REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Wdrożenie nowej bramki płatniczej może być proste dzięki pomocy banku

Subskrybuj nas na Youtube
Paynow to system płatności on-line dla sklepów internetowych
Paynow to system płatności on-line dla sklepów internetowych

REKLAMA

REKLAMA

Szybkość działania i elastyczność to nie jedyne korzyści, jakie daje bramka płatnicza Paynow. To także pełne wsparcie techniczne – i to na każdym etapie jej użytkowania.

.

Materiały prasowe

Czym jest system Paynow?

Paynow to system płatności on-line dla sklepów internetowych. Uruchomiony przez mBank początkowo przeznaczony był dla małych e-sklepów; od stycznia br. także dla (naj)większych graczy. System obsługiwał m.in. 29. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

REKLAMA

Ale oferta banku nie ogranicza się tylko do narzędzia – prostego i intuicyjnego, ale gwarantuje też wsparcie techniczne oraz bieżącą pomoc we wdrożeniu w kanałach sprzedaży merchanta.

Trzy płaszczyzny wsparcia

REKLAMA

– Firma może liczyć na wsparcie w trzech płaszczyznach – tłumaczy Jarosław Stefański, prezes mElements, spółki z Grupy mBanku, która odpowiada za Paynow. – Pierwsza to bardzo bogaty pakiet materiałów i narzędzi wspierających wdrożenie i takie konfiguracje integracji, by konwersja z płatności była jak najwyższa: gotowe wtyczki i pre-integracje, treści video, bogate FAQ  czy konfigurator on-line, gdzie odpowiadając na proste pytania krok po kroku prowadzimy merchanta za rękę w integracji sklepu– wylicza.  To także dostępny on-line zespół supportu, działający w sytuacji gdy powyższe narzędzia to za mało. Te narzędzia stanowią wsparcie dla prostszych integracji – platform w tym niektórych open source.

Druga płaszczyzna to wsparcie większych merchantów, korzystających z integracji API i pochodnych. W ramach tego ofertujemy pakiet gotowych bibliotek do integracji, zawsze aktualną i rozbudowaną dokumentację API. Szczególnie do tego ostatniego elementu podchodzimy bardzo radykalnie, cały swój model budujemy wokół jakości naszego API oraz jego prostoty. Dodatkowo nasz partner dysponuje wsparciem merytorycznym w zakresie integracji ze sklepem. – W trudniejszych integracjach oferujemy opiekę i wsparcie merytoryczne konsultanta podczas wdrażania bramki w sklepie merchanta dla niego lub jego dostawcy technicznego w preferowanej przez Partnera formie (mail, telefon, video, Slack, inne) – dodaje Jarosław Stefański. To wsparcie dla średnio trudnych i większych merchantów

Trzecia to pełne wsparcie zespołu projektowego po stronie Paynow (support, technologia, zarządzanie projektem, aspekty rozliczeniowe i finansowo-księgowe). Taki zespół pracuje wtedy ręka w rękę z zespołem po stronie merchanta. I to już wsparcie dla najbardziej złożonych wdrożeń. – Nasi pracownicy to doświadczeni w e-commerce profesjonaliści, którzy swoje kompetencje zdobywali u największych graczy na rynku – dodaje Jarosław Stefański

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Na jakość i elastyczność wdrożenia bramki w sposób znaczący wpływa także: zawansowanie technologiczne samego narzędzia  – oparcie o infrastrukturę cloud, rozwój modelu  automatyzacji procesów wytwarzania, w tym ciągłej integracji i wdrażania zmian (CI/CD), pozwalające bardzo szybko dostosować się do ewentualnych wymogów merchanta.

Zwrot z inwestycji

A co dzięki temu zyskuje sklep?

REKLAMA

– W praktyce przykłada się to na zwrot z inwestycji. U merchantów już funkcjonujących na rynku, decyzja o zmianie obecnej lub dodaniu do sklepu drugiej bramki płatniczej musi być zawsze decyzją ekonomiczną, motywowaną zwiększeniem bezpieczeństwa poprzez dwóch dostawców, zwiększeniem konwersji poprzez zmianę bramki na rozwiązanie stabilne o wysokim SLA, czy obniżeniem kosztu procesowania płatności. Te wszystkie czynniki przekładają się na jedno – większy przychód netto. Tym bardziej, że samo wdrożenie to już koszt – raz, że realny (trzeba ponieść koszty IT lub dostawcy) a dwa, że alternatywny (w tym czasie zespół IT nie zrealizuje innych wdrożeń) – wyjaśnia prezes mElements.

Jarosław Stefański przytacza też konkretny przykład: dobry support dla merchanta może obniżyć czas/koszt integracji od 50 proc. dla małych firm i prostych przypadków – najszybsza integracja merchanta z Paynow to zaledwie 2 minuty. W przypadku większych firm, gdzie tworzone jest wspólnie dedykowane rozwiązanie pozwala to z kolei obniżyć czas/koszt takiej integracji nawet kilkukrotnie.

Co nie mniej ważne, w tym ostatnim przypadku mBank nierzadko pracuje z merchantem na zasadzie projektowej – buduje dedykowany zespół i tworzy dedykowane kanały komunikacji, rozpisuje projekt, czy nawet tworzy na potrzeby merchanta kod. Do tego stopnia, że w grę wchodzą także audyt i dostosowanie metody integracji bramki tak, by najlepiej współgrała z całym ekosystemem e-commerce merchanta (marketing automation, system magazynowy, system finansowo księgowy, model raportowania)

Sam proces integracji bramki płatniczej Paynow w sklepie internetowego jest szybki – „Nawet korzystając z dokumentacji i API zintegrujesz się w czasie krótszym niż trwają dwa odcinki Twojego ulubionego serialu”, podkreślają przedstawiciele mBanku. A płatności możesz przyjmować już tego samego dnia, w którym podpiszesz umowę.

Instalacja Paynow jest bezpłatna. Firma płaci tylko prowizję, ale ta jest niezależna od liczby i wartości płatności i wynosi jedynie 0,95 proc. wartości transakcji, a przy większych obrotach można ją negocjować. To jedyny koszt, jaki ponosi przedsiębiorca. W zamian zyskuje bramkę o bardzo wysokiej dostępności, doskonałym doświadczeniu kupującego, szczególnie w kanale mobilnym oraz dostęp do środków na koncie bankowym od razu, jak tylko klient dokona wpłaty – nie musi czekać na wypłatę ani jej dodatkowo zlecać.

Więcej informacji znajdziesz w serwisie MOJA FIRMA

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Artykuł partnerski

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
5 sprawdzonych metod pozyskiwania klientów B2B, które działają w 2025 roku

Pozyskiwanie klientów biznesowych w 2025 roku wymaga elastyczności, innowacyjności i umiejętnego łączenia tradycyjnych oraz nowoczesnych metod sprzedaży. Zmieniające się preferencje klientów, rozwój technologii i rosnące znaczenie relacji międzyludzkich sprawiają, że firmy muszą dostosować swoje strategie, aby skutecznie docierać do nowych odbiorców. Dobry prawnik zadba o zgodność strategii z przepisami prawa oraz zapewni ochronę interesów firmy. Oto pięć sprawdzonych metod, które pomogą w pozyskiwaniu klientów w obecnym roku.

Family Business Future Summit - podsumowanie po konferencji

Pod koniec kwietnia niniejszego roku, odbyła się druga edycja wydarzenia Family Business Future Summit, które dedykowane jest przedsiębiorczości rodzinnej. Stolica Warmii i Mazur przez dwa dni gościła firmy rodzinne z całej Polski, aby esencjonalnie, inspirująco i innowacyjne opowiadać i rozmawiać o sukcesach oraz wyzwaniach stojących przed pionierami polskiej przedsiębiorczości.

Fundacja rodzinna po dwóch latach – jak zmienia się myślenie o sukcesji?

Jeszcze kilka lat temu o sukcesji w firmach mówiło się niewiele. Przedsiębiorcy odsuwali tę kwestię na później, często z uwagi na brak gotowości, aby się z nią zmierzyć. Mówienie o śmierci właściciela, przekazaniu firmy i zabezpieczeniu rodziny wciąż należało do tematów „na później”.

Potencjał 33 GW z wiatraków na polskim morzu. To 57% zapotrzebowania kraju na energię. Co dalej z farmami wiatrowymi w 2026 i 2027 r.

Polski potencjał na wytwarzanie energii elektrycznej z wiatraków na morzu (offshore) wynosi 33 GW. To aż 57% rocznego zapotrzebowania kraju na energię. W 2026 i 2027 r. powstaną nowe farmy wiatrowe Baltic Power i Baltica 2. Jak zmieniają się przepisy? Co dalej?

REKLAMA

Jak zwiększyć rentowność biura rachunkowego bez dodatkowych wydatków?

Branża księgowa to jedna z dziedzin, w których wynagrodzenie za świadczone usługi często jest mocno niedoszacowane, mimo tego, że błędy w księgowości mogą skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami dla przedsiębiorców. W związku z tak doniosłą rolą biur rachunkowych powinny one dbać o poziom rentowności, który pozwoli właścicielom skupić się na podnoszeniu jakości świadczonych usług oraz większego spokoju, co niewątpliwie pozytywnie wpływa na dobrostan właścicieli biur oraz ich pracowników.

Samozatrudnieni i małe firmy w odwrocie? wzrasta liczba likwidowanych i zawieszanych działalności gospodarczych, co się dzieje

Według znawców tematu, czynniki decydujące ostatnio o likwidacji takich firm nie różnią się od tych sprzed roku. Znaczenie mają m.in. koszty prowadzenia biznesu, w tym składki zusowskie, a także oczekiwania finansowe pracowników.

Szybki wzrost e-commerce mocno zależny od rozwoju nowych technologii: co pozwoli na zwiększenie zainteresowania zakupami online ze strony klientów

E-commerce czyli zakupy internetowe przestają być jedynie wygodną alternatywą dla handlu tradycyjnego – stają się doświadczeniem, którego jakość wyznaczają nie tylko oferta i cena, lecz także szybkość, elastyczność i przewidywalność dostawy oraz prostota ewentualnego zwrotu.

Przedsiębiorczość w Polsce ma się dobrze, mikroprzedsiębiorstwa minimalizując ryzyko działalności gospodarczej coraz częściej zaczynają od franczyzy

Najliczniejszą grupę firm zarejestrowanych w Polsce stanowią mikroprzedsiębiorstwa, a wśród nich ponad 87 tys. to podmioty działające w modelu franczyzowym. Jak zwracają uwagę ekonomiści ze Szkoły Głównej Handlowej, Polska jest liderem franczyzy w Europie Środkowo-Wschodniej.

REKLAMA

Rewolucyjne zmiany w prowadzeniu księgi przychodów i rozchodów

Ministerstwo Finansów opublikowało projekt nowego rozporządzenia w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów (KPiR), co oznacza, że już od 1 stycznia 2026 r. zmieni się sposób ich prowadzenia.

Apteki odzyskają prawo reklamowania swojej działalności. bo obecne zakazy są sprzeczne z prawem unijnym

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej wydał wyrok w sprawie C-200/24, w którym jednoznacznie uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo Unii Europejskiej. To ważny moment dla rynku aptecznego i swobody działalności gospodarczej w Polsce.

REKLAMA