REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Wdrożenie nowej bramki płatniczej może być proste dzięki pomocy banku

Paynow to system płatności on-line dla sklepów internetowych
Paynow to system płatności on-line dla sklepów internetowych

REKLAMA

REKLAMA

Szybkość działania i elastyczność to nie jedyne korzyści, jakie daje bramka płatnicza Paynow. To także pełne wsparcie techniczne – i to na każdym etapie jej użytkowania.

.

Materiały prasowe

Czym jest system Paynow?

Paynow to system płatności on-line dla sklepów internetowych. Uruchomiony przez mBank początkowo przeznaczony był dla małych e-sklepów; od stycznia br. także dla (naj)większych graczy. System obsługiwał m.in. 29. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

REKLAMA

REKLAMA

Ale oferta banku nie ogranicza się tylko do narzędzia – prostego i intuicyjnego, ale gwarantuje też wsparcie techniczne oraz bieżącą pomoc we wdrożeniu w kanałach sprzedaży merchanta.

Trzy płaszczyzny wsparcia

– Firma może liczyć na wsparcie w trzech płaszczyznach – tłumaczy Jarosław Stefański, prezes mElements, spółki z Grupy mBanku, która odpowiada za Paynow. – Pierwsza to bardzo bogaty pakiet materiałów i narzędzi wspierających wdrożenie i takie konfiguracje integracji, by konwersja z płatności była jak najwyższa: gotowe wtyczki i pre-integracje, treści video, bogate FAQ  czy konfigurator on-line, gdzie odpowiadając na proste pytania krok po kroku prowadzimy merchanta za rękę w integracji sklepu– wylicza.  To także dostępny on-line zespół supportu, działający w sytuacji gdy powyższe narzędzia to za mało. Te narzędzia stanowią wsparcie dla prostszych integracji – platform w tym niektórych open source.

Druga płaszczyzna to wsparcie większych merchantów, korzystających z integracji API i pochodnych. W ramach tego ofertujemy pakiet gotowych bibliotek do integracji, zawsze aktualną i rozbudowaną dokumentację API. Szczególnie do tego ostatniego elementu podchodzimy bardzo radykalnie, cały swój model budujemy wokół jakości naszego API oraz jego prostoty. Dodatkowo nasz partner dysponuje wsparciem merytorycznym w zakresie integracji ze sklepem. – W trudniejszych integracjach oferujemy opiekę i wsparcie merytoryczne konsultanta podczas wdrażania bramki w sklepie merchanta dla niego lub jego dostawcy technicznego w preferowanej przez Partnera formie (mail, telefon, video, Slack, inne) – dodaje Jarosław Stefański. To wsparcie dla średnio trudnych i większych merchantów

REKLAMA

Trzecia to pełne wsparcie zespołu projektowego po stronie Paynow (support, technologia, zarządzanie projektem, aspekty rozliczeniowe i finansowo-księgowe). Taki zespół pracuje wtedy ręka w rękę z zespołem po stronie merchanta. I to już wsparcie dla najbardziej złożonych wdrożeń. – Nasi pracownicy to doświadczeni w e-commerce profesjonaliści, którzy swoje kompetencje zdobywali u największych graczy na rynku – dodaje Jarosław Stefański

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Na jakość i elastyczność wdrożenia bramki w sposób znaczący wpływa także: zawansowanie technologiczne samego narzędzia  – oparcie o infrastrukturę cloud, rozwój modelu  automatyzacji procesów wytwarzania, w tym ciągłej integracji i wdrażania zmian (CI/CD), pozwalające bardzo szybko dostosować się do ewentualnych wymogów merchanta.

Zwrot z inwestycji

A co dzięki temu zyskuje sklep?

– W praktyce przykłada się to na zwrot z inwestycji. U merchantów już funkcjonujących na rynku, decyzja o zmianie obecnej lub dodaniu do sklepu drugiej bramki płatniczej musi być zawsze decyzją ekonomiczną, motywowaną zwiększeniem bezpieczeństwa poprzez dwóch dostawców, zwiększeniem konwersji poprzez zmianę bramki na rozwiązanie stabilne o wysokim SLA, czy obniżeniem kosztu procesowania płatności. Te wszystkie czynniki przekładają się na jedno – większy przychód netto. Tym bardziej, że samo wdrożenie to już koszt – raz, że realny (trzeba ponieść koszty IT lub dostawcy) a dwa, że alternatywny (w tym czasie zespół IT nie zrealizuje innych wdrożeń) – wyjaśnia prezes mElements.

Jarosław Stefański przytacza też konkretny przykład: dobry support dla merchanta może obniżyć czas/koszt integracji od 50 proc. dla małych firm i prostych przypadków – najszybsza integracja merchanta z Paynow to zaledwie 2 minuty. W przypadku większych firm, gdzie tworzone jest wspólnie dedykowane rozwiązanie pozwala to z kolei obniżyć czas/koszt takiej integracji nawet kilkukrotnie.

Co nie mniej ważne, w tym ostatnim przypadku mBank nierzadko pracuje z merchantem na zasadzie projektowej – buduje dedykowany zespół i tworzy dedykowane kanały komunikacji, rozpisuje projekt, czy nawet tworzy na potrzeby merchanta kod. Do tego stopnia, że w grę wchodzą także audyt i dostosowanie metody integracji bramki tak, by najlepiej współgrała z całym ekosystemem e-commerce merchanta (marketing automation, system magazynowy, system finansowo księgowy, model raportowania)

Sam proces integracji bramki płatniczej Paynow w sklepie internetowego jest szybki – „Nawet korzystając z dokumentacji i API zintegrujesz się w czasie krótszym niż trwają dwa odcinki Twojego ulubionego serialu”, podkreślają przedstawiciele mBanku. A płatności możesz przyjmować już tego samego dnia, w którym podpiszesz umowę.

Instalacja Paynow jest bezpłatna. Firma płaci tylko prowizję, ale ta jest niezależna od liczby i wartości płatności i wynosi jedynie 0,95 proc. wartości transakcji, a przy większych obrotach można ją negocjować. To jedyny koszt, jaki ponosi przedsiębiorca. W zamian zyskuje bramkę o bardzo wysokiej dostępności, doskonałym doświadczeniu kupującego, szczególnie w kanale mobilnym oraz dostęp do środków na koncie bankowym od razu, jak tylko klient dokona wpłaty – nie musi czekać na wypłatę ani jej dodatkowo zlecać.

Więcej informacji znajdziesz w serwisie MOJA FIRMA

Źródło: Artykuł partnerski

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Przedsiębiorcy nie chcą zmiany ustawy o PIP. Mówią stanowczo jednym głosem: 5 silnych argumentów

Przedsiębiorcy nie chcą zmiany ustawy o PIP. Mówią stanowczo jednym głosem. Przedstawiają 5 silnych argumentów przeciwko dalszemu procedowaniu projektu ustawy o zmianie ustawy o Państwowej Inspekcji Pracy.

Bruksela wycofuje się z kontrowersyjnego przepisu. Ta zmiana dotknie miliony pracowników w całej Europie, w tym w Polsce

Obowiązkowe szkolenia z obsługi sztucznej inteligencji miały objąć praktycznie każdą firmę korzystającą z narzędzi AI. Tymczasem Komisja Europejska niespodziewanie zaproponowała rewolucyjną zmianę, która może całkowicie przewrócić dotychczasowe plany przedsiębiorców. Co to oznacza dla polskich firm i ich pracowników? Sprawdź, zanim będzie za późno.

Optymalizacja podatkowa. Praktyczne spojrzenie na finansową efektywność przedsiębiorstwa

Optymalizacja podatkowa. Pozwala legalnie obniżyć obciążenia, zwiększyć płynność finansową i budować przewagę konkurencyjną. Dzięki przemyślanej strategii przedsiębiorstwa mogą zachować więcej środków na rozwój, minimalizować ryzyko prawne i skuteczniej konkurować na rynku.

Zmiany w CEIDG od 2026 r. Rząd przyjął projekt nowelizacji. Stopniowo zmiany wejdą w życie w 2026, 2027 i 2028 r.

Idą duże zmiany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Będzie digitalizacja i prostsza obsługa dla przedsiębiorców. Rząd przyjął projekt nowelizacji. Zmiany będą wprowadzane stopniowo w 2026, 2027 i 2028 r. Czego dotyczą?

REKLAMA

Jeden podpis zmienił losy całej branży. Tysiące Polaków czeka przymusowa zmiana

Prezydent Karol Nawrocki podjął decyzję, która wywraca do góry nogami polski sektor futrzarski wart setki milionów złotych. Hodowcy norek i lisów mają czas do końca 2033 roku na zamknięcie działalności. Za nimi stoją tysiące pracowników, których czekają odprawy i poszukiwanie nowego zajęcia. Co oznacza ta historyczna zmiana dla przedsiębiorców, lokalnych społeczności i zwierząt?

3 tys. zł na jeden pojazd. Można już składać wnioski o dofinansowanie do wymiany tachografów

Od 1 grudnia od godz. 10:00 firmy transportowe z przewozami do państw UE mogą już składać wnioski o dofinansowanie do wymiany tachografów. Na jeden pojazd należy się kwota do 3 tys. zł. Obowiązuje zasada kto pierwszy, ten lepszy.

Polskie banknoty w portfelach świata. Jak PWPW buduje swoją pozycję na globalnym rynku Gwatemala, Peru, Paragwaj [Gość Infor.pl]

Dla większości z nas to kraje widziane raczej na wakacyjnych zdjęciach niż w kontekście polskiego przemysłu. A jednak właśnie tam obywatele płacą banknotami wyprodukowanymi w > Polsce. I nie chodzi o druk, ale o pełną produkcję. O to, jak powstają > te banknoty i dlaczego świat tak chętnie zamawia je w Warszawie, > opowiadała Grażyna Rafalska, dyrektor Biura Sprzedaży Polskiej > Wytwórni Papierów Wartościowych.

Firma Dobrze Widziana 2025 i Medal Solidarności Społecznej – poznaliśmy tegorocznych laureatów

W czwartek, 27 listopada 2025 r. w Warsaw Presidential Hotel odbył się finał XVI edycji konkursu Firma Dobrze Widziana. Konkurs ten ma na celu promowanie firm członkowskich Business Centre Club, które realizują działania CSR oraz ESG. Wydarzenie odbyło się pod Honorowym Patronatem Ministra Rodziny i Polityki Społecznej oraz Rektora Szkoły Głównej Handlowej.

REKLAMA

Główny Inspektorat Sanitarny: kontrola produktów biobójczych przeznaczonych wyłącznie dla użytkowników profesjonalnych [Podsumowanie]

Główny Inspektorat Sanitarny przeprowadził ogólnopolską kontrolę produktów biobójczych przeznaczonych wyłącznie dla użytkowników profesjonalnych stosowanych m.in. w konserwacji drewna oraz materiałów budowlanych. Oto podsumowanie akcji.

Dłuższy termin na oświadczenie o korzystaniu z zamrożonej ceny prądu. Firmy z sektora MŚP będą miały czas do 30 czerwca 2026 r.

Rząd przyjął w środę [red. 26 listopada 2025 r.] projekt ustawy o przedłużeniu firmom z sektora MŚP do 30 czerwca 2026 r. czasu na złożenie swoim sprzedawcom energii elektrycznej, oświadczeń o korzystaniu z zamrożonych cen prądu w II połowie 2024 r.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA