REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

E-commerce nigdy nie był prostszy. Dzięki bramce płatniczej od mBanku wszystkie rozliczenia są pod kontrolą

fot. materiały prasowe

REKLAMA

REKLAMA

Wygoda, intuicyjna obsługa i bezpieczeństwo – to podstawowe korzyści, obok szybkich metod rozliczeń, które daje bramka płatnicza Paynow.
mbank

mbank

fot. materiały prasowe

Paynow to narzędzie do rozliczeń bezgotówkowych (przelew, BLIK, karta) pomiędzy e-sklepem a klientem. Dostępne dla klientów bankowości korporacyjnej mBanku jako jeden z modułów bankowej platformy internetowej mBank CompanyNet. Przed styczniem br. także dla mniejszych sklepów internetowych; nierzadko prowadzonych jako jednoosobowe działalności gospodarcze.

REKLAMA

Ale Paynow to dużo więcej niż bramka płatności. To także platforma dystrybucji usług mBanku, które mają pozytywny wpływ na sprzedaż – zastrzegają przedstawiciele mBanku.

Platforma usług mBanku

REKLAMA

–  Rozwój tzw. sprzedaży wielokanałowej (omnichannel) wymusza nowe rozwiązania dla sprzedaży on-line i off-line – tak o powodach uruchomienia zintegrowanej platformy mówi Dariusz Nalepa, dyrektor departamentu bankowości transakcyjnej mBanku. – Dotychczasowe podejście rozdzielające te dwa obszary płatności staje się powoli przeszłością. Klienci oczekują od banku tego, by obsługiwać ich równie sprawnie we wszystkich kanałach rozliczeń, jakie prowadzą.

 Inna rzecz – jak wskazuje Dariusz Nalepa – że, ostatnie lata, a szczególnie „covidowy” rok 2020, były okresem gwałtownych zmian w modelach sprzedaży. W tym także skokowego wzrostu wykorzystania internetu jako nowego kanału sprzedaży, co pociąga za sobą wzrost złożoności systemów rozliczeniowych.  

– Jeżeli uzmysłowimy sobie, że firma musi rozliczyć sprzedaż pochodzącą z kilku kanałów sprzedaży, w których można zapłacić na kilka różnych sposobów, to już sama liczba kombinacji zaczyna robić wrażenie. A to przecież nie koniec trudności, bo każdy system należy oddzielnie zintegrować, utrzymywać, a w razie konieczności unowocześniać. Stąd największym powodzeniem cieszą się rozwiązania unifikujące różne środowiska, formaty danych, itd., które przejmują na siebie ciężar organizacyjno-operacyjno-technologiczny – tłumaczy.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Co to oznacza w praktyce?

5 podstawowych korzyści od Paynow

Korzystanie z PayNow przekłada się na 5 podstawowych korzyści.

REKLAMA

Po pierwsze wygoda. Wszystkie operacje odbywają się na zintegrowanej platformie – nie ma potrzeby łączenia danych z różnych systemów. Innymi słowy: całym obszarem płatności e-commerce zarządzasz w serwisie transakcyjnym mBanku dla korporacji. Wystarczy jeden login i jedno hasło.

–  Możliwość zalogowania się do bramki z platformy bankowości elektronicznej, w oparciu o jedno logowanie (mechanizm zwany SSO – Single-Sign-On), to tylko jeden z wielu przykładów, że zarządzanie finansami firm można usprawniać, mimo stale rozwijającego się systemu rozliczeń – zwraca uwagę dyrektor departamentu bankowości transakcyjnej mBanku.

Po drugie: elastyczność.  Zarówno bramka, jak i panel do obsługi dostosowane są do urządzeń mobilnych. Wszystkie operacje można przeprowadzać za pomocą telefonu. A każdy nowy punkt e-sprzedaży dodać jednym kliknięciem myszy.

Po trzecie: przejrzystość. Precyzyjnie zaprojektowane środowisko pracy z bramką Paynow oznacza łatwą nawigację, co z kolei przekłada się na szybkość i wygodę użytkownika.

Na firmowym koncie mBank udostępnia panel, za pomocą którego firma może kontrolować płatności wykonane za pośrednictwem Paynow, zarządzać transakcjami, a także płynnością firmy. – Oczywiście nie tylko; to także dostęp do wszelkich raportów o obrotach na rachunkach, do płatności ”zwykłych” i masowych, zarządzanie fizyczną gotówką, kartami płatniczymi czy komunikacja z doradcą. – dopowiada Dariusz Nalepa. Prosto, wszechstronnie i intuicyjnie.  

– Pozytywne doświadczenie użytkownika, prostota i czytelność interfejsu to dziś być albo nie być. To czynnik dla którego użytkownik, zarówno po stronie merchanta jak i kupującego będzie chciał korzystać z naszej bramki albo nie – tłumaczy.

Po czwarte: Szybkość, natychmiastowa dostępność środków i wysoka wydajność. Bieżąca informacja o statusie transakcji, umożliwiająca natychmiastową reakcję ze strony merchanta, połączona z dostępem do środków jeszcze tego samego dnia to czynniki niewątpliwie wyróżniające nasze rozwiązanie na rynku. Pieniądze na koncie firmy widoczne są od razu po tym, jak klient dokona wpłaty – to najszybsze rozliczenia w Polsce, które pozwalają dysponować środkami pochodzącymi ze sprzedaży online jeszcze w tym samym dniu. Sprzedawca nie musi czekać na wpłatę ani niczego zlecać. I to niezależnie od liczby transakcji. Również w okresie szczytów e-zakupowych!

Dariusz Nalepa podkreśla: – Zapewniamy wysoką skalowalność, niezawodność i bezpieczeństwo. Potwierdził to między innymi 29. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, w trakcie którego realizowaliśmy ponad 40 transakcji na sekundę bez obaw, że coś się „zawiesi”.

Jest to możliwe dzięki temu, że Paynow to jednocześnie pierwszy w Polsce integrator wykorzystujący rozwiązania chmurowe.

Po piąte: bezpieczeństwo. Jeden system identyfikacji użytkownika to także precyzyjne zarządzanie uprawnieniami. Dodatkowo mBank zadbał o szyfrowanie danych klientów i ich bezpieczne przesyłanie

Także kupujący dostaje pełną informację o statusie płatności. A w przypadku problemów – jasne informacje, gdzie są jego środki i co powinien dalej zrobić. Bramka i dla niego jest przejrzysta i intuicyjna. Z łatwością można nią płacić przez telefon.

Unikalne kompetencje technologiczne

O tym, że e-commerce nigdy nie był prostszy decyduje także i to, że mBank daje wsparcie techniczne – zarówno przy integracji bramki ze sklepem, jak i w trakcie jej użytkowania. Dodatkowo – wtyczki do głównych platform internetowych, co przekłada się na szybkie i proste przyłączenie sklepu do Paynow („Korzystając z dokumentacji, zintegrujesz się z API w czasie krótszym niż trwają dwa odcinki Twojego ulubionego serialu”). Tak, że pierwsze płatności przyjmiesz już tego samego dnia, w którym podpiszesz umowę.

– O przewadze Paynow nad innymi rozwiązaniami z tej kategorii usług decydują czynniki, wynikające głównie z tego, że komunikacyjnie to część oferty mBanku. Tymi są m.in. unikalne kompetencje technologiczne, doświadczenie w szeroko pojętym e-commerce i obsłudze klientów korporacyjnych, a także budowana przez wiele lat wiarygodność z zakresu  rozwiązań cyfrowych – kwitują przedstawiciele mBanku.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Artykuł partnerski
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code
    Moja firma
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Rozwój sztucznej inteligencji jak rewolucja przemysłowa? Firmy gotowe na zmiany

    Do 2030 r. będzie dziesiątki milionów nowych miejsc pracy dzięki SI - tak wynika z raportu McKinsey. Światowe Forum Ekonomiczne akcentuje jednak, że wiele stanowisk ulegnie likwidacji. O tym, że firmy muszą dostosować się do nowej rzeczywistości, wiadomo, pytanie brzmi - jak szybko? 

    Kalendarz marketingowy – czym jest i jak może pomóc w działalności małej firmy?

    Co to jest kalendarz marketingowy? Jak można wykorzystać to narzędzie do marketingu internetowego małych i średnich firm?

    Polska największym producentem jabłek w UE. Jabłek jemy jednak mało

    Polska jest największym producentem jabłek w Unii Europejskiej oraz 4. ich producentem na świecie. Mimo, że w naszym kraju tych owoców jest pod dostatkiem, a jabłko jest promowane jako owoc narodowy, jego spożycie nie rośnie. W gospodarstwach domowych zjada się rocznie ok. 11-12 kg jabłek na osobę.

    Hipermarkety tańsze niż dyskonty? Gdzie bardziej opłaca się robić zakupy?

    W sklepach ceny wciąż rosną, ale w niektórych trochę wolniej. Gdzie teraz opłaca się robić zakupy? Co lepiej kupić w dyskoncie a co w supermarkecie? Czy w najbliższym czasie można spodziewać się, że we wszystkich sklepach wzrost rdr. będzie jednocyfrowy? 

    REKLAMA

    Pożary paneli fotowoltaicznych. Jak zminimalizować ryzyko?

    Jak każdy inny rodzaj instalacji, fotowoltaika jest narażona na usterki i awarie: przegrzanie, uszkodzenia, przepięcia, a w skrajnych przypadkach nawet na pożary. Chociaż do zaprószenia ognia dochodzi bardzo rzadko, zawsze trzeba pamiętać o środkach ostrożności. Jak zminimalizować ryzyko awarii?

    Ze sztuczną inteligencją logistyka nie będzie już taka sama

    Sztuczna inteligencja w logistyce to przyszłość. W łańcuch dostaw z użyciem AI chce zainwestować już ponad 60% firm. Co może ułatwić ta technologia? 

    Nowy trend - zmiana okularów co sezon?

    Okulary jako element stylizacji i w dodatku regularnie wymieniany zgodnie z trendami już nikogo nie dziwi. Przychody na rynku okularów są coraz wyższe i będą się jeszcze zwiększać. Nie tylko ze względu na starzejące się społeczeństwo. 

    Bezpieczeństwo w leśnictwie. Apel przedsiębiorców o interwencję państwa

    W obliczu rosnącej liczby tragicznych wypadków w leśnictwie, przedsiębiorcy leśni wzywają do pilnej reakcji ze strony państwa. Postulują o zwiększenie nadzoru nad Lasami Państwowymi, odpolitycznienie kadr oraz opracowanie strategii dla sektora leśno-drzewnego. Ale czy ich głos zostanie wysłuchany?

    REKLAMA

    Pieniądze dla rolników uprawiających kukurydzę. Do 80 proc. kwoty wynikającej z niezapłaconych faktur lub rachunków. Do kiedy wnioski?

    Do 6 października 2023 r. Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa przyjmuje wnioski o pomoc finansową dla producenta rolnego, który w 2022 r. lub 2023 r. co najmniej raz nie otrzymał zapłaty za sprzedaną kukurydzę - poinformowała Agencja.

    Czy Technologia Internetu Rzeczy zrewolucjonizuje sektor farmaceutyczny?

    Łańcuch dostaw w sektorze farmaceutycznym to duże wyzwanie - bezpieczeństwo i jakość produktu jest obwarowana licznymi uregulowaniami i przepisami. Systemy i urządzenia oparte o technologię Internetu Rzeczy – IoT (z ang. Internet of Things) wydają się logicznym rozwiązaniem. 

    REKLAMA