REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Zakupy online, E-commerce

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Handel konwersacyjny napędza e-commerce w 2022 roku

W ciągu najbliższych czterech lat wartość handlu konwersacyjnego wzrośnie o ponad 590%, do poziomu 290 miliardów dolarów. A chat i voiceboty będą odpowiadać za 50% wydatków na ten rodzaj sprzedaży online. Czy dzięki inteligentnej automatyzacji, uda się zwiększyć zyski w e-commerce?

Mediacje online dla rynku e-commerce

Centrum e-mediacji przy Ultima RATIO to nowe rozwiązanie dla rynku e-commerce. Niezależny mediator sądowy pomoże rozstrzygnąć spór między kupującym i sprzedającym.

Konferencja HR, IT, AI, E-COMMERCE – prawne wyzwania dla przedsiębiorców (6 kwietnia 2022 r.)

W środę 6 kwietnia 2022 r. odbędzie się konferencja online dla przedsiębiorców z cyklu Rzeczowo o Prawie „HR, IT, AI, E-COMMERCE – prawne wyzwania dla przedsiębiorców”. Prawnicy z Lubasz i Wspólnicy – Kancelaria Radców Prawnych przedstawią zagadnienia z dziedziny prawa, z którymi właściciele firm spotykają się na co dzień. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Patronat nad Konferencją objął portal infor.pl.

Fulfillment. Allegro uruchamia nową komercyjną usługę

Allegro uruchamia komercyjnie usługę fulfillment, która polega na przechowywaniu towarów oraz pakowaniu i nadawaniu przesyłek, a także obsłudze zwrotów - podała spółka w komunikacie prasowym. We wrześniu 2021 roku Allegro rozpoczęło pilotaż fulfillmentu dla około 30 firm.

REKLAMA

Polski Ład. Jakie zmiany czekają sklepy internetowe?

Polski Ład w e-commerce. Polski Ład to szereg zmian, które dotyczą każdego z przedsiębiorców. Są one skomplikowane i często niejednoznaczne. Które z nowych przepisów odnoszą się do e-commerce? Czy wszystkie sprawią, że właściciele firm będą tracić?

Design serwisu, a wyniki finansowe e-sklepów

Nawet 231 milionów euro może wynosić utracony przychód sklepów internetowych z powodu barier związanych ze złym doświadczeniem użytkownika na smartfonie. Przeprowadzony przez Google i e-point audyt potwierdził tezę, że nieprawidłowy design serwisu oraz jego powolne działanie może mieć poważny wpływ na wyniki finansowe.

Cyfrowa transformacja w handlu detalicznym

Sprzedawcy detaliczni funkcjonują w coraz bardziej skomplikowanej i szybko zmieniającej się rzeczywistości przez co są zmuszeni błyskawicznie reagować na zmieniające się zachowania oraz oczekiwania klientów. Tradycyjny sposób sprzedaży, oparty na kontakcie z klientem tylko i wyłącznie w sklepie stacjonarnym nie jest odpowiedzią na potrzeby konsumentów. Jednak z badań Brother wynika, że nie wszystkie procesy zostały jeszcze zdigitalizowane – dwie trzecie (66%) przedsiębiorców informuje o istnieniu licznych manualnych oraz powolnych procesów, które można zautomatyzować, np. archiwizację dokumentów przyjęcia towaru oraz aktualizację metek i etykiet z cenami. Jednocześnie ponad połowa (57%) małych i średnich przedsiębiorstw handlu detalicznego twierdzi, że niepotrzebnie traci czas na zadania administracyjne, takie jak zbieranie danych, identyfikacja i archiwizacja. Są to procesy, które można zautomatyzować dzięki inteligentnym rozwiązaniom w miejscu pracy. Bez wprowadzenia tego typu rozwiązań aż połowa (51%) respondentów twierdzi, że często powiela swoje zadania w wielu niekompatybilnych ze sobą systemach.

E-commerce. Trendy na 2022

Co czeka e-commerce w nowym roku? Wyjście na zagraniczne rynki, personalizacja produktów, headless e-commerce, wzrost znaczenia omnichannel - to tylko kilka tendencji, które będą dominować w nowym roku w e-commerce. Jakie będą trendy w 2022?

REKLAMA

Zaległości branży e-commerce [BADANIE]

Z danych Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor i bazy informacji kredytowych BIK wynika, iż zaległości e-commerce przekraczają 292 mln zł. Rosną jednak wolniej niż przed pandemią.

Dostęp do Internetu posiada 92,4 proc. gospodarstw domowych

W 2021 roku dostęp do Internetu posiadało 92,4 proc. gospodarstw domowych, o 2 pkt. proc. więcej rdr - podał GUS.

Handel internetowy napędza magazyny

Handel internetowy będzie rósł średnio o kilkanaście procent rocznie. Wiadomo też, że rozwój e-commerce nadal będzie miał ogromny wpływ na rynek powierzchni magazynowej, przed którym rysuje się wiele szans – mówi Natalia Mika, doradca w Dziale Powierzchni Przemysłowych i Magazynowych w Cresa Polska.

Na święta wydamy prawie bilion dolarów

Branża e-commerce już dziś może otwierać szampany. Na całym świecie konsumenci przeznaczą ponad bilion dolarów na zakupy w sieci. Rekordy z zeszłego roku zostaną wymazane dość szybko. Szczególnie że zakupy w internecie sprzyjają poszukiwaniu tańszych produktów, a w dobie szalejącej inflacji każda złotówka będzie miała znaczenie.

Operatorzy logistyczni największymi beneficjentami skutków pandemii koronawirusa

Sektor logistyczny jest jednym z największych beneficjentów rzeczywistości powstałej na skutek pandemii koronawirusa. Od wiosny 2020 roku w znacznym stopniu zmieniły się struktury zakupowe Polaków, zarówno w relacjach B2B, B2C, jak i C2C. Największym wygranym jest e-commerce.

Rynek e-commerce w czasie pandemii zwiększył się o 35%

Pandemiczna rzeczywistość, w której żyjemy już od ponad roku, miała znaczący wpływ na zmianę zachowań zakupowych konsumentów w każdym sektorze. Nie od dziś słyszy się o coraz większym znaczeniu digitalizacji w naszym życiu, jednak z pewnością Covid przyspieszył te procesy. Dzięki temu, w spektakularnym tempie rozrósł się rynek e-commerce, który tylko w Polsce według szacunków PwC zwiększył się o 35% i osiągnął tym samym w 2020 roku aż 14% udziału w wartości sprzedaży detalicznej.

Branża opakowań rośnie dzięki e-commerce [BADANIE]

Pomimo wzrostu cen surowców branża opakowań rośnie w rekordowym tempie. Ważnym impulsem rozwoju pozostaje e-commerce.

E-commerce wpływa na rozwój transakcji bezgotówkowych

Co sprawia, że rynek płatności bezgotówkowych stale rośnie? Odpowiedź jest prosta: e-commerce.

Rośnie poziom sprzedaży online

Już niemal 70 proc. Polaków kupuje online. Co trzeci z nas zamawia w ten sposób książki, a co czwarty posiłki z restauracji. Ile wydajemy na zakupy w sieci?

Pakiet e-commerce, kasy fiskalne on-line - przepisy od 1 lipca 2021 r.

Rozwiązania zawarte w pakiecie e-commerce zapewniają ułatwienia w rozliczaniu VAT od sprzedaży towarów i usług na rzecz konsumentów w innych państwach członkowskich UE. Sprawdź przepisy obowiązujące od 1 lipca 2021 r., o których warto pamiętać.

Internet i pandemia przyczyną zwiększonego obrotu podróbkami

Komenda Główna Policji podaje, że w I kwartale br. stwierdzono prawie 7 tys. przestępstw naruszających prawa własności przemysłowej i intelektualnej. Co głównie kupują nabywcy podróbek?

6 zasad bezpiecznej sprzedaży online

Sprzedaż online rządzi się swoimi prawami. Jakie informacje i zgody umieścić na stronie www sklepu internetowego? Jak zdobyć zaufanie klienta w handlu elektronicznym?

Nawyki zakupowe: kim jest sympatyk transgranicznych zakupów?

Transgraniczne zakupy to głównie domena młodych pokoleń, ale okazuje się, że starsi użytkownicy sieci również przekonują się do tej formy zakupów.

Paweł Sapek, Prologis: Jak zmniejszyć ślad węglowy w handlu detalicznym? [PODCAST]

Paweł Sapek w rozmowie z Agnieszką Gorczycą (Infor.pl) wyjaśnia, czy zakupy on-line są korzystniejsze dla środowiska i w którym kierunku będzie rozwijać się branża e-commerce. Zapraszamy do wysłuchania podcastu.

Cross-Border Commerce gwałtownie rośnie

Cross-Border Commerce - zdaniem ekspertów - w najbliższych latach rozwijać się będzie najprężniej. Czym jest Cross-Border Commerce?

Platformy e-commerce przejmują rynek handlu [RAPORT]

Jak podają analitycy PwC: rynek e-commerce w Polsce w ciągu pięciu lat osiągnie wartość 162 mld zł, co oznacza średnioroczny wzrost o 12%. Które sektory rosną najszybciej? Co z tradycyjnym modelem zakupów?

Ile można zarobić w branży e-commerce?

Specjaliści ds. e-commerce mogą być pretendentami do zajęcia czołowego miejsca na online’owym podium wynagrodzeń. Jak wyglądają zarobki w sektorze e-commerce? Kto może zarobić najwięcej?

Pandemia „sztucznie” napompowała e-sklepy [BADANIE]

E-sklepy w trakcie pandemii rozkwitły. 29% Polaków w dużej części zastąpiło zakupy stacjonarne internetowymi. Ponad 25% nieznacznie zmieniło w ten sposób nawyki, a więcej niż 3% całkowicie przeszło do e-commerce.

Małe firmy walczą w internecie o klienta

Zakupy w internecie robi już 73 proc. polskich internautów, co oznacza rekordowy wzrost o 11 pkt proc. względem ubiegłego roku.

Koronawirus rozwinął branżę e-commerce [VIDEO]

Jak pandemia wpłynęła na branżę e-commerce – m. in. o tym Adam Miziołek, ‎Country Manager ‎TWISTO Polska, rozmawiał z Robertem Bohdanowiczem z Dziennika Gazety Prawnej podczas Impact’20. Zapraszamy do obejrzenia video.

Czy e-commerce rozkręci polską logistykę?

Wzrost handlu w Internecie stanowi motor napędowy przewozu towarów krajowych i transgranicznych. E-commerce jest wymieniany jako jeden z trendów mających wpływ na transport i logistykę w najbliższych latach.

Jak bezpiecznie płacić w internecie?

Pandemia koronawirusa sprawiła, że duża część naszego życia przeniosła się do internetu. Nie tylko praca, nauka czy rozmowy są obecnie prowadzone online. Coraz więcej Polaków robi też zakupy przez internet, korzystając z popularnych portali aukcyjnych lub sklepów wirtualnych. Płacimy za naukę, wizyty lekarskie online, opłacamy rachunki i subskrypcje. Metod płatności jest dużo, która z nich jest najlepsza?

Zmieniają się zwyczaje zakupowe Polaków

Polscy konsumenci świadomie podchodzą do codziennych zakupów i coraz chętniej zwracają się w kierunku lokalności. 77 proc. Polaków deklaruje, że zwraca uwagę na pochodzenie produktów, które kupują. Blisko połowa badanych za największy atut zakupów w sklepach z najbliższego sąsiedztwa uważa świeżość produktów.

40 milionów użytkowników korzysta z kryptowalut

Kryptowaluty z roku na rok zyskują na popularności. Zainteresowanie wzbudzają również wśród właścicieli oraz managerów e-sklepów. Jak kryptowaluty wpłyną na e-commerce? I kto na tym skorzysta?

Mniej kupujemy w interencie

Jak poinformował Główny Urząd Statystyczny sprzedaż detaliczna w lipcu 2020 r. była wyższa niż przed rokiem o 3,0 proc. (wobec wzrostu o 5,7 proc. w lipcu 2019r.). W porównaniu z czerwcem 2020 r. miał miejsce wzrost sprzedaży detalicznej o 6,5 proc. W cenach bieżących wzrost wyniósł 2,7 proc. rdr i 6,4 proc. wobec czerwca br.

Praca zdalna wspiera branżę fashion

Pandemia koronawirusa wzmocniła branżę odzieżową. Zdecydowana większość firm spodziewa się, że popyt w sieci utrzyma się większy niż przed lockdown. To zasługa modelu pracy zdalnej.

Polskie sklepy interenetowe coraz bardziej popularne

Już ponad 73% internautów kupuje w sieci. Sytuacja z koronawirusem zmusiła konsumentów do zmiany zachowań i tym samym przyśpieszyła pewne trendy, które już miały miejsce. Do zakupów on-line przekonało się też więcej osób.

Wzrost sprzedaży e-commerce – jak Twoja firma może to wykorzystać?

Już ponad 60% internautów regularnie robi zakupy online i jest to tendencja wzrostowa. Dlatego, aby sprawnie i szybko obsłużyć klienta firmy działające w tym zakresie powinny wzmocnić swoje struktury sprzedażowe. Jak to zrobić sprawnie i efektywnie?

#StaySafe, czyli o bezpieczeństwie w sieci w dobie COVID-19

Nasze życie ostatnimi czasy w znacznej mierze przeniosło się do sieci. Codziennością stały się e-zakupy, e-konsultacje medyczne, e-rozrywka, czy załatwianie spraw urzędowych za pośrednictwem tzw. e-urzędu. W ostatnim artykule pisaliśmy też o e-posiedzeniach organów spółek kapitałowych. Wkrótce najprawdopodobniej będziemy mieli okazję uczestniczyć w e-posiedzeniach sądowych. Wszystko to ma nas chronić przed ryzykiem zarażenia się koronawirusem. Czy jednak korzystając ze wskazanych e-rozwiązań, jesteśmy na pewno bezpieczni?

Hossa w handlu internetowym - koronawirus przyśpiesza rozwój e-commerce

W czasie epidemii COVID-19 bezkontaktowy e-handel stał się zarówno najwygodniejszą, jak i najbezpieczniejszą metodą dokonywania zakupów. Przesyłkę można odebrać w paczkomatach zdalnie, z wykorzystaniem aplikacji w smartfonie, bez konieczności dotykania panelu sterującego. Bezpieczna i niewymagająca wychodzenia z domu jest również dostawa kurierem. Jak wynika z badania Nielsena „Wpływ COVID-19 na zachowania konsumentów”, 31 proc. Polaków przyznaje, że zwiększyło swoją aktywność zakupową w kanale online w kategorii produktów spożywczych i kosmetyczno-chemicznych. – Obserwujemy rosnącą z dnia na dzień liczbę przesyłek – zarówno krajowych, jak i zagranicznych – obsługiwanych w ramach naszej sieci. Skala wolumenu jest porównywalna do wyników grudniowych, kiedy w szczycie paczkowym obsługujemy nawet o 100 proc. więcej przesyłek niż w pozostałych miesiącach roku – mówi Tomasz Kowalewski, kierownik terminala w DHL Parcel.

Jak efektywnie zarządzać platformami e-commerce w handlu B2B

Podstawą e-handlu jest funkcjonalna w zakresie technologicznym platforma internetowa oraz przemyślana strategia sprzedażowa. Połączenie tych obszarów pozwoli na stworzenie miejsca, które zapewni klientom pozytywne doświadczenia, a co za tym idzie, zwiększy ruch na stronie i liczbę transakcji. Za pomocą np. open-source przedsiębiorstwo w prosty sposób może stworzyć platformę sprzedażową B2B oraz samodzielnie i efektywnie zarządzać procesami sprzedaży po swojej stronie.

Odroczona płatność dla firm w e-commerce

Polski fintech oferuje już nie tylko leasing i raty dla firm, ale także odroczoną płatność. Można kupić produkt teraz a zapłacić później.

Zakupy w Internecie - wszystko co zechcesz za jednym kliknięciem?

Zakupy w Internecie robi już prawie każdy Polak, który ma dostęp do sieci. Ponad 93% badanych deklaruje, że kupiło coś online chociaż raz w ciągu ostatnich 6 miesięcy. Jedynie ok. 7% badanych mówi, że nigdy nie zamówiło w e-sklepie.

Zakaz handlu 2018 - kto zyska

Od 1 marca 2018 roku wejdzie w życie zakaz handlu w co drugą niedzielę o ile nie przypadnie w nią święto wolne od pracy. Zdaniem przewodniczącego Rady Izby Gospodarki Elektronicznej przeniesie to część obrotów do internetu i wpłynie na rozwój tego kanału dystrybucji. Zyskają także firmy kurierskie.

Rynek płatnościach e-commerce w 2016 roku

Rynek płatności e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie. Najpierw obserwowaliśmy mozolne początki, w tym zakaz wykorzystania internetu do celów komercyjnych, później jedynie kontakt telefoniczny ze sprzedawcą, aż wreszcie pojawienie się funkcji „koszyka zakupów” i intensywny rozwój metod płatności w e-commerce. Początek roku 2016 to dobry czas na to, aby dokonać retrospekcji i wskazać główne trendy w dalszym rozwoju tego rynku.

7 najlepszych wtyczek do WordPress dla marketerów

WordPress to jedna z najlepszych platform do zarządzania treścią stron internetowych. Jest łatwa w obsłudze, wspierana przez tysiące bystrych programistów z całego świata i co najlepsze - darmowa. Jednym z sekretów sukcesu WordPress jest rozbudowany ekosystem wtyczek (pluginów), które znacznie rozszerzają możliwości podstawowej wersji systemu.

Jak zbadać skuteczność content marketingu? – Poradnik

Mówiąc wprost – jeśli nie mierzysz wyników osiąganych z przeprowadzanych kampanii, nie zajmujesz się marketingiem. Produkowanie artykułów blogowych i infografik bez wcześniej wyznaczonych celów biznesowych nie ma większego sensu. Twoja praca jako marketera i twórcy treści polega na pokazaniu szefowi uzyskanych dochodów – nie ruchu na stronie, nie linków, tylko twardej gotówki. W tym artykule dowiesz się, jak zacząć efektywnie mierzyć wysiłki związane z marketingiem treści.

Firma na drodze do zmian. Jak wyjść zza zakrętu na prostą?

Kto stoi w miejscu, ten cofa się w rozwoju. Dzisiejsza szybko zmieniająca się rzeczywistość wymusza stałe podążanie do przodu. Podobnie jest z działalnością biznesową. Jeśli firma nie śledzi rynkowych sygnałów i nie reaguje na dynamikę zmian, może trafić w ślepy zaułek. Przeprowadzanie transformacji organizacyjnej to jednak niełatwe zadanie. Sprawdź, jak to zrobić, aby odnieść sukces.

Kampanie w czasie rzeczywistym to przyszłość marketingu

Marketing zmienił się bardziej w ciągu ostatnich pięciu lat niż w ciągu ostatnich pięćdziesięciu. Wszystko wskazuje na to, że w ciągu kolejnych lat zaobserwujemy jeszcze więcej przemian. Nowe metody komunikacji, narzędzia marketingowe i zachowania konsumentów należą do głównych wyzwań, z którymi przyjdzie nam się zmierzyć, a adaptacja do nowych warunków wydaje się być jedynym ratunkiem dla specjalistów ds. marketingu.

Jak konsumenci szukają i kupują w Internecie?

Zakupy online na dobre już zagościły w naszej codzienności, jak się jednak okazuje sama czynność wcale nie jest tak prostolinijna jak mogłoby się wydawać. W zależności od kategorii z jakiej pochodzi poszukiwany produkt, zachowania klientów i ich ścieżka mogą wyglądać całkowicie inaczej … A to dla marketerów nieoceniona wiedza.

Działalność e-commerce

Rynek internetowy zyskuje na popularności w zakresie zakupów FMCG oraz odzieży i żywności. Najszybciej wzrasta popularność portali o zasięgu krajowym, z szerokim różnorodnym asortymentem. Najszybciej rozwija się portal allegro oraz olx.pl, ceneo.pl. Internauci coraz częściej interesują się portalami zagranicznymi: amazon oraz ebay. Wysokie zainteresowanie utrzymuje się dla portali handlowych – odzież i dodatki. Na pierwszym miejscu jest allegro, drugie zalando, trzecie bonprix. Stopień odróżnialności ocenia się na 64% dla allegro oraz 11% zalando i 7%y bonprix.

Facebook w marketingu business-to-business

Facebook może się okazać świetną platformą komunikacji w zakresie relacji B2B, jeśli tylko zostanie wykorzystany we właściwy sposób. W tym artykule, znajdziesz cztery wskazówki, które sprawią, że działania marketingowe na Facebooku staną się skuteczniejsze – szczególnie, jeśli działasz na rynku typowo biznesowym.

REKLAMA