REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Wdrożenie nowej bramki płatniczej może być proste dzięki pomocy banku

Subskrybuj nas na Youtube
Paynow to system płatności on-line dla sklepów internetowych
Paynow to system płatności on-line dla sklepów internetowych

REKLAMA

REKLAMA

Szybkość działania i elastyczność to nie jedyne korzyści, jakie daje bramka płatnicza Paynow. To także pełne wsparcie techniczne – i to na każdym etapie jej użytkowania.

.

Materiały prasowe

Czym jest system Paynow?

Paynow to system płatności on-line dla sklepów internetowych. Uruchomiony przez mBank początkowo przeznaczony był dla małych e-sklepów; od stycznia br. także dla (naj)większych graczy. System obsługiwał m.in. 29. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

REKLAMA

REKLAMA

Ale oferta banku nie ogranicza się tylko do narzędzia – prostego i intuicyjnego, ale gwarantuje też wsparcie techniczne oraz bieżącą pomoc we wdrożeniu w kanałach sprzedaży merchanta.

Trzy płaszczyzny wsparcia

– Firma może liczyć na wsparcie w trzech płaszczyznach – tłumaczy Jarosław Stefański, prezes mElements, spółki z Grupy mBanku, która odpowiada za Paynow. – Pierwsza to bardzo bogaty pakiet materiałów i narzędzi wspierających wdrożenie i takie konfiguracje integracji, by konwersja z płatności była jak najwyższa: gotowe wtyczki i pre-integracje, treści video, bogate FAQ  czy konfigurator on-line, gdzie odpowiadając na proste pytania krok po kroku prowadzimy merchanta za rękę w integracji sklepu– wylicza.  To także dostępny on-line zespół supportu, działający w sytuacji gdy powyższe narzędzia to za mało. Te narzędzia stanowią wsparcie dla prostszych integracji – platform w tym niektórych open source.

Druga płaszczyzna to wsparcie większych merchantów, korzystających z integracji API i pochodnych. W ramach tego ofertujemy pakiet gotowych bibliotek do integracji, zawsze aktualną i rozbudowaną dokumentację API. Szczególnie do tego ostatniego elementu podchodzimy bardzo radykalnie, cały swój model budujemy wokół jakości naszego API oraz jego prostoty. Dodatkowo nasz partner dysponuje wsparciem merytorycznym w zakresie integracji ze sklepem. – W trudniejszych integracjach oferujemy opiekę i wsparcie merytoryczne konsultanta podczas wdrażania bramki w sklepie merchanta dla niego lub jego dostawcy technicznego w preferowanej przez Partnera formie (mail, telefon, video, Slack, inne) – dodaje Jarosław Stefański. To wsparcie dla średnio trudnych i większych merchantów

REKLAMA

Trzecia to pełne wsparcie zespołu projektowego po stronie Paynow (support, technologia, zarządzanie projektem, aspekty rozliczeniowe i finansowo-księgowe). Taki zespół pracuje wtedy ręka w rękę z zespołem po stronie merchanta. I to już wsparcie dla najbardziej złożonych wdrożeń. – Nasi pracownicy to doświadczeni w e-commerce profesjonaliści, którzy swoje kompetencje zdobywali u największych graczy na rynku – dodaje Jarosław Stefański

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Na jakość i elastyczność wdrożenia bramki w sposób znaczący wpływa także: zawansowanie technologiczne samego narzędzia  – oparcie o infrastrukturę cloud, rozwój modelu  automatyzacji procesów wytwarzania, w tym ciągłej integracji i wdrażania zmian (CI/CD), pozwalające bardzo szybko dostosować się do ewentualnych wymogów merchanta.

Zwrot z inwestycji

A co dzięki temu zyskuje sklep?

– W praktyce przykłada się to na zwrot z inwestycji. U merchantów już funkcjonujących na rynku, decyzja o zmianie obecnej lub dodaniu do sklepu drugiej bramki płatniczej musi być zawsze decyzją ekonomiczną, motywowaną zwiększeniem bezpieczeństwa poprzez dwóch dostawców, zwiększeniem konwersji poprzez zmianę bramki na rozwiązanie stabilne o wysokim SLA, czy obniżeniem kosztu procesowania płatności. Te wszystkie czynniki przekładają się na jedno – większy przychód netto. Tym bardziej, że samo wdrożenie to już koszt – raz, że realny (trzeba ponieść koszty IT lub dostawcy) a dwa, że alternatywny (w tym czasie zespół IT nie zrealizuje innych wdrożeń) – wyjaśnia prezes mElements.

Jarosław Stefański przytacza też konkretny przykład: dobry support dla merchanta może obniżyć czas/koszt integracji od 50 proc. dla małych firm i prostych przypadków – najszybsza integracja merchanta z Paynow to zaledwie 2 minuty. W przypadku większych firm, gdzie tworzone jest wspólnie dedykowane rozwiązanie pozwala to z kolei obniżyć czas/koszt takiej integracji nawet kilkukrotnie.

Co nie mniej ważne, w tym ostatnim przypadku mBank nierzadko pracuje z merchantem na zasadzie projektowej – buduje dedykowany zespół i tworzy dedykowane kanały komunikacji, rozpisuje projekt, czy nawet tworzy na potrzeby merchanta kod. Do tego stopnia, że w grę wchodzą także audyt i dostosowanie metody integracji bramki tak, by najlepiej współgrała z całym ekosystemem e-commerce merchanta (marketing automation, system magazynowy, system finansowo księgowy, model raportowania)

Sam proces integracji bramki płatniczej Paynow w sklepie internetowego jest szybki – „Nawet korzystając z dokumentacji i API zintegrujesz się w czasie krótszym niż trwają dwa odcinki Twojego ulubionego serialu”, podkreślają przedstawiciele mBanku. A płatności możesz przyjmować już tego samego dnia, w którym podpiszesz umowę.

Instalacja Paynow jest bezpłatna. Firma płaci tylko prowizję, ale ta jest niezależna od liczby i wartości płatności i wynosi jedynie 0,95 proc. wartości transakcji, a przy większych obrotach można ją negocjować. To jedyny koszt, jaki ponosi przedsiębiorca. W zamian zyskuje bramkę o bardzo wysokiej dostępności, doskonałym doświadczeniu kupującego, szczególnie w kanale mobilnym oraz dostęp do środków na koncie bankowym od razu, jak tylko klient dokona wpłaty – nie musi czekać na wypłatę ani jej dodatkowo zlecać.

Więcej informacji znajdziesz w serwisie MOJA FIRMA

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Artykuł partnerski

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Stażysta w firmie na zupełnie nowych zasadach. 7 najważniejszych założeń planowanych zmian

Stażyści będą otrzymywali określone wynagrodzenie, a pracodawcy będą musieli podpisywać z nimi umowy. Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przedstawiło założenia projektu nowej ustawy.

Polska jednym z najbardziej atrakcyjnych kierunków inwestycyjnych w Europie

Globalna relokacja kosztów zmienia mapę biznesu, ale w Europie Środkowej Polska nadal pozostaje jednym z najpewniejszych punktów odniesienia dla firm szukających balansu między ceną a bezpieczeństwem.

Ekspert BCC o wysokości minimalnego wynagrodzenia w 2026 r.: „po raz pierwszy od wielu lat (rząd) pozwolił zadziałać algorytmowi wpisanemu w ustawę”. W ocenie eksperta, jest to ulga dla pracodawców

Od stycznia 2026 r. wzrośnie zarówno płaca minimalna, jak i minimalna stawka godzinowa. Rząd przyjął w tej sprawie rozporządzenie. Rozporządzenie z 11 września 2025 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2026 r. zostało ogłoszone w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej.

Zamknięcie granicy z Białorusią 2025 a siła wyższa w kontraktach handlowych. Konsekwencje dla biznesu

Czy zamknięcie granicy z Białorusią w 2025 roku to trzęsienie ziemi w kontraktach handlowych i biznesie? Nie. To test zarządzania ryzykiem kontraktowym w łańcuchu dostaw. Czy można powołać się na siłę wyższą?

REKLAMA

Dłuższy okres kontroli drogowej: nic się nie ukryje przed inspekcją? Jak firmy transportowe mogą uniknąć częstszych i wyższych kar?

Mija kilka miesięcy od wprowadzenia nowych zasad sprawdzania kierowców na drodze. Zmiana przepisów, wynikająca z pakietu mobilności, dwukrotnie wydłużyła okres kontroli drogowej: z 28 do 56 dni wstecz. Dla inspekcji transportowych w UE to znacznie rozszerzone możliwości nadzoru, dla przedsiębiorstw transportowych – szereg kolejnych wyzwań. Jak sobie radzić w zupełnie innej rzeczywistości kontrolnej, by unikać kar finansowych i innych poważnych konsekwencji?

Gdy przedsiębiorca jest w trudnej sytuacji, ZUS może przejąć wypłatę zasiłków

Brak płynności finansowej płatnika składek, który zatrudnia powyżej 20 osób, może utrudniać mu regulowanie świadczeń na rzecz pracowników. Takimi świadczeniami są zasiłek chorobowy, zasiłek macierzyński czy świadczenie rehabilitacyjne. W takiej sytuacji Zakład Ubezpieczeń Społecznych może pomóc i przejąć wypłatę świadczeń. Potrzebny jest jednak wniosek płatnika lub ubezpieczonego.

Bezpłatny webinar: Czas na e-porządek w fakturach zakupowych

Zapanuj nad kosztami, przyspiesz pracę, zredukuj błędy. Obowiązkowy KseF przyspieszył procesy digitalizacji obiegu faktur. Wykorzystaj ten trend do kolejnych automatyzacji, również w obsłudze faktur przychodzących. Lepsza kontrola nad kosztami, eliminacja dokumentów papierowych i mniej pomyłek to mniej pracy dla finansów.

Pracodawcy będą musieli bardziej chronić pracowników przed upałami. Zmiany już od 1 stycznia 2027 r.

Dotychczas polskie prawo regulowało jedynie minimalne temperatury w miejscu pracy. Wkrótce może się to zmienić – rząd przygotował projekt przepisów wprowadzających limity także dla upałów. To odpowiedź na coraz częstsze fale wysokich temperatur w Polsce.

REKLAMA

Przywództwo to wspólna misja

Rozmowa z Piotrem Kolmasem, konsultantem biznesowym, i Sławomirem Faconem, dyrektorem odpowiedzialnym za rekrutację i rozwój pracowników w PLL LOT, autorami książki „The Team. Nowoczesne przywództwo Mission Command”, o koncepcji wywodzącej się z elitarnych sił specjalnych, która z powodzeniem sprawdza się w biznesie

Rośnie liczba donosów do skarbówki, ale tylko kilka procent informacji się potwierdza [DANE Z KAS]

Jak wynika z danych przekazanych przez 16 Izb Administracji Skarbowej, w I połowie br. liczba informacji sygnalnych, a więc tzw. donosów, skierowanych do jednostek KAS wyniosła 37,2 tys. Przy tym zestawienie nie jest pełne, bowiem nie zakończył się obowiązek sprawozdawczy urzędów skarbowych w tym zakresie. Zatem na chwilę obecną to o 4,2% więcej niż w analogicznym okresie 2024 roku, kiedy było ich 35,7 tys. Natomiast, zestawiając tegoroczne dane z tymi z I połowy 2023 roku, widać wzrost o 6%. Wówczas odnotowano 35,1 tys. takich przypadków. Poniżej omówienie dotychczasowych danych z Krajowej Administracji Skarbowej.

REKLAMA