REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Komunikacja z klientem, Reklama

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Od czego zacząć wiadomość elektroniczną?

Jednym z największych problemów, który pojawia się podczas redagowania maila jest sformułowanie pierwszego zdania. Jak zatem zacząć treść oficjalnego e-maila?

Zawiadomienie o otwarciu akredytywy handlowej

Otwarcie akredytywy następuje w momencie otrzymania zawiadomienia o gotowości towaru do wysyłki. Możliwe jest to po wystąpieniu dostawcy towaru z wnioskiem do banku.

Sposoby tłumaczenia korepondencji obcojęzycznej

Tłumaczenie umów wymagających dokładnej analizy językowej jest kłopotliwe. W takich przypadkach pojawia się konieczność skorzystania z profesjonalnej pomocy językowej.

Oferta świadczonych usług

Oferta świadczonych usług jest podobna do oferty towarowej. Jej głównymi częściami są wstęp, część zasadnicza, zakończenie i podpis.

REKLAMA

Ogólne zapytanie ofertowe

Ogólne zapytanie ofertowe jest to propozycja dla dostawców, którzy są zapraszani do wzięcia udziału w procesie składania ofert, mającego na celu dostarczenie konkretnego produktu lub usługi.

E-mail czy rozmowa

Niezależnie od sposobu, w jaki korzysta się z poczty elektronicznej, nie powinno się wysyłać e-maila, jeśli bardziej adekwatna forma przekazu informacji okaże się rozmowa przez telefon lub osobiste spotkanie.

Gdy postanowimy napisać maila

Wydawać by się mogło, że najważniejsza w e-mailu jest treść wiadomości. W rzeczywistości przed przystąpieniem do jej napisania konieczne jest jeszcze podjecie pewnych czynności przygotowawczych. Przede wszystkim należy zastanowić się, czy na pewno poczta elektroniczna będzie najlepsza formą przekazu danej informacji.

Zaproszenia biznesowe

Myśląc o promowaniu marki i zwiększeniu obrotów firmy przedsiębiorca powinien pamiętać także o organizacji spotkań integracyjnych czy eventów. Takie okazje wymagają m.in. zredagowania odpowiednich zaproszeń.

REKLAMA

Kiedy można posłużyć się sms-em?

Jesteśmy przyzwyczajeni do tego, że korespondencja wewnątrz firmy najczęściej odbywa się za pomocą poczty elektronicznej. Jednak w pewnych sytuacjach wysyłamy też sms-y.

Reklama zawarta w mailu na tle aktualnych wydarzeń

Skuteczność ofert reklamowych wysłanych pocztą elektroniczną można zwiększyć nawiązując do aktualnych wydarzeń. Pokazując tym samym, że Twoja oferta może znaleźć praktyczne zastosowanie i sprawdzić się w konkretnej sytuacji.

Jak zdobyć zaufanie klienta wysyłając ofertę e-mailem?

Korzystając z sieci możemy dotrzeć do nieograniczonej liczby potencjalnych partnerów firmy. Jest to jednak dopiero pierwszy krok w budowaniu sieci odbiorców. Aby zwiększyć grono swoich klientów warto jest poświęcić uwagę na dokładne przygotowanie oferty biznesowej.

Komunikację e-mailową wspomoże Skype

W przypadku gdy klient Twojej firmy woli komunikować się za pomocą sieci do utrzymania ciągłego kontaktu nie wystarczą same e-maile. Warto jest zatem korzystać z takich narzędzi jak Skype czy Gadu-Gadu.

Rozmowa telefoniczna zamiast e-maila

Za pomocą poczty elektronicznej szybko i wygodnie możemy przekazywać informacje. Należy jednak pamiętać, że nie zawsze jest to najlepszy sposób komunikowania się z kontrahentem. Istnieją bowiem sytuacje, kiedy lepiej jest zadzwonić i zaprosić partnera biznesowego na spotkanie.

Jak uniknąć błędów w korespondencji elektronicznej?

Wysyłanie maili często jest głównym narzędziem pracy pracownika biurowego. Zaledwie kilka podstawowych zasad pomogą uniknąć najczęściej popełnianych błędów w korespondencji elektronicznej.

Zapytania ofertowe w korespondencji biznesowej

Współpraca z odpowiednimi partnerami to jedno ze źródeł sukcesu działalności gospodarczej. Jak złożyć zapytanie ofertowe, gdzie szukać informacji o kontrahentach biznesowych?

Zasady skutecznej korespondencji

Kształtowanie wizerunku firmy to proces, który nie zawsze kończy się sukcesem. Z reguły stosowane są różnego rodzaju działania promocyjne, które mają sprawić, że to właśnie my a nie konkurencja zostaniemy zauważeni i umocnimy swoją pozycję na rynku. Jednak mało kto zdaje sobie sprawę, że jednym ze skuteczniejszych sposobów kreowania wizerunku jest umiejętne prowadzenie korespondencji handlowej.

Treść zapytania ofertowego

Chcesz szybko zorientować się na jakich dostawców lub kontrahentów możesz liczyć? Sformułuj zapytanie ofertowe - dokument, w którym zaprosisz potencjalnych dostawców lub kontrahentów do składania ofert na dostarczenie towarów lub usług.

Podpis w korespondencji handlowej

Równie ważny jak właściwe zaadresowanie pisma, jest podpis składany pod zwrotem kończącym list przy zachowaniu czterech odstępów. Jeżeli korespondencja nie jest zbyt obszerna wskazane jest podpisywanie listów odręcznie.

Układ treści dokumentu

Najistotniejszą częścią składową każdego pisma jest jego treść. Element ten zwykle rozplanowujemy w układzie blokowym lub w układzie z akapitem.

Zwroty grzecznościowe w korespondencji

W każdej korespondencji stosujemy zwroty grzecznościowe. Te rozpoczynające list, zazwyczaj umieszczone są pod adresem z podwójnym odstępem, jeżeli nie umieściliśmy wcześniej znaków powoławczych. W przeciwnym razie zwrot grzecznościowy znajdzie się pod znakami z tym samym odstępem.

Właściwe zaadresowanie korespondencji

Przystępując do napisania jakiegokolwiek pisma należy zwrócić uwagę przede wszystkim na jego właściwe zaadresowanie. Warto zapamiętać kilka elementów, które pomogą nam zrobić to właściwie.

Podziękowania dla sponsora

Podejmujesz działania z zakresu edukacji, polityki społecznej, a własne środki nie pozwalają Ci na realizację projektów? Warto poszukać sponsora, który pokryje część lub całość wydatków. Po otrzymaniu wsparcia nie zapomnij napisać listu z podziękowaniami dla darczyńcy. To jak je napiszesz, może zaważyć na tym, czy otrzymasz kolejne wsparcie w przyszłości.

Wybór nazwy domeny

Najczęstszym rozwiązaniem wybieranym przez firmy, jest rejestracja domen z użyciem nazwy przedsiębiorstwa, jego podstawowych produktów oraz skrótów tych nazw. Często przedsiębiorcy rejestrują także domeny z użyciem nazwy firmy w połączeniu z innymi słowami lub przedrostkami.

Uważaj na cybersquatting

Potencjał, jaki posiadają inwestycje w domeny, nie zawsze wykorzystywany jest zgodnie z prawem oraz w dobrej wierze. Coraz częściej na rejestracji adresów WWW z użyciem nazw popularnych produktów, przedsiębiorstw czy inicjatyw próbują wzbogacić się cyberprzestępcy.

Jak przygotować należycie stronę do kampanii w wyszukiwarkach

 Zaplanowanie skutecznej reklamy w wyszukiwarkach to nie tylko odpowiednie skonfigurowanie kampanii linków sponsorowanych, ale również właściwe przygotowanie strony internetowej, na którą ma być kierowana promocja.

Wizerunek firmy w sieci - firmowa domena

Rejestracja firmowej domeny to pierwszy krok do zbudowania wizerunku przedsiębiorstwa w Sieci. Ważne jest, by wszystkie elementy składowe adresu internetowego były odpowiednio dobrane. Zakup domeny u rejestratora to czynność zajmująca jedynie kilka minut. Jednak warto poświęcić trochę więcej czasu i odpowiednio się do tego przygotować.

Marketing w wyszukiwarkach – jak może pomóc wypromować firmę w internecie


Reklama w wyszukiwarkach jest doskonałą formą promocji dla małych i średnich firm, zarówno pod względem skuteczności i efektywności pozyskania nowych klientów, jak i niskich kosztów związanych z ceną reklamy.

Odzyskiwanie przeterminowanych należności firmy

„Mamy kłopoty z terminową spłatą zobowiązań, bo nasi klienci mają kłopoty z zapłatą należności wobec nas”. Jak często tak mówimy albo myślimy? Jeśli tak jest, to co robimy by mieć mniej okazji by tak było?

E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie

Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawdę masowym zasięgu działania. Stanowi on przede wszystkim fascynujący alternatywny świat. Działa jak magnes, co roku przyciągając nowych użytkowników. Niczym używka, wciąż odnotowuje wydłużenie czasu kontaktu z odbiorcą. I last but not least -- Internet to niekończący się pasaż handlowy, wymarzone miejsce spotkań podaży i popytu.

Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta

Organizacja, która chce sprostać pojawiającym się wyzwaniom rynkowym, musi poznać swojego klienta wraz z jego potrzebami i oczekiwaniami. Ich przełożenie na decyzje firmy tworzy fundament do budowy trwałej przewagi konkurencyjnej. Dlatego zwrócenie się firmy w kierunku marketingu relacji rozpoczyna nową drogę działalności, której celem jest satysfakcja i lojalność klientów, a także rozwój zyski. Firmy wykorzystują w tym celu różne strategie – autorzy opisali je w tej książce.

Miliony na reklamy ze św. Mikołajem

W okresie przedświątecznym w telewizji wyemitowano 15 246 spotów reklamowych, w których został wykorzystany motyw św. Mikołaja. Stacje telewizyjne zarobiły z tytułu emisji tych spotów ponad 68,5 mln zł - podaje TNS OBOP.

UOKiK obserwuje reklamy internetowe

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wziął pod lupę nachalne reklamy przesłaniające pożądane treści, wyskakujące znienacka i nie dające się zamknąć okienka.

Niezwykle popularna reklama Kasperskiego

Marketing wirusowy, poparty szczyptą humoru jest jak widać najlepszym sposobem na reklamę. W sieci pojawiła się bardzo zabawna reklama aplikacji Kaspersky Internet Security. Nawiązuje do przerwanego przemówienia prezydenta USA.

Jak radzić sobie z trudnym klientem?

Pracując w bezpośrednim kontakcie z klientem, nie unikniesz obcowania z trudnymi osobowościami. Jak radzić sobie z klientami, którzy urodzili się tylko po to, aby narzekać? Jak nie dać się zarazić ich marudnym usposobieniem i nie dać się wciągnąć w zajadły spór? Damy Ci cenne wskazówki jak okiełznać trudnego klienta.

Argumentacje w negocjacjach handlowych

Firma przygotowała ofertę, którą zaproponowała szerokiemu kręgu odbiorców. Jednak dynamika sprzedaży towaru czy usług nie jest tak dynamiczna jak zakładano. Wiedza sprzedawców na temat argumentacji w negocjacjach handlowych może przyczynić się do zwiększenia liczby udanych transakcji.

Spotkanie z klientem

Praca polegająca na spotkaniach z klientem (np. doradztwo finansowe) wyzwala szereg pytań o prawidłowe zachowanie. Jak się witać z klientami starszymi od siebie? Jak zachować się w kawiarni i w domu klienta?

Jak może reklamować się przedsiębiorca?

Ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym wprowadziła nowy standard w ochronie praw konsumentów na linii przedsiębiorca - konsument. Jeżeli konsument stanie się ofiarą nieuczciwej praktyki rynkowej, może podjąć odpowiednie kroki w celu ochrony swoich uprawnień.

REKLAMA