E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzędzi biznesu na całym
świecie. Oferuje możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów i
znacząco zwiększa efektywność podejmowanych działań. W Polsce właśnie
zaczyna się era marketingu online, więc jeśli w swojej pracy stawiasz na
skuteczność, najwyższy czas sięgnąć po techniki, które zagwarantują Ci
sukces! Wykorzystaj potencjał drzemiący w internecie i poznaj nowoczesne
narzędzia, które sprawdzają się na współczesnym kapryśnym rynku! Ale
przede wszystkim naucz się z nich efektywnie korzystać!
Drogi menedżerze ds. marketingu, sprzedaży czy obsługi klienta,
przygotuj się na podróż do świata skutecznego e-marketingu. Zamiast
kolejnej encyklopedii czy sztywnej publikacji naukowej, przekazujemy w
Twoje ręce podręcznik o charakterze czysto praktycznym. Jeśli więc na co
dzień posługujesz się internetem do realizacji celów
marketingowo-sprzedażowych lub dopiero planujesz z niego korzystać i nie
wiesz, jak się do tego zabrać -- oto książka, która stanie się Twoim
najlepszym przyjacielem, doradcą i mentorem!