiej dostępności, doskonałym doświadczeniu kupującego, szczególnie w kanale mobilnym oraz dostęp do środków na koncie bankowym od razu, jak tylko klient dokona wpłaty – nie musi czekać na wypłatę ani jej dodatkowo zlecać.

Więcej informacji znajdziesz w serwisie MOJA FIRMA

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Artykuł partnerski

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Cesja umowy leasingu samochodu osobowego – ujęcie podatkowe po stronie "przejmującego" leasing

W praktyce gospodarczej często zdarza się, że leasingobiorca korzystający z samochodu osobowego na podstawie umowy leasingu operacyjnego decyduje się przenieść swoje prawa i obowiązki na inny podmiot. Taka transakcja nazywana jest cesją umowy leasingu.

Startupy, AI i biznes: Polska coraz mocniej w grze o rynek USA [Gość Infor.pl]

Współpraca polsko-amerykańska to temat, który od lat przyciąga uwagę — nie tylko polityków, ale też przedsiębiorców, naukowców i ludzi kultury. Fundacja Kościuszkowska, działająca już od stu lat, jest jednym z filarów tej relacji. W rozmowie z Szymonem Glonkiem w programie Gość Infor.pl, Wojciech Voytek Jackowski — powiernik Fundacji i prawnik pracujący w Nowym Jorku — opowiedział o tym, jak dziś wyglądają kontakty gospodarcze między Polską a Stanami Zjednoczonymi, jak rozwijają się polskie startupy za oceanem i jakie szanse przynosi era sztucznej inteligencji.

Coraz większe kłopoty polskich firm z terminowym płaceniem faktur. Niewypłacalnych firm przybywa w zastraszającym tempie

Kolejny rekord niewypłacalności i coraz większa świadomość polskich firm. Od stycznia do końca września 2025 roku aż 5215 polskich firm ogłosiło niewypłacalność. To o 17% więcej niż w tym samym okresie w 2024 roku i o 39% więcej niż po pierwszym półroczu 2025 roku.

Gdy motywacja spada. Sprawdzone sposoby na odzyskanie chęci do działania

Zaangażowanie pracowników to nie tylko wskaźnik nastrojów w zespołach, lecz realny czynnik decydujący o efektywności i kondycji finansowej organizacji. Jak pokazuje raport Gallupa „State of the Global Workplace 2025”, firmy z wysokim poziomem zaangażowania osiągają o 23 proc. wyższą rentowność i o 18 proc. lepszą produktywność niż konkurencja. Jednocześnie dane z tego samego badania są alarmujące – globalny poziom zaangażowania spadł z 23 do 21 proc., co oznacza, że aż czterech na pięciu pracowników nie czuje silnej więzi z miejscem pracy. Jak odwrócić ten trend?

REKLAMA

Niezwykli ludzie. Jak wzbogacać kulturę organizacji dzięki talentom osób z niepełnosprawnością?

Najważniejszym kapitałem każdej organizacji są ludzie – to oni kształtują kulturę, rozwój i pozycję firmy na rynku. Dobrze dobrany zespół udźwignie ogromne wymagania, często przewyższając pokładane w nich oczekiwania, natomiast niewłaściwie dobrany lub źle zarządzany – może osłabić firmę i jej relacje z klientami. Integralnym elementem dojrzałej kultury organizacyjnej staje się dziś świadome włączanie różnorodności, w tym także osób z niepełnosprawnością.

Ogólne warunki umowy często nie są wiążące. Mimo że są dostępne

Wiele firm – także dużych – zakłada, że sam fakt opublikowania wzorca umownego oznacza, iż automatycznie obowiązuje on drugą stronę. To założenie jest błędne. Może być nie tylko rozczarowujące, ale i kosztowne.

Wakacje od ZUS 2025: pół miliona przedsiębiorców wciąż może z nich skorzystać w tym roku. Czy planują zrobić to w listopadzie i grudniu

Na 0,5 mln przedsiębiorców jeszcze w tym roku czekają wakacje, w kieszeni zostanie im z tego powodu 360 mln zł. Zwolnienia ze składki na własne ubezpieczenia społeczne, tzw. wakacje od ZUS-u, w tym roku uzyskało 885,5 tys. podmiotów. Te pół miliona przedsiębiorców, prawdopodobnie zaplanowało wakacje od ZUS-u na końcowe miesiące roku.

Firma w Czechach w 2026 roku – dlaczego warto?

Czechy od lat należą do najatrakcyjniejszych krajów w Europie dla przedsiębiorców z Polski, którzy szukają stabilnego, przejrzystego i przyjaznego środowiska do prowadzenia biznesu. W 2025 roku to zainteresowanie nie tylko nie słabnie, ale wręcz rośnie. Coraz więcej osób rozważa przeniesienie działalności gospodarczej za południową granicę – nie z powodu chęci ucieczki przed obowiązkami, lecz po to, by zyskać normalne warunki do pracy i rozwoju firmy.

REKLAMA

Faktoring bije rekordy w Polsce. Ponad 31 tysięcy firm finansuje się bez kredytu

Coraz więcej polskich przedsiębiorców wybiera faktoring jako sposób na poprawę płynności finansowej. Z danych Polskiego Związku Faktorów wynika, że po trzech kwartałach 2025 roku firmy zrzeszone w organizacji sfinansowały faktury o łącznej wartości 376,7 mld to o 9,3 proc. więcej niż rok wcześniej. Z usług faktorów korzysta już ponad 31 tysięcy przedsiębiorstw.

PKO Leasing nadal na czele, rynek z wolniejszym wzrostem – leasing w 2025 roku [Gość Infor.pl]

Polski rynek leasingu po trzech kwartałach 2025 roku wyraźnie zwalnia. Po latach dwucyfrowych wzrostów branża wchodzi w fazę dojrzewania – prognozowany roczny wynik to zaledwie jednocyfrowy przyrost. Mimo spowolnienia, lider rynku – PKO Leasing – utrzymuje pozycję z bezpieczną przewagą nad konkurencją.

REKLAMA