Jak zdobyć zaufanie klienta wysyłając ofertę e-mailem?

REKLAMA
REKLAMA
Oto zbiór podstawowych zasad w dziedzinie zdobycia zaufania klienta:
REKLAMA
1. Zamieść zeskanowany podpis pod ofertą;
2. Wyślij do klientów prośby o podanie swoich opinii. Przy okazji poproś ich, by polecali Cię znajomym, jeśli są zadowoleni z Twoich usług lub produktów;
3. Podaj opinie klientów:
• Opinie osób znanych w Twojej grupie docelowej są najskuteczniejsze.
• Opinie osób mieszkających tam, gdzie Twoja grupa docelowa, są najskuteczniejsze.
• Podaj adres strony WWW lub dane kontaktowe do klientów, którzy wyrazili na to zgodę.
Polecamy: Korespondencja w firmie
4. Daj jak najlepszą i najdłuższą 100% gwarancję, pamiętając o tym, że przy dobrych produktach liczba zwrotów nie przekracza 1 – 2%;
5. Bądź ekspertem, doradzaj i edukuj;
6. Nie owijaj w bawełnę — wal śmiało, kawa na ławę, pamiętając o tym, że klienta interesuje tylko on sam;
7. Podawaj fakty, podawaj dokładne dane, dokładne liczby, skanowane dokumenty i inne dowody na to, że przedstawione dane są prawdziwe;
9. Podaj dane kontaktowe do swojej firmy. Nie bądź firmą krzakiem.
Polecamy: Zapytanie ofertowe
Piotr R. Michalak, Jakub Woźniak, artykuł jest fragmentem książki "Sztuka pisania perswazyjnych tekstów", wydawnictwa Onepress.pl
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
REKLAMA