REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Firma, Manager

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Serwisy społecznościowe narzędziem pracy menadżera

Dla jednej trzeciej użytkowników sieci największym dużym zaufaniem cieszą się brandy piszące „same o sobie”. Menedżer, który chce zwiększyć efektywność pracy zespołu powinien pamiętać, że dzięki temu marki, prowadzące kampanie na serwisach społecznościowych mogą się cieszyć sporym zainteresowaniem.

Szef, który chce wszystko kontrolować

Szef wciąż „kontroluje” Twoją pracę, a Ty czujesz się niedoceniony i niesamodzielny? Myślisz, że nie wierzy w Twoją kompetencję umiejętności? Zadaniem szefa jest czuwanie nad dobrą, efektywną i skuteczną pracą swoich podwładnych, ale czasami przeradza się to w męczącą nadgorliwość.

Jak pogodzić podróż służbową z innymi obowiązkami?

Podróż służbowa to nie tylko milsza i atrakcyjniejsza część wykonywania swoich obowiązków. Okazuje się, że naprawdę trudno jest pogodzić podróż z innymi obowiązkami, tak by po powrocie nie zostawać „po godzinach” by nadrobić zaległości…

Jak dobrze wykorzystać czas w pracy?

W pracy spędzamy blisko jedną trzecią swojego życia. Etatowe osiem godzin to niemało. Dlaczego zatem niejednokrotnie mamy wrażenie, że czas tak pędzi, a zaległości wciąż przybywa?

REKLAMA

Jak przeprowadzić prezentację?

Poznaliśmy już tajniki dobrego przygotowania prezentacji. Pora abyśmy zajęli się samym wystąpieniem.

Jak stworzyć prezentację?

Jak przygotować dobre wystąpienie HR-owe przed zarządem? Jak stworzyć skuteczną prezentację dzięki której uda się przekonać biznes i strategów finansowych do naszych koncepcji?

Kiedy pracoholizm jest zaletą a kiedy jest wadą?

Pracując na stanowiskach zarządzających, jesteś szczególnie narażony na pracoholizm, co zresztą znajduje potwierdzenie naukowe. Ale czy pracoholizm jest tylko wadą? Odpowiedzi szukaj w poniższym artykule.

Jak zachować się w kryzysie?

Od krytycznego spojrzenia na siebie i swoją postawę menedżerską należy rozpoczynać zmiany w zespole. Jednak, nawet w kryzysie, pewne normy i wartości muszą pozostać niezmienne.

REKLAMA

Outdoor Development Center

Zastosowanie klasycznej metody development center nie spełniają Twoich oczekiwań? Wykorzystaj zalety wyjazdów outdoorowych organizując sesję outdoor development center.

Jak zostać menedżerem idealnym?

Kariery i zawodowego sukcesu nie można zaplanować. Wszystko zależy od tego, czy przyszli menedżerowie są przygotowani na wykorzystanie swoich szans, znają swoje mocne strony, preferowany sposób pracy, system wartości.

Różnice kulturowe - jak sobie z nimi poradzić?

Migracje pracowników i globalizacja firm powodują, że coraz więcej ludzi pracuje w zespołach zróżnicowanych kulturowo. Również w Polsce menedżerowie coraz częściej zarządzają ludźmi z różnych stron świata, posługującymi się różnymi językami, mającymi inne wyobrażenia o tym, czym jest dobra współpraca, porządek, obowiązek.

System wartości menedżera

Aby umiejętnie zarządzać samym sobą, menedżer powinien poznać własny system wartości. W odniesieniu do etyki zasady są jednolite dla każdego.

Jak powinien działać menedżer doskonały?

Zadziwiająco niewielka liczba ludzi zdaje sobie sprawę ze sposobu, w jaki działa: jak podejmuje decyzje, jak się zachowuje. Ich działaniu nie towarzyszy refleksja. Przeciwnie, większość ludzi nie wie nawet, że różne osoby wykonują swoje zadania w odmienny sposób.

Jak efektywnie zarządzać czasem?

Aby działać sprawnie, menedżer powinien nieustannie podejmować działania w celu doskonalenia organizacji swojej pracy. Do takich działań należy efektywne wykorzystanie swojego czasu, co wiąże się z zarządzaniem czasem, a tym samym zarządzaniem samym sobą.

Praca koncepcyjna menedżera

Sam pomysł wydzielenia czasu na pracę koncepcyjną menedżera może zastanawiać, ponieważ jest on najbardziej typowym pracownikiem koncepcyjnym i stale podejmuje decyzje, tworząc niejako w ten sposób nowe sytuacje, nową rzeczywistość. Tymczasem okazuje się, że w pracy menedżera można zupełnie wyraźnie oddzielić czynności o charakterze doraźnym i zrutynizowanym od namysłu nad zagadnieniami istotnymi, perspektywicznymi, o szerszym zasięgu.

Czas pracy menedżera - uważaj na pracoholizm

Podstawową charakterystyczną cechą pracy menedżerów jest przekraczanie nominalnego czasu pracy. W badaniach przeciętnej długości dnia pracy stwierdzono, że kierownicy przekraczają czas nominalny od 48 minut do około 7 godzin dziennie, co oczywiście musi powodować stan poważnego zmęczenia.

Jak zlikwidować spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością?

Proces likwidacji spółki jest etapem końcowym jej funkcjonowania. Obowiązek przeprowadzenia wskazanego postępowania został nałożony przez ustawodawcę na przedsiębiorców ze względu na konieczność zapewnienia należytej ochrony wierzycielom spółki. W tej fazie istnienia spółki dochodzi do uporządkowania oraz doprowadzenia do końca wszelkich spraw spółki.

Ład korporacyjny

Ład korporacyjny to struktura władzy w spółce, za pośrednictwem której właściciele lub akcjonariusze ustalają cele ekonomiczne firmy, środki ich realizacji oraz metody monitorowania osiąganych rezultatów. Taka warstwa zarządzania jest konieczna, gdy właściciele lub akcjonariusze nie mogą sami nią zarządzać (nie znają się, nie mają ochoty), ale nie mają ochoty pozostawić swoich pieniędzy bez ochrony ze strony nieuczciwych dyrektorów i menedżerów.

Koncepcje zarządzania

Książki o zarządzaniu dzielą się na dwie grupy. Pierwsza to poradniki, które miło się czyta w samolocie, ale trudno je zastosować w praktyce. Druga grupa to podręczniki, które trudno się czyta, ale za to otrzymujesz fachową wiedzę do wykorzystania w pracy. Ta książka należy do grupy drugiej, ale „puszcza oko” w kierunku książek z grupy pierwszej tzn. jest sporo list z punktorami i tabelek oraz niedużo stron dla każdej koncepcji (autorzy nie mają po prostu miejsca by brnąć w nudne szczegóły).

Pożyczki udziałowców jako istotne źródło finansowania spółki

W okresie zwiększonego zapotrzebowania na kapitał obrotowy znaczenia nabiera finansowanie działalności spółek przez ich udziałowców w formie pożyczek. Jak powinna być udzielona taka pożyczka?

Tytułowanie w protokole dyplomatycznym

W kontaktach dyplomatycznych podczas przedstawiania osób, nawiązywania i prowadzenia rozmowy ważna jest wiedza, jak zwracać się do poznanych osób. Na tym polu, niestety, często zdarzają się błędy. W obrębie własnego państwa błędy zostaną prawdopodobnie łatwiej wybaczone, niż w kontaktach międzynarodowych, gdzie istnieje większe niebezpieczeństwo, że niewłaściwa forma nie zostanie odczytana jako pomyłka wynikająca z braku wiedzy, ale zamierzone działanie, mające na celu zdeprecjonować osobę.

Zasiedzenie służebności przesyłu - aktualne stanowisko Sądu Najwyższego

Przez ostatnie lata pojawiło się szereg orzeczeń sądowych, które pozwalały przedsiębiorstwom energetycznym (na zasiedzenie służebności przesyłu . Instytucja ta pozwala (pozwalała) przedsiębiorstwu energetycznemu (innemu przedsiębiorstwu przesyłowemu) na uzyskanie trwałego tytułu prawnego do korzystania z części nieruchomości, na której to przedsiębiorstwo wybudowało urządzenie w taki sposób i w takim zakresie, w jaki czyniłaby to osoba, której przysługuje służebność.

BSA radzi: Osiem krokow do wdrożenia systemu zarzadzania oprogramowaniem

BSA - organizacja powołana aby chronić prawa producentów oprogramowania stworzyła system ośmiu kroków, które ułatwią każdemu przedsiębiorcy kontrolę nad legalnością oprogramowania w jego firmie.

Ryzyko związane z piractwem w firmie

Jak wynika z badań zleconych przez BSA, 1/5 małych i średnich firm europejskich uważa, że „nie istnieje ryzyko” związane z instalowaniem, ściąganiem lub używaniem oprogramowania bez licencji . Jednak takie podejście nieodłącznie niesie ze sobą wiele niebezpieczeństw biznesowych. Nie licząc aspektów prawnych i finansowych istnieją również inne istotne zagrożenia.

Jak zmiejszyć ryzyko piractwa

Kontrola policji w firmie - co należy zrobić aby taka wizyta nie zakończyła się bolesnym zaskoczeniem dla pracodawcy? Istnieje wiele sposobów zredukowania do minimum zagrożenia związanego z używaniem oprogramowania bez licencji.

Salon fryzjerski - biznes plan

Prezentujemy przykładowy biznes plan dla nowego salonu fryzjerskiego.

Co to jest finansowanie wewnętrzne firmy?

Zanim przedsiębiorstwo sięgnie po zewnętrze metody finansowania działalności warto rozważyć metody, które są bardziej dostępne. Można tutaj wyróżnić finansowanie wewnętrzne, do którego zalicza się między innymi zysk netto, amortyzację, przekształcenie majątku, przekształcenie kapitału oraz rezerwy.

Kto sporządza sprawozdanie z działalności i jakie informacje należy w nim zamieścić

Kierownik jednostki oraz członkowie jej rady nadzorczej lub innego organu nadzorującego są zobowiązani do zapewnienia, aby sprawozdanie finansowe oraz sprawozdanie z działalności spełniły wymagania przewidziane w ustawie o rachunkowości. Jakie jednostki gospodarcze powinny to sprawozdanie sporządzić i jakie informacje należy w nim zamieścić?

Gabinet kosmetyczny - biznes plan

W planowaniu każdej działalności gospodarczej niezbędne będzie przygotowanie dobrego biznes planu. Bezwzględnie pomoże Ci to w dalszych działaniach, a jeśli masz zamiar ubiegać się o kredyt, biznes plan będzie od Ciebie wymagany, jako jeden z niezbędnych do przedstawienia bankowi dokumentów.

Wysokie podatki poszerzają szarą strefę

Według różnych danych, wielkość szarej strefy w polskiej gospodarce wynosi od 15 do 25 procent PKB. Liczby te mają charakter szacunkowy, gdyż szara strefa jest zjawiskiem bardzo trudnym do zmierzenia.

REKLAMA