REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Seminarium Stephena M.R. Covey’a „7 nawyków skutecznego działania” i „Szybkość zaufania” - relacja

FranklinCovey.
FranklinCovey.

REKLAMA

REKLAMA

W seminarium Stephena M.R. Covey’a „7 nawyków skutecznego działania” i „Szybkość zaufania” uczestniczyli prezesi największych firm, członkowie zarządów i dziennikarze. Wydarzenie odbyło się 5 czerwca br. w hotelu Radisson Blu w Warszawie. Jaki był jego cel?

Seminarium Stephena M.R. Covey’a

Stosunkowo młoda polska gospodarka rynkowa, kadra zarządzająca, która często nie miała możliwości uczenia się na doświadczeniach starszych kolegów i mentorów… Czy wiedza biznesowa przeniesiona z innego kontynentu, o innej historii i kulturze sprawdzi się również w Polsce? Czy to, że pomiędzy bodźcem i reakcją istnieje pole z napisem „wolność wyboru” oznacza, że nie jesteśmy zakładnikami okoliczności i środowiska w którym funkcjonujemy? Prezesi największych firm, członkowie zarządów i dziennikarze tłumnie uczestniczyli w seminarium samego Stephena M.R. Covey’a pt. „7 nawyków skutecznego działania” i „Szybkość zaufania”. Wydarzenie odbyło się 5 czerwca br. w hotelu Radisson Blu w Warszawie, a jego celem było wyposażenie liderów w wiedzę i kompetencje pozwalające rozwijać siebie, zespoły i całe organizacje w oparciu o metodologię Szybkości Zaufania. Szkolenia organizuje FranlinCovey Poland.

REKLAMA

REKLAMA

Zobacz również serwis: Oferty szkoleń

Pracuj nas swoim zachowaniem i nastawieniem - pracuj nad swoimi paradygmatami

- Nie widzimy świata takim, jaki on jest. Świat widzimy przez pryzmat samych siebie – powiedział  Stephen M.R. Covey. - To nasza głowa kreuje percepcję rzeczywistości, sposób w jaki postrzegamy zdarzenia i na nie reagujemy, to nasza mapa umysłowa. Każdy wielki przełom jest zerwaniem z dotychczasowym sposobem myślenia. Jeśli chcesz dokonać wielkich zmian pracuj nad swoim zachowaniem i nastawieniem. Jeśli oczekujesz prawdziwego przełomu, pracuj nad swoimi paradygmatami. To, w jaki sposób należy nad nimi pracować oraz wiele innych istotnych tematów zostało omówionych przez Stephena M.R. Covey’a w pierwszej części seminarium. Obejmowała ona zagadnienia związane z bestsellerem jego ojca „7 nawyków skutecznego działania”.

Codziennie masz możliwość budowania i kształtowania zaufania

- Ty, jako lider w swojej organizacji codziennie masz możliwość budowania i kształtowania zaufania. - powiedział Stephen M.R. Covey podczas drugiej części seminarium. - Moim celem jest przekazanie Ci wiedzy, dzięki której, wychodząc ze szkolenia będziesz wiedział jak to zrobić, krok po kroku. Pokażę Ci, co dzięki temu działaniu zyskujesz - Ty, Twoja organizacja i społeczeństwo.

REKLAMA

Stephen M.R. Covey podkreślił, że zaufanie jest  krytyczną kompetencją współczesnych liderów oraz stanowi ważny i mierzalny czynnik ekonomiczny. Według eksperta nic nie przynosi tylu zysków, co ekonomia zaufania. Obalił też wiele mitów i stereotypów, np. pokazując, iż zaufanie jest kompetencją, której można się nauczyć i że można również odbudować raz utracone zaufanie. Ta część szkolenia bazowała na książce „Szybkość Zaufania”.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Polecamy seewis: HRM

- Ostatnie 20 lat naszych badań pokazało, że jesteśmy w stanie zbudować zaufanie i to szybciej niż nam się wydaje – powiedział Sebastian Kotow,  VP Sales & Business Development, Practice Leader-Trust, FranklinCovey Poland - a dzięki temu znacząco wpływać i kształtować jakość pracy zatrudnionych osób oraz wyniki przedsiębiorstwa. Badania pokazują, że organizacje o wysokim indeksie zaufania osiągają wyniki średnio 286 % wyższe niż organizacje o niskim indeksie zaufania.

Stephen M.R. Covey

Stephen M.R. Covey’a jest światowej sławy amerykańskim businessmanem, edukatorem, autorem bestsellera ”Szybkość  zaufania” oraz synem twórcy kultowej książki „7 nawyków skutecznego działania”. 
Osobiście doradza zarządom największych, międzynarodowych firm, a jago słuchaczami było już ponad 1,5 mln osób w 60 krajach świata. Polska jest 41 krajem który odwiedza, by mówić o zaufaniu.

Każde jego wystąpienie to niezapomniany show. Zaraża energią i właściwą sobie charyzmą. Z zaangażowaniem i entuzjazmem przekazuje uczestnikom olbrzymią porcję wiedzy, która niejednokrotnie zmienia ich cały sposób myślenia o organizacji.

FranklinCovey swoim zasięgiem obejmuje obecnie 150 krajów. Jest światowym liderem w siedmiu kluczowych obszarach biznesu: przywództwo, dyscyplina realizacji, produktywność, zaufanie, efektywność sprzedaży, lojalność klienta i edukacja. Firma jest obecna w Polsce od 10 lat, jest też  centralą na 10 krajów Centralnej i Wschodniej Europy. Międzynarodowe doświadczenie FranklinCovey to 30 lat wspierania transformacji i pomocy w osiąganiu ponadprzeciętnych rezultatów największym liderom rynku, takim jak: Apple, Google, Microsoft, Citi, Orange, Carlsberg, Avon, GE, Johnson&Johnson, Amazon.com czy Pfizer. Ponad 90% firm z listy Fortune 500 korzysta regularnie z wiedzy, konsultacji i szkoleń Franklin Covey.

Więcej informacji na www.franklincovey.pl.

Zadaj pytanie: Forum

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Przedsiębiorca był pewien, że wygrał z urzędem. Wystarczyło milczenie organu administracyjnego. Ale ten wyrok NSA zmienił zasady - Prawo przedsiębiorców nie działa

Spółka złożyła wniosek o interpretację indywidualną i czekała na odpowiedź. Gdy organ nie wydał decyzji w ustawowym terminie 30 dni, przedsiębiorca uznał, że sprawa załatwiła się sama – na jego korzyść. Wystąpił o zaświadczenie potwierdzające milczące załatwienie sprawy. Naczelny Sąd Administracyjny wydał jednak wyrok, który może zaskoczyć wielu przedsiębiorców liczących na bezczynność urzędników.

Robią to od lat, nie wiedząc, że ma to nazwę. Nowe badanie odsłania prawdę o polskich firmach

Niemal 60 proc. mikro, małych i średnich przedsiębiorstw deklaruje znajomość pojęcia ESG. Jednocześnie znaczna część z nich od lat realizuje działania wpisujące się w zrównoważony rozwój – często nie zdając sobie z tego sprawy. Najnowsze badanie Instytutu Keralla Research pokazuje, jak wygląda rzeczywistość polskiego sektora MŚP w kontekście odpowiedzialnego zarządzania.

Każdy przedsiębiorca musi pamiętać o tym na koniec 2025 r. Lista zadań na zakończenie roku podatkowego

Każdy przedsiębiorca musi pamiętać o tym na koniec 2025 r. Lista zadań na zakończenie roku podatkowego dotyczy: kosztów podatkowych, limitu amortyzacji dla samochodów o wysokiej emisji CO₂, remanentu, warunków i limitów małego podatnika, rozrachunków, systemów księgowych i rozliczenia podatku.

Ugorowanie to katastrofa dla gleby - najlepszy jest płodozmian. Naukowcy od 1967 roku badali jedno pole

Ugorowanie gleby to przepis na katastrofę, a prowadzenie jednej uprawy na polu powoduje m.in. erozję i suchość gleby. Najlepszą formą jej uprawy jest płodozmian - do takich wniosków doszedł międzynarodowy zespół naukowców, m.in. z Wrocławia, który nieprzerwanie od 1967 r. badał jedno z litewskich pól.

REKLAMA

Czy firmy zamierzają zatrudniać nowych pracowników na początku 2026 roku? Prognoza zatrudnienia netto

Czy firmy zamierzają zatrudniać nowych pracowników na początku 2026 roku? Gdzie będzie najwięcej rekrutacji? Jaka jest prognoza zatrudnienia netto? Oto wyniki raportu ManpowerGroup.

Po latach przyzwyczailiście się już do RODO? Och, nie trzeba było... Unia Europejska szykuje potężne zmiany, będzie RODO 2.0 i trzeba się go nauczyć od nowa

Unia Europejska szykuje przełomowe zmiany w przepisach o ochronie danych osobowych. Projekt Digital Omnibus zakłada m.in. uproszczenie zasad dotyczących plików cookie, nowe regulacje dla sztucznej inteligencji oraz mniejszą biurokrację dla firm. Sprawdź, jak nadchodząca nowelizacja RODO wpłynie na Twoje codzienne korzystanie z Internetu!

Mniej podwyżek wynagrodzeń w 2026 roku? Niepokojące prognozy dla pracowników [BADANIE]

Podwyżki wynagrodzeń w przyszłym roku deklaruje 39 proc. pracodawców, o 8 pkt proc. mniej wobec 2025 roku - wynika z badania Randstad. Jednocześnie prawie 80 proc. firm chce utrzymać zatrudnienia, a redukcje zapowiada 5 proc.

5 wyzwań sektora energetycznego - przedsiębiorcy rozmawiali z ministrem

5 wyzwań sektora energetycznego to m.in. usprawnienie funkcjonowania NFOŚ w kontekście finansowania magazynów energii, energetyka rozproszona jako element bezpieczeństwa państwa, finansowanie energetyki rozproszonej przez uwolnienie potencjału kapitałowego banków spółdzielczych przy wsparciu merytorycznym BOŚ.

REKLAMA

Sto lat po prawach wyborczych. Dlaczego kobiety wciąż rzadko trafiają do zarządów? [Gość Infor.pl]

107 lat temu Piłsudski podpisał dekret, który dał Polkom prawa wyborcze. Rok później powstała Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych. A dopiero w tym roku kobieta po raz pierwszy zasiadła w jej zarządzie. To mocny symbol. I dobry punkt wyjścia do rozmowy o tym, co wciąż blokuje kobiety w dojściu do najwyższych stanowisk i jak zmienia się kultura zgodności w firmach.

BCC Mixer: Więcej niż networking - merytoryczna wymiana, realna współpraca

Networking od lat pozostaje jednym z najskuteczniejszych narzędzi rozwoju biznesu. To właśnie bezpośrednie spotkania — rozmowy przy jednym stole, wymiana doświadczeń, spontaniczne pomysły - prowadzą do przełomowych decyzji, nowych partnerstw czy nieoczekiwanych szans. W świecie, w którym technologia umożliwia kontakt na odległość, siła osobistych relacji wciąż pozostaje niezastąpiona. Dlatego wydarzenia takie jak BCC Mixer pełnią kluczową rolę: tworzą przestrzeń, w której wiedza, inspiracja i biznes spotykają się w jednym miejscu.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA