REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Sprzedaż, Rejestracja

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce? Top 12 sposobów!

W coraz bardziej konkurencyjnym świecie zakupów cyfrowych istnieją zasady, które należy stosować, aby zachęcić klientów do kupowania produktów w e-sklepie. Procesy te koncentrują się wokół konwersji, która jest najważniejszym wskaźnikiem. Poznaj jej miary i zasady, a także 12 najważniejszych metod optymalizacji konwersji w handlu internetowym.

W Polsce mamy prawie 5 mln firm. Ile upadłości, ile nowych rejestracji?

Firmy w Polsce - obecnie aktywnych jest 4,3 mln działalności gospodarczych oraz 602 tys. spółek – wynika z danych GUS. Liczba aktywnych działalności w lutym 2023 jest większa o 3,5% w porównaniu do stanu sprzed pandemii, a więc ze stycznia 2020 roku.

Sprzedaż detaliczna w styczniu 2023

Główny Urząd Statystyczny zaprezentował informacje o handlu detalicznym w styczniu br. Jak się przedstawiają dane?

Dyrektywa OMNIBUS - zmiany dla firm, zwłaszcza w e-commerce

Dyrektywa OMNIBUS. Od początku 2023 r. obowiązują znowelizowane przepisy o prawach konsumentów stanowiące implementację dyrektywy OMNIBUS. W jej skład wchodzą unijne dyrektywy w sprawie jednolitych wymogów umów zawieranych między przedsiębiorcami a konsumentami, w szczególności o dostarczanie treści i usług cyfrowych oraz na odległość, w tym w przedmiocie rękojmi, czyli odpowiedzialności za niezgodność towaru z umową. Nowe przepisy są istotne dla przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w Polsce, nie tylko tych sprzedający online. Szczególnie, że wdrażanym regulacjom towarzyszą wysokie kary finansowe, sięgające nawet 2 000 000 euro.

REKLAMA

Jak opakowanie wpływa na sprzedaż produktu

Minęły czasy, w których opakowania były projektowane tylko po to, by oznaczyć i zabezpieczyć produkt. Obecnie stały się one integralną częścią strategii budowania marki i całego procesu zakupu. Kilka tricków w tworzeniu opakowań może zwiększyć obroty.

Prognoza: dwucyfrowy wzrost cen konsumpcyjnych w 2023 r.

W 2023 roku oczekujemy wciąż wysokiej inflacji bazowej i dwucyfrowego wzrostu cen konsumpcyjnych - ocenili analitycy ING Banku Śląskiego, odnosząc się do opublikowanych w środę danych GUS. Spodziewają się oni spadku PKB w I kwartale przyszłego roku.

Napływ uchodźców z Ukrainy zapewnia w Polsce wzrost obrotów handlowych

Napływ uchodźców z Ukrainy zapewnia w Polsce wzrost obrotów handlowych, a przeciętny krajowy konsument zapewne ogranicza wydatki ze względu na spadającą realną siłę nabywczą dochodów oraz wysoką niepewność- stwierdzili eksperci PKO BP w komentarzu do środowych danych GUS.

Zaostrzanie nadzoru rejestrowania sprzedaży

Resort finansów pracuje nad zmianami prawa, które zabezpieczą źródła wpływów podatkowych państwa. Proponowane zmiany dotyczą głównie fiskalizacji sprzedaży przy użyciu kas w urządzeniach do automatycznego świadczenia usług i sprzedaży towarów. Do nowych przepisów będą musiały dostosować się kolejne grupy przedsiębiorców.

REKLAMA

Jak zbudować zaufanie wśród klientów i zwiększyć zyski?

Lojalny klient to prawdziwy skarb dla każdego przedsiębiorcy. Kupuje więcej, wybiera droższe produkty, poleca firmę swoim znajomym i rodzinie. Dzięki zbudowaniu zaufania wśród klientów, firmy rozwijają sprzedaż i zarabiają więcej. Lojalni klienci zwiększają zyski od 25 do nawet 95%. Warto zadbać o odpowiednie relacje, żeby otworzyć swojej marce furtkę do większych zarobków. Jak zbudować zaufanie? Jednym ze sposobów jest rejestracja znaku towarowego. ® to niewątpliwy symbol prestiżu.

Ewidencja miesięcznego przychodu ze sprzedaży

Ewidencja miesięcznego przychodu ze sprzedaży jest nowym obowiązkiem placówek, korzystających z wyłączeń spod zakazu handlu. Kogo dotyczy i jak ją prowadzić?

Jednoosobowa działalność gospodarcza - jak założyć?

Jednoosobowa działalność gospodarcza - oto 5 kroków, jak założyć ją w Polsce zgodnie z przepisami prawa.

Komunikacja w sprzedaży

Komunikacja w sprzedaży, jak i w każdej innej dziedzinie jest jednym z ważniejszych elementów. Odpowiadając na pytanie co jest decydujące w sprzedaży? Odpowiedź brzmi: to, w jaki sposób komunikujesz się ze swoim rynkiem, z klientami. To, co sprzedajesz, jest wtórne. Biznes jest w gruncie rzeczy umiejętnością nawiązywania kontaktu z obcymi osobami. Zarówno w sposób bezpośredni, jak i pośredni. Niezależnie, czy mamy na myśli działania Public Relations, komunikację marketingową, copywriting czy bezpośrednią rozmowę z drugim człowiekiem, twarzą w twarz, telefonicznie lub elektronicznie. Jak mówić, aby nas rozumiano? Co wpływa na skuteczną komunikację w sprzedaży? Dlaczego umiejętność komunikowania się może być przewagą konkurencyjną?

Truskawki nadal w sprzedaży. Jakie są ceny truskawek?

Główne zbiory truskawek już się zakończyły, choć owoce te stale są w sprzedaży. W tym roku ceny hurtowe były na poziomie lat ubiegłych - poinformował ekspert rynku hurtowego w Broniszach Maciej Kmera. Po ile można kupić truskawki?

Rośnie poziom sprzedaży online

Już niemal 70 proc. Polaków kupuje online. Co trzeci z nas zamawia w ten sposób książki, a co czwarty posiłki z restauracji. Ile wydajemy na zakupy w sieci?

Firmy inwestują w technologie zorientowane na klienta [RAPORT]

Pomimo negatywnego wpływu pandemii Covid-19 na światową gospodarkę, rynek ubezpieczeń pozostał jednym z największych inwestorów w technologie optymalizacji procesów biznesowych. Ile firmy zainwestują w nowe technologie?

Biznes na seniorach wkrótce może być wart wiele miliardów złotych

Według ekspertów, przedsiębiorcy już od kilku lat powinni mieć opracowane strategie sprzedaży towarów i usług stricte dla seniorów, których szybko przybywa na rynku. Na jakich rozwiązaniach mogą wzorować się przedsiębiorcy?

Czy przedsiębiorca jest bardziej wiarygodny niż rząd?

60% ludzi na świecie twierdzi, że rządy celowo tworzą fałszywe komunikaty. To biznes staje się źródłem informacji, a dzięki rzetelnym i angażującym treściom pozyskuje nowych klientów. Jednak aż 80% klientów e-commerce jest już “cyfrowo wyczerpana” i coraz trudniej do nich dotrzeć.

Polacy i Hiszpanie wybierają firmy odpowiedzialne

Patrząc całościowo na najświeższe wyniki badania, można zobaczyć, że normalność wraca nie tylko w postaci luzowania kolejnych obostrzeń, ale też w naszych głowach. Niemniej, pandemia z pewnością wyrobiła w nas nowe nawyki, które zostaną z nami na długo. Jeśli nie na zawsze - mówi Michał Tokarski, partner, lider sektora dóbr konsumenckich w Polsce, Deloitte.

Internet i pandemia przyczyną zwiększonego obrotu podróbkami

Komenda Główna Policji podaje, że w I kwartale br. stwierdzono prawie 7 tys. przestępstw naruszających prawa własności przemysłowej i intelektualnej. Co głównie kupują nabywcy podróbek?

Kasa fiskalna 2021 - rejestracja i zwolnienie

Bez względu na rodzaj kasy przedsiębiorca ma obowiązek dokonania jej fiskalizacji i uzyskać numer ewidencyjny. Jak zarejestrować kasę fiskalną? Kto może to zrobić? Ile to kosztuje?

Subskrypcyjny model sprzedaży - zagrożenia dla firm

76 % internautów nie rozumie powodów, dla których należałoby płacić za dostęp do artykułów w sieci. Jest to poważna bariera dla rozwoju modelu subskrypcyjnego w polskich mediach.

Dzień Matki 2021 – zakupowe preferencje Polaków

Dzień Matki 2021. Jak wynika z badania „Dzień Matki – zakupowe preferencje” – ponad 6 na 10 respondentów regularnie kupuje prezenty z tej okazji. Blisko 70 proc. Polaków do zakupu używa telefonu.

Dlaczego sprzedawcy nie chcą się reklamować?

Nieuczciwa konkurencja w internecie to codzienność. Problem urósł do takiej skali, że niektórzy wytwórcy nie reklamują swoich produktów w obawie przed naśladowcami. Jak się przed tym się bronić?

Resort sprawiedliwości planuje nowelizację art. 388 k.c. Co to oznacza dla sprzedawców?

Będą zmiany w przepisach. Prawnicy przerażeni proponowanymi zmianami do art. 388 k.c. Zmiana ma zwiększyć ochronę obywateli przed nieuczciwymi i nieetycznymi praktykami sprzedawców.

Handel wielkopowierzchniowy ma się coraz lepiej [BADANIE]

O przeszło 20% zmniejszyła się liczba wizyt w sklepach wielkopowierzchniowych. Spadek nastąpił w pierwszym kwartale br. Jak wyglądają obroty w takich placówkach?

W jakim kierunku zmierzają dyskonty?

Pozycja dyskontów FMCG w Polsce od lat się wzmacnia, a pandemia sprawiła, że cieszą się jeszcze większym zainteresowaniem. Jakie są możliwości dalszego rozwoju tej branży?

Jak koronawirus zmienił pracę przedstawicieli handlowych?

1 na 4 mobilnych handlowców uważa, że sprzedając zdalnie, są tak samo efektywni, jak przed pandemią. Cyfrowej transformacji handlu nie da się już jednak zatrzymać, zmiany są nieuniknione.

Nowe zasady rejestracji osób prawnych w Rosji

Rejestracja osób prawnych w Rosji od 25 listopada 2020 r. odbywa się na nowych zasadach. Jakie zmiany wprowadzono? Jak powinien wyglądać statut lub umowa spółki? Co z adresami osób fizycznych i osoby prawnej?

Koronawirus: Jak sprzedawać w czasie kryzysu?

Robert Lipiński radzi jak zaakceptować nowe warunki? Co przyda się w kryzysie? Jak zaplanować sprzedaż? Na czym polega kwestia selektywności?

Jak być skutecznym sprzedawcą w trudnych czasach?

Teraz, gdy wszyscy znajdujemy się w trudnej sytuacji, musimy poszukiwać nowych możliwości i próbować wszystkiego, co może uratować nasze firmy – radzi Robert Lipiński. Jeśli jednak zdarzyło się tak, że straciliśmy pracę, też warto spróbować spojrzeć na to jak na szansę – być może przyszedł czas na realizację marzeń o przejściu na własne i zawalczenie o swoją niezależność?

Czy świat sprzedaży to ciągły wyścig szczurów? [WYWIAD]

Liczby, cyfry, tabelki, cele i wskaźniki efektywności, czyli świat sprzedaży… Dla jednych są to narzędzia wspierające sprzedaż, dla innych cele same w sobie. O tym, czy osiąganie KPI’s powinno stać się „targetem” rozmawiamy z Robertem Lipińskim, mentorem w zakresie skutecznej sprzedaży BtoB.

17 lipca - nowy termin zgłoszeń do CRBR

System informatyczny działa bez zarzuty, tym samym termin zgłoszenia do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych upływa 17 lipca.

Przedłużony termin wpisu do CRBR

Przez awarię systemu informatycznego przedsiębiorcy otrzymali więcej czasu na wpisanie się do nowego Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych.

Nawet 1 milion złotych kary dla firm, które nie wpiszą się do CRBR. 13 lipca mija termin

To ostatni dzwonek, aby wpisać firmę do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych. Obowiązek zgłoszenia dotyczy spółek, które zostały wpisane do KRS przed dniem wejścia w życie przepisów o CRBR, tj. przed 13 października 2019 r.

13 lipca upływa termin zgłoszenia firm do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych

Obowiązek zgłoszenia dotyczy spółek, które zostały wpisane do KRS przed dniem wejścia w życie przepisów o CRBR, tj. przed 13 października 2019 r.

Sprzedawcę pilnie zatrudnię. Rekordowe wzrosty obrotów w sprzedaży bezpośredniej

Od początku marca do końca maja branża sprzedaży bezpośredniej notuje sprzedaż średnio o 30 % wyższą niż w analogicznym okresie 2019 roku. Dla niektórych firm okres lockdownu okazał się najlepszy w historii i zanotowały nawet o 85% wyższą sprzedaż niż przed rokiem.

Kasy fiskalne. Dla kogo i od kiedy będą obowiązkowe?

Przedsiębiorcy, którzy prowadzą sprzedaż są zobowiązani stopniowo wycofywać kasy fiskalne tradycyjne na rzecz kas fiskalnych online. Na czym mają polegać kasy online i jakie warunki należy spełnić, aby móc je wprowadzić.

Centra handlowe oczekują: handlu we wszystkie niedziele, umorzeń podatków i opłat

Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) wnioskuje o zniesienie ograniczenia handlu w niedziele, by odbudować obroty tradycyjnego handlu. "Jednocześnie liczymy na umorzenie w okresie 2020 - 2021 opłat z tytułu użytkowania wieczystego, podatku od nieruchomości oraz podatku galeryjnego"- czytamy w komunikacie PRCH.

Jak uruchomić sprzedaż poprzez LinkedIn? Nowa strategia na czas (nie tylko) kryzysu

Kiedy w 2001 Roku Aaron Ross objął stanowisko sprzedaży w firmie Salesforce.com, firmie która kiedyś była największym konkurentem a od 2014 roku jest najważniejszym partnerem Microsoft w dziedzinie systemów CRM, zaczął wprowadzać w firmie nową filozofię sprzedaży.

Kupujący nie ma obowiązku badania jakości rzeczy objętej gwarancją ani w chwili jej wydania, ani później

Gdy sprzedaż objęta jest gwarancją, na kupującym ciąży jedynie konieczność wykazania istnienia wady, bez udowadniania, że wada powstała z przyczyn tkwiących w rzeczy. To na sprzedającym będzie spoczywał ciężar udowodnienia, że tak nie jest – orzekł w wyroku z 16 października 2019 r. Sąd Okręgowy w Łodzi, XIII Wydział Gospodarczy Odwoławczy (sygn. akt XIII Ga 1418/18). Z powyższego wyroku płynie również ważne ostrzeżenie, że przedsiębiorcy mogą sami pogorszyć swoją sytuację prawną, zawierając w umowach zapisy wyłączające zastosowanie bardziej korzystnych dla siebie przepisów ustawowych.

Jaki jest związek gazomierzy z przeszłości z dzisiejszymi modelami sprzedaży?

Historia gazomierzy to nie tylko opowieść o sposobach liczenia objętości zużytego paliwa, to również proces rozwoju nowoczesnych modeli biznesowych. Związek gazomierzy z dzisiejszymi modelami sprzedaży to jeden z wątków Wirtualnego Muzeum Gazownictwa (WMG) – nowej, internetowej platformy edukacyjnej, dostępnej pod adresem www.wmgaz.pl.

Sprzedaż udziałów lub akcji – jak uniknąć impasu i bezpiecznie zamknąć transakcję?

Negocjacje dotyczące sprzedaży udziałów lub akcji to skomplikowany i długotrwały proces. Jak przygotować ten proces pod kątem biznesowym i prawnym? Kto może taki proces przeprowadzić?

Konferencja "Ubezpieczenia - nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży"

Konferencja "Ubezpieczenia - nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży" odbędzie się 19 września 2019 roku w Warszawie. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

Omnichannel, więcej niż trend w bankowości

Relacje z klientami stają się coraz mniej bezpośrednie. Niektóre sektory, takie jak bankowy, większość wpływów osiągają poprzez sprzedaż konsultacyjną. W którym kierunku rozwijać biznes, jeśli klienci unikają zakupów w placówkach firm oraz chcielibyśmy korzystać ze zdobyczy digitalizacji? Rozwiązaniem jest zwrot ku większej personalizacji oraz wielokanałowości doświadczeń klientów. Jednak, by platforma dostarczała pozytywnych doświadczeń, muszą być one dostępne nie tylko za pośrednictwem dowolnego punktu styku, ale także być ciągłe i spójne.

Jak efektywnie zarządzać platformami e-commerce w handlu B2B

Podstawą e-handlu jest funkcjonalna w zakresie technologicznym platforma internetowa oraz przemyślana strategia sprzedażowa. Połączenie tych obszarów pozwoli na stworzenie miejsca, które zapewni klientom pozytywne doświadczenia, a co za tym idzie, zwiększy ruch na stronie i liczbę transakcji. Za pomocą np. open-source przedsiębiorstwo w prosty sposób może stworzyć platformę sprzedażową B2B oraz samodzielnie i efektywnie zarządzać procesami sprzedaży po swojej stronie.

Wyzwania w handlu detalicznym 2019

Wyzwania w handlu detalicznym w 2019 r. wiążą się przede wszystkim z dbałością o środowisko naturalne. Ogromną rolę odgrywa Internet, tzw. cross akcje i pop-upowe serie. Na popularności zyskują showroomy i platformy w modelu subskrypcyjnym. Jakich pracowników poszukuje branża handlu detalicznego?

Jak w 2019 r. opodatkować PIT przychody ze sprzedaży produktów rolnych pochodzących z własnego wyrobu

W 2019 r. producenci rolni mogą sprzedawać przetworzone produkty rolne pochodzące z własnego gospodarstwa przedsiębiorcom na potrzeby prowadzonej przez nich działalności (np. restauratorom, sklepom). Taka sprzedaż została objęta preferencjami podatkowymi na równi ze sprzedażą na rzecz konsumentów.

Kiedy sprzedawca może wystawić fakturę przed wydaniem towaru nabywcy

Czy podatnik może wystawić fakturę przed wydaniem towaru klientowi? Kontrahent (firma handlowa) chce otrzymać fakturę przed wydaniem towaru.

Jak rozliczać i dokumentować sprzedaż wysyłkową do innych krajów UE

Zakupy przez Internet stały się obecnie normą. Często towar jest wysyłany również za granicę do innych krajów UE. Gdy nabywca nie jest podatnikiem VAT, dostawę rozliczamy jako sprzedaż wysyłkową z kraju. Nie jest to WDT. Sposób jej rozliczenia zależy od wysokości obrotu do danego kraju. Ten sposób rozliczenia nie dotyczy sprzedaży poza UE.

Rejestracja spółki z o.o. przez Internet 2019

Przedstawiamy jak zarejestrować spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością (z o.o.) przez Internet w 2019 r. Zobacz krok po kroku.

REKLAMA