REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jak zmienia się zaangażowanie uczestników Instagrama?

Subskrybuj nas na Youtube
Krótkie treści w połączeniu z karuzelą zdjęć charakteryzują się największą skutecznością w kontekście biznesowym
Krótkie treści w połączeniu z karuzelą zdjęć charakteryzują się największą skutecznością w kontekście biznesowym
embuk-importer

REKLAMA

REKLAMA

Jakie posty na Instagramie były najpopularniejsze? Jak wielkość profilu wpływała na zasięgi? Jaki content najbardziej angażował odbiorców?

Wzrost działań na Instagramie

Raport Instagram Engagement Study powstał dzięki analizie ponad 100 milionów postów zamieszczonych na Instagramie.

REKLAMA

- Raport analizuje światowe trendy związane ze skutecznością poszczególnych działań na Instagramie, potwierdza nasze obserwacje, jakie prowadziliśmy na polskim rynku marketingu rekomendacji - mówi Karina Hertel.

W 2019 r. wskaźniki zaangażowania utrzymywały się na stałym poziomie, jednak już w pierwszej połowie 2020 znacząco poszybowały w górę. Wzrost ten był oczywiście pokłosiem lockdownu i ograniczeń związanych z pandemią COVID-19, kiedy to większość naszej aktywności przeniosła się do sieci. Z czasem jednak zaangażowanie zaczęło spadać, aby pod koniec ubiegłego roku osiągnąć poziom podobny do tego, jaki obserwowano w 2019 r.

Karuzela zdjęć

REKLAMA

Istotnym wnioskiem płynącym z raportu jest skuteczność poszczególnych typów aktywności na Instagramie. W porównaniu do 2019 r, w 2020 r. zaobserwowano wzrost współczynnika wyświetleń tzw. karuzeli zdjęć. W 2020 roku cieszyły się on największym współczynnikiem zaangażowania niezależnie od wielkości konta. Większość, bo blisko 90% naszych kampanii wykorzystuje ten format. Karuzele miały także więcej interakcji w porównaniu do innych rodzajów publikowanych treści – video czy standardowych postów ze zdjęciem.

Co istotne największym zainteresowaniem odbiorców cieszyły się one, gdy towarzyszył im opis nie dłuższy niż 10 wyrazów. Przeprowadzone badania potwierdziły, iż to właśnie krótkie treści w połączeniu z karuzelą zdjęć charakteryzują się największą skutecznością w kontekście biznesowym, gdyż docierają do największej grupy odbiorców. Dla przykładu w grupie twórców posiadających od 50 do 100 tys. obserwujących współczynnik dotarcia w przypadku karuzeli zdjęć wynosi 1,2%, natomiast dla video został określony na poziomie 0,17%[1].

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Video nadal atrakcyjne

Według raportu spore zainteresowanie wzbudzają także materiały video, jednak ich zasięgi i liczba interakcji zależą od zasięgów danego twórcy. Według badań wraz ze zwiększaniem liczby obserwujących, pod materiałami video pojawia się więcej komentarzy w porównaniu do karuzeli zdjęć. Raport potwierdza także, iż to tzw. mikroinfluencerzy gwarantują największy współczynnik dotarcia, co również jest bardzo cennym wnioskiem w kontekście planowania kampanii w mediach społecznościowych.   

Karina Hertel, Dyrekotr Zarządzająca BrandLift

Więcej informacji znajdziesz w serwisie MOJA FIRMA

 

[1] Raport Instagram Engagement Study 2020

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Family Business Future Summit - podsumowanie po konferencji

Pod koniec kwietnia niniejszego roku, odbyła się druga edycja wydarzenia Family Business Future Summit, które dedykowane jest przedsiębiorczości rodzinnej. Stolica Warmii i Mazur przez dwa dni gościła firmy rodzinne z całej Polski, aby esencjonalnie, inspirująco i innowacyjne opowiadać i rozmawiać o sukcesach oraz wyzwaniach stojących przed pionierami polskiej przedsiębiorczości.

Fundacja rodzinna po dwóch latach – jak zmienia się myślenie o sukcesji?

Jeszcze kilka lat temu o sukcesji w firmach mówiło się niewiele. Przedsiębiorcy odsuwali tę kwestię na później, często z uwagi na brak gotowości, aby się z nią zmierzyć. Mówienie o śmierci właściciela, przekazaniu firmy i zabezpieczeniu rodziny wciąż należało do tematów „na później”.

Potencjał 33 GW z wiatraków na polskim morzu. To 57% zapotrzebowania kraju na energię. Co dalej z farmami wiatrowymi w 2026 i 2027 r.

Polski potencjał na wytwarzanie energii elektrycznej z wiatraków na morzu (offshore) wynosi 33 GW. To aż 57% rocznego zapotrzebowania kraju na energię. W 2026 i 2027 r. powstaną nowe farmy wiatrowe Baltic Power i Baltica 2. Jak zmieniają się przepisy? Co dalej?

Jak zwiększyć rentowność biura rachunkowego bez dodatkowych wydatków?

Branża księgowa to jedna z dziedzin, w których wynagrodzenie za świadczone usługi często jest mocno niedoszacowane, mimo tego, że błędy w księgowości mogą skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami dla przedsiębiorców. W związku z tak doniosłą rolą biur rachunkowych powinny one dbać o poziom rentowności, który pozwoli właścicielom skupić się na podnoszeniu jakości świadczonych usług oraz większego spokoju, co niewątpliwie pozytywnie wpływa na dobrostan właścicieli biur oraz ich pracowników.

REKLAMA

Samozatrudnieni i małe firmy w odwrocie? wzrasta liczba likwidowanych i zawieszanych działalności gospodarczych, co się dzieje

Według znawców tematu, czynniki decydujące ostatnio o likwidacji takich firm nie różnią się od tych sprzed roku. Znaczenie mają m.in. koszty prowadzenia biznesu, w tym składki zusowskie, a także oczekiwania finansowe pracowników.

Szybki wzrost e-commerce mocno zależny od rozwoju nowych technologii: co pozwoli na zwiększenie zainteresowania zakupami online ze strony klientów

E-commerce czyli zakupy internetowe przestają być jedynie wygodną alternatywą dla handlu tradycyjnego – stają się doświadczeniem, którego jakość wyznaczają nie tylko oferta i cena, lecz także szybkość, elastyczność i przewidywalność dostawy oraz prostota ewentualnego zwrotu.

Przedsiębiorczość w Polsce ma się dobrze, mikroprzedsiębiorstwa minimalizując ryzyko działalności gospodarczej coraz częściej zaczynają od franczyzy

Najliczniejszą grupę firm zarejestrowanych w Polsce stanowią mikroprzedsiębiorstwa, a wśród nich ponad 87 tys. to podmioty działające w modelu franczyzowym. Jak zwracają uwagę ekonomiści ze Szkoły Głównej Handlowej, Polska jest liderem franczyzy w Europie Środkowo-Wschodniej.

Rewolucyjne zmiany w prowadzeniu księgi przychodów i rozchodów

Ministerstwo Finansów opublikowało projekt nowego rozporządzenia w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów (KPiR), co oznacza, że już od 1 stycznia 2026 r. zmieni się sposób ich prowadzenia.

REKLAMA

Apteki odzyskają prawo reklamowania swojej działalności. bo obecne zakazy są sprzeczne z prawem unijnym

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej wydał wyrok w sprawie C-200/24, w którym jednoznacznie uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo Unii Europejskiej. To ważny moment dla rynku aptecznego i swobody działalności gospodarczej w Polsce.

Kryzys się skończył, inflacja wyhamowała, a mimo to kradzieży sklepowych jest coraz więcej

Kradzieże w sklepach wciąż są dla branży handlowej wielkim problemem. Choć kryzys się skończył, inflacja wygasa, złodzieje nie rezygnują. Kradną nie tylko kosmetyki czy alkohole - na handel, ale nadal na dużą skalę przedmiotem kradzieży są artykuły spożywcze.

REKLAMA