Strategiczna karta wyników firm usługowych
REKLAMA
Teorie zarządzania takie jak strategiczna karta wyników pomagają menedżerom opracować, wdrażać i kontrolować nowe inicjatywy nastawione na przynoszenie oszczędności finansowych. W firmach sprzedających produkty takie podejście sprawdza się nieźle, ponieważ produkt łatwo zmierzyć, zważyć, ocenić jego jakość. W firmach sprzedających niematerialne usługi jest z tym gorzej – dlatego trzeba podejść do tematu inaczej. I o tym jest ta książka, która przyda się każdemu kto planuje oferować usługi.

Tytuł: Strategiczna karta wyników firm usługowych
Autor: Rajesh K. Tyagi, Praveen Gupta
ISBN: 978-83-01-16259-7
Liczba stron: 264
Data wydania: 2010
Fragmenty poradnika:
- Na co należy zwrócić uwagę projektując „produkty” firmy w formie usług?
- Jakie są korzyści przy stosowaniu karty wyników w firmach usługowych?
Książka do nabycia w księgarni internetowej PWN
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
REKLAMA