REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Seminarium Stephena M.R. Covey’a „7 nawyków skutecznego działania” i „Szybkość zaufania” - relacja

Subskrybuj nas na Youtube
FranklinCovey.
FranklinCovey.

REKLAMA

REKLAMA

W seminarium Stephena M.R. Covey’a „7 nawyków skutecznego działania” i „Szybkość zaufania” uczestniczyli prezesi największych firm, członkowie zarządów i dziennikarze. Wydarzenie odbyło się 5 czerwca br. w hotelu Radisson Blu w Warszawie. Jaki był jego cel?

Seminarium Stephena M.R. Covey’a

Stosunkowo młoda polska gospodarka rynkowa, kadra zarządzająca, która często nie miała możliwości uczenia się na doświadczeniach starszych kolegów i mentorów… Czy wiedza biznesowa przeniesiona z innego kontynentu, o innej historii i kulturze sprawdzi się również w Polsce? Czy to, że pomiędzy bodźcem i reakcją istnieje pole z napisem „wolność wyboru” oznacza, że nie jesteśmy zakładnikami okoliczności i środowiska w którym funkcjonujemy? Prezesi największych firm, członkowie zarządów i dziennikarze tłumnie uczestniczyli w seminarium samego Stephena M.R. Covey’a pt. „7 nawyków skutecznego działania” i „Szybkość zaufania”. Wydarzenie odbyło się 5 czerwca br. w hotelu Radisson Blu w Warszawie, a jego celem było wyposażenie liderów w wiedzę i kompetencje pozwalające rozwijać siebie, zespoły i całe organizacje w oparciu o metodologię Szybkości Zaufania. Szkolenia organizuje FranlinCovey Poland.

REKLAMA

Zobacz również serwis: Oferty szkoleń

Pracuj nas swoim zachowaniem i nastawieniem - pracuj nad swoimi paradygmatami

- Nie widzimy świata takim, jaki on jest. Świat widzimy przez pryzmat samych siebie – powiedział  Stephen M.R. Covey. - To nasza głowa kreuje percepcję rzeczywistości, sposób w jaki postrzegamy zdarzenia i na nie reagujemy, to nasza mapa umysłowa. Każdy wielki przełom jest zerwaniem z dotychczasowym sposobem myślenia. Jeśli chcesz dokonać wielkich zmian pracuj nad swoim zachowaniem i nastawieniem. Jeśli oczekujesz prawdziwego przełomu, pracuj nad swoimi paradygmatami. To, w jaki sposób należy nad nimi pracować oraz wiele innych istotnych tematów zostało omówionych przez Stephena M.R. Covey’a w pierwszej części seminarium. Obejmowała ona zagadnienia związane z bestsellerem jego ojca „7 nawyków skutecznego działania”.

Codziennie masz możliwość budowania i kształtowania zaufania

REKLAMA

- Ty, jako lider w swojej organizacji codziennie masz możliwość budowania i kształtowania zaufania. - powiedział Stephen M.R. Covey podczas drugiej części seminarium. - Moim celem jest przekazanie Ci wiedzy, dzięki której, wychodząc ze szkolenia będziesz wiedział jak to zrobić, krok po kroku. Pokażę Ci, co dzięki temu działaniu zyskujesz - Ty, Twoja organizacja i społeczeństwo.

Stephen M.R. Covey podkreślił, że zaufanie jest  krytyczną kompetencją współczesnych liderów oraz stanowi ważny i mierzalny czynnik ekonomiczny. Według eksperta nic nie przynosi tylu zysków, co ekonomia zaufania. Obalił też wiele mitów i stereotypów, np. pokazując, iż zaufanie jest kompetencją, której można się nauczyć i że można również odbudować raz utracone zaufanie. Ta część szkolenia bazowała na książce „Szybkość Zaufania”.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Polecamy seewis: HRM

- Ostatnie 20 lat naszych badań pokazało, że jesteśmy w stanie zbudować zaufanie i to szybciej niż nam się wydaje – powiedział Sebastian Kotow,  VP Sales & Business Development, Practice Leader-Trust, FranklinCovey Poland - a dzięki temu znacząco wpływać i kształtować jakość pracy zatrudnionych osób oraz wyniki przedsiębiorstwa. Badania pokazują, że organizacje o wysokim indeksie zaufania osiągają wyniki średnio 286 % wyższe niż organizacje o niskim indeksie zaufania.

Stephen M.R. Covey

REKLAMA

Stephen M.R. Covey’a jest światowej sławy amerykańskim businessmanem, edukatorem, autorem bestsellera ”Szybkość  zaufania” oraz synem twórcy kultowej książki „7 nawyków skutecznego działania”. 
Osobiście doradza zarządom największych, międzynarodowych firm, a jago słuchaczami było już ponad 1,5 mln osób w 60 krajach świata. Polska jest 41 krajem który odwiedza, by mówić o zaufaniu.

Każde jego wystąpienie to niezapomniany show. Zaraża energią i właściwą sobie charyzmą. Z zaangażowaniem i entuzjazmem przekazuje uczestnikom olbrzymią porcję wiedzy, która niejednokrotnie zmienia ich cały sposób myślenia o organizacji.

FranklinCovey swoim zasięgiem obejmuje obecnie 150 krajów. Jest światowym liderem w siedmiu kluczowych obszarach biznesu: przywództwo, dyscyplina realizacji, produktywność, zaufanie, efektywność sprzedaży, lojalność klienta i edukacja. Firma jest obecna w Polsce od 10 lat, jest też  centralą na 10 krajów Centralnej i Wschodniej Europy. Międzynarodowe doświadczenie FranklinCovey to 30 lat wspierania transformacji i pomocy w osiąganiu ponadprzeciętnych rezultatów największym liderom rynku, takim jak: Apple, Google, Microsoft, Citi, Orange, Carlsberg, Avon, GE, Johnson&Johnson, Amazon.com czy Pfizer. Ponad 90% firm z listy Fortune 500 korzysta regularnie z wiedzy, konsultacji i szkoleń Franklin Covey.

Więcej informacji na www.franklincovey.pl.

Zadaj pytanie: Forum

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Sukcesja w firmach rodzinnych: kluczowe wyzwania i rosnąca rola fundacji rodzinnych

29 maja 2025 r. w warszawskim hotelu ARCHE odbyła się konferencja „SUKCESJA BIZNES NA POKOLENIA”, której idea narodziła się z współpracy Business Centre Club, Banku Pekao S.A. oraz kancelarii Domański Zakrzewski Palinka i Pru – Prudential Polska. Różnorodne doświadczenia i zakres wiedzy organizatorów umożliwiły kompleksowe i wielowymiarowe przedstawienie tematu sukcesji w firmach rodzinnych.

Raport Strong Women in IT: zgłoszenia do 31 lipca 2025 r.

Ruszył nabór do raportu Strong Women in IT 2025. Jest to raport mający na celu przybliżenie osiągnięć kobiet w branży technologicznej oraz w działach IT-Tech innych branż. Zgłoszenia do 31 lipca 2025 r.

Gdy ogień nie jest przypadkiem. Pożary w punktach handlowo-usługowych

Od stycznia do początku maja 2025 roku straż pożarna odnotowała 306 pożarów w obiektach handlowo-usługowych, z czego aż 18 to celowe podpalenia. Potwierdzony przypadek sabotażu, który doprowadził do pożaru hali Marywilska 44, pokazuje, że bezpieczeństwo pożarowe staje się kluczowym wyzwaniem dla tej branży.

Przedsiębiorcy zyskają nowe narzędzia do analizy rynku. Współpraca GUS i Rzecznika MŚP

Nowe intuicyjne narzędzia analityczne, takie jak Dashboard Regon oraz Dashboard Koniunktura Gospodarcza, pozwolą firmom na skuteczne monitorowanie rynku i podejmowanie trafniejszych decyzji biznesowych.

REKLAMA

Firma w Anglii w 2025 roku – czy to się nadal opłaca?

Rok 2025 to czas ogromnych wyzwań dla przedsiębiorców z Polski. Zmiany legislacyjne, niepewne otoczenie podatkowe, rosnąca liczba kontroli oraz nieprzewidywalność polityczna sprawiają, że coraz więcej firm poszukuje bezpiecznych alternatyw dla prowadzenia działalności. Jednym z najczęściej wybieranych kierunków pozostaje Wielka Brytania. Mimo Brexitu, inflacji i globalnych zmian gospodarczych, firma w Anglii to nadal bardzo atrakcyjna opcja dla polskich przedsiębiorców.

Windykacja należności krok po kroku [3 etapy]

Niezapłacone faktury to codzienność, z jaką muszą się mierzyć w swej działalności przedsiębiorcy. Postępowanie windykacyjne obejmuje szereg działań mających na celu ich odzyskanie. Kluczową rolę odgrywa w nim czas. Sprawne rozpoczęcie czynności windykacyjnych zwiększa szanse na skuteczne odzyskanie należności. Windykację możemy podzielić na trzy etapy: przedsądowy, sądowy i egzekucyjny.

Roczne rozliczenie składki zdrowotnej. 20 maja 2025 r. mija ważny termin dla przedsiębiorców

20 maja 2025 r. mija ważny termin dla przedsiębiorców. Chodzi o rozliczenie składki zdrowotnej. Kto musi złożyć dokumenty dotyczące rocznego rozliczenia składki na ubezpieczenie zdrowotne za 2024 r.? Co w przypadku nadpłaty składki zdrowotnej?

Klienci nie płacą za komórki i Internet, operatorzy telekomunikacyjni sami popadają w długi

Na koniec marca w rejestrze widniało niemal 300 tys. osób i firm z przeterminowanymi zobowiązaniami wynikającymi z umów telekomunikacyjnych - zapłata za komórki i Internet. Łączna wartość tych zaległości przekroczyła 1,4 mld zł. Największe obciążenia koncentrują się w stolicy – mieszkańcy Warszawy zalegają z płatnościami na blisko 130 mln zł, w czołówce jest też Kraków, Poznań i Łódź.

REKLAMA

Leasing: szykowana jest zmiana przepisów, która dodatkowo ułatwi korzystanie z tej formy finansowania

Branża leasingowa znajduje się obecnie w przededniu zmian legislacyjnych, które jeszcze bardziej ułatwią zawieranie umów. Dziś, by umowa leasingu była ważna, wymagana jest forma pisemna, a więc klient musi złożyć kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpisać dokument fizycznie. To jednak już niebawem może się zmienić.

Spółka cywilna – kto jest odpowiedzialny za zobowiązania, kogo pozwać?

Spółka cywilna jest stosunkowo często spotykaną w praktyce formą prowadzenia działalności gospodarczej. Warto wiedzieć, że taka spółka nie ma osobowości prawnej i tak naprawdę nie jest generalnie żadnym samodzielnym podmiotem prawa. Jedynie niektóre ustawy (np. ustawy podatkowe) nadają spółce cywilnej przymiot podmiotu praw i obowiązków. W jaki sposób można pozwać kontrahenta, który prowadzi działalność w formie spółki cywilnej?

REKLAMA