Wybór nazwy dla firmy to bardzo ważna decyzja. Nie jest to bowiem jednorazowe nadanie imienia - wybrana nazwa będzie funkcjonowała na fakturach, wizytówkach, pieczątkach, a także w mediach. Co więcej, mimo iż decyzja w tej kwestii w praktyce należy wyłącznie do przedsiębiorcy, to jednak firma musi spełniać także pewne przepisowe kryteria. Jak wybrać nazwę dla firmy?
Zasadą jest, że zamawiający po otwarciu ofert dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Kryterium oceny ofert może być albo tylko cena albo cena i inne kryteria odnoszące się do przedmiotu zamówienia. W szczególności chodzi tu o jakość, funkcjonalność, parametry techniczne, zastosowanie najlepszych dostępnych technologii w zakresie oddziaływania na środowisko, koszty eksploatacji, serwis oraz termin wykonania zamówienia. Jak jednak powinien zachować się zamawiający gdy oferty są równie korzystne?
W środę po raz kolejny napłynęły twarde dane makroekonomiczne, które sugerują, że amerykańska gospodarka nie jest w tak opłakanym staniem, jak można by sądzić. W lipcu przybyło zamówień publicznych 4 proc. m/m, dwa raty więcej, niż się spodziewano, co pozwoliło odrobić czerwcowy spadek o 1,3 proc.