Konferencja dla młodych przedsiębiorców, którą po raz siódmy organizuje Fundacja „Twoja Inicjatywa!”, zawita 26 czerwca do Gdańska do Centrum Konferencyjno-Szkoleniowego STARTER. Specjalnie dla przedsiębiorczych osób z trójmiasta powtórnie przyjadą prelegenci i praktycy z całej Polski. Będą opowiadać o tym, jak mądrze prowadzić swój biznes. Posłużą radą, pokażą przykłady. Poprzednie edycje, które miały miejsce w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Poznaniu i Wrocławiu zgromadziły łącznie ponad tysiąc osób. Patronat medialny nad konferencją objął portal Infor.pl
W dniu 20 maja br., już po raz piąty, obchodzono Dzień Normalizacji Polskiej. W tym roku obchody miały szczególny charakter, gdyż połączone były z Jubileuszem 90-lecia istnienia Polskiego Komitetu Normalizacyjnego. Nawiązując do obu uroczystości, PKN zorganizował w Centrum Konferencyjnym „Myślnik” w Warszawie konferencję pt. ,,Normalizacja – jak sprostać wyzwaniom przyszłości?''. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl
Jesteś przedsiębiorcą, naukowcem, studentem, a może pracownikiem instytucji otoczenia biznesu? Zamierzasz założyć firmę albo szukasz dla niej środków na dalszy rozwój? A może po prostu interesują Cię innowacje,? Jeśli tak, to warto wziąć udział w konferencji Dzisiejsze inspiracje innowacją przyszłości – Małopolska Case Study oraz warsztatach z serii Przy kawie o innowacjach. Na wydarzenia zaprasza Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego.
Konferencja dla młodych przedsiębiorców, którą po raz szósty organizuje Fundacja „Twoja Inicjatywa!”, zawita 29 maja do Wrocławia. Specjalnie dla przedsiębiorczych osób z woj. dolnośląskiego do Hotelu Śląsk przyjadą prelegenci i praktycy z całej Polski. Będą opowiadać o tym, jak mądrze prowadzić swój biznes. Posłużą radą, pokażą przykłady. Poprzednie edycje, które miały miejsce w Warszawie, Gdańsku, Katowicach i Poznaniu zgromadziły łącznie około tysiąc osób.
Komunikacja obejmuje szeroki wachlarz czynności związanych z prowadzeniem biznesu, zaczynając od kontaktów bezpośrednich, poznawania kontrahentów, po prowadzone negocjacje, marketing. Kluczem do dobrej komunikacji jest umiejętność słuchania i zadawania pytań co pozwala na poprawną interpretację przekazywanych informacji. Wszyscy uczestnicy systemu komunikacyjnego mają przydzielone zadania i obowiązki, które wykonują w celu osiągnięcia określonych celów. Nie bez znaczenia są również wykorzystywane narzędzia, technologie i rozwiązania wspierające ten proces. Jak je w pełni wykorzystać?