Teorie zarządzania takie jak strategiczna karta wyników pomagają menedżerom opracować, wdrażać i kontrolować nowe inicjatywy nastawione na przynoszenie oszczędności finansowych. W firmach sprzedających produkty takie podejście sprawdza się nieźle, ponieważ produkt łatwo zmierzyć, zważyć, ocenić jego jakość. W firmach sprzedających niematerialne usługi jest z tym gorzej – dlatego trzeba podejść do tematu inaczej. I o tym jest ta książka, która przyda się każdemu kto planuje oferować usługi.
Wyobraź sobie, że znajdujesz się w wielkim gmachu pełnym ludzi.
Wyraźnie słyszysz każdy szept: możesz podsłuchiwać, kogo zechcesz.
Możesz otworzyć usta i powiedzieć coś w taki sposób, żeby każdy adresat
usłyszał to jako głos kierowany wyłącznie do niego. Taką halą jest cały
internet, a uchem, które pozwala Ci wychwytywać głosy, jest Twój blog
internetowy. Załóż własny blog. Dowiedz się, co myślą klienci. Nawiąż z
nimi bezpośredni kontakt i rozpowszechniaj pocztą pantoflową plotki o
swojej ofercie.
Blog to dziennik internetowy. Zawiera wpisy zwane postami,
poukładane chronologicznie. Każdy może je czytać. Każdy może dodać swój
post i wyrazić w nim własną opinię. Więcej: z łatwością można założyć
swój własny dziennik internetowy. To bardzo proste: jeśli potrafisz
wysłać e-mail, potrafisz też założyć blog. Przekonaj się, dlaczego świat
oszalał na punkcie tego medium.
„Zasady prowadzenia Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów” wydawane są regularnie już od 20 lat. Pierwsze wydanie tej publikacji ukazało się w 1990 roku i od tego czasu sprzedano łącznie 200.000 egzemplarzy. Świadczy to o nieustającej przydatności tej pozycji książkowej, która cieszy się ogromnym powodzeniem wśród rzeszy przedsiębiorców ale nie tylko, bo także pośród doradców podatkowych i księgowych, w całej Polsce. Coroczna aktualizacja „Zasad…”, uwzględniająca zmiany w przepisach podatkowych sprawia, że książka ta zawsze stanowi pomocne narzędzie w prowadzeniu działalności gospodarczej opodatkowanej na zasadach ogólnych. Jej walorem jest też praktyczne ujęcie problemów, które obrazowane są dodatkowo przykładami. Jej wartość użytkową i merytoryczną oraz funkcjonalny charakter potwierdza popularność niniejszej publikacji.
Podmiot prowadzący działalność gospodarczą, bez względu na to czy jest to osoba fizyczna, osoba prawna czy też jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej może – w zależności od podejmowanych decyzji biznesowych – albo zoptymalizować swoje rozliczenia podatkowe, albo wprost przeciwnie. Na tym właśnie gruncie niezwykle aktualnym, w każdym czasie, tematem jest kwestia związana z użytkowaniem samochodu w prowadzonej działalności.
Nowy Macbook waży zaledwie 2,13 kg. Jego nowa obudowa jest teraz niemal pozbawiona widocznych łączeń, bardziej wytrzymała i ma zaokrąglone kontury które ułatwiają chwytanie komputera, wsuwanie go do torby i wyjmowanie. Została wykonana ze wzmocnionego tworzywa poliwęglanowego, które dzielnie znosi trudy codziennej eksploatacji — w szkole, w pracy i w podróży. Całą dolną powierzchnię pokrywa materiał antypoślizgowy, który zapobiega przesuwaniu się komputera po biurku, stole czy stoliku w samolocie.
Mac mini to stosunkowo świeży pomysł inżynierów Apple. Ergonomia zawsze była silną kartą przetargową produktów z serii Mac, najnowszy produkt idzie jeszcze o krok dalej. Mini ma błyszczącą obudowę, jest mały, elegancki i bezpretensjonalny. Jego
minimalistyczny design sprawia, że na pierwszy rzut oka trudno
uwierzyć, że to w ogóle komputer.
Wyświetlacz z ekranem dotykowym o przekątnej 4,3 cala umożliwia powiększanie, przycinanie i obracanie zdjęć oraz drukowanie ich bez użycia komputera Obsługa technologii Ethernet i sieci bezprzewodowych 802.11 b/g/n, podajnik na papier o pojemności 150 arkuszy i maksymalna wydajność miesięczna do 10 000 stron sprawiają, że urządzenie P713w oferuje wszystkie funkcje drukarki dla firm, a równocześnie pozwala wykazać się kreatywnością.