| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP

Biznes i finanse

Content Marketing - strategia marketingowa przyszłości

Aktualizacja: 15.07.2013

Content Marketing w Internecie zdobywa coraz większą popularność. Content Marketing to nie tylko odbicie ostatnich zmian algorytmu wyszukiwarki Google, promującej wartościowe treści, ale także oczekiwań klientów. Czym jest Content Marketing i jak tę strategię marketingową stosują największe firmy? »

Umowa deweloperska w 2014 r.

Aktualizacja: 11.07.2013

Ustawa deweloperska, która weszła w życie w 2012 r. w zasadniczy sposób zmienia zasady obrotu deweloperskiego. Ustawa uchwalona w trybie pospiesznym przewiduje, że w 2014 r. Rada Ministrów dokona stosownego przeglądu funkcjonowania przepisów ustawy. »

Jak sport wpływa na skuteczność w biznesie?

Aktualizacja: 11.07.2013

Niezdrowa rywalizacja, brak samokontroli, słaba wola, to tylko niektóre z barier na biznesowym torze przeszkód. Jak wygrać ten wyścig? Ucz się postawy od sportowców. Czy sport może wpływać na skuteczność w biznesie? »

Newslettery i e-mail marketing a dane osobowe

Aktualizacja: 04.07.2013

Newslettery oraz e-mail marketing są dziś niezwykle popularnymi narzędziami do utrzymywania kontaktu i budowania relacji firmy z klientami. Oba te narzędzia wykorzystują pocztę elektroniczną do komunikowania się z odbiorcami i z oboma wiążą się pewne obostrzenia prawne. Zatem jak zgodnie z prawem przesyłać newsletter i prowadzić akcje mailingowe? »

Nieuczciwa reklama firmy, produktu, usługi

Aktualizacja: 31.01.2014

Jednym z czynów nieuczciwej konkurencji jest nieuczciwa lub zakazana reklama. Kiedy reklama jest nieuczciwa? »

Abonament RTV w 2014 r.

Aktualizacja: 30.06.2013

W 2014 roku wzrosną opłaty za  abonament radiowo-telewizyjny. Jakie będą opłaty za używanie odbiorników radiowych i telewizyjnych w 2014 roku? »

Fotoradary, szkolenia i drogi, czyli bezpieczeństwo kierowców samochodów służbowych w MŚP w Polsce

Aktualizacja: 27.06.2013

Mikro, małe i średnie firmy to w Polsce ponad 2 mln aktywnych podmiotów gospodarczych. Z regularnych badań tej grupy, jakie Instytut Keralla Research prowadzi od czterech lat wynika, że ok. 6,5% firm zatrudniających poniżej 250 osób, nie posiada ani jednego pojazdu służbowego. Pozostali używają na co dzień minimum jeden  firmowy samochód. Wyobrażając sobie skalę ruchu drogowego, za który odpowiadają kierowcy aut firmowych, należy uwzględnić, że co druga firma reprezentująca small biznes posiada do 5 pojazdów. Reszta ma do dyspozycji ponad 6 samochodów. »

Inteligentne sieci energetyczne - czy zagrażają bezpieczeństwu danych osobowych?

Aktualizacja: 27.06.2013

Inteligentne sieci energetyczne wchodzą na polski rynek energetyczny. Instalowanie w domach klientów inteligentnych liczników energii odbierane jest często jako zagrożenie dla danych osobowych.  Na pytania dotyczące zagrożeń jakie niosą inteligentne sieci energii udzielił odpowiedzi Główny Inspektor Ochrony Danych Osobowych dr Wojciech Wiewiórowski. »

Gdzie przechowywać złoto?

Aktualizacja: 25.06.2013

Od kwietnia wielu inwestorów skorzystało na obniżkach cen złota i zakupiło większe ilości tego ponadczasowego aktywa. Kiedy nasze zasoby złota rosną, powstaje pytanie gdzie je przechowywać? Skrytka bankowa, to dość drogie rozwiązanie, a przechowywanie w domu nie zawsze gwarantuje bezpieczeństwo. »

Co trzecia polska firma jest kobieca

Aktualizacja: 20.06.2013

Co trzecia firma w Polsce prowadzona jest przez kobietę - tak wynika z badań GUS. Czy to dużo? Biorąc pod uwagę uwarunkowania kulturowe oraz kwestię modelu rodziny w naszym społeczeństwie to chyba niezły wynik. Obecnie bardzo wiele mówi się o sprawie parytetu zarówno w środowisku biznesu, jak i w świecie polityki. Przedsiębiorczość jednak nie potrzebuje parytetu. Biznes rządzi się swoimi twardymi zasadami i różnica w uwarunkowaniach fizycznych tak naprawdę nie ma znaczenia dla klientów czy kontrahentów naszej firmy.  »

Budowanie lojalności konsumenckiej - wierność się opłaca

Aktualizacja: 20.06.2013

Koszty, jakie musi ponieść firma, żeby pozyskać nowych klientów są wyższe od tych, które generowane są przez działania prowadzone w celu zatrzymania obecnych. Jak należy poprowadzić działania w firmie by zbudować lojalność konsumencką? Jakie korzyści z tych działań będzie miał sam konsument? »

Skuteczne wyszukiwanie w Internecie - myśl tak jak Google

Aktualizacja: 19.06.2013

Wraz z upowszechnieniem Internetu potrzebne informacje wydają się być na wyciągnięcie ręki, jednak umiejętna selekcja wirtualnego szumu informacyjnego stanowi nie lada wyzwanie. Choć z pomocą przychodzą nam nieustannie doskonalone wyszukiwarki internetowe, przeciętnemu odbiorcy niełatwo nawiązać z nimi wspólny język. Jak skutecznie wyszukiwać informację w Internecie? »

Social SEO - prognozy na indeksację Google

Aktualizacja: 19.06.2013

Social SEO to najgorętszy temat w branży. O wpływie serwisów społecznościowych, a dokładniej aktywności internautów i firm w tych serwisach na pozycję stron w wynikach wyszukiwania mówi się od dawna. Eksperci SEO powszechnie wskazują, że rok 2013 będzie stał pod znakiem Social SEO. Jeśli nawet tak nie będzie, to problem ten musi być w końcu jakoś rozwiązany. Nie sposób dalej ignorować ogromnego obszaru Internetu, jakim są serwisy społecznościowe przy ustalaniu pozycji stron w wynikach wyszukiwania. »

Jak sprawdzić autentyczność biżuterii?

Aktualizacja: 04.06.2013

Znajomość znaków probierczych, sprawdzanie gęstości i właściwości magnetycznych metalu, z którego wykonany jest pierścionek czy zawieszka oraz znajomość cen na rynku to podstawy, aby nie dać się oszukać nieuczciwemu sprzedawcy biżuterii. »

Marketingowy potencjał Facebooka

Aktualizacja: 01.08.2014

Facebooku w aspekcie marketingowym napisano już wiele. W większości bardzo entuzjastycznie i bez chłodnej analizy, że to skuteczny kanał komunikacji marketingowej dla wszystkich. Rzeczywiście, Facebook ma ogromny potencjał. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

PrimeSoft Polska Sp. z o.o.

Specjalista z zakresu systemów IT, zarządzania i workflow|BPM

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »