Kategorie

Polska, Sprzedaż

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Sprzedaż opon w Q1 2021 z dwucyfrowymi wzrostami. Polski Związek Przemysłu Oponiarskiego zaprezentował dane, które napawają optymizmem.
Sprzedaż hybryd i elektryków w Polsce w 2020 r. bije rekordy. Mowa o wzrostach rzędu nawet 214 proc.!
Polacy szumnie uderzyli do drzwi salonów Nissana w 2015 roku. Marka zanotowała ponad 20 % wzrost sprzedaży aut w naszym kraju. Jakie modele cieszyły się największą popularnością?
Sprzedaż nowych opon w 2014 roku była niż w 2013 roku. Jakie opony są najczęściej wybierane przez Polaków?
Samochody marki Skoda od kilkunastu lat cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem wśród polskich klientów. W 2014 roku auta czeskiej marki równie chętnie wybierali klienci zarówno indywidualni jak i flotowi.
Czy auta hybrydowe mają szansę na duże zainteresowanie ze strony klientów salonów samochodowych? Jak sprzedają się w Polsce pojazdy określane mianem hybryd?
Mazda zanotowała kolejny, tym razem 77 procentowy, wzrost sprzedaży aut w Polsce. Które modele cieszą się w naszym kraju największą popularnością?
Wyniki sprzedaży aut w Polsce od 6 lat nie były tak dobre dla marki Opel. Niemiecki koncern zanotował rekordowy, aż 41% wzrost sprzedaży na tle 2013 roku.
Zwiększenie sprzedaży w Polsce nie jest priorytetem dla Hyundaia. Koreański koncern chce zacząć od poprawy jakości obsługi. Skąd taka zmiana podejścia do naszego rynku?
Samochody BMW świetnie sprzedają się w Polsce. W pierwszej połowie tego roku sprzedano ich aż o 43% więcej niż analogicznym okresie w zeszłym roku.
Ulgi podatkowe na zakup nowych aut spowodowały, że Polacy chętnie decydowali się na zakup samochodu.
Polski rynek olejów silnikowych dotyka pewien paradoks. Mimo że liczba samochodów osobowych w Polsce rośnie, to sprzedaż olejów silnikowych wyraźnie spada. Winna może być tzw. szara strefa, która sukcesywnie się rozrasta.
Mocne i słabe strony polskiej motoryzacji przedstawione jako analiza SWOT nakreślają obraz obecnej sytuacji naszego kraju. Czy jest szansa na nowych inwestycje w Polsce motoryzacyjnych gigantów? Jakie są największe problemy, z którymi trzeba się uporać?