REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Płatności w chmurze. Przewaga nowoczesnych technologii w e-commerce na przykładzie Paynow

Paynow to zaawansowana technicznie bramka płatności od mBanku – wcześniej dostępna dla małych graczy, a od stycznia br. także dla klientów bankowości korporacyjnej.
Paynow to zaawansowana technicznie bramka płatności od mBanku – wcześniej dostępna dla małych graczy, a od stycznia br. także dla klientów bankowości korporacyjnej.
shutterstock

REKLAMA

REKLAMA

Elastyczność, wysoka wydajność przy dużej liczbie transakcji i najbardziej popularne metody płatności – takie korzyści z płatności w chmurze zapewnia Paynow.
.

.

Materiały prasowe

Paynow to zaawansowana technicznie bramka płatności od mBanku – wcześniej dostępna dla małych graczy, a od stycznia br. także dla klientów bankowości korporacyjnej. To jednocześnie pierwszy integrator wykorzystujący rozwiązania chmurowe. Tyle teoria.

REKLAMA

Elastyczne dopasowanie do biznesu

REKLAMA

W praktyce oznacza to elastyczność, szybkość dostosowaniu do indywidualnych wymogów i stabilność w obsłudze dowolnego wolumenu płatności – także w okresach wzmożonych zakupów. Innymi słowy: dopasowanie nie tylko do rodzaju biznesu, ale i jego sezonowości. Bo niezależnie od tego, czy w danym okresie firma przyjmie kilkaset czy kilka tysięcy wpłat od klientów, bramka płatnicza Paynow zawsze będzie funkcjonować tak samo.

– Bardzo wysoką stabilność bramki płatniczej bezpośrednio przekłada się na to, jakie doświadczenie płatności ma kupujący. A to jest przecież w sercu biznesu e-commerce, bo wpływa na percepcję marki, powrót klienta do e-sklepu i konwersję – zauważa Jarosław Stefański, prezes mElements, spółki z Grupy mBanku, która odpowiada za Paynow.

Podkreśla przy tym, że dodatkowo zdejmuje to z firmy planowanie zwiększonego ruchu.  – Bramka ma bardzo wysoką wydajność zawsze wtedy, kiedy tylko zajdzie taka potrzeba. W przypadku zwiększonego ruchu po prostu jest ona wykorzystana – dopowiada.   

Nie ma tym samym potrzeby ponoszenia przez firmy dodatkowych wydatków – przedsiębiorca nie płaci więcej, bo nie  musi inwestować w infrastrukturę sprzętową. Dwa: nie czeka na decyzję banku, co z kolei daje mu większe możliwości rozwoju. Może skupić się na tym, co ważne i dalej budować biznes bez obaw, że system tego nie udźwignie (możliwości – dzięki płatności w chmurze są niczym nieograniczone).

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Paynow gra dla WOŚP

To, jak bardzo elastyczna i wydajna jest pierwsza bramka płatnicza w chmurze od mBanku pokazała m.in. obsługa tegorocznego, 29. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Na stronie mBank.pl/WOŚP bank wspólnie z Paynow – innowacyjnym narzędziem płatniczym – uruchomił bramkę do wpłat on-line w różnej formie. To rozwiązanie, które bank udostępnił po raz pierwszy. Dzięki niemu klienci wszystkich banków mogli dokonać wpłaty na WOŚP – podkreślają przedstawiciele banku.

Oprócz tego, wpłaty przez bramkę Paynow możliwe były na stronie WOŚP wplacam.wosp.org.pl.

Efekt? Ponad 40 transakcji na sekundę w najgorętszym okresie! Łącznie Paynow zrealizował 103 tys. wpłat od darczyńców. Wpłacono ponad 5,5 mln zł, a najwyższa wpłacona kwota sięgnęła 17 tys. zł.

Wdrożenie płatności w chmurze

REKLAMA

– Można traktować takie rozwiązanie dwojako, albo jako głównego partnera dostarczającego płatności, bardzo stabilne, zawsze dostępne, bezobsługowo, z doskonałym doświadczeniem dla kupującego lub jako rozwiązanie w odwodzie, które otrzymuje wzmożony ruch wtedy, kiedy podstawowe rozwiązanie merchanta ma przerwy techniczne, awarie lub jego wydajność nie wytrzymuje ruchu na stronie e-sklepu – podpowiada na koniec Jarosław Stefański, prezes mElements.

I zastrzega, że oba te rozwiązania powinny być rozważane przez sprzedawców, szczególnie przy obecnych poziomach wzrostu rynku (wartość tego sektora tylko w 2020 r. podskoczyła o blisko 40 proc., do ponad 72 mld zł). – Bo najważniejsze to spojrzeć na bramkę i to jak wpływa jej obecna jakość jak na jeden z kluczowych elementów technologicznych biznesu on-line. A nie jako dostawcę „kilo płatności”; byle jak, najtaniej. Oceńmy wpływ jej dostępności, maksymalną wydajność, automatyzację całego biznesu on-line, a dopiero na końcu skupmy się na stawce – tłumaczy. 

A koszty integracji? – Czasami są barierą, bo w grę wchodzi posiadanie dwóch rozwiązań, ale są one skutecznie niwelowane poprzez wybór dostawcy gotowego zaoferować dedykowany zespół wsparcia i gotowe SDK – odpowiada.   

Co równie ważne, samo wdrożenie Paynow jest proste. Można wykorzystać gotową dokumentację udostępnianą przez mBank, automatyczne wtyczki do głównych platform sprzedażowych oraz gotowe integracje. W razie problemów mBank zapewnia pełne wsparcie techniczne – zarówno przy integracji bramki ze sklepem, jak i w trakcie użytkowania bramki.

Formalności można dopełnić online bez wychodzenia z domu; a pierwsze płatności realizowane są jeszcze tego samego dnia, w którym zostanie podpisana umowa.

Pieniądze na koncie sprzedającego widoczne są razu, po tym jak klient dokona wpłaty. A płacić może przelewem on-line lub BLIK-iem; przyszłości możliwe będą także płatności ratalne. Tym samym przedsiębiorca nie musi ani czekać na przelew, ani nic dodatkowo zlecać tak, jak w przypadku innych systemów do płatności internetowych.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Artykuł partnerski

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA