REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Seminarium Stephena M.R. Covey’a „7 nawyków skutecznego działania” i „Szybkość zaufania” - relacja

Subskrybuj nas na Youtube
FranklinCovey.
FranklinCovey.

REKLAMA

REKLAMA

W seminarium Stephena M.R. Covey’a „7 nawyków skutecznego działania” i „Szybkość zaufania” uczestniczyli prezesi największych firm, członkowie zarządów i dziennikarze. Wydarzenie odbyło się 5 czerwca br. w hotelu Radisson Blu w Warszawie. Jaki był jego cel?

Seminarium Stephena M.R. Covey’a

Stosunkowo młoda polska gospodarka rynkowa, kadra zarządzająca, która często nie miała możliwości uczenia się na doświadczeniach starszych kolegów i mentorów… Czy wiedza biznesowa przeniesiona z innego kontynentu, o innej historii i kulturze sprawdzi się również w Polsce? Czy to, że pomiędzy bodźcem i reakcją istnieje pole z napisem „wolność wyboru” oznacza, że nie jesteśmy zakładnikami okoliczności i środowiska w którym funkcjonujemy? Prezesi największych firm, członkowie zarządów i dziennikarze tłumnie uczestniczyli w seminarium samego Stephena M.R. Covey’a pt. „7 nawyków skutecznego działania” i „Szybkość zaufania”. Wydarzenie odbyło się 5 czerwca br. w hotelu Radisson Blu w Warszawie, a jego celem było wyposażenie liderów w wiedzę i kompetencje pozwalające rozwijać siebie, zespoły i całe organizacje w oparciu o metodologię Szybkości Zaufania. Szkolenia organizuje FranlinCovey Poland.

REKLAMA

Zobacz również serwis: Oferty szkoleń

Pracuj nas swoim zachowaniem i nastawieniem - pracuj nad swoimi paradygmatami

- Nie widzimy świata takim, jaki on jest. Świat widzimy przez pryzmat samych siebie – powiedział  Stephen M.R. Covey. - To nasza głowa kreuje percepcję rzeczywistości, sposób w jaki postrzegamy zdarzenia i na nie reagujemy, to nasza mapa umysłowa. Każdy wielki przełom jest zerwaniem z dotychczasowym sposobem myślenia. Jeśli chcesz dokonać wielkich zmian pracuj nad swoim zachowaniem i nastawieniem. Jeśli oczekujesz prawdziwego przełomu, pracuj nad swoimi paradygmatami. To, w jaki sposób należy nad nimi pracować oraz wiele innych istotnych tematów zostało omówionych przez Stephena M.R. Covey’a w pierwszej części seminarium. Obejmowała ona zagadnienia związane z bestsellerem jego ojca „7 nawyków skutecznego działania”.

Codziennie masz możliwość budowania i kształtowania zaufania

REKLAMA

- Ty, jako lider w swojej organizacji codziennie masz możliwość budowania i kształtowania zaufania. - powiedział Stephen M.R. Covey podczas drugiej części seminarium. - Moim celem jest przekazanie Ci wiedzy, dzięki której, wychodząc ze szkolenia będziesz wiedział jak to zrobić, krok po kroku. Pokażę Ci, co dzięki temu działaniu zyskujesz - Ty, Twoja organizacja i społeczeństwo.

Stephen M.R. Covey podkreślił, że zaufanie jest  krytyczną kompetencją współczesnych liderów oraz stanowi ważny i mierzalny czynnik ekonomiczny. Według eksperta nic nie przynosi tylu zysków, co ekonomia zaufania. Obalił też wiele mitów i stereotypów, np. pokazując, iż zaufanie jest kompetencją, której można się nauczyć i że można również odbudować raz utracone zaufanie. Ta część szkolenia bazowała na książce „Szybkość Zaufania”.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Polecamy seewis: HRM

- Ostatnie 20 lat naszych badań pokazało, że jesteśmy w stanie zbudować zaufanie i to szybciej niż nam się wydaje – powiedział Sebastian Kotow,  VP Sales & Business Development, Practice Leader-Trust, FranklinCovey Poland - a dzięki temu znacząco wpływać i kształtować jakość pracy zatrudnionych osób oraz wyniki przedsiębiorstwa. Badania pokazują, że organizacje o wysokim indeksie zaufania osiągają wyniki średnio 286 % wyższe niż organizacje o niskim indeksie zaufania.

Stephen M.R. Covey

REKLAMA

Stephen M.R. Covey’a jest światowej sławy amerykańskim businessmanem, edukatorem, autorem bestsellera ”Szybkość  zaufania” oraz synem twórcy kultowej książki „7 nawyków skutecznego działania”. 
Osobiście doradza zarządom największych, międzynarodowych firm, a jago słuchaczami było już ponad 1,5 mln osób w 60 krajach świata. Polska jest 41 krajem który odwiedza, by mówić o zaufaniu.

Każde jego wystąpienie to niezapomniany show. Zaraża energią i właściwą sobie charyzmą. Z zaangażowaniem i entuzjazmem przekazuje uczestnikom olbrzymią porcję wiedzy, która niejednokrotnie zmienia ich cały sposób myślenia o organizacji.

FranklinCovey swoim zasięgiem obejmuje obecnie 150 krajów. Jest światowym liderem w siedmiu kluczowych obszarach biznesu: przywództwo, dyscyplina realizacji, produktywność, zaufanie, efektywność sprzedaży, lojalność klienta i edukacja. Firma jest obecna w Polsce od 10 lat, jest też  centralą na 10 krajów Centralnej i Wschodniej Europy. Międzynarodowe doświadczenie FranklinCovey to 30 lat wspierania transformacji i pomocy w osiąganiu ponadprzeciętnych rezultatów największym liderom rynku, takim jak: Apple, Google, Microsoft, Citi, Orange, Carlsberg, Avon, GE, Johnson&Johnson, Amazon.com czy Pfizer. Ponad 90% firm z listy Fortune 500 korzysta regularnie z wiedzy, konsultacji i szkoleń Franklin Covey.

Więcej informacji na www.franklincovey.pl.

Zadaj pytanie: Forum

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dziękuję, które liczy się podwójnie. Jak benefity mogą wspierać ludzi, firmy i planetę?

Coraz więcej firm mówi o zrównoważonym rozwoju – w Polsce aż 72% organizacji zatrudniających powyżej 1000 pracowników deklaruje działania w tym obszarze1. Jednak to nie tylko wielkie strategie kształtują kulturę organizacyjną. Często to codzienne, pozornie mało znaczące decyzje – jak wybór dostawcy benefitów czy sposób ich przekazania pracownikom – mówią najwięcej o tym, czym firma kieruje się naprawdę. To właśnie one pokazują, czy wartości organizacji wykraczają poza hasła w prezentacjach.

Windykacja należności. Na czym powinna opierać się działalność windykacyjna

Chociaż windykacja kojarzy się z negatywnie, to jest ona kluczowa w zapewnieniu stabilności finansowej przedsiębiorstw. Branża ta, często postrzegana jako pozbawiona jakichkolwiek zasad etycznych, w ciągu ostatnich lat przeszła znaczną transformację, stawiając na profesjonalizm, przejrzystość i szacunek wobec klientów.

Będą duże problemy. Obowiązkowe e-fakturowanie już za kilka miesięcy, a dwie na trzy małe firmy nie mają o nim żadnej wiedzy

Krajowy System e-Faktur (KSeF) nadchodzi, a firmy wciąż nie są na niego przygotowane. Nie tylko od strony logistycznej czyli zakupu i przygotowania odpowiedniego oprogramowania, ale nawet elementarnej wiedzy czym jest KSeF – Krajowy System e-Faktur.

Make European BioTech Great Again - szanse dla biotechnologii w Europie Środkowo-Wschodniej

W obliczu zmian geopolitycznych w świecie Europa Środkowo-Wschodnia może stać się nowym centrum biotechnologicznych innowacji. Czy Polska i kraje regionu są gotowe na tę szansę? O tym będą dyskutować uczestnicy XXIII edycji CEBioForum, największego w regionie spotkania naukowców, ekspertów, przedsiębiorców i inwestorów zajmujących się biotechnologią.

REKLAMA

Jak ustanowić zarząd sukcesyjny za życia przedsiębiorcy? Procedura krok po kroku

Najlepszym scenariuszem jest zaplanowanie sukcesji zawczasu, za życia właściciela firmy. Ustanowienie zarządu sukcesyjnego sprowadza się do formalnego powołania zarządcy sukcesyjnego i zgłoszenia tego faktu do CEIDG.

Obowiązek sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju w Polsce: wyzwania i możliwości dla firm

Obowiązek sporządzania sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju dotyczy dużych podmiotów oraz notowanych małych i średnich przedsiębiorstw. Firmy muszą działać w duchu zrównoważonego rozwoju. Jakie zmiany w pakiecie Omnibus mogą wejść w życie?

Nowa funkcja Google: AI Overviews. Czy zagrozi polskim firmom i wywoła spadki ruchu na stronach internetowych?

Po latach dominacji na rynku wyszukiwarek Google odczuwa coraz większą presję ze strony takich rozwiązań, jak ChatGPT czy Perplexity. Dzięki SI internauci zyskali nowe możliwości pozyskiwania informacji, lecz gigant z Mountain View nie odda pola bez walki. AI Overviews – funkcja, która właśnie trafiła do Polski – to jego kolejna próba utrzymania cyfrowego monopolu. Dla firm pozyskujących klientów dzięki widoczności w internecie, jest ona powodem do niepokoju. Czy AI zacznie przejmować ruch, który dotąd trafiał na ich strony? Ekspert uspokaja – na razie rewolucji nie będzie.

Coraz więcej postępowań restrukturyzacyjnych. Ostatnia szansa przed upadłością

Branża handlowa nie ma się najlepiej. Ale przed falą upadłości ratuje ją restrukturyzacja. Przez dwa pierwsze miesiące 2025 r. w porównaniu do roku ubiegłego, odnotowano już 40% wzrost postępowań restrukturyzacyjnych w sektorze spożywczym i 50% wzrost upadłości w handlu odzieżą i obuwiem.

REKLAMA

Ostatnie lata to legislacyjny rollercoaster. Przedsiębiorcy oczekują deregulacji, ale nie hurtowo

Ostatnie lata to legislacyjny rollercoaster. Przedsiębiorcy oczekują deregulacji i pozytywnie oceniają większość zmian zaprezentowanych przez Rafała Brzoskę. Deregulacja to tlen dla polskiej gospodarki, ale nie można jej przeprowadzić hurtowo.

Ekspansja zagraniczna w handlu detalicznym, a zmieniające się przepisy. Jak przygotować systemy IT, by uniknąć kosztownych błędów?

Według danych Polskiego Instytutu Ekonomicznego (Tygodnik Gospodarczy PIE nr 34/2024) co trzecia firma działająca w branży handlowej prowadzi swoją działalność poza granicami naszego kraju. Większość organizacji docenia możliwości, które dają międzynarodowe rynki. Potwierdzają to badania EY (Wyzwania polskich firm w ekspansji zagranicznej), zgodnie z którymi aż 86% polskich podmiotów planuje dalszą ekspansję zagraniczną. Przygotowanie do wejścia na nowe rynki obejmuje przede wszystkim kwestie związane ze szkoleniami (47% odpowiedzi), zakupem sprzętu (45%) oraz infrastrukturą IT (43%). W przypadku branży retail dużą rolę odgrywa integracja systemów fiskalnych z lokalnymi regulacjami prawnymi. O tym, jak firmy mogą rozwijać międzynarodowy handel detaliczny bez obaw oraz o kompatybilności rozwiązań informatycznych, opowiadają eksperci INEOGroup.

REKLAMA