Kategorie

Raport, Sprzedaż

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Lexus to coraz popularniejsza marka na naszym globie. Sprzedaż japońskich aut rośnie zarówno w Europie jak i na pozostałych rynkach. Które modele Lexusa cieszą się największą popularnością?
Mimo że Audi produkuje samochody luksusowe, które nie są tanie, to wyniki sprzedaży mogą zawstydzić wielu mniej prestiżowych producentów aut. W 2014 roku Audi sprzedało na świecie ponad 1,7 miliona samochodów!
Samochody marki Skoda od kilkunastu lat cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem wśród polskich klientów. W 2014 roku auta czeskiej marki równie chętnie wybierali klienci zarówno indywidualni jak i flotowi.
Czy auta hybrydowe mają szansę na duże zainteresowanie ze strony klientów salonów samochodowych? Jak sprzedają się w Polsce pojazdy określane mianem hybryd?
Sprzedaż samochodów Grupy Fiat Chrysler Automobiles w 2014 roku, do której należą m.in. Fiaty, Alfy Romeo czy Jeepy sięgnęła w Polsce 21 600 sztuk. Które modele cieszyły się największym zainteresowaniem wśród klientów?
Mazda zanotowała kolejny, tym razem 77 procentowy, wzrost sprzedaży aut w Polsce. Które modele cieszą się w naszym kraju największą popularnością?
Wyniki sprzedaży aut w Polsce od 6 lat nie były tak dobre dla marki Opel. Niemiecki koncern zanotował rekordowy, aż 41% wzrost sprzedaży na tle 2013 roku.
Zwiększenie sprzedaży w Polsce nie jest priorytetem dla Hyundaia. Koreański koncern chce zacząć od poprawy jakości obsługi. Skąd taka zmiana podejścia do naszego rynku?
Czy Polacy mają swoje ulubione marki aut? Jakie modele samochodów są najczęściej poszukiwane na giełdach czy w ogłoszeniach? Które auto można szybko sprzedać a z jakim mogą być problemy?
Mocne i słabe strony polskiej motoryzacji przedstawione jako analiza SWOT nakreślają obraz obecnej sytuacji naszego kraju. Czy jest szansa na nowych inwestycje w Polsce motoryzacyjnych gigantów? Jakie są największe problemy, z którymi trzeba się uporać?
BMW sprzedało w 2013 roku najwięcej aut z pośród wszystkich koncernów z klasy Premium. Jak poszło to zadanie Audi i Mercedesowi?